Laittaisivat sateen mukaan myös ukkosen salamointeineen, vielä vähän lisäjännitystä et osuuko salama kuuppaan![]()
Jyrinä löytyy, salamat ei tainnu välähdellä. Experimentalilla siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laittaisivat sateen mukaan myös ukkosen salamointeineen, vielä vähän lisäjännitystä et osuuko salama kuuppaan![]()
Meni ohi mistä tämä tieto tuli, niin tuossahan tuli tosiaan tiistaina 1.0 update #11 notes.Vaikkakaan tuo ei mikään ylitsepääsemätön ongelma ole, niin itse en ymmärrä tuota lentokoneen reitin merkitsemistä. Jälleen yksi "muuttuja" poistetaan pelistä. Itse olen pitänyt siitä, että kaverin kanssa on arvioitu lentoreittiä ja laskettu liitokilometrejä ja arvioitu mahdollisia hyppypaikkoja.
Ei siis tosiaan iso juttu, mutta täysin turha lisäys. Keskittyisivät uusien karttojen tekemiseen, nykyisten virheiden korjaamiseen ja kiinalaisten hakkereiden bannaamiseen. Niin ja nuo (vaihtelevat?) sääolot kelpaisi BF1-tyyliin. Itse en ole säätä ikinä kokenut pelissä, kun peliä olen pelannut vasta n. kuukauden.
E: Itse en mikään koodari ole, mutta hankala tajuta, miten esim. karttojen tekemiseen voi mennä noin älyttömän kauan. Peli on ollut ulkona yli vuoden ja karttoja on kierrossa kaksi?
Ja peli kaatuu mielivaltaisesti joka toisessa pelissä. Ehkä surullisinta että experimental serveri uuden mapin kanssa toimii moitteetta (lukuunottamatta järkyttäviä fps droppeja tietyissä paikoissa).Kyllä tässä taas mieli lepää, kun viikon pätsien jälkeen ei enää välillä ukot renderöidy lainkaan. Hyvä on pelata, kun syliin juoksevat jantterit näkyvät vasta death camissa.
On, discordissa me olemma kaikki(?). Tuole me vedellään päivittäin ja esim. juuri nyt torstai-iltana klo.1 siellä on 2 kpl 4 squadia ja 1 tyyppi joko soolossa tai odottelemassa että pääsisi squadiin.onko tääl jossain missä vois hakea PUBG tiimiin yhtä vahvistusta?
Io-techin porukka on edustanut puulaakiturnauksissa jo kauan, eli voi tulla kyselemään. Homman nimi on kumminkin että pitäisi tietää minkä tasoiseen tai ikäiseen porukkaan on liittymässä. Eli sinne vain kilpailemaan.tarkoitan lähinnä, että eri turnauksiin pitäs yks vahvistus saada.
discordissa olen jo mutta saako sinne mitään ilmotusta tehdä että tiimiin haetaan yhtä pelaajaa?
Kyllä, mutta kovan äänen sijaan voisi vain lyhentää eri äänien kantavuutta sade-kentissä. Ei siis häivytä muuhun meluun niitä ääniä vaan vaimea sade ja lyhennetyt etäisyydet kaikille äänille, vaikka 20-30% (en toki tiedä mitä tämä käytännössä tarkottaisi koodamisessa tai moottorissa, mutta näin se toimisi paremmin.Sateen koko pointtihan on se, että se lisää taustamelua. Pisaroiden ropina vaimentaa askeleet ja oikealla hetkellä iskevä ukkonen laukauksetkin. Joutuu luottamaan enemmän silmiinsä. Sumu taas toimii päinvastoin, eli se rajoittaa näkyvyyttä ja lisää siten rutkasti äänten merkitystä. Tuo ainoa variaatio mitä nyt on, eli auringonlasku, ei tee muuta kuin muuttaa vähän tunnelmaa.
Ei taida kuukauteen tullut pelattua, mutta mitä tosta ylempää lueskelin helpotuksista, niin tulipa vaan mieleen, että miksi helvetissä tohon laskuvarjohyppyyn on pitänyt jättää toi automaatti-vammaisuus, joka vesittää kaikki tarkat laskeutumiset tai ylitykset. Eikö se nyt helvetti riitä, että kerrotaan vaikka, että yli 20km/h kun tulet tonttiin niin kuolet.
Eikö ne ainakin joskus kuukausia sitten selitelleet että eivät saaneet lentokonetta ja hyppyä oikein toimimaan fpp niin jättivät kolmanteen
Kestää aika pitkään, että se timeout tulee ja sen jälkeen pääsee heti serverille takaisin. Pitää vain aina toivoa, että on hengissä ja vielä alueella.
...mutta ennen sai alussa toglattua lentokoneessa kolmannen ja ekan persoonan välillä. Hassua jotenkin että se ei toimisi fpp.
Kuva ei näy. Ota se s pois https:stä.On tuo rutkasti kiinnostavamman oloinen kuin se edellinen ADHD-räiskyttely.
Jonnet ei muista.
![]()
Näkyy kaikilla ketkä on avannut kuvan https:nä muualla, kuten vaikka Imgur puolella kuvaa ladatessa tai erikseen omassa välilehdessä.Näkyi mulla... Noh, vaihdettu.
Ihme kuolemia tullu viime päivinä. Hyvä geari päällä ja mut vihu tappaa sekunnissa. Eilen oli tilanne missä minä ja vihu nähtiin toisemme samaan aikaan. Mulla lvl3 kypärä+lvl2 liivit ja vihu onnistu tappamaan UMPllä parin kudin sarjalla...
Sulla vissiin on 7,1 korvaaMuistakaa, eri kengät tai niiden poistaminen/laittaminen vaikuttaa maastossa tai sisällä eri äänet. Jos lenkkareilla juokset ruohikossa ei suurta ääntä, mutta juokseppa työkengilla puutalossa. Ei tässä rikidingding hönöönnöö äänikortit ja niiden speksittely auta, stereona kuule kahesta suunnasta, 5.1sillä jotenkin hahmotat ja 7.1llä voit sanoa suuntaa.
Toivotaan et tulee kilpailijoilta äkkiä joku toimivampi br peli.. Tää on kyl edelleen niin buginen jne. Silti tunteja 700h takana..
Tuntuu et viime aikoina menny vaan askelia taaksepäin koko peli. Tosiaan noita ammut lippaallisen eikä mitään, kuolet ite kahdesta.. ollu turhan usein taas.
Itse olen tykännyt Radical Heightsista, vaikka onkin arkademainen. Tänä vuonna pitäisi myös tulla CryEngine 3:lla tehty Mavericks: Proving Grounds, jossa 400 pelaajan matsit.
Edellinen kuolema oli minulla juuri tuollainen![]()
ei tarvitse muuta kuin hyvin ajettua ääntä normaaleista stereokuulokkeista, niin saa paremmat tilaäänet kuin ikinä mistään 7.1 seteistä.
Eikö se ole suhteellisen tunnettu ongelma etenkin tässä pelissä, että mitään surround yms kilkkeitä ei saisi olla päällä? Ihan sama mistä kuulokkeista kyse.
Itsellä kaikki surroundit pois, ja hyvin erottuu suunnat.
Mä tässä epäselvä olin, en tosiaan tuota sun kommenttia meinannut sillä.Myönnetään että olin ehkä epäselvä, mutta olen siis samaa mieltä kanssasi.
Entäpä jos se onkin niin päin että tuo sinun väite on mutuilua.Jos PUBG tosiaan käyttää vain stereo millä HRTF, niin voisiko osa kuulokkeiden softasta jotenkin parantaa tuota HRTF efektiä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.