Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Oman kokemuksen perusteella jos rinkulaan kuolee loppupelissä, niin suuressa osassa tapauksista se olisi ollut vältettävissä kun olisi vain malttanut olla ampumatta sitä edeltäviä laukauksia. Näin ollen ei olisi paljastanut sijaintia viholliselle joka alueen reunalla on ollut odottamassa.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


No virallisesti pubg ei tue 7.1 ääntä, mutta kyllä se silti näyttää toimivan. Katso tuo aiemmin linkkaamani video ja kelaa 10 minuutin kohdille.
Nyt pääsin vihdoin videon katsomaan. Mielenkiintoista.

Selvästi tulee ääniä "kanavoittain" jos Windowsin speaker configin saa kuulokkeilleen laitettua 7.1 moodiin. Jos sen saa tehtyä (ilman videon mainitsemaa laajempaa prosessia) , niin sen jälkeen kuulokkeiden omat virtuaaliset surroundit ilmeisesti sitten parantaa suuntien kuulemista.
Pitää illalla tutkia miten itsellä mahdollista. Vähän luulen ettei helpomman kautta onnistu kun videollakin mainitaan ettei Arctis 5 ainakaan pysty. Saman valmistajan kuulokkeet kuin omat kuitenkin. En kyllä tiedä jaksaako tuota pidemmän kaavan säätöä tehdä. :D

Sehän olisi toki erikivaa jos peli suoraan vetäisi uusiksi äänet.
Tosin ennemmin viilaisin pelin muuten kuntoon, kun ainakaan itse en ole kokenut tähän mennessä ääniä ongelmaksi.
 
Tuntuu erikoiselta, että vasta nyt tekijät heräävät siihen, että useimmiten on järkevämpää ottaa ar+ar kuin ar+smg. Ainoastaan smg vaimennin on melkeinpä syy napata umppi maasta, jos saat valita vaikka m416 tai umpin, mikä on väärin. Tästä ollut aiemminkin puhetta, mutta nopeuttamalla konepislojen lonkalta ads aikaa, ja kenties vähentämällä rekyyliä noilla tekiskin jotakin. Nyt ainut missä ump pesee tuon 416:n on lonkalta ampuminen. Vaikka sitten niin, että rynkkyhin kovempi rekyyli, niin tulis enempi pesäeroa pyssyihin.

Kitisin vähän samasta aiheesta aiemmin. M4 on liian ylivoimainen ase kun siihen on (melko helposti) löytänyt täyden satsin attachmenteja. Se pesee lähitaistelussa kaikki konepislat ja keskietäisyydeltä helposti kaikki muut aseet.
 
Kitisin vähän samasta aiheesta aiemmin. M4 on liian ylivoimainen ase kun siihen on (melko helposti) löytänyt täyden satsin attachmenteja. Se pesee lähitaistelussa kaikki konepislat ja keskietäisyydeltä helposti kaikki muut aseet.

Puhumattakaan että tuplaM4-setup (toinen closerange red-dot / holo, toinen 4x / 8x) on enemmän kuin riittävä myös endgameen.
 
Itse yleensä etin sen M4 + UMP combon aina. AR+AR tulee harvemmin kerättyä, vaikka sekin hyvin toimii.
 
Sanoisin, että se on AINA huonosti pelattu jos alueeseen kuolet. Itse en ole alueeseen kuollut herran aikoihin.

Oman kokemuksen perusteella jos rinkulaan kuolee loppupelissä, niin suuressa osassa tapauksista se olisi ollut vältettävissä kun olisi vain malttanut olla ampumatta sitä edeltäviä laukauksia. Näin ollen ei olisi paljastanut sijaintia viholliselle joka alueen reunalla on ollut odottamassa.
Kaikki siihen silti on kuollut. Sit voikin miettiä, että montako sataa tuntia pitää pelata oppiakseen tuntemaan milloin rinki tappaa ja milloin ei. Sitä vaan lähinnä tässä tarkoitin, että olis aika paljon selkeämpää, jos se rinki vaikka sitten tappais aina, eikä vaan välillä. Pienemisen olis voinut sit mitoittaa sen mukaan, että porukka ehtii sisään. Riittävän monta kertaa kun kuolee niin tietää milloin on pakko ehtiä ja milloin on aikaa ammuskella.

Eikös noita loppurinkejäkin voimistettu vain sen takia kun jotkut olmit keksi kerätä kaikki medsit jostain kylästä, ja veteli niitä alueen ulkopuolella jossain turnauksessa? Se, että joku asetus on mitä on, ei välttämättä tarkoita, että se olis paras vaihtoehto. Tässäkin syyttävä sormi osoittaa siniseen reikään, eikä pelaajiin.
 
Kyllä sen oppii tuntemaan, joskus tulee vain muuttujia eikä aika riitäkään, tämä on itselle ihan ok ja kuulunee pelin luonteeseen.
 
Meni ehkä 30h oppia miten alueet käyttäytyy, jos siihen satoja tunteja joutuisi työntämään en osaisi sitten vieläkään.. (kellossa alle 300h)

Mutta osalle se tuntuu olevan vain vaikeampaa, meidänkin squadissa kaksi jamppaa meinaa aina unohtua loottimaan / sotimaan ja aluetta ei katella ollenkaan. Kantapään kautta nuo on pikkuhiljaa toki oppineet ja kai se on auttanut myös että itellä on ollu se perseellepotkijan rooli tuossa hommassa :D
 
Joo, lähtökohtaisesti on ihan hyvä asia, että vaatii opettelua. Ja, että on muuttujia, mutta jotenkin olis mukavampi käydä pelaamassa, eikä opetella peliä tuntitolkulla, vain epämääräisten sääntöjen takia.

EDIT:
LifeTime Stats
Matches Played
356

Veikkaan, että ei kyllä 400 mene rikki tällä tahdilla.
 
Joo, lähtökohtaisesti on ihan hyvä asia, että vaatii opettelua. Ja, että on muuttujia, mutta jotenkin olis mukavampi käydä pelaamassa, eikä opetella peliä tuntitolkulla, vain epämääräisten sääntöjen takia.

Ei niissä säännöissä ole mitään epämääräistä, se rinki tekee aina saman lämän samassa vaiheessa. Jos olet isolla reunalla, se tulee vauhdilla ja jos kapealla se tulee hitaasti.Jos et kokemuksesta opi, googlettele vaikka pari videota missä niitä on analisoitu. Tai muuta pelityyliä niin että siirryt ajoissa valkoisiin, niin ei tartte miettiä. Tai vaikka vaihdat peliä johonkin missä ei ole rinkejä.
 
Jos tosiaan noissa vaikeuksia niin heti vain kohti uutta rinkiä jos tuntuu vaikeuksia olevan.
 
Ei niissä säännöissä ole mitään epämääräistä, se rinki tekee aina saman lämän samassa vaiheessa. Jos olet isolla reunalla, se tulee vauhdilla ja jos kapealla se tulee hitaasti.Jos et kokemuksesta opi, googlettele vaikka pari videota missä niitä on analisoitu. Tai muuta pelityyliä niin että siirryt ajoissa valkoisiin, niin ei tartte miettiä. Tai vaikka vaihdat peliä johonkin missä ei ole rinkejä.
The Impossible Quiz 2 - Play it on Not Doppler

miten pitkälle pääset?

Niin ja siis epämääräinen sääntö on itselleni sitä, että rinki näyttää samalta, mutta tekee eri verran damagea. Tätäkään ei selitetä missään dokumentaatiossa, pitää vaan erehdyksen kautta kokea. Tai sitten niitä tubevideoita katsella.
 
Koetin vielä lukea @koodi sun viestejä läpi, enkä kyllä nyt keksinyt mikä niistä ringeistä tekee mielestäsi epämääräiset? Lämähän on aina sama sen mukaan monesko rinki on menossa, eli onko se kutistuminen sulle se ongelma vai mikä?
 
Rinki tekee eri määrän damagea liilkuessa ja ollessa kiinni. Nämä ovat vakiot ja ainoa tilanne jossa sama rinki tekee eri määrän damagea.
 
Rinki tekee eri määrän damagea liilkuessa ja ollessa kiinni. Nämä ovat vakiot ja ainoa tilanne jossa sama rinki tekee eri määrän damagea.

Niin eikö se sulkeuduttuaan tee seuraavan ringin verran lämää? En oo ihan varma tästä koska harvemmin tulee ulkopuolella oltua mutta mutulla olen näin ymmärtänyt

Edit: eli siis rinki vaihtuisi sen sulkeuduttua.
 
Rinki tekee eri määrän damagea liilkuessa ja ollessa kiinni. Nämä ovat vakiot ja ainoa tilanne jossa sama rinki tekee eri määrän damagea.
Niin, tätä juuri meinasinkin, kun ihan hyvin se ringin damage voisi olla aina vakio. Sit olis ihan selkee homma, että ulos ei parane jäädä.
 
Niin eikö se sulkeuduttuaan tee seuraavan ringin verran lämää? En oo ihan varma tästä koska harvemmin tulee ulkopuolella oltua mutta mutulla olen näin ymmärtänyt

Edit: eli siis rinki vaihtuisi sen sulkeuduttua.
Ootko vieläkin sitä mieltä, ettei säännöissä ole mitään epäselvää?
 
Ootko vieläkin sitä mieltä, ettei säännöissä ole mitään epäselvää?

Olen, vaihdat vaan ajatteluksi sen että rinki vaihtuu sen sulkeuduttua, ei kun se lähtee pienenemään. Jollain säännöllähän se lämä tuossakin määräytyy ja on varmasti vakio, 1min googlella varmaan saisi senkin selville.
 
Ja ei siinä, ei nuo ringit minustakaan optimaaliset ole ja esim. Instagib-ringit vois olla itelle paremmin sopivat, mutta koska adhd-jonnet niin se tarkoittaisi sitä että puolet pelaajista ottais joka matsissa heti alussa exitit hypättyään väärään päähän mappia.

Siksi toivonkin että joskus tulisi custom-gameihin tai eventeiksi erilaisia rinkuloita, jolloin ei tota exittiä tulisi niin paljoa kun jonnet ei sinne tulis.

Toinen hauska ois täysin random damagella olevat ringit, 0 lämästä instagibbiin. Tulisi vähän painetta pysyä sisällä mutta voisi kokeilla onneaan jos uskaltaa :rofl:
 
Aina silloin tällöin tulee kans kuoltua alueeseen, sekin yleensä sen takia kun on viimeset pari kolme rinkiä menossa eikä uskalla liikkua vihuja päin :D Joko alue tappaa tai sitten paniikkijuoksu päin sarjatulta. Huomaa etten ole juuri mmo-fps:iä pelaillut :D

Voisihan tuo ringin damage nousta mitä pidempään siellä notkuu. Aluksi pikkudamagea ja siitä sitten pykälittäin nousee ylöspäin. Mitä pienempi rinki sitä isompi alkudamage. Nämä nyt tietysti on niitä asioita missä mielipiteitä on yhtä paljon kuin pelaajia :lol:
 
Aina silloin tällöin tulee kans kuoltua alueeseen, sekin yleensä sen takia kun on viimeset pari kolme rinkiä menossa eikä uskalla liikkua vihuja päin :D Joko alue tappaa tai sitten paniikkijuoksu päin sarjatulta. Huomaa etten ole juuri mmo-fps:iä pelaillut :D

Noita tulee aina välillä ja se kuuluu peliin, ellei sitten koeta jo puskea hyvissä ajoin rinkien keskelle joka taas monasti johtaa siihen samaan sarjaan ja hengenmenoon :lol:

Ite yritän mieluummin loppuringeissä raivata itselleni tilan ja tappaa sinne puskevat. Tosin olenkin tässä pelissä melko paska ja pystyn sen myöntämäänkin.
 
Muutamaan viime peliin on kyllä tuurimunkki pamahtanut alueiden kanssa, toissapäivänä hyppäsin rantaan el azaharin itäpuolelle kun suurin osa jäi pecadon tietämille. Eiköhän alueen keskiosa nasahtanut suoraan tuonne rannalle, ei tarvinnut kuin kökkiä paikoillaan piilossa ja odotella kunnes alue pieneni tarpeeksi. No, lopputuloksena oli hyvin epäonnistunut medkitin käyttö nurkan takana ja 8. sija :dead:

azazaza.PNG
 
koodilla nyt selkeesti joku ylitsepääsemätön ongelma nämä ringit ja niiden damaget. Parempi ku pelaat niin että sähköön ei parane koskaan jäädä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tämä on yksi saatanan selkäänampumissimulaattori, huonoin peli koskaan! Taas tuli rage quit!
 
Perkele on se vaikeeta, miksi se on 1vs1 aina minä kenen pitää lähteä liikkumaan aukealle..vittu kyllä taas hermo lepää. :smoke:
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuli leikittyä vegasilla taas pitkästä aikaa :P
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tuli kans asennettua ja testattua tuon Vegasin toiminta. Tuommoinen pätkä tuli :lol:

Ihme kyllä kaiken tuon säätämisen jälkeen 5. sija taskussa :tup:
 
Helposti sinne top 10 pääsee pelaamalla passiivisesti, harmillisesti se ei vaan juuri valmista sinne loppukähinöihin.

Toki onhan se osittain lottoa aina. Tai näin ainakin kerron itselleni kun en pärjää :lol:
 
Tässä taas hieno lopetus... :D Kaveri tuolla kallion päällä ja ympyrä jo niin pieni että ei pääse kiertämään ylös. Siinä sitten odottelua niin kauan että alue sulkeutui kokonaan ja lopputuloksena #2 :(

20180424220418_1.jpg
 
Tässä taas hieno lopetus... :D Kaveri tuolla kallion päällä ja ympyrä jo niin pieni että ei pääse kiertämään ylös. Siinä sitten odottelua niin kauan että alue sulkeutui kokonaan ja lopputuloksena #2 :(

20180424220418_1.jpg

Ärsyttävän usein päättyy itselläkin peli enempi tai vähempi vastaavaanlaisesti. Ei ihan näin härskisti, mutta lähinnä niin että alue hyppää johonkin bunkkerin päälle, ja siellä sattuu joku pitämään jo leiriä. Heti jos lähtee lähestyy niin tulee ikkunasta kuulaa.
 
Tässä taas hieno lopetus... :D Kaveri tuolla kallion päällä ja ympyrä jo niin pieni että ei pääse kiertämään ylös. Siinä sitten odottelua niin kauan että alue sulkeutui kokonaan ja lopputuloksena #2 :(

20180424220418_1.jpg
Luulin jo tuntevani Miramarin läpikotaisin, mutta eilen pääsi Pecadon pohjoispuolen kukkulat yllättämään. Tiesin ettei idästä pääse nousemaan länteen, mutten tajunnut että ne ovat lännestä tullessa niin korkeat ettei pääse toiseenkaan suuntaan siitä kohdasta mistä olisi pitänyt mennä. :D Tulevan rinkulan lisäksi pitäisi aina miettiä myös sitä seuraavaa rinkulaa.

Ja nyt pääsenkin pitkällä aasin sillalla linkkaamaan hyvän videon FaZen tiimin toiminnasta PGL:n kutsuturnauksesta Romanissa. Ensimmäiset minuutit ovat tylsiä, mutta loppua kohti alkaa tapahtumaan ja ei voi kuin ihailla kuinka hyvin tyypit pelaa toisia propelaajia vastaan (toisin kuin Shroud :D).
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Nää on taas niin näitä... luulet olevas hyvinkin piilossa :shifty:

20180425224657_1.jpg 20180425224708_1.jpg

Jos peli renderöi sulle heinät niin se ei renderöi niitä vihun ruudulle joka on monen sadan metrin päässä susta. Lisäksi, proneeminen keskellä jotain hehtaaripeltoa, vaikkakin jonkun traktorin vieressä = fail.

Itse olisin varmaan tehnyt aikoinani saman virheen ja luullut, että nyt ollaan turvassa, mutta kiitos youtube, katsoin pari vinkkivideota jossa kerrottiin että vihulle ne sun perseestä kasvavat heinät ei näy vaan mollotat ruudulla isona maalina, ja olen siitä asti pelannut yrittäen demonstroida omassa päässäni että miltä se oma hahmo näyttää vihun ruudulla jos se vahtaa sua matkan xyz päästä.

Katsoin tuon sun aikaisemman videon jossa ajelit jonnekin jordaniaan läpi vihollislaumojen ja heitit veivin sinne tieten tahtoen. Kannattaisi vaan ottaa pyssy käteen ja lähteä rinta pystyssä teilaamaan vihollisia, vaikkakin suuressa osassa tapauksia tuleekin selkään mutta millään muulla tapaa sitä peli- tai taistelukokemusta ei saa. Jos jatkuvasti pelkää viholliskosketusta niin sillä jää kyllä kana-ateriat saamatta, ellei ole kyseessä joku 1/1000 munkki. Itselläkin vasta viisi (8 jos eventit mukaan) chickeniä / 150h peliä alla mutta selväksi on käynyt että päälle pitää painaa ja kontaktia ottaa jos tässä pelissä meinaa kehittyä.

Eikä tämän viestin sisällön ole siis todellakaan tarkoitettu millään tapaa hyökkääväksi (joku kai nykymaailmassa niinkin saattaisi tulkita).
 
Toi ruohon rendaaminen vain tietylle etäisyydelle ja varsinkin se, että sitä etäisyyttä pystyy itse säätämään = fail.

Jättää sitten ne helvetin ruohot kokonaan pois jos niitä ei tällaisessa kilpahenkisessä pelissä pysty järkevästi toteuttamaan.
 
Jos se olisi säädettävissä niin kaikki pitäisi sitä minimillä tai poissa jos mahdollista koska tuo ison kilpailullisen edun. Jos se minimi olis jotain kilometrin luokkaa niin tarttis jonku supertietokoneen minimirequirementiks. Jos on tietoinen että heinästä ei ole suojaa ennen ihan vikoja ympyröitä ja silloinkin FPP:ssä harvoin hyötyä niin hyvin menee.
 
Kyllähän paras skenaario olisi se, että ihan sama kuinka kaukaa scopettaisi näkyisi ne ruohot.
Nyt pitää aina ajatella että mistään ruohikosta et saa turvaa, mutta tekeehän se maastosta melkosen tylsää.

En sitten tiedä onko toi ikinä mahdollista tässä pelissä.
Saattaisi ne saada sellaisen tehtyä että näkyisi kuinka kaukaa tahansa kun scopettaa, koska performance, mutta ehkä sitten jonkin aikaa jengi saisi säädettyä sen konffeista pois tms perseilyä.
Toisaalta tommonen "show grass of scope" säättäisi sopivan paskalla raudalla välähtää ensin ilman ruohikkoa tms.
Tuskin tuollaista ikinä nähdään, harmillisesti.
 
Kyllä sen LODikikkailulla saisi näkymään kuinka pitkältä tahansa ilman kohtuutonta tehovaatimusta.

Tässäpä se PC-pelaamisen akilleen kantapää näyttäytyy taas, kun pitäisi saada sama competitive peli toimimaan 700 euron ja 3000 euron pömpelillä.
 
Jos peli renderöi sulle heinät niin se ei renderöi niitä vihun ruudulle joka on monen sadan metrin päässä susta. Lisäksi, proneeminen keskellä jotain hehtaaripeltoa, vaikkakin jonkun traktorin vieressä = fail.

Itse olisin varmaan tehnyt aikoinani saman virheen ja luullut, että nyt ollaan turvassa, mutta kiitos youtube, katsoin pari vinkkivideota jossa kerrottiin että vihulle ne sun perseestä kasvavat heinät ei näy vaan mollotat ruudulla isona maalina, ja olen siitä asti pelannut yrittäen demonstroida omassa päässäni että miltä se oma hahmo näyttää vihun ruudulla jos se vahtaa sua matkan xyz päästä.

Katsoin tuon sun aikaisemman videon jossa ajelit jonnekin jordaniaan läpi vihollislaumojen ja heitit veivin sinne tieten tahtoen. Kannattaisi vaan ottaa pyssy käteen ja lähteä rinta pystyssä teilaamaan vihollisia, vaikkakin suuressa osassa tapauksia tuleekin selkään mutta millään muulla tapaa sitä peli- tai taistelukokemusta ei saa. Jos jatkuvasti pelkää viholliskosketusta niin sillä jää kyllä kana-ateriat saamatta, ellei ole kyseessä joku 1/1000 munkki. Itselläkin vasta viisi (8 jos eventit mukaan) chickeniä / 150h peliä alla mutta selväksi on käynyt että päälle pitää painaa ja kontaktia ottaa jos tässä pelissä meinaa kehittyä.

Eikä tämän viestin sisällön ole siis todellakaan tarkoitettu millään tapaa hyökkääväksi (joku kai nykymaailmassa niinkin saattaisi tulkita).

Vahingosta viisastuu, ei käynyt tosiaankaan mielessä että "what you see is what others get" ei oikein päde tuossa :lol: Pitääkin seuraavissa peleissä hypätä suoraan muiden perässä ja yrittää selvitytä :rofl: Ja tuosta videosta tosiaankin, peli jatkui vielä ~10min tuon jälkeen enemmän vai vähemmän kaoottisessa tunnelmassa kun aluetta tuli niskaan koko ajan :beye:

Huomaa kyllä ettei hirveämmin kokemusta tämän tyypin peleistä ole, pubgia mittarissa ~25 tuntia, tätä aikaisemmat online-fps:ät muutama vuosi takaperin counter strikessä gungamea sun muuta zombiesurvivalia (eikä näitäkään kuin yhteensä 66 tuntia). Eikä näin 35+ iässä enää oikein jaksa täysillä panostaa ammattilaisurheilun puolelle muutenkaan, ajanvietettähän tämä on :geek:

Tuossa vielä jatko-osa tuolla aikaisemmalle räpellykselle :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Oon kyl sitä mieltä et se ringi pitäis olla max juoksunopeuden kanssa sama, vahva kehoite siirtymään alueelle ASAP
eikä mikään saakelin lahtauskeino.

Olkoonkin että huonosti vedetty paremmin pelin hallitsevien mielestä jos sitä
karkuun tarvii juosta mut jos tarkoitus on ajaa kaikki lähemmäs toisiaan ja juoksen kohti toimintaa
niin aivan pöhköö kuolla siihen domeen vaikka yrittää tukka märkänä ja ase selässä. Parempi se olis jos
joku sais edes tapon musta rajalla ku se että lyyhistyn kesken matkan, ei auta joo joo mennään mennään asenne enää :bored:

#juoksusimulaattori
 
Itse tykkään, että ringit toimii nykyisellään ihan hyvin. Tuovat peliin selkeän muuttujan ja jokaisen ringin ilmestyttyä pitää tehdä päässä nopea laskutoimitus siitä, paljonko tarvitsee aikaa alueelle siirtymiseen ja paljonko näin on aikaa esim. lootata.

Helpottaisi hommaa, jos pelissä olisi round timer, mutta ehkä se on turha, koska ajalla ei ole mitään merkitystä pelissä muuten.

Itsekin vähemmän ja vähemmän kuolen enää alueen ulkopuolelle, vaikkakin sitä tapahtuu vielä, kun joka suunnasta ammutaan ja samalla yrittää esim. käydä tappamansa vihun kamoja läpi. Ajantaju paranee kuitenkin jatkuvasti pelatessa. Nyt taitaa olla n. 115 tuntia takana.


Sellainen ongelma on itselle ilmestynyt päivityksen jälkeen, että peli lagittaa mystisesti. Päätä heiluttaessa tulee selkeitä "katkoja" ja esim. tavaroita vetäessä inventoryyn ne välillä tipahtavat sinne, aseeseen tai jäävät maahan. Olen sulkenut kaikki ylimääräiset sovellukset taustalta. Muistia on 32 gigaa ja kone muuten sigun mukainen. Tehtävänhallintaa katsoessa olen huomannut, että päivityksen jälkeen peli on alkanut kuormittamaan prossua 30 % ja välillä tulee ihmeellisiä piikkejä, jolloin kuormitus käy joillain ytimillä sadassa. Samoin muistia peli kuluttaa nyt 9-10 gigaa, kun se ennen edellistä isompaa päivitystä oli seitsemän tuntumassa.

Onko kellään tähän mitään lääkettä? Jos tämä jatkuu, niin pitänee ensin asentaa peli uudestaan ja sen jälkeen vetää koko käyttöjärjestelmä uusiksi. Onkohan Win10-päivityksestä apua? Nyt käyttiksenä Win7 Pro 64bit.
 
Mikä mahtaa olla vikana; 144hz asetuksilla näyttöön ilmestyy monivärisiä pystyraitoja pelin alkaessa. Häviävät pois jos tiputan 120hz. Näytönohjaimena toimii asus rog strix 1070ti ja näyttönä linkki. Grafiikoita olen myös säädellyt, mutta ei vaikutusta.
 
Mikä mahtaa olla vikana; 144hz asetuksilla näyttöön ilmestyy monivärisiä pystyraitoja pelin alkaessa. Häviävät pois jos tiputan 120hz. Näytönohjaimena toimii asus rog strix 1070ti ja näyttönä linkki. Grafiikoita olen myös säädellyt, mutta ei vaikutusta.
Onko sulla toinen näyttö joka on 60Hz?
 
Tuosta ruohon rendaamisesta oli tässä ketjussa puhetta joskus aiemminkin, mielestäni se on yksi ärsyttävimpiä ongelmia pelissä kun et voi maastoutua piiloon snipuilta. Ongelma olisi ratkaistavissa Arma -tyyliin "upottamalla" hahmomodeli maan sisään jolloin ruohoa ei tarvitse renderöidä tolkuttoman kauas:

grass_concealment.jpg


Sääli että B-hole studio tuskin osaa tätä toteuttaa.
 
Tuosta ruohon rendaamisesta oli tässä ketjussa puhetta joskus aiemminkin, mielestäni se on yksi ärsyttävimpiä ongelmia pelissä kun et voi maastoutua piiloon snipuilta. Ongelma olisi ratkaistavissa Arma -tyyliin "upottamalla" hahmomodeli maan sisään jolloin ruohoa ei tarvitse renderöidä tolkuttoman kauas:

grass_concealment.jpg


Sääli että B-hole studio tuskin osaa tätä toteuttaa.
No ei helvetissä. Onneksi suurinta osaa täällä esitetyistä "parannuksista" ei tulla ikinä edes harkitsemaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 930
Viestejä
5 056 866
Jäsenet
81 006
Uusin jäsen
Evaan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom