Playerunknown's Battlegrounds (PC)

4 kutia ei tapa oikeestaan koskaan ellet päähän ammu. Kannattaa tutustua aseiden damageen noilta sivustoilta
 
Jos pelinä ei olis niin "hyvä" niin jäis kyllä pelaamatta.
Eilen ammuin n.200m päästä kolme osumaa M416:llä vihua rintaan niin sepä kaivo rauhassa snipun vaan kouraan ja seisovaltaan ampu mua päähän lähtöhän siinä tuli vaikka lv.2 ehjä kypärä päässä.
Ite pötköttelin osittain kiven takana piilossakin :/

Kuinkahan paljon tätä vedetään koodeilla?

tosin itse olen erään tunnetun henkilön sanoin aika "tuuhio" pelaaja

Simizek - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
 
Viimeksi muokattu:
Kuten ylempänäkin todettiin, niin kannattaa ne damage chartit yms lukaista läpi, lvl2+ liivit niin eipä se siihen 3 kutiin rintaan kuole. Toiseksi, eihän se nyt temppu ja mikään ole seisovaltaan ampua snipulla päähän 200m päästä. Tosin, eipä ne viholliset välillä kuole 15:sta laukaukseenkaan 3m päästä koska desyncci ja serverilotto on mitä sattuu, hitboxit vaeltelevat varmaan omia teitäänkin välillä. Hienosti tuntuu tuo deathcamikin hajoavan vaan joka päivityksessä entistä enemmän, ei tuota jaksa edes avata enään kun tietää sieltä tulevan jonkun 90-180 astetta väärään suuntaan katsovan näkymättömän aseen tai pelkän ristikon kuvan ilman ammuttavaa kohdetta :facepalm:.
 
Eipä ne kolme kuulaa rintaan tosiaan tapakaan mutta ymmärtäähän tuon harmituksen tällaisessa pelissä. Itse näet eka toisen, ammut useamman kertaa tähdätyn laukauksen ja sitten toinen laittaa yhden tuuriosuman päähän ja peli oli siinä näin kärjistetysti..
 
Toi makuullaan oleminen on ehkä siellä vältettävien asentojen puolella. Tuntuu, että vihulle siinä on tarjolla ainoastaan se headshotin hitboxi, ei mitään muuta.
 
Toi makuullaan oleminen on ehkä siellä vältettävien asentojen puolella. Tuntuu, että vihulle siinä on tarjolla ainoastaan se headshotin hitboxi, ei mitään muuta.
Varsinki ku nurmikko piirtyy sen kokonaiset 150m, ni lähes poikkeuksetta pötkötät jossai paljaalla kalliolla, mut et nää mitään ku sulle ne ruohot piirtyy siihen 20cm päähän. :D
 
Joku jannu eilen hiippaili viereen kun sniputtelin hallin ovelta, nappas nännin pohjaan ak:lla ja eka kuti osu ja loput ropisi yli. Seisoin siis ihan paikallaan ja en ees heti tajunnu että se seisoo siinä 5m päässä. Varmaan itkee desyncistä jne jollain foorumilla :lol:
 
Onkohan kellään muulla ollut vaikeuksia päästä lobbyyn tuon uusimman pätchin jälkeen? Itselle tulee nyt vain connection failed, eli en pääse siihen ollenkaan. Palomuuriin en ole tehnyt mitään muutoksia, siellä on erikseen sallittu tslgame.exe ja tslgame_be.exe outbound, mutta tarvitseeko tuo nykyään enemmän tiedostoja? Toisella koneella missä ei ole yhtä tiukat säädöt palomuurissa pubg toimii ongelmitta. Googlekaan ei antanut kuin nuo kaksi tiedostoa mitä pitäisi sallia niin en oikein tiedä mitä siihen pitäisi lisätä, jos tää nyt edes on siitä kiinni.
 
Kyllä näkee todella usein näitä selkään ampujia, joittenka aimilla ei osu edes ladon seinään:eek:nopee kääntö ja tappo.

Hyvän tipsin voin antaa, että pitäkää tähtäys vihollisessa kun ammutte. :vihellys:

Katsokaa jotain pro pelaaja ampumista ja yrittäkää tajuta,että olette vain yksinkertaisesti niin surkeita ampumaan itse.
 
