Steam Controller julkaistaan 4. toukokuuta

Onko muita julkaisupäivänä tilannetta, joiden ohjaimesta ei ole vielä kuulunut mitään? Klo 20.06 olen saanut tilausvahvistuksen sähköpostiin, mutta on edelleen tilassa " Packaged items".
Odotellakko suosiolla vai pitääkö tässä alkaa kyselemään perään?
Mulla näkyy 20:02 aikaleimalla osto ja tänään tuli seurantanumero. Sitä ennen roikkui just tossa Packaged items kohdassa, johon siirtyi muutaman päivän jälkeen tilauksesta.

Mulla tullut vahvistusviesti ostosta vasta 2108. Silloin meni tilaus vasta läpi. Silti ohjain tuli viikossa. Eli melko randomill taitavat lähetellä tai sitten koriin laitto määrää lähetysjärjestyksen.

Mulla näkyy 20:02 aikaleimalla osto ja tänään tuli seurantanumero. Sitä ennen roikkui just tossa Packaged items kohdassa, johon siirtyi muutaman päivän jälkeen tilauksesta.
Noniin heti kun tänne valitin, niin tuli sopivasti mullekkin seurantanumero sähköpostiin.
Ilmeisesti tosiaan aika villi länsi näiden toimitusjärjestys. Veljellekkin tuli perjantaina perille jo, vaikka tilausaika oli ihan vaan pari minuuttia aikasemmin.

Perjantaina saapui noudettavaksi ja tilausvahvistus klo 20:34. Siellä taisi olla tietty määrä ohjaimia, ottivat tilauksia vastaan niin monta kuin laitetta on ja sitten vaan lähettivät satunnaisessa järjestyksessä tilaukset matkaan.

No niin, tunti sitten tuli tännekin seurantakoodi odottamaan lähetystä. Osto oli niinkin myöhään kuin klo 22.26 (ilmeisesti jostain vapautui lisää myyntiin).

Statistiikka

Viestiketjuista
307 406
Jäsenet
83 065
Uusin jäsen
Antlous

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom