Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattelin että scarl saa myös buffin.
Jotenkin alkaa tuntua siltä, että tästä ollaan tekemässä ejonneja miellyttävämpää eli aseilla ei ole eroa, millään ei ole eroa, kaikki samalle viivalle ja tuurilla ei ole merkitystä.
Paskaa mun mielestä. Mitään ideaa loottia mitään jne kun ihan sama mikä ase on kourassa. Sitten istutaan entistäkin enemmän kunnes viimeiset ringit pakottaa jengin yhteen.
Jos taas lootilla ois jotain merkitystä, jengi joutuisi liikkumaan enemmän --> enemmän törmäyksiä --> vähemmän tylsä midgame
Miten niin samanlaisia?Aseita pelissä alkaa olemaan kyllä vähän turhan monta kovin samanlaista.
Harmi kun noita moloteveja ei oikein näe jos on sininen veri käytössä :/
Onko siitä sinisestä verestä ees enää mitään hyötyä?
Paljon on puhuttu kaikennäköisistä bugeista, mutta nyt omalle kohdalle sattui #14 pätchin jälkeen yksi aika räikeä.
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.
Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä.
Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.
Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä.
Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.
Varsinki ku nurmikko piirtyy sen kokonaiset 150m, ni lähes poikkeuksetta pötkötät jossai paljaalla kalliolla, mut et nää mitään ku sulle ne ruohot piirtyy siihen 20cm päähän.Toi makuullaan oleminen on ehkä siellä vältettävien asentojen puolella. Tuntuu, että vihulle siinä on tarjolla ainoastaan se headshotin hitboxi, ei mitään muuta.
Kyllä. Kevyt ja useimmiten hauska porukkapeli.Mut ongelmistaan huolimatta pirun viihdyttävä peli kyllä Itsekkin tulee usein kirottua lagi ongelmia ja että osumat eivät rekisteröidy. Mutta silti joka ilta löytää itsensä pelin parista kumminkin
On sama pelimoottori, tosin Fortniten tekijä on pelimoottorin tekijä. Heillä on myös uudempi versio pelimoottorista, jossa paranneltu "netcode".Eikös nämä molemmat käytä samaa pelimoottoria?