Joku selkään ampunut taisi osua ja upottaa? Miten kukaan jaksaa olla noin suolainen, etenkään tälläisessä meemipelissä jossa uuden kierroksen voi aloittaa heti perään.
 
En ole kyllä suolainen, vaan tässä nimenomaan ihmettelen näitä jotka avautuvat hakkereista ja rikkinäisestä pelistä :facepalm:
 
Heh, katselin vielä tuon yhden linkittämäni pelaajan statseja. Pelaa neljällä eri palvelinalueella, joka alueella viimeisestä 5 pelistä 4 tai 5 voittoa. Oseaniassa KD-ratio yli kymmenestä pelistä 20,20. Deathcamista vaikea sanoa, mutta tähtäin näytti vaan snap snap pelaajasta toiseen vaikkei ainakaan omilla settingeilläni järkevää näköyhteyttä edes ollut. Olisin katsonut aikaisempiakin tilanteita, mutta ajaa replayn rangelle vasta vähän ennen tappamisia.

...jep jep, mites tässä reportataan näitä pelaajia jälkikäteen?

Toisaalta aika positiivista, että peliä takana 166h, tämä on ensimmäinen tapaus joka on tuntunut millään tapaa aidosti epäreilulta.
 
Onhan se nyt aika sokeaa väittää, etteikö tässä pelissä olisi ongelmia nettikoodissa. Kavereiden kanssa ollaan naurettu, kun välillä taotaan vihollisiin lyijyä niin että veri vain roiskuaa, mutta mies ei vain kaadu. Tätä tapahtuu yllättävänkin "usein". Sitten toinen mikä aiheuttaa tilanteita, on pienimuotoinen lagi. Hyppäät ikkunasta sisään ja seuraavaksi iskee kuminauhat päälle ja oletkin jälleen ulkona.

Toisinaan sitä sitten tulee huutisteltua omillekin ampumistaidoille, kun tähtää paikaltaan henkeä pidätellen ja sitten näkee kuinka kuti pölläyttääkin hiekkaa vihollisen vierestä.
 
Mut ongelmistaan huolimatta pirun viihdyttävä peli kyllä :D Itsekkin tulee usein kirottua lagi ongelmia ja että osumat eivät rekisteröidy. Mutta silti joka ilta löytää itsensä pelin parista kumminkin :D
 
Jep +900h pelattu ja selkeitä hakkereita ehkä 5.
Monet kerrat nauranut omalle ampumataidolle helpoissa tilanteissa.

Paljonhan pelissä on bugeja yms lagia.
Porukka ei vain jostain syystä ymmärrä, että deatchamin kamera ja replayt eivät ylläriylläri pidä paikkansa.

Eihän tätä peliä voi edes pelata tosissaan, koska bugit yms.
Peliä vaan on silti mukava pelata:)

Haulikkoon ei kosketa, kuin hätätilanteissa ja pelin alku mähinät on mitä on
 
Itsellä +600h pelattuna ja kerran olen kuollut varmaan hakkeriin. Ja pari päivää sitten oli pieni epäily hakkerista kun kaverin kanssa pelattiin duoo. Ja oltiin yhdessä talossa piiritettynä niin laitoin talon oven kiinni ja jäin kytistämään sitä ovea,niin vastustaja tuli ovesta läpi juoksemalla ettei se edes aukassut sitä ovea. Ja kill camissa näytti samalta että se vaan juoksi sen oven lävitse ilman että aukaisi sitä. Tai en tiedä oliko sitten jotain nettilagia yms.

Toki en tiedä minkälainen homma Pubgi olisi saada toimimaan yhtä sulavasti kuin Fortnite. Fortniten sulavuus on kyllä mitä mainioin ja pelin toimivuus. Eikös nämä molemmat käytä samaa pelimoottoria? Välilä tulee sitäkin pelailtua. Se ois kyllä ihan parasta kun pubgikin yhtä hyvin toimis kuin se
 
Viimeksi muokattu:
Eikös nämä molemmat käytä samaa pelimoottoria?
On sama pelimoottori, tosin Fortniten tekijä on pelimoottorin tekijä. Heillä on myös uudempi versio pelimoottorista, jossa paranneltu "netcode".

En tiedä kuinka mahtaa irrota Epic Gamesiltä tuoreempaa pelimoottoria jos Bluehole meni oikeuteen haastamaan. :D
Toisaalta ehkä Bluehole on jo tunkannut moottoria itse sen verran ettei sitä voisi vain vaihtaa Epic Gamesin uudempaan.
 
Niinno se voi olla ettei paljoa uutta pelimoottoria heru sen oikeus asian takia. Mutta oishan se aika unelma että tämäkin toimis yhtä hyvin kuin Fortnite.
 
Ja taas 2-5-8 sijoitukset peräkkäin, armoton sarvi otsassa mutta jokin pakottava tarve starttia vaan painaa..ja eikun odottelemaan..:facepalm:
 
Ei mulla ainakaan ollu tarkoitus väittää, etteikö pelissä olisi lagia tai desyncciä, tosin itellä niitä ei ole ollut kuin ihan alussa.

Tarkoitus oli ennemminkin viitata siihen, että ihmisillä on taipumus laittaa omat häviöt jonkin muun syyksi, oli se sitten lagi tai hakkerit.
 
Parasta ajaa kaupungin läpi, ottaa autoon yksi nappi sisään joka jättää molemmille terveyttä ehkä kahden pikselin viivan. Ei me tähän kuolla, käärmemäistä ajoa samalla kun peräkonttiin kuuluu ropinaa ja yksikin osuma tappaa. Pakoon päästiin, huokaistaan helpotuksesta, niin tiessä on pieni töyssy... :grumpy:
 
Kyllä update #14 (tai joku aiempi #6 ja #14 välissä) selvästi paransi viiveitä, mutta edelleen rajusti petrattavaa kun pelaajia on vielä reilummin elossa. Etenkin noi viiveet kun pelaajia yli 85 elossa on kyllä edelleen rajuja. :D
Alle 40 kun elossa on jo ihan siedettäviä viiveitä. Fortnite kyllä vetää ihan eri levelillä, kun viiveet huomattavasti lyhyempiä koko matsin ajan.
Tärkeimmät asiat alkaa kohdasta 2:55.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tossa on tommonen "hyvä" esimerkki uuden molotovin tehosta, varsinkin alkupelissä aika kova.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pahoittelut kömpelöstä editoinnista, mutta harjoittelen vielä tuota split screenin tekoa. piti vain jonkinlainen pätkä aiheesta saada tehtyä ja jäi sitten tälläiseksi räpellykseksi.
 
Tossa on tommonen "hyvä" esimerkki uuden molotovin tehosta, varsinkin alkupelissä aika kova.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pahoittelut kömpelöstä editoinnista, mutta harjoittelen vielä tuota split screenin tekoa. piti vain jonkinlainen pätkä aiheesta saada tehtyä ja jäi sitten tälläiseksi räpellykseksi.

Oho! Se leviää lattian kautta eikä välitä seinistä, vai koskeeko se vain tuota rakennusta eikä pieniä asuintaloja?
 
Oho! Se leviää lattian kautta eikä välitä seinistä, vai koskeeko se vain tuota rakennusta eikä pieniä asuintaloja?

Uskon että koskee kaikkia taloja. Ainakin näyttäis lattiaa pitkin menevän, tosta sen näkee että heitän molon siihen väärään huoneeseen ja silti äijä tippuu täysistä nollille. Toinen kerkee just nousta ja kippaa si samantien kans, josta tuli sit toinenkin murha...
 
Oho! Se leviää lattian kautta eikä välitä seinistä, vai koskeeko se vain tuota rakennusta eikä pieniä asuintaloja?

Uskon että koskee kaikkia taloja. Ainakin näyttäis lattiaa pitkin menevän, tosta sen näkee että heitän molon siihen väärään huoneeseen ja silti äijä tippuu täysistä nollille. Toinen kerkee just nousta ja kippaa si samantien kans, josta tuli sit toinenkin murha...
Muistin oikein, eli patch notes luki koskevan puupintoja. Näyttää olevan laajempi käsite. :)
Vai onko toi huone käytävän vieressä puulattialla? Se sitten leviäisi puupinnalta yli. Toki ehkä jos seinät on puuta se leviää myös laatalle siinä. Tai onhan toi laatta rikki, ja puuta alla.
Ehkä se ei vain leviä esim betonin päällä?

  1. Molotovs: These have traditionally been among the least popular items in the game. To make molotovs more useful, we’re increasing their area of effect, introducing new properties that allow fire to spread along walls and wooden surfaces in houses, and imposing new debuffs on players who catch on fire. Molotovs will also now explode when shot mid-air.
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #14
 
Aika jännä äsken Erangelia solona, #7. 4 kaveria lopussa olikin samassa tiimissä. Hienoa :cigar2:
 
Aika jännä äsken Erangelia solona, #7. 4 kaveria lopussa olikin samassa tiimissä. Hienoa :cigar2:
Reporttia vain. Mullaki tuli soolossa vastaan taistelupari ja reporttasin samantien. Sen voi jälkikäteen tehdä vielä kätevästi replayta katsomalla ja valitsemalla kohdan Teaming. Sellaiset "oikeat" aimbotit tai seinänläpiampujat ovat olleet kyllä harvassa enkä ole tainnut niihin FPP:ssä törmätä, vaikka on 900h takana.
 
Aika ihme homma, taas top 10 kattelin kun 3 jampan porukka yhden rakennuksen parvekkeella pörrää. Miten ne edes samaan peliin solossa onnistuu menemään..? Edellisestä tiimiin törmäämisestä on jo useampi kuukausi, nyt samalle päivälle pariin kertaan. Outoa.
 
Mites muuten kun itse pelaillu tätä niin näytönohjain huutaa aika kovilla lämmöillä testannu kahella eri kortilla ja sama juttu? Itse vasta päässyt nyt jotenkin peliin sisään vasta. pitäs vaan oppii ampumaan :facepalm:
 
Mites muuten kun itse pelaillu tätä niin näytönohjain huutaa aika kovilla lämmöillä testannu kahella eri kortilla ja sama juttu?
Itsellä oli sama juttu aluksi, laitoin vsyncin päälle niin hiljeni ja viileni :tup: Kyllä tuo 60fps ainakin itselle riittää oikein mainiosti.
 
Itsellä oli sama juttu aluksi, laitoin vsyncin päälle niin hiljeni ja viileni :tup: Kyllä tuo 60fps ainakin itselle riittää oikein mainiosti.

Pystyyks ton jostain rajoittamaan? vai vsync vaa suosiolla päälle. Välillä pyörii ihan smoothisti mut välillä lowilla menee ihan suttuseks kuva. Kokeiltu gtx 970/gtx 1060:llä kummatkin lämpenee ku kiukaat. Muut pelit ei oikee samaa tee. 144hz on näyttö. Toki vielä ku oppis ampumaan :cigar2:
 
Pystyyks ton jostain rajoittamaan? vai vsync vaa suosiolla päälle. Välillä pyörii ihan smoothisti mut välillä lowilla menee ihan suttuseks kuva. Kokeiltu gtx 970/gtx 1060:llä kummatkin lämpenee ku kiukaat. Muut pelit ei oikee samaa tee. 144hz on näyttö. Toki vielä ku oppis ampumaan :cigar2:
Itsellä ei ole 144hz näytöistä kokemusta niin paha mennä sanomaan. Google tiesi kertoa että kun GameUserSettings.inistä (sijainti \Users\XXXXXX\AppData\Local\TslGame\Saved\Config\WindowsNoEditor) etsii seuraavan rivin:
Koodi:
FrameRateLimit=1000.000000
ja vaihtaa tuon haluamakseen niin pitäisi frameraten lukittua siihen. Melkein kokeilisin 72fps (144/2) josko sillä toimisi.

Joskus ~8kk takaperin porukka on tosin ihmetellyt Redditissä että saako tuosta bannit kun konffitiedostoja editoi, rules of conductissa kuitenkin lukee "Do not cheat: do not use third party programs, macros, client-side hacks, edited game files or anything else that may give you an unfair advantage in the game. This includes promoting or posting links to websites that provide or promote cheats or hacks.". Samaten joku pubg-community manager -heppu kirjoitti toisessa langassa "Having said that, this far, the only group of people who have been banned for changing game files are those who have removed textures from the game.".

Onko alhaisempi framerate & hiljaisempi ja viileämpi kone sitten "unfair advantagea", voinee itse kukin miettiä :) Henk. koht. en usko että frameraten lukituksesta nyt banneja rapsuu mutta eipä noista koskaan tiedä. Omalla vastuulla.

Linkit tässä (reddit) ja tässä (rules of conduct).
 
Ei tuosta mitään tule. Itse yritin aikanaan säätää lockia 59/60 siinä toivossa, että olisi pienempi input lag kuin vsyncillä, mutta ei kuvan repeilyä tai sitä että kone turhaan puskee paljon frameja (minullakin kun tuo näyttis alkaa aika nopeasti huutamaan turhan kovaa). Lopputulos kuitenkin oli, että vsync oli 60hz näytölleni ainoa toimiva vaihtoehto, 59/60 lock yhä aiheutti ikävää kuvan repeilyä tai omituista tahmaisuutta, jos yritti Nvidian fast synciä.

Tuon configin sisältö on kuitenkin pääasiallisesti ihan sama kuin pelin oma valikko, pois lukien tuo fps-lock.
 
Ei tuosta mitään tule. Itse yritin aikanaan säätää lockia 59/60 siinä toivossa, että olisi pienempi input lag kuin vsyncillä, mutta ei kuvan repeilyä tai sitä että kone turhaan puskee paljon frameja (minullakin kun tuo näyttis alkaa aika nopeasti huutamaan turhan kovaa). Lopputulos kuitenkin oli, että vsync oli 60hz näytölleni ainoa toimiva vaihtoehto, 59/60 lock yhä aiheutti ikävää kuvan repeilyä tai omituista tahmaisuutta, jos yritti Nvidian fast synciä.

Tuon configin sisältö on kuitenkin pääasiallisesti ihan sama kuin pelin oma valikko, pois lukien tuo fps-lock.

laitoin tohon nyt 72.000 perään kun ohjeissa.
 
Jos kortti kuumenee normaalissa pelikäytössä liikaa, niin ehkä ennemmin kannattaa katsoa jäähdytyksen parantamisen suuntaan kuin rajoittamaan frameja.
 
Jos kortti kuumenee normaalissa pelikäytössä liikaa, niin ehkä ennemmin kannattaa katsoa jäähdytyksen parantamisen suuntaan kuin rajoittamaan frameja.

Jäähdytys on kyllä kunnossa että siihen nyt tuskin turhaa kannata lisätä kun uus cpu cooleri jossai vaiheessa.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Uutta pätkää. Tuli naposteltua nugetteja Erangelissa. :)
 
Itsellä GTX1080 Strix 82c maksimissaan, fan max 63%. Voisi kyllä muuttaa hieman agressiivisemmaksi tuota tuuletinprofiilia.
 
Itsellä myös 1070 Strix OC huitelee jossain about 83.
Nyt kun tosin tajusin katsoa, niin kun OC mode käytössä on asetuksissa että tavoite max lämpötila 82.
Eli ihan asetuksien mukaan tuo menee.

Eihän tuollaiset lämmöt GPU:lle vielä haitallisia ole.
Ei sillä etteikö se parempi olisi jos viileämpänä ajelisi.
 
Itsellä myös 1070 Strix OC huitelee jossain about 83.
Nyt kun tosin tajusin katsoa, niin kun OC mode käytössä on asetuksissa että tavoite max lämpötila 82.
Eli ihan asetuksien mukaan tuo menee.

Eihän tuollaiset lämmöt GPU:lle vielä haitallisia ole.
Ei sillä etteikö se parempi olisi jos viileämpänä ajelisi.

Jep, lisäksi noilla lämmöillä throttlaa aika paljon lämpöjen takia. Oma strix 1070 oc manuaalisesti kellotettunakaan voltage, temp ja power limit tapissa ei kyllä mene noin kuumaksi. Boostit yleensä siitä 2050-2063 MHz pitempään pelatessa
 
Jep, lisäksi noilla lämmöillä throttlaa aika paljon lämpöjen takia. Oma strix 1070 oc manuaalisesti kellotettunakaan voltage, temp ja power limit tapissa ei kyllä mene noin kuumaksi. Boostit yleensä siitä 2050-2063 MHz pitempään pelatessa
Okei, no jos throttlaa se on tietenkin huono asia.
En ole jaksanut seurata missä kellot huitelee, eli että käykö noin.
Eli mä olen ihan GPU Tweakin automaattisella mennyt, i.e. yksinkertaisesti valitsin vain OC.

Pitäisi varmana jaksaa perehtyä asiaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 965
Viestejä
5 058 119
Jäsenet
81 012
Uusin jäsen
Vislami

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom