Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 885
Tässä menee nykyään vaan hermot :D Tänään pelasin varmaan pari tuntia, saldona yksi kusinen tappo. Kuolo korjaa lähes aina kun joku tulee sivusta tai selästä ja RÖPÖTIPÖTS. Tai sitten sniputtaa jostain kivenkolosta SNIPSNAP. Playerunknown's RÖPÖTIPÖTS & SNIPSNAP.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 182
Mistä peli kannattaa ostaa, mistä edullisimmin? Mitä vaatimuksia laitteistolta, vaatiiko esim. mikrofonin vai pärjääkö ilmankin?
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
258
@Javaq, samallai ku CS:GO mikin kannalta. Tuosta pelistä on vaikea alennuksia löytää. Vaatimus laitteistolta sen mukaa, mitä odotat. (8600k + 1080 = melkein vakaa 144fps) @1080p, 144hz (ultra, pari asiaa High)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
Mistä peli kannattaa ostaa, mistä edullisimmin? Mitä vaatimuksia laitteistolta, vaatiiko esim. mikrofonin vai pärjääkö ilmankin?
Voidu, jonka ainakin isthereanydeal.com listaa lähteenään, tarjoaa hintaan 19,79€. Isthereanydeal.comin listaamia sivustoja olen pitänyt jollain tavalla "sertifioituna", että avaimia myydään ilman epäilyttävää toimintaa ja kehittäjä saa ansaitun osuutensa.

Mikrofoni on puolipakollinen - veikkaan, että ennemmin tai myöhemmin haluat väkisinkin kokeilla, olisiko ruoho vihreämpää duona tai squadina. Mikrofonittomista pelikavereista ei kovin moni ainakaan suomalainen innostu. Samaan syssyyn kaivataan tietysti joku keskustelusovellus, todennäköisimmin helppokäyttöinen Discord.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 073
Nyt viikon sisään pelannut pitkästä aikaa paljon sooloa (~20-30h) ja alkaa tuntua että jos tästä haluttaisiin vähentää tuota kämppäystä niin ei noita alueita tarvitsisi noin rajoittaa.
Ottaisivat vaikka tuon pötköttelyn pois.
Niissä midgame/lopun ympyröissä kun joku makaa siellä reunassa ja ammuskelee sieltä silun kanssa... :sori:
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 885
Nyt viikon sisään pelannut pitkästä aikaa paljon sooloa (~20-30h) ja alkaa tuntua että jos tästä haluttaisiin vähentää tuota kämppäystä niin ei noita alueita tarvitsisi noin rajoittaa.
Ottaisivat vaikka tuon pötköttelyn pois.
Niissä midgame/lopun ympyröissä kun joku makaa siellä reunassa ja ammuskelee sieltä silun kanssa... :sori:
Damagen suunnan indikaattori olisi myös hyvä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 073
En kyllä tätä puolla, kyllä se äänistä pitää kuulla mistä tulee mielestäni.
No tämä.

Onko muuten tuo äänien kuseminen joissakin tilanteissa ihan normia?
Esim. vaihdat asetta niin kuuluu jotain (omia) askeleita siitä vierestä yms.
 

sambba

Paneva hedonisti
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
205
No tämä.

Onko muuten tuo äänien kuseminen joissakin tilanteissa ihan normia?
Esim. vaihdat asetta niin kuuluu jotain (omia) askeleita siitä vierestä yms.

Ah... se siis ei ole vaan mun ongelma. Hieman raivostuttavaa...
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Äänet sais kyllä ottaa enempi huomioon ympäristöä, siis vaimennuksia ja kovennuksia rakenteiden ja maaston suhteen. Luulis ettei ihan mahdoton homma. Tiedä sitten jos engine ei vaan taivu moiseen. Hitaan liikkumisen pitäisi lisäksi olla äänetöntä. Korkeintaan mahdollisia random risahduksia aiheuttavaa.

Niin ja kun taas kuolin nurmeen piiloutuneena kauempaa ammuttuun hedariin, niin kaiken maaston pitäs piirtyä ainakin tähtäinten etäisyydelle... Samainen on syynä poikkeavaan mielikenttään, Miramarissa ongelmaa on vähemmän.

Tuo Miramarin reunojen kylälisäily mukava päivitys.

Niin ja kun tuossa aikasemmin ihmeteltiin hassua puun takana seilailua, niin tuskin olen ainoa, jolle ei vaan näppäimistöstä riitä peakkaamiseen nappeja. Ei niin että sormetkaan taipuis moiseen näppäryyteen. :)

No heathpacks eventtiä odotellessa.
 

sambba

Paneva hedonisti
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
205
EEeeeei yhtään, jossain raksa-alueella vaihdat asetta ja "kuka hitto tuossa vieressä" :joy:
Jep... hirvee pyöriminen ympäri, että mistä h**tistä joku hyökkää ja pahimmassa tapauksessa joku paniikinomainen harhalaukaus vielä perään :lol::lol:
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Niin ja kun tuossa aikasemmin ihmeteltiin hassua puun takana seilailua, niin tuskin olen ainoa, jolle ei vaan näppäimistöstä riitä peakkaamiseen nappeja. Ei niin että sormetkaan taipuis moiseen näppäryyteen. :)
Bindaa peakkaus hiiren peukkunappeihin ;) siihen tottuu nopeesti
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Peak on hyvä laittaa kytkeytymään double tapilla ja default näppäimillä.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 303
Kyllä se mulla ihan noissa vakioissa on holdilla ollut. On siinä välillä jotain pientä sormijumppaa ollut, mutta ei ainakaan vielä toistaiseksi ole muodostunut ongelmaksi. Pitää varmaan jossain vaiheessa kokeilla jotain muita nappeja, mutta tuntuisi jotenkin hassulta laittaa tuota hiireenkään.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 419

Tällaisen välilehden etsit, sieltä löytyi sneak/peak, en muista kumpi. Siitä voi valita Hold, toggle ja double tap
Ahaa, kiitos. Enpä ole tiennytkään, että siinä on muita optioita kuin toggle ja hold. Pitääpä testata.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Piti ihan googlata mikä järki double tapissa on leanille. Jos joku muu ihmettelee, niin sillä saa lean keybindeille samaan nappiin käyttöön niin toggle kuin hold.
Pitää varmaan kokeilla. Toggella ja default bindeillä olen itse pitänyt.

Hiireen en missään pelissä ole bindannut mitään rmb/lmb lisäksi, ei vain toimi itsellä. :btooth: Ottaa jotenkin lmb eli etusormi häiriötä jos painan niitä. :rofl: Rullaa toki käytän, mutta esim. edes mmb en käytä, puhumattakaan kylkinapeista yms. Muutenkin aina ollut joku fiksaatio pitää kaikki napit joka pelissä defaulttina. :D Ainoa poikkeus on FPS peleissä prone, joka menee vasempaan alttiin ellei ole jo. Tosin tässä pelissä ei, koska en ole keksinyt hyvää free look nappia. Voisiko se olla peräti sitten mmb, saisi altin pronelle. Hmm.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Double tapilla toimii myös hold aivan kuten defaulttina. Holdia en osaa käyttää (default näppäimissä ja hiiren peukalonapit muussa käytössä) koska samalla sormella peakkaan kuin strafeen siihen suuntaan mihin peakkaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 723
Olen varmasti vähemmistöä joka pelaa tällaisella näppiksellä, mutta jo vuosia
ranne levännyt hyvin tuon parissa kun en ole oikein "tavallisen" pelinäppiksen ystävä.

Tuossa kuinka itse olen laitellut muutamia tärkeimpiä, esim. peek hoituu kätevästi peukalolla.
Kaikki muut napit toki edustettuina muissa asioissa ja esineissä mutta tuossa pari esimerkkiä...






 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Olen varmasti vähemmistöä joka pelaa tällaisella näppiksellä, mutta jo vuosia
ranne levännyt hyvin tuon parissa kun en ole oikein "tavallisen" pelinäppiksen ystävä.

Tuossa kuinka itse olen laitellut muutamia tärkeimpiä, esim. peek hoituu kätevästi peukalolla.
Kaikki muut napit toki edustettuina muissa asioissa ja esineissä mutta tuossa pari esimerkkiä...






Pahoittelut ot:sta, mutta pakko kysyä mikä vehje tämä on kun ei ole itselle ennen vastaan tullut. Mielenkiintoinen on tämä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
...olispa edes joku pari asetta ja medipackia ja kaikkia kranaatteja sisältävä pieni training room, jossa noita näppäimiä kävisi läpi ja säätäisi mieleisekseen.

Todella rasittavaa yrittää säätää, ja sitten heti pelissä testata. Mulla on edelleen haasteena kun ei tunnu löytyvän täysin sopivaa settiä, ja pitäisi kokeilla muutamia eri tyylejä. Leanausta ei tule käytettyä juuri koskaan (tosin tpp tarvitsee muutenkin harvemmin) ja yleensä erittäin hitaasti, kun Q/E ovat sen verran epäkäteviä. En tiiä osaisinko noita hiiren nappuloissakaan käyttää.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 419
Menin jo toisen kerran samaan: kaverin kanssa noustiin pari tuntia aiemmin, että ehditään muutama peli ottaa ennen töihinlähtöä, niin update alkaa samalla minuutilla.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Vissi ero on valmistajien omien softien tarjoamista työkaluista, vs. sitten ulkopuoliset ohjelmat kuten autohotkey millä voi jo oikein huijata.
Se nyt on mun mielestä yksi ja sama jos jollain Razer softalla voit macrottaa että esim. hyppää ja perään crouch tms.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 723
Mites noiden makrojen laita, ovatko pelissä hyväksyttyjä, ettei banaania tule?
Eipä tuolla mitään sen maagisempaa voi tehdä kuin tyypillisellä näppikselläkään, erot on ergonomiassa eli esimerkiksi tuo peukalo-joystick tarjoaa vaihtoehdon kytkimien painamiselle perinteiseen tapaan.

Nostromon softa on siis samantyyppinen kuin pelinäppisten yleisestikin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 419
Vahvasti on taas mennyt pelin päivityksen kanssa; aamulla pätsäiltiin ja heti perään pari ilmoitusta, että ovat tietoisia, että peli kaatuilee ym. Tunti sitten julkaistu joku hotfix.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 703
Vielä jos saisi sateen ja sumun takaisin.
Paranneltuina. Sade paljon hiljaisemmalla, mieluummin vaimentaa vaikka vähän askelmaääniä ja lisää hiljaisen sateen kohinan, kuin yrittää laittaa sateen volyymin niin järkyttävän kovaksi kuin se oli. Sumu oli ihan jees mielestäni.

edit tai no joo olisha esim bunkkerista jne voinut jättää sumut pois, että sumu olisi vain ulkotiloissa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Ai että, onpa kiva saada jotain konkreettista tietoa että map selection työn alla.
Liveen tuloa odotellessa!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 555
Viestejä
4 236 505
Jäsenet
71 224
Uusin jäsen
breiska

Hinta.fi

Ylös Bottom