Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Map selectionin poisto on jees. Vielä kun lisäisivät jonkunlaisen ampumaradan, jossa voisi opetella ampumaan paremmin. Niin harvoin on aikaa pelata, että kerkeää suurin piirtein unohtamaan miten mikäkin vaikuttaa aseisiin.
 
Map selectionin poisto on jees. Vielä kun lisäisivät jonkunlaisen ampumaradan, jossa voisi opetella ampumaan paremmin. Niin harvoin on aikaa pelata, että kerkeää suurin piirtein unohtamaan miten mikäkin vaikuttaa aseisiin.
Mitä hyvää on siitä, et poistetaan mappivalinta? [emoji23] Eikö miramarissa riittäny pelaajia vai?
 
Jotain varmaan kertoo se että kun laittaa kaikki(molemmat) kartat, 8/10 tulee miramar...
 
Noista komponenteista olis kyllä mukava saaha jotain tietoa, ts. kuinka monimutkainen algorytmi se on millä pelaajat servuille pistetään. Ja lähteehän nuo pelit tosiaan päälle reilusti alle sadalla pelaajallakin, pilkunnussimista, mutta näillä määrillä semisti merkittävää.

No minä väitän että lähtijät oli enemmistö. Kumpi voittaa?
Map selectionia huudettiin ko hinaajat kuukausitolkulla, no se saatiin. Jengi oli tyytyväinen, näin väitän. Nyt se otetaan ilmeisesti pois koska "datan osoittamat reaalisyyt"?

Olisi tosiaan kiva kuulla tarkemmin MMR:n logiikasta mutta kovin harva pelitalo noita paljastaa. Riotilla on jotain blogauksia (blog 1, blog 2) aiheesta jos kiinnostaa mutta hekin pitävät tietoisesti osan yksityiskohdista piilossa.

Sillä nyt ei ole kovinkaan paljon merkitystä että pelit tarvittaessa käynnistyvät pienemmälläkin määrällä. Vähäinen pelaajamäärä on poikkeustilanne jota ei kuitenkaan tavoitella ja pointti muutenkin lähinnä oli että pelaajamäärä per peli on suuri suhteessa moneen muuhun peliin.

Mitä "enemmistö-vähemmistö" puheisiin tulee niin joo toki tämä on täyttä juupas-eipäs mutua. Itse järkeilen asiaa lähinnä niin että jokainen disconnect/connect sykli syö sen 30-60 sekuntia. Eikä hyppijällä ole mitään takeita että saisi sen haluamansa kartan seuraavaan peliin. Tämän seurauksena kenttää pitää vihata todella paljon että jaksaa tota rumbaa etenkään duo/squad moodeissa. Disconnect sateen takia on hieman eri asia koska sateen esiintymistodennäköisyys on niin pieni että on lähes varmaa ettei sitä tule seuraavassa pelissä jos sitä vihaa. Itselle ei ole omasta kaveripiiristä tai seuratuista streamereistä tullut kovinkaan monta hyppivää vastaan. Ainut jonka tiedän on Shroud joka hyppii todella usein sadepelistä pois. Mutta joo ei tämä mikään dataan pohjautuva massaotanta tietenkään ole.

Viimeisen virkkeesi pointtia en ihan ymmärtänyt. Joo varmasti jengi oli tyytyväinen siitä olen samaa mieltä. Onhan valinnanvapaus sinänsä hyvä asia jos se toimii. Juuri sen takia ja sitä suuremmalla syyllä uskon että PUBG:lla oli ihan oikeat dataan pohjautuvat syyt poistaa ominaisuus osittain käytöstä.
 
Juuri sen takia ja sitä suuremmalla syyllä uskon että PUBG:lla oli ihan oikeat dataan pohjautuvat syyt poistaa ominaisuus osittain käytöstä.
Dataa siitä, että miramarin pelit käynnistyy paljon useammin 70-90 pelaajan kanssa, kun taas erangelin pelit aina 95-100.
 
Osaako joku sanoa, miksi Nvidia Shadowplay-videoissa ei ole ääniraitaa Premierissä? Olisin itsekin leffaa tehnyt, mutta ohjelma ei tunnista ääniraitaa niihin ollenkaan. Käytössä on Voicemeeter Banana tasaamassa äänipiikkejä. Voiko tuo vaikuttaa?

Äänet kuuluvat kyllä normaalisti videota katsellessa jollain mediasoittimella.

Millaset säädöt sulla on tossa bananassa? Itellä tuntuu että ku comp namiskaa vääntää kolmosta isommalle ni ei saa enää selvää että onko vihu viereisessä rakennuksessa vai jopa kauempana. Muuten kätevä ohjelma. Totuttelua varmaan vaan vaatii.
 
Millaset säädöt sulla on tossa bananassa? Itellä tuntuu että ku comp namiskaa vääntää kolmosta isommalle ni ei saa enää selvää että onko vihu viereisessä rakennuksessa vai jopa kauempana. Muuten kätevä ohjelma. Totuttelua varmaan vaan vaatii.
1.9 tais olla se säätö ja on jees. Kaikki äänet kuulostaa luonnolliselta, mutta ei tarvi enää mutettaa tykistön, lentokoneen tai auton takia.

Lähetetty minun SM-G928F laitteesta Tapatalkilla
 
Erroria heittää kun koittaa peliin kirjautua. Tuleeko muilla vastaavaa?
 
Velipoika käynnisteli pelin niin tuli viesti että "Olet saanut pelin kehittäjiltä pysyvän porttikiellon peliin PLAYERUNKNOWS BATTLEGROUNDS"

Siis mitä vittua? Ei ole hyvin huijailtu.
 
b9q3uka.png

jep, taas tätä random bannia jakavat.
 
Sellaisen olen huomannut että jos on pelannut tätä peliä niin konetta ei saa sammutettua normaalisti. Täytyy uudelleen käynnistää
reset nappulasta. Sitten vasta uudelleen käynnistyksen jälkeen sammuu Windowsin sammutuspainikkeesta.
 
Meni solo matsi squadei vastaa ihan kivasti, chickeni ja 18 tappoo ScarL + SLR silenced, suosikki comboni!



Hirveetä bugailua tuo replay kyllä, jessus! En tosiaan ammu randomilla yhtä kutia ilmaan ja muutenki toi on aikamoinen sekamelska kun vertaa live-kokemukseen.
 
Sellaisen olen huomannut että jos on pelannut tätä peliä niin konetta ei saa sammutettua normaalisti. Täytyy uudelleen käynnistää
reset nappulasta. Sitten vasta uudelleen käynnistyksen jälkeen sammuu Windowsin sammutuspainikkeesta.
Yllättävää kyllä, minulla on ollut samanlaisia oireita. Myös microjäätymiset peliä pelatessa ovat lisääntyneet todella paljon.
 
Onko mestarit tämmöistä kokeneet? Tapat molemmat viimeiset vihut ja olet itse #2 kun kuolet bluezone ja kaikki nämä ajassa 36:21. Better luck next time

Screenshot_20180618-210654_Firefox.jpg
 
Onko mestarit tämmöistä kokeneet? Tapat molemmat viimeiset vihut ja olet itse #2 kun kuolet bluezone ja kaikki nämä ajassa 36:21. Better luck next time

Screenshot_20180618-210654_Firefox.jpg
Kuolitko siis samassa rytäkässä ns. samalla hetkellä vai eikö peli päättynyt viimeisen vihollisen kuolemiseen?
 
Pelin olisi pitänyt päättyä viimeisen vihollisen kuolemaan.. Jos itse kuolen bluezoneen millisekunnin ennen vihuja niin viimeistä kutiani ei pitäisi rekisteröityä eli silloin ei pitäisi olla tappoja molemmista tyypeistä? 800 tuntia takana ja ekaa kertaa tapan molemmat viimeiset ukos ja jään #2 ;)
 
Pelin olisi pitänyt päättyä viimeisen vihollisen kuolemaan.. Jos itse kuolen bluezoneen millisekunnin ennen vihuja niin viimeistä kutiani ei pitäisi rekisteröityä eli silloin ei pitäisi olla tappoja molemmista tyypeistä? 800 tuntia takana ja ekaa kertaa tapan molemmat viimeiset ukos ja jään #2 ;)
Mä oon juutuubista nähny vastaavan tilanteen. :D
 
A glitch in the matrix.

Ja nyt kun tuon oikeinkirjoituksen vuoksi googlesin niin sillä tulee hassuja yhtensattumakuvia kuvahakuna. :)
 
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #15

After four rounds of testing, our third map—Sanhok—is finally ready for showtime. The map may be smaller, but the battles won’t be.

This patch also brings UI and sound improvements and a new, Sanhok-exclusive weapon, the QBZ95. There’s a lot to cover, so let’s get into it.

1.jpg

YouTube™ Video: Welcome to Sanhok - 6.22.2018 - Teaser Trailer
Views: 1,052
Smaller world. Bigger battles. Sanhok is coming on June 22, 2018.



Patch Notes

NEW MAP: SANHOK
3804f4b30b8ac0a840f9406187c42c45db0c7dcc.jpg


  • Added a new map: Sanhok (pronounced “sah-nok”)
    • Sanhok is 4km x 4km map (one fourth the size of Erangel or Miramar). Although games tend to end a little more quickly on this tiny island, battles are still massive. Every game still features 100 players.
    • Certain settings have been customized specifically for Sanhok to better fit its unique design. Details are below.

    • Performance
      • Faraway players and vehicles aren’t rendered the same way on Sanhok, resulting in some server performance improvements.
    • Gameplay
      • Weather in Sanhok changes dynamically.
      • Players can throw apples while waiting to board the plane in the in-game lobby.
    • Redzone
      • The redzone is smaller and shorter-lasting on Sanhok.
      • The center of the redzone appears outside of the playzone (the white circle). This means players are more at risk when outside of the playzone.
    • Bluezone
      • Bluezone on Sanhok has shorter waiting times and longer travel times.
      • The bluezone is also dynamic. It checks remaining player numbers before deciding the next circle, adjusting the waiting time and travel time accordingly (this doesn’t affect circle size).
    • Spawn Balance
      • The item spawn rules have been customized on Sanhok to get you equipped for battle faster.
        • ARs, SMGs, and DMRs are spawned more often. The total item spawn rate has been increased 5% compared to that found in the fourth round of Sanhok testing.
        • 8x scopes and 15x scopes don’t spawn on Sanhok. However, they may still be obtained from care packages.

    Introduction to Sanhok’s locales:

    88ed210e0452c3fd2e997c252d13c08f74018833.jpg

    Cave - Here you’ll find an abandoned archaeological site, located in the heart of a seaside cave. Parachute in through the open top for access to the best loot and a boat for a quick escape.

    1f11e00167ea1c0f5309c75b18f82d8841b49815.jpg

    Ruins - Only the most daring players will brave these claustrophobic chambers. The Ruins reward those who survive the close-quarters combat with all the loot they can carry. Drop onto the roof to storm the temple from above, or sneak in through the ground-level tunnels.

    b4b2b4163f30f8fad280c6f6ba5e92311be45e85.jpg

    Paradise Resort - Welcome to Paradise, Sanhok's finest (and only) luxury resort. This compound has it all: cross-courtyard sightlines for snipers, thrilling room-to-room breaches for shotgun specialists, and mid-ranged corridors that are perfect for honing your SMG skills. Checkout is at 11:00.

    cc8f45e8eaf82d1bfbfd185d43863b15dc67d9a1.jpg

    Training Center - Measure yourself against the best of the best in this abandoned training facility. Survive a tactical obstacle course to get loaded up with loot. Either get good or die trying.

    cdb40f6c182714815b72262516825ae219ca0245.jpg

    Quarry - This flooded limestone quarry is a both a visual, and tactical departure from the lush, green wilds of Sanhok. With few trees for cover, you’ll have to push from mound to mound, looting and hunting while vulnerable to players on the rim of the quarry.

    a1cb03bba443549a3cf23b5126f9467813b9de0d.jpg

    Docks - Explore cargo ships filled with loot in this out-of-the way drop, located in the Southeast corner of Sanhok. With plenty of opportunities for mid-range to CQC encounters, this is a terrific drop for newer players hoping to get their bearings, farm up, and escape!

    d4e9afaecc0674a0c39025b60498449ed1157582.jpg

    Roads - Some areas in Sanhok are now paved with old concrete roads. Watch out for campers and use these to outrace the blue zone!


Performance
  • We’ve optimized the way servers handle many nearby objects to improve performance. This includes optimizations for:
    • Characters models
    • Vehicles
    • Weapons

World
87444816c49310297fdf5b6acfc1aee07f8ef7fa.jpg

522ea893f15e493467576aed490dee0f9051c144.jpg


  • Added advertisement banners for PGI (PUBG Global Invitational) to buildings, billboards, and the default parachute skin on Erangel and Miramar
    • The Bengal Tiger parachute skin is unchanged and when equipped will replace the default skin


Items
eda558931a974b88b8ebf7e0026a1bb2ead1e633.jpg

1.jpg

YouTube™ Video: PC 1.0 update #15 New weapon - QBZ95
Views: 459


  • Added the QBZ95, a Sanhok-exclusive weapon
    • The QBZ is an AR that uses 5.56mm rounds. It can hold 30 rounds per magazine, and can be extended to 40 rounds.
    • The QBZ replaces the SCAR-L in Sanhok’s item spawn pool (meaning the SCAR-L no longer spawns on Sanhok). The QBZ95 spawns about 1.4x as often as the SCAR-L used to spawn on Sanhok.

Gameplay
  • Accuracy modifiers applied from moving, changing movement stances or aiming modes are no longer applied instantly.
    • This means that for example, when aiming down the sight, you won't gain the full accuracy improvements from ADS until your sights are aligned.
  • The winning player or team will now be given approximately 8 seconds to celebrate their victory before the match ends and results are displayed.
    • Spectators can also watch the winning player or team celebrate.

UI / UX
8836438c1129f75316e14bef94232ba3e062642b.jpg

  • With three maps now in the game, you’ll choose between two “playlists” instead of two maps.
    • The Battle Royale playlist contains both Erangel and Miramar. Selecting it will randomly drop you into one of the two.
    • The Mini Royale playlist contains only Sanhok for now.
    • Select both playlists to be randomly dropped into one of the three maps currently in the game.
f7f2da4e32a21003f1ad7cadc4745a08302b5993.jpg

  • Many game UI elements have been updated
    • The friend list UI has been updated
    • Leaderboard and Replay UI has been improved
    • Pop ups in the lobby and game sessions have been visually enhanced.
    • Pop up window showing matchmaking status has been improved
    • In-game UI elements such as inventory, map, results window have been improved
  • Improved the in-game minimap
    • The mini map now dynamically zooms in or out depending on the character's movement speed, enhancing your ability to see what’s around you.
      • The 'Minimap Dynamic Zoom' option can be turned on/off in the options menu.
    • The minimap can now be expanded
      • Minimap expansion can be toggled on/off using the 'N' key
    • To improve visibility of the Blue Zone in the map, areas under the Blue Zone are now colored blue
    29b1fc37667f2b12b6150205784aade177ea998f.jpg

  • The Blue Zone indicator bar located above the minimap has been improved
  • Added universal scope sensitivity setting, with the ability to individually set scope sensitivities if desired.
    • Sensitivity levels now apply properly for scopes with a variable zoom.
  • A new option to adjust crosshair color using RGBA values has been added under the options menu
  • The loading screen has been modified to display game-related tips

Sounds
  • Plane engine sound volume when beginning the match has been decreased
  • The volume of sounds made by bodies of water (oceans, rivers) has been decreased
  • Care package plane's volume attenuation curve is now steeper. This means the distance at which the plane can be heard is the same, but the distance at which the plane's maximum sound can be heard has been decreased
  • The sound effect made when throwables impact water has been improved
  • All weapon sounds have been remastered for better quality
    • Excessive boost effect in low frequency range has been adjusted.

Crates
  • Aviator crate is now included in weekly random crates, its drop rate has been updated.
    • Aviator: 20%
    • Eguinox: 15%
    • Triumph: 10%
    • Raider: 15%
    • Fever: 2.5%
    • Militia: 15%
    • Biker: 10%
    • Desperado: 2.5%
    • Survivor: 5%
    • Wander: 5%

Effects
  • We’ve improved visual effects when bullets strike ground or water
  • The splash effect shown when throwables impact water has been made more realistic.

Bug Fixes
  • Fixed an issue where characters got stuck in certain areas of Erangel and Miramar
  • Removed a few objects from Erangel and Miramar which obstructed movement
  • Fixed an issue where certain plants in Miramar were floating above the ground
  • Fixed an issue where the sound when using an adrenaline syringe was longer than the associated animation
  • Fixed an issue preventing the Mirado from taking damage from grenades.
  • Fixed an issue where players inside vehicles didn’t take damage from unarmed melee attacks
  • Fixed an issue where grenade status effects (flash, burning) would sometimes not disappear after their intended duration.
  • Fixed an issue with pistol recoil animations not being played correctly in ADS after exiting a vehicle.
  • Fixed an issue where parts of the sidecar's wheel were missing when the tire was destroyed.
  • Improved the vaulting interaction between some objects and windows.
  • Fixed an issue when spectating or watching replays where parts of weapons would disappear in certain situations (only weapons with high scope-mounting positions).
  • Fixed an issue where dropping a weapon immediately after firing abruptly stopped the sound effect.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Ehkä hauskimpia voittoja on, se ku kaikkien epäonnien ja vastoinkäymisten jälkeen jotenki vahingossa onnistut voittaa.
1f603.png

 
Progressiota, ja livenä jo perjantaina uuden kartan kanssa. o_O

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Dev Letter: A New Way To Unlock Rewards

EDIT: Hmmh, en tiedä mitä mieltä tuosta että se on enimmäkseen maksullisen passin takana......... sentäs progressio siinä lasketaan vaikka ei osta. Myöhemmin jos ostaa sen progression tasot avautuu takautuvasti.

Lisää tietoa ennen kartan julkaisua perjantaina. Sitä odotellessa.
 
Viimeksi muokattu:
"We especially liked that the crate and key system can feel extremely satisfying whenever you unlock rare items." => Hommasta on pakko tehdä koukuttavaa, jotta käyttäisitte mahdollisimman paljon rahaa avataksenne jonkun minihameen jonka todennäköisyys on 0,003%.

"The goal was to provide a fun system outside of the main game experience through item trading." => Fun system eli toivotaan youtubeen csgo-skinilotteryreaktiovideoita. Item trading tarjotaan jotta marketplaceltakin saadaan rahanne.

"we began to explore how to offer premium content in new ways, without limiting it to DLC." => Päätettiin testata 5-10$ packeilla mikä on maksimihinta millä pelaajia voi lypsää.

"One more thing: simply by playing and completing missions while they’re available, you’ll be able to unlock one free chance to change your in-game PUBG name." => ... :facepalm:

On kyllä mainostajien kynästä mahdollisimman hunajainen teksti saatu perustelemaan, miksi 30 euron hintaisen pelkän moninpelin pitää tehdä lisätienestiä 2-10 euron "mikro"transaktioilla. En edes halua tietää, paljonko tuo event pass maksaa.

Mutta hei, me vaan ajatellaan teitä, pelaajia. Ollaan teidän puolella. Uskottehan?
 
Viimeksi muokattu:
"We especially liked that the crate and key system can feel extremely satisfying whenever you unlock rare items." => Hommasta on pakko tehdä koukuttavaa, jotta käyttäisitte mahdollisimman paljon rahaa avataksenne jonkun minihameen jonka todennäköisyys on 0,003%.

"The goal was to provide a fun system outside of the main game experience through item trading." => Fun system eli toivotaan youtubeen csgo-skinilotteryreaktiovideoita. Item trading tarjotaan jotta marketplaceltakin saadaan rahanne.

"we began to explore how to offer premium content in new ways, without limiting it to DLC." => Päätettiin testata 5-10$ packeilla mikä on maksimihinta millä pelaajia voi lypsää.

"One more thing: simply by playing and completing missions while they’re available, you’ll be able to unlock one free chance to change your in-game PUBG name." => ... :facepalm:

On kyllä mainostajien kynästä mahdollisimman hunajainen teksti saatu perustelemaan, miksi 30 euron hintaisen pelkän moninpelin pitää tehdä lisätienestiä 2-10 euron "mikro"transaktioilla. En edes halua tietää, paljonko tuo event pass maksaa.

Mutta hei, me vaan ajatellaan teitä, pelaajia. Ollaan teidän puolella. Uskottehan?

Tammikuusta tähän hetkeen playerbase (average) on puolittunut, jotain on tehtävä.
 
Pakko kysyä, miksi nuo skinit ovat teille niin iso asia? Loppupeleissä pelkkää turhaa kosmetiinkahömppää ja ei vaikuta niin mitenkään pelattavuuteen.. Eikös se vain ole parempi, että maksullinen lisäsisältö on kosmeettista sen sijaan, että maksetaan aseista tai kartoista CoD-malliin? Onhan tulevassa 60e Battlefieldissäkin maksullista kosmetiikkaa niin miksei tässä saisi olla. Aika normaalia nykymaailmaa imo. Vaikka kelpaishan nuo ilmaiseksi mutta minkäs teet, kun yritykset tavoittelevat tienestiä.
 
Ite kyllä tykkään että tulee jotain tehtäviä joita voi suorittaa, kun ei tuossa pelissä näillä pelitunneilla joita itse voi käyttää oikein enää kehity.. Nii onpaha jotain tekemistä.. Tuosta että se maksaa jotain niin tulee kyllä vähän paska maku suuhun...
 
Perustelut, jotka kuulee joka kerta. Pitää varmaan aloittaa (työajan ulkopuoella ;)) erikseen topic, johon voi koota vastaperustelut/-argumentit, jotta ei tarvitse miettiä samoja joka kerta erikseen tai miettiä, mihin videoihin linkittäisi. Saisipa myös kerättyä myöntävän/vastustavan keskustelun yhteen paikkaan.

Näihin argumentteihin kuitenkin tiivistetty vasta-argumentti: Se, että nykyään joku on perseestä tai että muut on perseestä, ei tee asioista yhtään sen hyväksyttävämpiä. Ja kyllä, niin kauan kuin asiat on kosmeettisia, ne voi ainakin suurin piirtein sivuuttaa. PUBG loppuisi kyllä sillä sekunnilla, kun alkaisivat myymään tavaraa jolla on pelillisiä vaikutuksia.
 
Olipas vihut aika tuuhioita tuossa lopussa :D

Ite olin spectaamas tota loppua... vähän kans odotettiin erilaista lopputilannetta, mut vihut olikin TODELLA kujalla :D ite odotti että tulevat eripuolilta konttia, mutta ei vaan samalta puolelta ja jonossa :DD kyllä siinä aika naurumetakka jälkikäteen tuli...
 
Test servulla testailemassa. Lagaa peli ihan naurettavan paljon, ei koskaan ennen PUBG:in aikana tällästä lagia ole ollut.
Tai no, lagaaminen ehkä väärä termi, jökittää ja FPS huono yms.

Plus päävalikon UI bugaa. Joku transitio -efekti lisätty, ja se vaan jää.

Noh, ehkä ne ylihuomiseksi korjaa......................

Asiasta toiseen, vissiin dynaaminen sää tulossa joka karttaan. Itselle sopii hyvin.

R04MYkMnb30yCIepecUYbPfn2dTpXR1h9_kvrQxBNe4.png


Tuolta bongattu: Prayers have been answered - dynamic weather is coming to ALL maps. • r/PUBATTLEGROUNDS
 
Valitettavasti taitaa joku talouspäällikkö dollarit silmissä tätäkin peliä luotsata etiäpäin. Fokus on aivan hukassa kun keskitytään edelleen tekemään jotain krääsää peliin, sen sijaan että korjattaisiin ihan perusasioita :shifty:
 
Pakko kysyä, miksi nuo skinit ovat teille niin iso asia? Loppupeleissä pelkkää turhaa kosmetiinkahömppää ja ei vaikuta niin mitenkään pelattavuuteen.. Eikös se vain ole parempi, että maksullinen lisäsisältö on kosmeettista sen sijaan, että maksetaan aseista tai kartoista CoD-malliin? Onhan tulevassa 60e Battlefieldissäkin maksullista kosmetiikkaa niin miksei tässä saisi olla. Aika normaalia nykymaailmaa imo. Vaikka kelpaishan nuo ilmaiseksi mutta minkäs teet, kun yritykset tavoittelevat tienestiä.
"Eikös se vain ole parempi, että maksullinen lisäsisältö on kosmeettista sen sijaan, että maksetaan aseista tai kartoista CoD-malliin?"
Ja tässä on loistoesimerkki siitä, kuinka markkinointimiehet onnistuneet tehtävässään. Luoneet mielikuvan, että maksulliset skinit on hyvä juttu ja jos niitä ei olisi, pitäisi maksaa vielä enemmän ja useammasta asiasta.

Lähinnä itseäni näissä maksullisissa skineissä harmittaa se hukattu potentiaali pelin graafisen tyylin suhteen. Tälläinen peli olisi täydellinen alusta kaikennäköiselle kosmeettiselle irroittelulle, mutta koska valtaosa nahoista maksaa ja erikoisimmat maksaa aivan liikaa, näyttää peli hyvinkin tylsältä ja geneeriseltä.

Tietenkin myös sitä myötä kun koitetaan kepillä jäätä ja pelaajien rajoja, niin yritetään venyttää rahastamista niin pitkälle kunnes tulee takaisin näpeille. Hyviä esimerkkejä onnistumisista ja epäonnistumisista on saanut lukea parin viimeisen vuoden aikana.
 
Ja tässä on loistoesimerkki siitä, kuinka markkinointimiehet onnistuneet tehtävässään. Luoneet mielikuvan, että maksulliset skinit on hyvä juttu ja jos niitä ei olisi, pitäisi maksaa vielä enemmän ja useammasta asiasta.

Ei ole kyse tästä. Kyse on siitä, että rahaa on tehtävä jollain konstilla. Peli on loppupeleissä suht. halpa ja lisäsisällön kehitys maksaa rahaa. Miksi lisäsisällön pitäisi olla ilmaista? Tuokin on erikoinen näkemys. Itseäni ei rehellisesti sanottuna kiinnosta pätkääkään nuo skinit sun muut, ihan sama vaikka niitä ei olisi pelissä ollenkaan. Pelaan pelaamisen ilosta, en katsellakseni jotain AKM skinejä ja kuvioituja paistinpannuja. Ei maksulliset skinit ole hyvä juttu mutta pienempi paha ne ovat, kuin maksullinen pelisisältö joka jakaa yhteisöä (kartat tai pay to win aseet).

Edit: Ja nuo maksulliset eventit ovat sitten asia erikseen.. Siitä en ideana pidä. Mutta noiden pelkkien skinilaatikkojen osalta ei paljoa maksullisuus haittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Etenkin puhtaasti moninpeliin perustuvassa pelissä raha kosmeettisesta sisällöstä on mun mielestä parempi vaihtoehto kuin DLC:t. DLC:t kun jakaa pelaajia heti.
Niin kauan kuin se on näin, niin aika sama mulle. Oletettavasti se on näin aina, koska ei taida peli kestä sitä myrskyä jos joku vaikuttaa peliin.
 
Ei ole kyse tästä. Kyse on siitä, että rahaa on tehtävä jollain konstilla. Peli on loppupeleissä suht. halpa ja lisäsisällön kehitys maksaa rahaa. Miksi lisäsisällön pitäisi olla ilmaista? Tuokin on erikoinen näkemys. Itseäni ei rehellisesti sanottuna kiinnosta pätkääkään nuo skinit sun muut, ihan sama vaikka niitä ei olisi pelissä ollenkaan. Pelaan pelaamisen ilosta, en katsellakseni jotain AKM skinejä ja kuvioituja paistinpannuja. Ei maksulliset skinit ole hyvä juttu mutta pienempi paha ne ovat, kuin maksullinen pelisisältö joka jakaa yhteisöä (kartat tai pay to win aseet).

Edit: Ja nuo maksulliset eventit ovat sitten asia erikseen.. Siitä en ideana pidä. Mutta noiden pelkkien skinilaatikkojen osalta ei paljoa maksullisuus haittaa.
Maksulliset skinitkään ei sikäli olisi ongelma, jos se olisi järjestetty eri tavalla. Tottakai nykyinen systeemi tuottaa rutosti rahaa, koska koukuttaminen ajatukseen "no jos vielä yhden avaisi, kyllä se sieltä tulee". Mielestäni tuokin voitaisiin tehdä paljon fiksummin ja käyttäjäystävällisemmin.
Itse olen ainakin visuaalinen ihminen, pidän kauniista/hienoista asioista. On sääli, että sellaisten saaminen tässä pelissä joko edellyttää naurettavaa rahankäyttöä tai tuuria.

Valitettavasti taitaa joku talouspäällikkö dollarit silmissä tätäkin peliä luotsata etiäpäin. Fokus on aivan hukassa kun keskitytään edelleen tekemään jotain krääsää peliin, sen sijaan että korjattaisiin ihan perusasioita :shifty:
Tämä. Pelihän ei oikeasti ole niin hyvä, että tätä ilman peliporukkaa jaksaisi. Siksi onkin koomista että jo nykyisen laatikkoruletin lisäksi nostetaan lisää kierroksia eventtipassien muodossa ja vastaavassa houkuttelussa.
Niin ja ne optimoinnit, lisäsisällöt ja muut bugifiksit tulee kyllä sitten joskus. Sitten joskus.
 
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon sen nytkin, jos skinilaatikot vituttaa niin älkää ostako niitä. Ei niitä tehtäisi, ellei joku osta. Nykyisellään joku ostaa joten tottakai niitä tehdään.
 
PUBG Corporation on ollut erittäin antelias käyttäjien rahan tienaamisen kanssa (joka on tietysti pois itse firmalta) ja pelkäsinkin että muutos on tulossa. En ole pelannut enkä tiedä mitään muuta firmaa joka antaa sen ostajille mahdollisuuden tienata kaksinkertaisesti pelin hinnan reilussa puolessa vuodessa. Sain siis reilussa puolessa vuodessa 60€ pelkästään laatikoita myymällä, enkä ole myynyt tai saanut yhtäkään kallista tai yli 1€ vaatekappaletta.
 
Eiköhän ne laatikot voi jättää avaamattakin jos skinit ärsyttää? Itse välillä availen ja välillä myyn vaan pois. Paras (arvokkain) skini minkä tosin oon saanut on military skirt josta ihan mukavasti sai rahoja takaisin._20180620_212311.JPG
 
PUBG Corporation on ollut erittäin antelias käyttäjien rahan tienaamisen kanssa (joka on tietysti pois itse firmalta) ja pelkäsinkin että muutos on tulossa. En ole pelannut enkä tiedä mitään muuta firmaa joka antaa sen ostajille mahdollisuuden tienata kaksinkertaisesti pelin hinnan reilussa puolessa vuodessa. Sain siis reilussa puolessa vuodessa 60€ pelkästään laatikoita myymällä, enkä ole myynyt tai saanut yhtäkään kallista tai yli 1€ vaatekappaletta.
Rust?
 
Mihin jäi performance päivitykset? Voiko tuo de-synci pahentua enää, näköjään voi...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 460
Viestejä
4 496 848
Jäsenet
74 209
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom