Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Siis hetkonen. M24 nerffi? Miksi? Eihän se ennenkään ollut merkittävästi KARia parempi. Tuo care packagesta poisto on kait ok mutta imo ei sitä olisi tarvinnut nerffata, olisi vain tehnyt harvinaisemmaksi kuin KARin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Kattelin että scarl saa myös buffin.

Jotenkin alkaa tuntua siltä, että tästä ollaan tekemässä ejonneja miellyttävämpää eli aseilla ei ole eroa, millään ei ole eroa, kaikki samalle viivalle ja tuurilla ei ole merkitystä.

Paskaa mun mielestä. Mitään ideaa loottia mitään jne kun ihan sama mikä ase on kourassa. Sitten istutaan entistäkin enemmän kunnes viimeiset ringit pakottaa jengin yhteen.

Jos taas lootilla ois jotain merkitystä, jengi joutuisi liikkumaan enemmän --> enemmän törmäyksiä --> vähemmän tylsä midgame
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 378
Kattelin että scarl saa myös buffin.

Jotenkin alkaa tuntua siltä, että tästä ollaan tekemässä ejonneja miellyttävämpää eli aseilla ei ole eroa, millään ei ole eroa, kaikki samalle viivalle ja tuurilla ei ole merkitystä.

Paskaa mun mielestä. Mitään ideaa loottia mitään jne kun ihan sama mikä ase on kourassa. Sitten istutaan entistäkin enemmän kunnes viimeiset ringit pakottaa jengin yhteen.

Jos taas lootilla ois jotain merkitystä, jengi joutuisi liikkumaan enemmän --> enemmän törmäyksiä --> vähemmän tylsä midgame
Scar-L ei kyllä kaivannut mitään buffia. Oli ihan käyttiskampe eikä tarvi mitään tactical stockeja kuten M4.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Parin tunnin viivästyksen jälkeen patch #14 ja uusi season livessä.

Rajuja noi uudet molotovit. :D
Pitääkin tänään ottaa useampi kantoon ja testailla.
En tosin tiedä miksi se ovesta menee läpi. :confused:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Josko molotovit olisi nykyään hyödyllisiä. Pakko sanoa, että niille on niin harvoin käyttöä etten ole koskaan jaksanut poimia turhaan inventorya täyttämään. Sama kuin nuo stunnit (flashbangit). Normikranut ovat olleet huomattavasti yleishyödyllisempiä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Heh, kovaa kamaa kun menee ovikin pillun päreiks :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Harmi, että savukranaatit jäivät tämän päivityksen ulkopuolelle. Ne saisivat omasta puolestani olla myös vielä pikkuisen tehokkaampia - siis lähinnä tehdä savua isomman pilven (ehkä nopeammin). Nykyisellään saa heittää usein 2-3 savukranaattia ulkotuloihin, jos niiden turvin yrittää edes hieman edetä/jallittaa/suojautua.

Aseita pelissä alkaa olemaan kyllä vähän turhan monta kovin samanlaista.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 705
Aseita pelissä alkaa olemaan kyllä vähän turhan monta kovin samanlaista.
Miten niin samanlaisia?

M16 luoti lentää AR nopeiten
M416 sylkee luotia nopeiten --> vaikeampi kontrolloida spray
SCAR-L on hitaampi firerate --> helpompi kontrolloida spray

AKM firerate hitaampi ja potkii enemmän kuin ylemmät (toki SCAR-L on tällä hetkellä vaan rikki)

SKS luoti lentää hitaampaa mutta tekee enemmän dmg kuin Mini14 yms.

Kyllä mun mielestä on aika erilaisia aseita pelissä. Muita en jaksa edes vertailla :D
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 705
Kyllähän nää uudet molotovit on hulluja. Voitettiin vielä tämäkin peli ;)

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Pyörii kyllä rundin alussa melko huonosti edelleen, mutta helpottaa kun jengistä joku puolet kyykännyt. Silloinkaan ei kyllä päästä samanlaisiin FPS lukemiin vs Erangel/Miramar.
On toi kartta kyllä mukavaa vaihtelua. Suojaa on kyllä helkkaristi, ja kun vielä sumukin voi puskea päälle.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 378
Paljon on puhuttu kaikennäköisistä bugeista, mutta nyt omalle kohdalle sattui #14 pätchin jälkeen yksi aika räikeä. 7 äijää jäljellä ja olen kiven takana etsimässä SKS:llä äänen suunnasta vihollista. Kiven toiselta puolelta juoksee äijä kivelle suojaan seisten sprintaamalla. En kuule mitään ääntä kuin vasta sitten, kun hän heittää maahan kiven luona. Replayssä ja death camissa ääni kuuluu, mutta eipä kuulunut pelitilanteessa. Kaveri sai pienen etulyöntiaseman, kun istuin SKS kädessä kiven takana ja hän ei siis ollut nähnyt minua.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Duossa hyppäsimmä kaverin kans mansionille. Muita ei tullu. Mie siihen isoimpaan taloon luuttimaan, kaveri kävi niitä pienempiä läpi. Tulin kolmannesta kerroksesta alaspäin ja kappas, naaman edessä toinen duo luuttimassa. Mitään ääniä ei kuulunu tyyppien liikkeistä. Henkihän siinä sitte lähti. Muuten tuntu uuden pätsin jälkeen pelittävän ihan jees, mitä nyt pari matsia jakso käyä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309

Doddi, saatiin taas vegasiin työnnettyä muhjua ja tämmöstä se suolsi ulos! :) Jos ees vähä diggailet ni lyö vaikka se peukku. :D

Ja otan kyllä vastaan hirveen mielelläni ohjeita/opastuksia jne. palautetta. Millasta settiä jengi haluu nähä? En oo siis mikään helevetin shroud joka tekee mitä haluaa, mä teen vaan sen mitä pystyn. :D
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
^ :D

Jaa, kappas Sanhok testiä pidennetty To 7.6. kello 14 asti.



Pitää varmaan ennen sitä vielä joku ilta käydä tykittelee. Tulikin tuossa pelattua sitä jo pari päivää melko tiuhaan, ja itse ainakin pidän kartasta.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Pulssi 800 miljoonaa? Mul on joku 900h takana ja just tuli tän seasonin eka soolo kana itelleki. Tää on iha kauheeta. :D

Joo, pulssi hyvin lähellä tuota :rofl: Nyt on kyl tän seasonin K/D ratio kohdillaan, perfectiä näyttää :think: (eka peli tällä kaudella ja heti voitto :lol:)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.

Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä. :facepalm:

Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 705
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.

Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä. :facepalm:

Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.
upload_2018-6-5_11-36-51.png

Möylytinkö mää sua eilen? Eivaan vitsi vitsi :D Onhan ne yleensä joo just jotain 817238961 tai muita vastaavia nickkejä keneltä tulee sitten niin jumalattoman kovaa pataan ja pelejä pelattu 5kpl tms.. Käsittämätöntä, että ei saada kuriin vieläkään niitä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 378
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.

Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä. :facepalm:

Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.
Kyllähän tämä peli on usein niin pienestä kiinni, kun replaytä jälkikäteen katselee.. Itse/vihu juuri sattuu kääntämään päätä oikeaan/väärään aikaan. Joskus tuuri omalla puolella, joskus kaverin. Välillä tuntuu, että ei mikään onnistu, vaikka miten yrittäis fiksusti pelata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
815
Taas kakkossija..kaveri ryömi polun poikki ja ammuin singlellä m16a 4 patia ylävartaloon ihan rauhassa ja eikun vielä luikerteli karkuun ja hetken kuluttua noutaja tuli..eikä edes lvl 3 kaverilla. Kyllä vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
4 kutia ei tapa oikeestaan koskaan ellet päähän ammu. Kannattaa tutustua aseiden damageen noilta sivustoilta
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
973
Jos pelinä ei olis niin "hyvä" niin jäis kyllä pelaamatta.
Eilen ammuin n.200m päästä kolme osumaa M416:llä vihua rintaan niin sepä kaivo rauhassa snipun vaan kouraan ja seisovaltaan ampu mua päähän lähtöhän siinä tuli vaikka lv.2 ehjä kypärä päässä.
Ite pötköttelin osittain kiven takana piilossakin :/

Kuinkahan paljon tätä vedetään koodeilla?

tosin itse olen erään tunnetun henkilön sanoin aika "tuuhio" pelaaja

Simizek - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Kuten ylempänäkin todettiin, niin kannattaa ne damage chartit yms lukaista läpi, lvl2+ liivit niin eipä se siihen 3 kutiin rintaan kuole. Toiseksi, eihän se nyt temppu ja mikään ole seisovaltaan ampua snipulla päähän 200m päästä. Tosin, eipä ne viholliset välillä kuole 15:sta laukaukseenkaan 3m päästä koska desyncci ja serverilotto on mitä sattuu, hitboxit vaeltelevat varmaan omia teitäänkin välillä. Hienosti tuntuu tuo deathcamikin hajoavan vaan joka päivityksessä entistä enemmän, ei tuota jaksa edes avata enään kun tietää sieltä tulevan jonkun 90-180 astetta väärään suuntaan katsovan näkymättömän aseen tai pelkän ristikon kuvan ilman ammuttavaa kohdetta :facepalm:.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Eipä ne kolme kuulaa rintaan tosiaan tapakaan mutta ymmärtäähän tuon harmituksen tällaisessa pelissä. Itse näet eka toisen, ammut useamman kertaa tähdätyn laukauksen ja sitten toinen laittaa yhden tuuriosuman päähän ja peli oli siinä näin kärjistetysti..
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Toi makuullaan oleminen on ehkä siellä vältettävien asentojen puolella. Tuntuu, että vihulle siinä on tarjolla ainoastaan se headshotin hitboxi, ei mitään muuta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Toi makuullaan oleminen on ehkä siellä vältettävien asentojen puolella. Tuntuu, että vihulle siinä on tarjolla ainoastaan se headshotin hitboxi, ei mitään muuta.
Varsinki ku nurmikko piirtyy sen kokonaiset 150m, ni lähes poikkeuksetta pötkötät jossai paljaalla kalliolla, mut et nää mitään ku sulle ne ruohot piirtyy siihen 20cm päähän. :D
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Joku jannu eilen hiippaili viereen kun sniputtelin hallin ovelta, nappas nännin pohjaan ak:lla ja eka kuti osu ja loput ropisi yli. Seisoin siis ihan paikallaan ja en ees heti tajunnu että se seisoo siinä 5m päässä. Varmaan itkee desyncistä jne jollain foorumilla :lol:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
956
Onkohan kellään muulla ollut vaikeuksia päästä lobbyyn tuon uusimman pätchin jälkeen? Itselle tulee nyt vain connection failed, eli en pääse siihen ollenkaan. Palomuuriin en ole tehnyt mitään muutoksia, siellä on erikseen sallittu tslgame.exe ja tslgame_be.exe outbound, mutta tarvitseeko tuo nykyään enemmän tiedostoja? Toisella koneella missä ei ole yhtä tiukat säädöt palomuurissa pubg toimii ongelmitta. Googlekaan ei antanut kuin nuo kaksi tiedostoa mitä pitäisi sallia niin en oikein tiedä mitä siihen pitäisi lisätä, jos tää nyt edes on siitä kiinni.
 
Liittynyt
20.11.2017
Viestejä
60
Kyllä näkee todella usein näitä selkään ampujia, joittenka aimilla ei osu edes ladon seinään:eek:nopee kääntö ja tappo.

Hyvän tipsin voin antaa, että pitäkää tähtäys vihollisessa kun ammutte. :vihellys:

Katsokaa jotain pro pelaaja ampumista ja yrittäkää tajuta,että olette vain yksinkertaisesti niin surkeita ampumaan itse.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
440
Joku selkään ampunut taisi osua ja upottaa? Miten kukaan jaksaa olla noin suolainen, etenkään tälläisessä meemipelissä jossa uuden kierroksen voi aloittaa heti perään.
 
Liittynyt
20.11.2017
Viestejä
60
En ole kyllä suolainen, vaan tässä nimenomaan ihmettelen näitä jotka avautuvat hakkereista ja rikkinäisestä pelistä :facepalm:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Heh, katselin vielä tuon yhden linkittämäni pelaajan statseja. Pelaa neljällä eri palvelinalueella, joka alueella viimeisestä 5 pelistä 4 tai 5 voittoa. Oseaniassa KD-ratio yli kymmenestä pelistä 20,20. Deathcamista vaikea sanoa, mutta tähtäin näytti vaan snap snap pelaajasta toiseen vaikkei ainakaan omilla settingeilläni järkevää näköyhteyttä edes ollut. Olisin katsonut aikaisempiakin tilanteita, mutta ajaa replayn rangelle vasta vähän ennen tappamisia.

...jep jep, mites tässä reportataan näitä pelaajia jälkikäteen?

Toisaalta aika positiivista, että peliä takana 166h, tämä on ensimmäinen tapaus joka on tuntunut millään tapaa aidosti epäreilulta.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
440
Onhan se nyt aika sokeaa väittää, etteikö tässä pelissä olisi ongelmia nettikoodissa. Kavereiden kanssa ollaan naurettu, kun välillä taotaan vihollisiin lyijyä niin että veri vain roiskuaa, mutta mies ei vain kaadu. Tätä tapahtuu yllättävänkin "usein". Sitten toinen mikä aiheuttaa tilanteita, on pienimuotoinen lagi. Hyppäät ikkunasta sisään ja seuraavaksi iskee kuminauhat päälle ja oletkin jälleen ulkona.

Toisinaan sitä sitten tulee huutisteltua omillekin ampumistaidoille, kun tähtää paikaltaan henkeä pidätellen ja sitten näkee kuinka kuti pölläyttääkin hiekkaa vihollisen vierestä.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Mut ongelmistaan huolimatta pirun viihdyttävä peli kyllä :D Itsekkin tulee usein kirottua lagi ongelmia ja että osumat eivät rekisteröidy. Mutta silti joka ilta löytää itsensä pelin parista kumminkin :D
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
440
Mut ongelmistaan huolimatta pirun viihdyttävä peli kyllä :D Itsekkin tulee usein kirottua lagi ongelmia ja että osumat eivät rekisteröidy. Mutta silti joka ilta löytää itsensä pelin parista kumminkin :D
Kyllä. Kevyt ja useimmiten hauska porukkapeli.
 
Liittynyt
20.11.2017
Viestejä
60
Jep +900h pelattu ja selkeitä hakkereita ehkä 5.
Monet kerrat nauranut omalle ampumataidolle helpoissa tilanteissa.

Paljonhan pelissä on bugeja yms lagia.
Porukka ei vain jostain syystä ymmärrä, että deatchamin kamera ja replayt eivät ylläriylläri pidä paikkansa.

Eihän tätä peliä voi edes pelata tosissaan, koska bugit yms.
Peliä vaan on silti mukava pelata:)

Haulikkoon ei kosketa, kuin hätätilanteissa ja pelin alku mähinät on mitä on
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Itsellä +600h pelattuna ja kerran olen kuollut varmaan hakkeriin. Ja pari päivää sitten oli pieni epäily hakkerista kun kaverin kanssa pelattiin duoo. Ja oltiin yhdessä talossa piiritettynä niin laitoin talon oven kiinni ja jäin kytistämään sitä ovea,niin vastustaja tuli ovesta läpi juoksemalla ettei se edes aukassut sitä ovea. Ja kill camissa näytti samalta että se vaan juoksi sen oven lävitse ilman että aukaisi sitä. Tai en tiedä oliko sitten jotain nettilagia yms.

Toki en tiedä minkälainen homma Pubgi olisi saada toimimaan yhtä sulavasti kuin Fortnite. Fortniten sulavuus on kyllä mitä mainioin ja pelin toimivuus. Eikös nämä molemmat käytä samaa pelimoottoria? Välilä tulee sitäkin pelailtua. Se ois kyllä ihan parasta kun pubgikin yhtä hyvin toimis kuin se
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Eikös nämä molemmat käytä samaa pelimoottoria?
On sama pelimoottori, tosin Fortniten tekijä on pelimoottorin tekijä. Heillä on myös uudempi versio pelimoottorista, jossa paranneltu "netcode".

En tiedä kuinka mahtaa irrota Epic Gamesiltä tuoreempaa pelimoottoria jos Bluehole meni oikeuteen haastamaan. :D
Toisaalta ehkä Bluehole on jo tunkannut moottoria itse sen verran ettei sitä voisi vain vaihtaa Epic Gamesin uudempaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 634
Viestejä
4 197 236
Jäsenet
70 759
Uusin jäsen
$amii

Hinta.fi

Ylös Bottom