wackyjacky101 ainakin teki videon pubg äänistä jokunen viikko sitten ja mm. ikkunan rikkoutuminen taisi kuulua 75m päähän.
Kiitos, löytyi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wackyjacky101 ainakin teki videon pubg äänistä jokunen viikko sitten ja mm. ikkunan rikkoutuminen taisi kuulua 75m päähän.
Mistä peli kannattaa ostaa, mistä edullisimmin? Mitä vaatimuksia laitteistolta, vaatiiko esim. mikrofonin vai pärjääkö ilmankin?
Mistä peli kannattaa ostaa, mistä edullisimmin?
Steamista tai suoraan kehittäjältä.
Mistä peli kannattaa ostaa, mistä edullisimmin? Mitä vaatimuksia laitteistolta, vaatiiko esim. mikrofonin vai pärjääkö ilmankin?
Nyt viikon sisään pelannut pitkästä aikaa paljon sooloa (~20-30h) ja alkaa tuntua että jos tästä haluttaisiin vähentää tuota kämppäystä niin ei noita alueita tarvitsisi noin rajoittaa.
Ottaisivat vaikka tuon pötköttelyn pois.
Niissä midgame/lopun ympyröissä kun joku makaa siellä reunassa ja ammuskelee sieltä silun kanssa...
Damagen suunnan indikaattori olisi myös hyvä.
No tämä.En kyllä tätä puolla, kyllä se äänistä pitää kuulla mistä tulee mielestäni.
No tämä.
Onko muuten tuo äänien kuseminen joissakin tilanteissa ihan normia?
Esim. vaihdat asetta niin kuuluu jotain (omia) askeleita siitä vierestä yms.
EEeeeei yhtään, jossain raksa-alueella vaihdat asetta ja "kuka hitto tuossa vieressä"Ah... se siis ei ole vaan mun ongelma. Hieman raivostuttavaa...
EEeeeei yhtään, jossain raksa-alueella vaihdat asetta ja "kuka hitto tuossa vieressä"
En kyllä tätä puolla, kyllä se äänistä pitää kuulla mistä tulee mielestäni.
Oikeassa elämässä yksi luoti yleensä kaataa henkilön ja eikä osuman jälkeen voi tehdä paljon mitään.Kyllähän sen oikeassa elämässäkin tuntee mihin puolelle kehoa se luoti nasahtaa.
Kyllähän sen oikeassa elämässäkin tuntee mihin puolelle kehoa se luoti nasahtaa.
Musiikit 5/5
Niin ja kun tuossa aikasemmin ihmeteltiin hassua puun takana seilailua, niin tuskin olen ainoa, jolle ei vaan näppäimistöstä riitä peakkaamiseen nappeja. Ei niin että sormetkaan taipuis moiseen näppäryyteen.
Peak on hyvä laittaa kytkeytymään double tapilla ja default näppäimillä.
Miten tuon double tapin hoidat? Makrolla?
Tällaisen välilehden etsit, sieltä löytyi sneak/peak, en muista kumpi. Siitä voi valita Hold, toggle ja double tap
@Juha™[FIN] Mistä sä hyppäät / kiipeät?
Olen varmasti vähemmistöä joka pelaa tällaisella näppiksellä, mutta jo vuosia
ranne levännyt hyvin tuon parissa kun en ole oikein "tavallisen" pelinäppiksen ystävä.
Tuossa kuinka itse olen laitellut muutamia tärkeimpiä, esim. peek hoituu kätevästi peukalolla.
Kaikki muut napit toki edustettuina muissa asioissa ja esineissä mutta tuossa pari esimerkkiä...
Pahoittelut ot:sta, mutta pakko kysyä mikä vehje tämä on kun ei ole itselle ennen vastaan tullut. Mielenkiintoinen on tämä.
Razer Nostromo on tuo, jo poistunut myynnistä.
Uudempaa on sitten esim: Razer Tartarus Gaming Keypad (PC) (Muu peliohjain) tai
Razer Tartarus V2 -pelinäppäimistö, musta - 89,90€
Chroma Gaming Keypad - Razer Tartarus V2
Mites noiden makrojen laita, ovatko pelissä hyväksyttyjä, ettei banaania tule?
Mites noiden makrojen laita, ovatko pelissä hyväksyttyjä, ettei banaania tule?
Paranneltuina. Sade paljon hiljaisemmalla, mieluummin vaimentaa vaikka vähän askelmaääniä ja lisää hiljaisen sateen kohinan, kuin yrittää laittaa sateen volyymin niin järkyttävän kovaksi kuin se oli. Sumu oli ihan jees mielestäni.Vielä jos saisi sateen ja sumun takaisin.