Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ja ei siinä, ei nuo ringit minustakaan optimaaliset ole ja esim. Instagib-ringit vois olla itelle paremmin sopivat, mutta koska adhd-jonnet niin se tarkoittaisi sitä että puolet pelaajista ottais joka matsissa heti alussa exitit hypättyään väärään päähän mappia.

Siksi toivonkin että joskus tulisi custom-gameihin tai eventeiksi erilaisia rinkuloita, jolloin ei tota exittiä tulisi niin paljoa kun jonnet ei sinne tulis.

Toinen hauska ois täysin random damagella olevat ringit, 0 lämästä instagibbiin. Tulisi vähän painetta pysyä sisällä mutta voisi kokeilla onneaan jos uskaltaa :rofl:
 
Aina silloin tällöin tulee kans kuoltua alueeseen, sekin yleensä sen takia kun on viimeset pari kolme rinkiä menossa eikä uskalla liikkua vihuja päin :D Joko alue tappaa tai sitten paniikkijuoksu päin sarjatulta. Huomaa etten ole juuri mmo-fps:iä pelaillut :D

Voisihan tuo ringin damage nousta mitä pidempään siellä notkuu. Aluksi pikkudamagea ja siitä sitten pykälittäin nousee ylöspäin. Mitä pienempi rinki sitä isompi alkudamage. Nämä nyt tietysti on niitä asioita missä mielipiteitä on yhtä paljon kuin pelaajia :lol:
 
Aina silloin tällöin tulee kans kuoltua alueeseen, sekin yleensä sen takia kun on viimeset pari kolme rinkiä menossa eikä uskalla liikkua vihuja päin :D Joko alue tappaa tai sitten paniikkijuoksu päin sarjatulta. Huomaa etten ole juuri mmo-fps:iä pelaillut :D

Noita tulee aina välillä ja se kuuluu peliin, ellei sitten koeta jo puskea hyvissä ajoin rinkien keskelle joka taas monasti johtaa siihen samaan sarjaan ja hengenmenoon :lol:

Ite yritän mieluummin loppuringeissä raivata itselleni tilan ja tappaa sinne puskevat. Tosin olenkin tässä pelissä melko paska ja pystyn sen myöntämäänkin.
 
Muutamaan viime peliin on kyllä tuurimunkki pamahtanut alueiden kanssa, toissapäivänä hyppäsin rantaan el azaharin itäpuolelle kun suurin osa jäi pecadon tietämille. Eiköhän alueen keskiosa nasahtanut suoraan tuonne rannalle, ei tarvinnut kuin kökkiä paikoillaan piilossa ja odotella kunnes alue pieneni tarpeeksi. No, lopputuloksena oli hyvin epäonnistunut medkitin käyttö nurkan takana ja 8. sija :dead:

azazaza.PNG
 
koodilla nyt selkeesti joku ylitsepääsemätön ongelma nämä ringit ja niiden damaget. Parempi ku pelaat niin että sähköön ei parane koskaan jäädä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tämä on yksi saatanan selkäänampumissimulaattori, huonoin peli koskaan! Taas tuli rage quit!
 
Perkele on se vaikeeta, miksi se on 1vs1 aina minä kenen pitää lähteä liikkumaan aukealle..vittu kyllä taas hermo lepää. :smoke:
 


Tuli kans asennettua ja testattua tuon Vegasin toiminta. Tuommoinen pätkä tuli :lol:

Ihme kyllä kaiken tuon säätämisen jälkeen 5. sija taskussa :tup:
 
Helposti sinne top 10 pääsee pelaamalla passiivisesti, harmillisesti se ei vaan juuri valmista sinne loppukähinöihin.

Toki onhan se osittain lottoa aina. Tai näin ainakin kerron itselleni kun en pärjää :lol:
 
Tässä taas hieno lopetus... :D Kaveri tuolla kallion päällä ja ympyrä jo niin pieni että ei pääse kiertämään ylös. Siinä sitten odottelua niin kauan että alue sulkeutui kokonaan ja lopputuloksena #2 :(

20180424220418_1.jpg
 
Tässä taas hieno lopetus... :D Kaveri tuolla kallion päällä ja ympyrä jo niin pieni että ei pääse kiertämään ylös. Siinä sitten odottelua niin kauan että alue sulkeutui kokonaan ja lopputuloksena #2 :(

20180424220418_1.jpg

Ärsyttävän usein päättyy itselläkin peli enempi tai vähempi vastaavaanlaisesti. Ei ihan näin härskisti, mutta lähinnä niin että alue hyppää johonkin bunkkerin päälle, ja siellä sattuu joku pitämään jo leiriä. Heti jos lähtee lähestyy niin tulee ikkunasta kuulaa.
 
Tässä taas hieno lopetus... :D Kaveri tuolla kallion päällä ja ympyrä jo niin pieni että ei pääse kiertämään ylös. Siinä sitten odottelua niin kauan että alue sulkeutui kokonaan ja lopputuloksena #2 :(

20180424220418_1.jpg
Luulin jo tuntevani Miramarin läpikotaisin, mutta eilen pääsi Pecadon pohjoispuolen kukkulat yllättämään. Tiesin ettei idästä pääse nousemaan länteen, mutten tajunnut että ne ovat lännestä tullessa niin korkeat ettei pääse toiseenkaan suuntaan siitä kohdasta mistä olisi pitänyt mennä. :D Tulevan rinkulan lisäksi pitäisi aina miettiä myös sitä seuraavaa rinkulaa.

Ja nyt pääsenkin pitkällä aasin sillalla linkkaamaan hyvän videon FaZen tiimin toiminnasta PGL:n kutsuturnauksesta Romanissa. Ensimmäiset minuutit ovat tylsiä, mutta loppua kohti alkaa tapahtumaan ja ei voi kuin ihailla kuinka hyvin tyypit pelaa toisia propelaajia vastaan (toisin kuin Shroud :D).
 
Nää on taas niin näitä... luulet olevas hyvinkin piilossa :shifty:

20180425224657_1.jpg 20180425224708_1.jpg

Jos peli renderöi sulle heinät niin se ei renderöi niitä vihun ruudulle joka on monen sadan metrin päässä susta. Lisäksi, proneeminen keskellä jotain hehtaaripeltoa, vaikkakin jonkun traktorin vieressä = fail.

Itse olisin varmaan tehnyt aikoinani saman virheen ja luullut, että nyt ollaan turvassa, mutta kiitos youtube, katsoin pari vinkkivideota jossa kerrottiin että vihulle ne sun perseestä kasvavat heinät ei näy vaan mollotat ruudulla isona maalina, ja olen siitä asti pelannut yrittäen demonstroida omassa päässäni että miltä se oma hahmo näyttää vihun ruudulla jos se vahtaa sua matkan xyz päästä.

Katsoin tuon sun aikaisemman videon jossa ajelit jonnekin jordaniaan läpi vihollislaumojen ja heitit veivin sinne tieten tahtoen. Kannattaisi vaan ottaa pyssy käteen ja lähteä rinta pystyssä teilaamaan vihollisia, vaikkakin suuressa osassa tapauksia tuleekin selkään mutta millään muulla tapaa sitä peli- tai taistelukokemusta ei saa. Jos jatkuvasti pelkää viholliskosketusta niin sillä jää kyllä kana-ateriat saamatta, ellei ole kyseessä joku 1/1000 munkki. Itselläkin vasta viisi (8 jos eventit mukaan) chickeniä / 150h peliä alla mutta selväksi on käynyt että päälle pitää painaa ja kontaktia ottaa jos tässä pelissä meinaa kehittyä.

Eikä tämän viestin sisällön ole siis todellakaan tarkoitettu millään tapaa hyökkääväksi (joku kai nykymaailmassa niinkin saattaisi tulkita).
 
Toi ruohon rendaaminen vain tietylle etäisyydelle ja varsinkin se, että sitä etäisyyttä pystyy itse säätämään = fail.

Jättää sitten ne helvetin ruohot kokonaan pois jos niitä ei tällaisessa kilpahenkisessä pelissä pysty järkevästi toteuttamaan.
 
Jos se olisi säädettävissä niin kaikki pitäisi sitä minimillä tai poissa jos mahdollista koska tuo ison kilpailullisen edun. Jos se minimi olis jotain kilometrin luokkaa niin tarttis jonku supertietokoneen minimirequirementiks. Jos on tietoinen että heinästä ei ole suojaa ennen ihan vikoja ympyröitä ja silloinkin FPP:ssä harvoin hyötyä niin hyvin menee.
 
Kyllähän paras skenaario olisi se, että ihan sama kuinka kaukaa scopettaisi näkyisi ne ruohot.
Nyt pitää aina ajatella että mistään ruohikosta et saa turvaa, mutta tekeehän se maastosta melkosen tylsää.

En sitten tiedä onko toi ikinä mahdollista tässä pelissä.
Saattaisi ne saada sellaisen tehtyä että näkyisi kuinka kaukaa tahansa kun scopettaa, koska performance, mutta ehkä sitten jonkin aikaa jengi saisi säädettyä sen konffeista pois tms perseilyä.
Toisaalta tommonen "show grass of scope" säättäisi sopivan paskalla raudalla välähtää ensin ilman ruohikkoa tms.
Tuskin tuollaista ikinä nähdään, harmillisesti.
 
Kyllä sen LODikikkailulla saisi näkymään kuinka pitkältä tahansa ilman kohtuutonta tehovaatimusta.

Tässäpä se PC-pelaamisen akilleen kantapää näyttäytyy taas, kun pitäisi saada sama competitive peli toimimaan 700 euron ja 3000 euron pömpelillä.
 
Jos peli renderöi sulle heinät niin se ei renderöi niitä vihun ruudulle joka on monen sadan metrin päässä susta. Lisäksi, proneeminen keskellä jotain hehtaaripeltoa, vaikkakin jonkun traktorin vieressä = fail.

Itse olisin varmaan tehnyt aikoinani saman virheen ja luullut, että nyt ollaan turvassa, mutta kiitos youtube, katsoin pari vinkkivideota jossa kerrottiin että vihulle ne sun perseestä kasvavat heinät ei näy vaan mollotat ruudulla isona maalina, ja olen siitä asti pelannut yrittäen demonstroida omassa päässäni että miltä se oma hahmo näyttää vihun ruudulla jos se vahtaa sua matkan xyz päästä.

Katsoin tuon sun aikaisemman videon jossa ajelit jonnekin jordaniaan läpi vihollislaumojen ja heitit veivin sinne tieten tahtoen. Kannattaisi vaan ottaa pyssy käteen ja lähteä rinta pystyssä teilaamaan vihollisia, vaikkakin suuressa osassa tapauksia tuleekin selkään mutta millään muulla tapaa sitä peli- tai taistelukokemusta ei saa. Jos jatkuvasti pelkää viholliskosketusta niin sillä jää kyllä kana-ateriat saamatta, ellei ole kyseessä joku 1/1000 munkki. Itselläkin vasta viisi (8 jos eventit mukaan) chickeniä / 150h peliä alla mutta selväksi on käynyt että päälle pitää painaa ja kontaktia ottaa jos tässä pelissä meinaa kehittyä.

Eikä tämän viestin sisällön ole siis todellakaan tarkoitettu millään tapaa hyökkääväksi (joku kai nykymaailmassa niinkin saattaisi tulkita).

Vahingosta viisastuu, ei käynyt tosiaankaan mielessä että "what you see is what others get" ei oikein päde tuossa :lol: Pitääkin seuraavissa peleissä hypätä suoraan muiden perässä ja yrittää selvitytä :rofl: Ja tuosta videosta tosiaankin, peli jatkui vielä ~10min tuon jälkeen enemmän vai vähemmän kaoottisessa tunnelmassa kun aluetta tuli niskaan koko ajan :beye:

Huomaa kyllä ettei hirveämmin kokemusta tämän tyypin peleistä ole, pubgia mittarissa ~25 tuntia, tätä aikaisemmat online-fps:ät muutama vuosi takaperin counter strikessä gungamea sun muuta zombiesurvivalia (eikä näitäkään kuin yhteensä 66 tuntia). Eikä näin 35+ iässä enää oikein jaksa täysillä panostaa ammattilaisurheilun puolelle muutenkaan, ajanvietettähän tämä on :geek:

Tuossa vielä jatko-osa tuolla aikaisemmalle räpellykselle :D

 
Oon kyl sitä mieltä et se ringi pitäis olla max juoksunopeuden kanssa sama, vahva kehoite siirtymään alueelle ASAP
eikä mikään saakelin lahtauskeino.

Olkoonkin että huonosti vedetty paremmin pelin hallitsevien mielestä jos sitä
karkuun tarvii juosta mut jos tarkoitus on ajaa kaikki lähemmäs toisiaan ja juoksen kohti toimintaa
niin aivan pöhköö kuolla siihen domeen vaikka yrittää tukka märkänä ja ase selässä. Parempi se olis jos
joku sais edes tapon musta rajalla ku se että lyyhistyn kesken matkan, ei auta joo joo mennään mennään asenne enää :bored:

#juoksusimulaattori
 
Itse tykkään, että ringit toimii nykyisellään ihan hyvin. Tuovat peliin selkeän muuttujan ja jokaisen ringin ilmestyttyä pitää tehdä päässä nopea laskutoimitus siitä, paljonko tarvitsee aikaa alueelle siirtymiseen ja paljonko näin on aikaa esim. lootata.

Helpottaisi hommaa, jos pelissä olisi round timer, mutta ehkä se on turha, koska ajalla ei ole mitään merkitystä pelissä muuten.

Itsekin vähemmän ja vähemmän kuolen enää alueen ulkopuolelle, vaikkakin sitä tapahtuu vielä, kun joka suunnasta ammutaan ja samalla yrittää esim. käydä tappamansa vihun kamoja läpi. Ajantaju paranee kuitenkin jatkuvasti pelatessa. Nyt taitaa olla n. 115 tuntia takana.


Sellainen ongelma on itselle ilmestynyt päivityksen jälkeen, että peli lagittaa mystisesti. Päätä heiluttaessa tulee selkeitä "katkoja" ja esim. tavaroita vetäessä inventoryyn ne välillä tipahtavat sinne, aseeseen tai jäävät maahan. Olen sulkenut kaikki ylimääräiset sovellukset taustalta. Muistia on 32 gigaa ja kone muuten sigun mukainen. Tehtävänhallintaa katsoessa olen huomannut, että päivityksen jälkeen peli on alkanut kuormittamaan prossua 30 % ja välillä tulee ihmeellisiä piikkejä, jolloin kuormitus käy joillain ytimillä sadassa. Samoin muistia peli kuluttaa nyt 9-10 gigaa, kun se ennen edellistä isompaa päivitystä oli seitsemän tuntumassa.

Onko kellään tähän mitään lääkettä? Jos tämä jatkuu, niin pitänee ensin asentaa peli uudestaan ja sen jälkeen vetää koko käyttöjärjestelmä uusiksi. Onkohan Win10-päivityksestä apua? Nyt käyttiksenä Win7 Pro 64bit.
 
Mikä mahtaa olla vikana; 144hz asetuksilla näyttöön ilmestyy monivärisiä pystyraitoja pelin alkaessa. Häviävät pois jos tiputan 120hz. Näytönohjaimena toimii asus rog strix 1070ti ja näyttönä linkki. Grafiikoita olen myös säädellyt, mutta ei vaikutusta.
 
Mikä mahtaa olla vikana; 144hz asetuksilla näyttöön ilmestyy monivärisiä pystyraitoja pelin alkaessa. Häviävät pois jos tiputan 120hz. Näytönohjaimena toimii asus rog strix 1070ti ja näyttönä linkki. Grafiikoita olen myös säädellyt, mutta ei vaikutusta.
Onko sulla toinen näyttö joka on 60Hz?
 
Tuosta ruohon rendaamisesta oli tässä ketjussa puhetta joskus aiemminkin, mielestäni se on yksi ärsyttävimpiä ongelmia pelissä kun et voi maastoutua piiloon snipuilta. Ongelma olisi ratkaistavissa Arma -tyyliin "upottamalla" hahmomodeli maan sisään jolloin ruohoa ei tarvitse renderöidä tolkuttoman kauas:

grass_concealment.jpg


Sääli että B-hole studio tuskin osaa tätä toteuttaa.
 
Tuosta ruohon rendaamisesta oli tässä ketjussa puhetta joskus aiemminkin, mielestäni se on yksi ärsyttävimpiä ongelmia pelissä kun et voi maastoutua piiloon snipuilta. Ongelma olisi ratkaistavissa Arma -tyyliin "upottamalla" hahmomodeli maan sisään jolloin ruohoa ei tarvitse renderöidä tolkuttoman kauas:

grass_concealment.jpg


Sääli että B-hole studio tuskin osaa tätä toteuttaa.
No ei helvetissä. Onneksi suurinta osaa täällä esitetyistä "parannuksista" ei tulla ikinä edes harkitsemaan.
 
Nää on taas niin näitä... luulet olevas hyvinkin piilossa :shifty:

20180425224657_1.jpg 20180425224708_1.jpg

Mullakin kesti jonkin aikaa tajuta tää. Olis oikeesti kiva jos se ruoho/ mikä tahansa piirtyisi samalla tavalla kaikille tai sitten kokonaan pois ja esim kiviä tai muita kiinteitä näköesteitä tai sitä nurtsia pienemmille alueille tai sitten jotain Tukkeuman ehdottaman suuntaista. Koska onhan se typerää jos makaat nurtsissa Röllipuku päällä ja kaverille makaat paljaalla maalla.
 
Erangelissahan tuo viimeisillä ringeillä toimii ihan jees mutta miramarissa tuota kasvillisuutta kun on vähän nihkeästi muutenkin :D
 
Jotain perusteluja miten tämä huonontaisi peliä? Onhan se graafisesti vähän hassun näköinen systeemi mutta toimii. Kompromissejä on pakko tehdä kun koneteho on rajallista.
Sun mielestä se ei ole mitenkään ongelmallista, että koko äijä uppoaa maan sisään lukuunottamatta päätä tai kypärää? Siinä sitten istut pää pusikossa ja ammuskelet porukkaa silencerin kanssa. Kuoletko useinkin siihen, että joku ampuu jostain kilometrin päästä? Siihen auttaa kun liikkuu ja liikkuminen pronessa on hidasta.
 
Ruohon rendaantuminen ei ole haitannut koska kuulin alkuaikoina paremmilta pelaajilta ettei se ole hyvä ratkaisu. Proneksi vain jos sen avulla pääsee oikeasti suojaan luodeilta, muuten kutia tulee varmasti "pian" eikä siitä asennosta pääse karkuun.

Koska en ole toptier-ampuja niin proneksi tulee mentyä paljon pienemmän rekyylin takia jos pääsen yllättämään vihun.

Huomaa kyllä ettei hirveämmin kokemusta tämän tyypin peleistä ole, pubgia mittarissa ~25 tuntia, tätä aikaisemmat online-fps:ät muutama vuosi takaperin counter strikessä gungamea sun muuta zombiesurvivalia (eikä näitäkään kuin yhteensä 66 tuntia). Eikä näin 35+ iässä enää oikein jaksa täysillä panostaa ammattilaisurheilun puolelle muutenkaan, ajanvietettähän tämä on :geek:

Tuossa vielä jatko-osa tuolla aikaisemmalle räpellykselle :D


Kannattaa tulla io-techin Discord-serverille. Siellä porukka on suureksi osaksi samaa ikäluokkaa ja joka ilta(tai päivä) on n. 20 tyyppiä linjoilla. Siellä oppii kokeneemmilta uusia juttuja ja porukassa on mukavampi pelata. En muuten ole ennen tätä peliä koskaan pelannut "tuntemattomien" kanssa.
 
Jep eli tänään on taas torstai, eli turnauspäivä!

XPUBG Finland FPP Squad turnaus alkaa klo 19 ja striimi siitä tutulla xpulz_fi kanavalla:

Selostajana toimii jälleen allekirjoittanut solo castauksen muodossa, joten tiivistä tunnelmaa tiedossa. Lisätietoja turnauksesta ja sen osallistujista löydät XPulZ portaalista: https://portal.xpulz.com/match/3172

Tervetuloa viihtymään kanssamme!
 
Kannattaa tulla io-techin Discord-serverille. Siellä porukka on suureksi osaksi samaa ikäluokkaa ja joka ilta(tai päivä) on n. 20 tyyppiä linjoilla. Siellä oppii kokeneemmilta uusia juttuja ja porukassa on mukavampi pelata. En muuten ole ennen tätä peliä koskaan pelannut "tuntemattomien" kanssa.

Joo, tuo on käynyt mielessä, pitäisi vain jaksaa korjata vanha kuulokemikkisetti, joskus tuli väännettyä tuo plugi puolivahingossa ~45 asteen kulmaan kun oli osittain kiinni koneessa ja piuha jäi tuolin jalkaan kiinni :lol: Tuon takia on duot ja squadit jäänyt kokeilematta kun ilman mikkiä tuo on vähän hankalaa :(
 
Test servuilla nyt tuo patch 1.0 update #12. Tämä on siis se iso weapon balance pätsi.
Mukana myös uusi ase sekä auto, ja uusia attachmentteja.
Niin.... ja MAP SELECT!

Nyt on kyllä niin iso lista asioita, että pitää lukea ajatuksella myöhemmin illalla. :eek:

Patch notes: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #12

Pienenä knoppina, eikö tämä ollut monen mielestä ongelma:

We’ve added an option to adjust vertical mouse sensitivity
Muistaakseni osa huomasi että vertical senssi oli ns. väärä? Muistanko nyt ihan väärin.
Toki tuon sai säädettyä hiiren softasta erikseen, osassa hiiristä, iirc.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon vaikka mitä hyviä juttuja näyttäis olevan, ei valittamista. Kannattaa lukea koko lista.

-We’ve added more objects like trees and rocks throughout the map (Miramar) to provide some additional options for cover in wide-open spaces.
Joko te muutkin voisitte alkaa pitämään Miramarista? :D

-We’ve resolved some strange collision problems that were affecting character models and bullet cartridges
Tämä oli niin outo bugi. Ladatessa aseen pois heitetty lipas siirsi pelaajahahmoa tai ukkeli jäi bugittamaan lippaan päälle.
 
Päätä heiluttaessa tulee selkeitä "katkoja" ja esim. tavaroita vetäessä inventoryyn ne välillä tipahtavat sinne, aseeseen tai jäävät maahan. Olen sulkenut kaikki ylimääräiset sovellukset taustalta. Muistia on 32 gigaa ja kone muuten sigun mukainen.

Mulla ei ole selviä katkoja tai pätkimistä, mutta ympärilleen katselussa välillä microstutteria
ja tavarat kestää välillä ilmestyä inventoryyn + lootti latautuu välillä hitaasti lattioille / muuta lagia..
koska kaikki muu toimii hienosti ja pubg myös määrättyihin klo aikoihin niin olen ajatellut olevan serverilagia :sori:

Noukkiminen F napilla mahdotonta kiireessä, saattaa tehdä noukkimisliikkeen
8 kertaa ja tulos on 1 ammuslaatikko
 
...opin tänään että 8x ja 15x scopet on zoomattavia.

Kiitos PUBG, että oot pistänyt sen zoomin defaulttina samaan hiiren rullaukseen kun aseenvaihdot, eli kun oon joskus yrittänyt tuota, niin vaihtanut vaan asetta ja oon olettanut ettei kyseistä ominaisuutta ole. Nyt kyllä lähtee se aseenvaihto helvettiin hiiren rullasta, enpä sitä ole siinä käyttänytkään.
 
Onko aseenvaihto ollu defaulttina rullassa? No, voi se olla että en vaan muista ottaneeni sitä pois.

Kaikkihan varmasti ois sitä mieltä, että ois paras jos ruoho piirrettäisiin aina, mutta taitaa vaan olla niin että ei teknisesti oikein pysty järkevillä graffoilla tuollaista tekemään. Tai sen ois varmadti joku jo tehnyt.
 
Tuntuisi vihdoinkin tuo TPP ja FPP mode valinta tallentuvan. :eek::eek:
 
Onko aseenvaihto ollu defaulttina rullassa? No, voi se olla että en vaan muista ottaneeni sitä pois.

Kaikkihan varmasti ois sitä mieltä, että ois paras jos ruoho piirrettäisiin aina, mutta taitaa vaan olla niin että ei teknisesti oikein pysty järkevillä graffoilla tuollaista tekemään. Tai sen ois varmadti joku jo tehnyt.
Silti se on jotenki spedeä et se piirtyy pelkästään 150m. Eli ei juur mitään.
 
Silti se on jotenki spedeä et se piirtyy pelkästään 150m. Eli ei juur mitään.

Niin on. Mitäpä tekisit asialle? Vai meinaatko että tuo on jotenkin pelkästään pubgin ongelma, samaa se on ollu iänkaiken tälläisissä peleissä.

Itelle kävis ihan helvetin hyvin jos karsittais pelin ulkonäkö -10v taaksepäin jos sais piirrettyä selkeät ja kauas näkyvät grafiikat. Tosin en tiedä toimisiko tuo ihan 1+1 logiikalla.
 
Pienenä knoppina, eikö tämä ollut monen mielestä ongelma:

We’ve added an option to adjust vertical mouse sensitivity
Muistaakseni osa huomasi että vertical senssi oli ns. väärä? Muistanko nyt ihan väärin.
Toki tuon sai säädettyä hiiren softasta erikseen, osassa hiiristä, iirc.

Et muista väärin. Tämä on todella tervetullut muutos. Default 1.0 testiservulla on vanha 0.7. Itse nostin lukeman 1.5:een ja ADS tähtääminen on nyt itselle huomattavasti mielekkäämpää.
 
Niin on. Mitäpä tekisit asialle? Vai meinaatko että tuo on jotenkin pelkästään pubgin ongelma, samaa se on ollu iänkaiken tälläisissä peleissä.

Itelle kävis ihan helvetin hyvin jos karsittais pelin ulkonäkö -10v taaksepäin jos sais piirrettyä selkeät ja kauas näkyvät grafiikat. Tosin en tiedä toimisiko tuo ihan 1+1 logiikalla.
Lakataan antamasta niin helvetisti anteeks perunakonepelaajille.
 
Lakataan antamasta niin helvetisti anteeks perunakonepelaajille.

Ja ooteltas lobbyssä 30min että sais enemmän kuin 50 pelaajaa kerralla?

Edit: Ite mieluummin karsisin sitä silmäkarkkia ja en antas periksi grafiikkarunkkareille pelattavuuden tieltä. Mutta niin, kuka äidistä kuka tyttärestä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 475
Viestejä
4 497 789
Jäsenet
74 213
Uusin jäsen
Naxu20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom