Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Vaikkakaan tuo ei mikään ylitsepääsemätön ongelma ole, niin itse en ymmärrä tuota lentokoneen reitin merkitsemistä. Jälleen yksi "muuttuja" poistetaan pelistä. Itse olen pitänyt siitä, että kaverin kanssa on arvioitu lentoreittiä ja laskettu liitokilometrejä ja arvioitu mahdollisia hyppypaikkoja.

Ei siis tosiaan iso juttu, mutta täysin turha lisäys. Keskittyisivät uusien karttojen tekemiseen, nykyisten virheiden korjaamiseen ja kiinalaisten hakkereiden bannaamiseen. Niin ja nuo (vaihtelevat?) sääolot kelpaisi BF1-tyyliin. Itse en ole säätä ikinä kokenut pelissä, kun peliä olen pelannut vasta n. kuukauden.

E: Itse en mikään koodari ole, mutta hankala tajuta, miten esim. karttojen tekemiseen voi mennä noin älyttömän kauan. Peli on ollut ulkona yli vuoden ja karttoja on kierrossa kaksi?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 749
Vaikkakaan tuo ei mikään ylitsepääsemätön ongelma ole, niin itse en ymmärrä tuota lentokoneen reitin merkitsemistä. Jälleen yksi "muuttuja" poistetaan pelistä. Itse olen pitänyt siitä, että kaverin kanssa on arvioitu lentoreittiä ja laskettu liitokilometrejä ja arvioitu mahdollisia hyppypaikkoja.
Täysin samaa mieltä! Pelkkään että helpotukset eivät jää tuohon.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Täysin samaa mieltä! Pelkkään että helpotukset eivät jää tuohon.
Samaan kategoriaan menee kuin se, että ensimmäinen alue näytetään lentokoneessa. Jälkimmäinen tietysti olisi jo todella ratkaiseva muutos.

Sitten perään vain kaikki kulkuneuvot näkyviksi kartalla, seuraava alue näkyviin ennakkoon jne. Saadaan tästä battle royale -pelin sijaan ihan normi-FPS kaikkien battlefieldien ja koolofduutien seuraksi.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Paranneltuina. Sade paljon hiljaisemmalla, mieluummin vaimentaa vaikka vähän askelmaääniä ja lisää hiljaisen sateen kohinan, kuin yrittää laittaa sateen volyymin niin järkyttävän kovaksi kuin se oli. Sumu oli ihan jees mielestäni.
Itsekin pidin sumusta myös. Sade oli ihan kiva, mutta tosiaan aivan liian kovaääninen. Onneksi näistä uusista sumuista ja sateista sekä dynaamisesta säästä on saatu nauttia experimental serverilllä. Sade on huomattavasti hiljaisempi, eikä yhtään häiritsevä. Eri asia toki on tuleeko nämä säätilat koskaan takaisin esim Erangeliin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
Sumu oli ihan jees, vähän kuumotusta lisää.

Sade oli ihan turha imo, tai ainakin joa se hiljaseksi laitetaan. Turhaa säätöä kun ei kuitenkaan vaikuta mihinkään, sama asia kuin kymmenen eri väristä lippistä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Sumu oli ihan jees, vähän kuumotusta lisää.

Sade oli ihan turha imo, tai ainakin joa se hiljaseksi laitetaan. Turhaa säätöä kun ei kuitenkaan vaikuta mihinkään, sama asia kuin kymmenen eri väristä lippistä.
Heikentää kuuluvuutta --> autojen, aseiden ja pelaajien äänet kuuluvat heikempinä ja lyhyemmän matkaa --> vaikuttaa varmasti peliin. Jos siis sade näin toimisi. Itse en ole ikinä testannut.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
Heikentää kuuluvuutta --> autojen, aseiden ja pelaajien äänet kuuluvat heikempinä ja lyhyemmän matkaa --> vaikuttaa varmasti peliin. Jos siis sade näin toimisi. Itse en ole ikinä testannut.
Niin, kuten sanoin eli jos se hiljaiseksi laitetaan.

Vanhasta versiosta en muista heikensikö se muita ääniä vai oliko vain niin kova kohina ettei kuullut mitään :lol:
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Laittaisivat sateen mukaan myös ukkosen salamointeineen, vielä vähän lisäjännitystä et osuuko salama kuuppaan :rofl:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 667
Niin, kuten sanoin eli jos se hiljaiseksi laitetaan.

Vanhasta versiosta en muista heikensikö se muita ääniä vai oliko vain niin kova kohina ettei kuullut mitään :lol:
Se vanha sade oli pelkkää white noise kidutusta. Helvetin kovaa kohinaa. Jos tähän jotain eri säätiloja tulee niin niiden olisi parempi olla sitten myös valittavissa.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Customeilla on Erangelissa edelleen valittavina nuo sääolosuhteet, juuri viime viikonloppuna fiilisteltiin sadetta kun ei kukaan ole vissiin 2018 aikana pahemmin siellä ollut. :)

Tulevana lauantaina on PUBG Finland custom yhteisöpelejä, joten sinne mukaan vaan. Sade ja sumua on varmasti myös luvassa jossain peleissä!

Pelit myös selostetaan allekirjoittaneen toimesta, joten kaikki vaan pelaamaan ja ne jotka ei kykene voivat ottaa EEÄSSÄÄ sohvalla katsellen. :)

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Vaikkakaan tuo ei mikään ylitsepääsemätön ongelma ole, niin itse en ymmärrä tuota lentokoneen reitin merkitsemistä. Jälleen yksi "muuttuja" poistetaan pelistä. Itse olen pitänyt siitä, että kaverin kanssa on arvioitu lentoreittiä ja laskettu liitokilometrejä ja arvioitu mahdollisia hyppypaikkoja.

Ei siis tosiaan iso juttu, mutta täysin turha lisäys. Keskittyisivät uusien karttojen tekemiseen, nykyisten virheiden korjaamiseen ja kiinalaisten hakkereiden bannaamiseen. Niin ja nuo (vaihtelevat?) sääolot kelpaisi BF1-tyyliin. Itse en ole säätä ikinä kokenut pelissä, kun peliä olen pelannut vasta n. kuukauden.

E: Itse en mikään koodari ole, mutta hankala tajuta, miten esim. karttojen tekemiseen voi mennä noin älyttömän kauan. Peli on ollut ulkona yli vuoden ja karttoja on kierrossa kaksi?
Meni ohi mistä tämä tieto tuli, niin tuossahan tuli tosiaan tiistaina 1.0 update #11 notes.
Olenko sokea vai eikö ollut vielä tässä ketjussa? PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #11

Eipä tuossa oikein mitään ole, jos unohdetaan crate asiat.
Muutamat bugifixit ja toi lentoreitti kartassa.
Tosin tämä fiksi on varsin mukava asia:

Fixed issue that sometimes caused blood effects to not show up when shooting other players.​

Eihän toi toki juuri eroa nykyisestä tavasta "kliksutella" lentoreittiä. Ainakin me tuota kaveriporukassa aina tehdään.
Toki pelin puolesta tehtynä toi on täysin tarkka.
Noh, samoilla linjoilla että turhaan lisätään tuollainenkin.



:D
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Sateen koko pointtihan on se, että se lisää taustamelua. Pisaroiden ropina vaimentaa askeleet ja oikealla hetkellä iskevä ukkonen laukauksetkin. Joutuu luottamaan enemmän silmiinsä. Sumu taas toimii päinvastoin, eli se rajoittaa näkyvyyttä ja lisää siten rutkasti äänten merkitystä. Tuo ainoa variaatio mitä nyt on, eli auringonlasku, ei tee muuta kuin muuttaa vähän tunnelmaa.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
225
Viimeisimmän päivityksen asentamisen jälkeen alkanut micro stutter lagi. Fps iha hyvä mutta peli tuntuu nykivän kokoajan :/ Mitähän tuohon keksisi?
 

Alkuelio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
152
Kyllä tässä taas mieli lepää, kun viikon pätsien jälkeen ei enää välillä ukot renderöidy lainkaan. Hyvä on pelata, kun syliin juoksevat jantterit näkyvät vasta death camissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 205
Kyllä tässä taas mieli lepää, kun viikon pätsien jälkeen ei enää välillä ukot renderöidy lainkaan. Hyvä on pelata, kun syliin juoksevat jantterit näkyvät vasta death camissa.
Ja peli kaatuu mielivaltaisesti joka toisessa pelissä. Ehkä surullisinta että experimental serveri uuden mapin kanssa toimii moitteetta (lukuunottamatta järkyttäviä fps droppeja tietyissä paikoissa).

Laadun puolesta saisi olla edelleen Early Access peli.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 749
onko tääl jossain missä vois hakea PUBG tiimiin yhtä vahvistusta?
On, discordissa me olemma kaikki(?). Tuole me vedellään päivittäin ja esim. juuri nyt torstai-iltana klo.1 siellä on 2 kpl 4 squadia ja 1 tyyppi joko soolossa tai odottelemassa että pääsisi squadiin.
https://discord.gg/X3KgzAx

EDIT: ...ja aina sinne tulee uutta porukkaa. Mukaan vain jos hiiri+näppis on tuttu.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
154
tarkoitan lähinnä, että eri turnauksiin pitäs yks vahvistus saada.
discordissa olen jo mutta saako sinne mitään ilmotusta tehdä että tiimiin haetaan yhtä pelaajaa?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 749
tarkoitan lähinnä, että eri turnauksiin pitäs yks vahvistus saada.
discordissa olen jo mutta saako sinne mitään ilmotusta tehdä että tiimiin haetaan yhtä pelaajaa?
Io-techin porukka on edustanut puulaakiturnauksissa jo kauan, eli voi tulla kyselemään. Homman nimi on kumminkin että pitäisi tietää minkä tasoiseen tai ikäiseen porukkaan on liittymässä. Eli sinne vain kilpailemaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Ei taida kuukauteen tullut pelattua, mutta mitä tosta ylempää lueskelin helpotuksista, niin tulipa vaan mieleen, että miksi helvetissä tohon laskuvarjohyppyyn on pitänyt jättää toi automaatti-vammaisuus, joka vesittää kaikki tarkat laskeutumiset tai ylitykset. Eikö se nyt helvetti riitä, että kerrotaan vaikka, että yli 20km/h kun tulet tonttiin niin kuolet.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Sateen koko pointtihan on se, että se lisää taustamelua. Pisaroiden ropina vaimentaa askeleet ja oikealla hetkellä iskevä ukkonen laukauksetkin. Joutuu luottamaan enemmän silmiinsä. Sumu taas toimii päinvastoin, eli se rajoittaa näkyvyyttä ja lisää siten rutkasti äänten merkitystä. Tuo ainoa variaatio mitä nyt on, eli auringonlasku, ei tee muuta kuin muuttaa vähän tunnelmaa.
Kyllä, mutta kovan äänen sijaan voisi vain lyhentää eri äänien kantavuutta sade-kentissä. Ei siis häivytä muuhun meluun niitä ääniä vaan vaimea sade ja lyhennetyt etäisyydet kaikille äänille, vaikka 20-30% (en toki tiedä mitä tämä käytännössä tarkottaisi koodamisessa tai moottorissa, mutta näin se toimisi paremmin.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Ei taida kuukauteen tullut pelattua, mutta mitä tosta ylempää lueskelin helpotuksista, niin tulipa vaan mieleen, että miksi helvetissä tohon laskuvarjohyppyyn on pitänyt jättää toi automaatti-vammaisuus, joka vesittää kaikki tarkat laskeutumiset tai ylitykset. Eikö se nyt helvetti riitä, että kerrotaan vaikka, että yli 20km/h kun tulet tonttiin niin kuolet.
Samaan syssyyn lisään vielä että FPP:tä pelatessa miksi, oi miksi lentokone ja laskuvarjo pelataan kolmannesta persoonasta. Tuo laskuvarjoautomatiikka on häirinnyt itseäni myös. Ehkä se on osa pelin realismia ja korkeaa jännitystä.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
Eikö ne ainakin joskus kuukausia sitten selitelleet että eivät saaneet lentokonetta ja hyppyä oikein toimimaan fpp niin jättivät kolmanteen
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Eikö ne ainakin joskus kuukausia sitten selitelleet että eivät saaneet lentokonetta ja hyppyä oikein toimimaan fpp niin jättivät kolmanteen
...mutta ennen sai alussa toglattua lentokoneessa kolmannen ja ekan persoonan välillä. Hassua jotenkin että se ei toimisi fpp.

Jo Arma 3:n BR-modissa oli pakotettu fpp ja homma pelitti.

Kuulostaa siltä että eivät koe asiaa tärkeäksi niin keskittyvät muihin asioihin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Niin, eihän siis itse liidossa ollut ikinä FPP?
Ei siinä koneessa ole mitään ihmeellistä.
En tosin nopeasti keksi mikä siinä liidossakaan vaikeaa olisi.....
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Itsellä on päivityksen myötä myös tullut sellaista pientä stutteria. Hiiri lagaa myös välillä eivätkä peukalonapit toimi (pitää painaa välissä esim. tab ja sitten toimivat taas).

Network lagia tulee myös satunnaisesti (1/10 peliä) niin, että yhteys menee kerrasta poikki, vaikka nettiyhteydessä ei ole mitään ongelmaa muuten. Kestää aika pitkään, että se timeout tulee ja sen jälkeen pääsee heti serverille takaisin. Pitää vain aina toivoa, että on hengissä ja vielä alueella.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Replayssä ääni (ja olikohan esim. verikin) ei ole synkassa videon kanssa. Onkohan tähän mitään lääkettä?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
240
Kestää aika pitkään, että se timeout tulee ja sen jälkeen pääsee heti serverille takaisin. Pitää vain aina toivoa, että on hengissä ja vielä alueella.
Kannattaa ens kerralla ku tunnistat sen lagin, painaa alt+f4 ja käynnistää peli uudelleen. Jos se nopeuttaisi koko prosessii?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Eventtiä pukkaa.

Livenä jo, loppuu maanantaina 05:00.



AVAILABLE QUEUES
  • 8-Man Squads on Erangel (All Regions)
  • NA/EU/AS/SEA/OC : TPP & FPP
  • KR/JP/SA : TPP

FLARE GUN RULES
  • Flare guns spawn randomly alongside normal loot locations (flare gun spawn spots are no longer fixed)
  • When shot inside the safe zone (white circle), special care packages will be dropped
  • When shot outside the safe zone, a special vehicle—the armored UAZ—will be dropped

OTHER EVENT RULES
  • This mode is limited to eight-man squads on Erangel, and you can invite up to seven friends.
  • Auto-matching can be turned on or off (you don’t have to play as a full squad of eight if you don’t want to)
  • The mode is limited to 96 maximum players (12 teams of eight players)
  • Redzone is enabled
  • Regular care package drops are enabled
  • Killer spectating is enabled
  • Bluezone rules are the same as standard public match settings
  • Weather changes dynamically throughout each match
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Ihan hauska eventti, yksi voitto käytiin hakemassa. Tuo UAZ oli ehkä hieman pettymys, suojaahan se normaalia enemmän mutta kyllä siitä silti saa ammuttua sisään mutta sisältä ei ulos. Ehkä parhaimmillaan suojana jossain avomaastolla.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Näkyi mulla... Noh, vaihdettu.
Näkyy kaikilla ketkä on avannut kuvan https:nä muualla, kuten vaikka Imgur puolella kuvaa ladatessa tai erikseen omassa välilehdessä.
Välimuistin ansiosta se sitten näkyy niillä joka paikassa normaalisti.
Jos ne keillä ei näy nyt avaa kuvan omaan välilehteen suoraan, ja sitten refreshaa tämän ketjun se näkyy täälläkin.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Ihme kuolemia tullu viime päivinä. Hyvä geari päällä ja mut vihu tappaa sekunnissa. Eilen oli tilanne missä minä ja vihu nähtiin toisemme samaan aikaan. Mulla lvl3 kypärä+lvl2 liivit ja vihu onnistu tappamaan UMPllä parin kudin sarjalla...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Ihme kuolemia tullu viime päivinä. Hyvä geari päällä ja mut vihu tappaa sekunnissa. Eilen oli tilanne missä minä ja vihu nähtiin toisemme samaan aikaan. Mulla lvl3 kypärä+lvl2 liivit ja vihu onnistu tappamaan UMPllä parin kudin sarjalla...
Ja välillä itse ei saa toista hengiltä vaikka laittais varusteettomaan kaveriin 4 kutia AKM:stä. Nämä on näitä, sattuu jonkun verran ja ärsyttäväthän nuo. Suurin osa taitanee johtua lageista, joskin pyöriihän tuolla oikeastikin jonkunverran noita hakkereita. Katoitko killcamin? Joskus omassa päässä saattaa tuntua, että pari kutia osui vaikka todellisuudessa tyhjentää luokkaa puoli lipasta.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Tänään sitten yhteisöpelejä custom serverillä klo 20 alkaen. Lisätietoa löytyy PUBG Finland ja XPulZ Discordeista.

Lisäksi striimi löytyy http://twitch.tv/xpulz_fi kanavalta selostettuna allekirjoittaneen toimesta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Hieno nähdä ettei tämä paska ole muuttunut parissa kuukaudessa varmaan mihinkään. Yks soolo, kolme tappoa ja päivä päättyi itsemurhaan buggyllä joka luonnollisesti hädintuskin liikkui (hyytyi mäkeen siis toim. huom.), ja vielä itsestä poispäin.
Olin ihan rajalla niin kuvittelin selviäväni viimeiset pari metriä jalkaisin.

Ainakin itellä noi streamablet ei välillä suostu pyörimään upotettuina niin: linkki
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Toivotaan et tulee kilpailijoilta äkkiä joku toimivampi br peli.. Tää on kyl edelleen niin buginen jne. Silti tunteja 700h takana..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 210
Joo kyllähän tämä paikoitellen aika puolivalmiilta tekeleeltä vaikuttaa. Tänään taas kerran (edellisistä kerroista aikaa 1-2kk) taas joku lipasbugi sks:ssä. Täysi lipas, pääsen duossa kahden jannun selustaan. Ammun ensimmäisen, siihen kuluu neljä laukausta. Sihti toiseen jannuun, kun koittaa ampua niin klik klik, lipas "tyhjä". Ehdin vaihtamaan smg:hen ja muutaman kudin ehdin vihuun ampua kun tappaa mut. Tämä sama on itelle käynyt muutaman kerran aiemmin sillä erotuksella, että ennen sai ampua kuusi paukkua ennen "klik klik" ääntä ja nyt vain neljä. Täytyy vissiin jättää noi sks:t noukkimatta tai jotain mutta syö niin vitusti tällainen paska.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Tuntuu et viime aikoina menny vaan askelia taaksepäin koko peli. Tosiaan noita ammut lippaallisen eikä mitään, kuolet ite kahdesta.. ollu turhan usein taas. Saati sitten nää mopoajelut jne.. ukko jää kiinni maahan seinään whatever..

BF pelattavuus ja BR Moodi yhdessä vois olla aika täydellinen.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
109
Muistakaa, eri kengät tai niiden poistaminen/laittaminen vaikuttaa maastossa tai sisällä eri äänet. Jos lenkkareilla juokset ruohikossa ei suurta ääntä, mutta juokseppa työkengilla puutalossa. Ei tässä rikidingding hönöönnöö äänikortit ja niiden speksittely auta, stereona kuule kahesta suunnasta, 5.1sillä jotenkin hahmotat ja 7.1llä voit sanoa suuntaa.
Sulla vissiin on 7,1 korvaa :facepalm::facepalm::facepalm: Eli ei tarvitse muuta kuin hyvin ajettua ääntä normaaleista stereokuulokkeista, niin saa paremmat tilaäänet kuin ikinä mistään 7.1 seteistä.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Toivotaan et tulee kilpailijoilta äkkiä joku toimivampi br peli.. Tää on kyl edelleen niin buginen jne. Silti tunteja 700h takana..
Itse olen tykännyt Radical Heightsista, vaikka onkin arkademainen. Tänä vuonna pitäisi myös tulla CryEngine 3:lla tehty Mavericks: Proving Grounds, jossa 400 pelaajan matsit.

Tuntuu et viime aikoina menny vaan askelia taaksepäin koko peli. Tosiaan noita ammut lippaallisen eikä mitään, kuolet ite kahdesta.. ollu turhan usein taas.
Edellinen kuolema oli minulla juuri tuollainen :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Itse olen tykännyt Radical Heightsista, vaikka onkin arkademainen. Tänä vuonna pitäisi myös tulla CryEngine 3:lla tehty Mavericks: Proving Grounds, jossa 400 pelaajan matsit.



Edellinen kuolema oli minulla juuri tuollainen :D
Juu tota proving groundsia mielenkiinnolla odottaen..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 848
Viestejä
4 211 203
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom