Nettitreffit + Tinder

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Ihan mistä kukin tykkää, mutta jos Suomessa yli 100-kiloinen on "ihan tavallisen näköinen nainen" niin mitä siihen nyt sitten pitäisi sanoa.
Sanotaanko tuossa jutussa jossain hänen paino? Aika vaikea alkaa arvioimaan painoa jos ainoa kuva on pöydänääressä istuen. Voihan olla et hän on vaan epävarma itsestään, ja käyttää löysiä vaatteita?
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 683
Sanotaanko tuossa jutussa jossain hänen paino? Aika vaikea alkaa arvioimaan painoa jos ainoa kuva on pöydänääressä istuen. Voihan olla et hän on vaan epävarma itsestään, ja käyttää löysiä vaatteita?
Voit olla oikeassa, ehkä parempi termi olisi vaikea lihavuus.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Sanotaanko tuossa jutussa jossain hänen paino? Aika vaikea alkaa arvioimaan painoa jos ainoa kuva on pöydänääressä istuen. Voihan olla et hän on vaan epävarma itsestään, ja käyttää löysiä vaatteita?
Näethän sinä kädet ja naaman. Ei pitäisi jättää mitään epäselväksi.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Minun ei kyllä ole vaikea arvioida painoa kasvojen ja käsivarsien perusteella. Kumma juttu, tuossa naisessa etoo silti ajatusmaailma enemmän kuin tuo ylipaino.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Hankalaa tuossa mitään tavallista on nähdä, kun liikalihavuus paistaa kilometrin päähän ja todennäköisesti yhtä paisunut ja virheellinen ego. Lisätään tuohon todennäköiset muut ongelmat jotka liittyy uniikkiin lumihiutalesyndroomaan, niin on kyllä melkoinen pakkaus. Tollainenhan syökin jo enemmän kuin keskivertotekkiläinen.
"Tavallisuus" on aika suhteellinen käsite... Ylipaino on hyvin "tavallista", koska suurin osa aikuisista on sellaisia. Jasminin ongelma ei silti ole edes ylipaino, vaan melkeinpä sairaalloinen liikalihavuus (ainakin BMI 30+) joka sekin on kyllä hyvin tavallista nykyään.

Kuitenkin oli tavallista tai ei, niin missään tapauksessa noin isot naiset eivät ole "kuuminta hottia" miesten keskuudessa, vaikka monille miehille isot naiset kelpaisikin. Ikäkin antaa anteeksi yhä vähemmän kun vuosia alkaa karttumaan.

Herää kysymys, että tietääköhän Jasmin itse nämä asiat? Ei se naisille välttämättä ole niin päivänselvää, kun kaiken maailman "kehopositiivisuutta" yms. rummutetaan joka tuutista... Ehkä jonkun vaan pitäisi uskaltaa sanoa naiselle elämän tosiasiat kuten se, että painoa nyt vaan on liikaa ja ikäkin antaa anteeksi yhä vähemmän sen suhteessa. Ihan jo lääkärinkin tai jonkun terkkarin pitäisi tehdä painoasia hyvin selväksi hänelle terveyssyistä.

Vähemmän yllättäen tähän päivänselvään paino-ongelmaan koskevat viestit eivät ole päässeet YLE:n keskustelun moderoinnin läpi, koska runsaasta keskustelusta huolimatta en huomannut siellä mitään suoraa mainintaa koko asiasta.
Sanotaanko tuossa jutussa jossain hänen paino? Aika vaikea alkaa arvioimaan painoa jos ainoa kuva on pöydänääressä istuen. Voihan olla et hän on vaan epävarma itsestään, ja käyttää löysiä vaatteita?
Vaikea alkaa arvioimaan? For real? Jossei tuon vertaa ole päättelykykyä miehellä, niin aika heikot on ennusmerkit Tinderissä seikkailun kanssa. Arviointi on helppoa kuvan perusteella, ja vaikka arvio ei osuisi kilon tai edes kymmenen kilon tarkkuudella oikeaan, niin eipä sillä liene merkitystä, koska homman nimi, kupletin juoni ja vartalotyyppi ovat hyvin selvät siitä huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 351
Sanotaanko tuossa jutussa jossain hänen paino? Aika vaikea alkaa arvioimaan painoa jos ainoa kuva on pöydänääressä istuen. Voihan olla et hän on vaan epävarma itsestään, ja käyttää löysiä vaatteita?
Kädestä näkee että painoa on liikaa, ei ihme ettei miestä löydy.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Vaikea alkaa arvioimaan? For real? Jossei tuon vertaa ole päättelykykyä miehellä, niin aika heikot on ennusmerkit Tinderissä seikkailun kanssa. Arviointi on helppoa kuvan perusteella, ja vaikka arvio ei osuisi kilon tai edes kymmenen kilon tarkkuudella oikeaan, niin eipä sillä liene merkitystä, koska homman nimi, kupletin juoni ja vartalotyyppi ovat hyvin selvät siitä huolimatta.
Lisättäköön vielä, että Tinderissä nämä maavalaat osaavat myös välillä varsin taidokkaasti piilottaa lihavuutensa (YLE:n jutun kuva oli toiki ihan selvä). Itsellekin tuli pari kertaa deitit henkilön kanssa, joka oli aivan eri ihminen, mitä kuvissa. Sen jälkeen aloin huomaamaan varoitusmerkit aika tehokkaasti = X:ää surutta, jos kokovartalokuvaa ei ollut mukana, filtteriä oli ylikäytetty ja/tai kuvat olivat naamasta jostain omituisesta kulmasta.

Luulenpa, että hänenkin uhreikseen on päätynyt mies jos toinenkin valheellisten kuvien perusteella.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Lisättäköön vielä, että Tinderissä nämä maavalaat osaavat myös välillä varsin taidokkaasti piilottaa lihavuutensa (YLE:n jutun kuva oli toiki ihan selvä). Itsellekin tuli pari kertaa deitit henkilön kanssa, joka oli aivan eri ihminen, mitä kuvissa. Sen jälkeen aloin huomaamaan varoitusmerkit aika tehokkaasti = X:ää surutta, jos kokovartalokuvaa ei ollut mukana, filtteriä oli ylikäytetty ja/tai kuvat olivat naamasta jostain omituisesta kulmasta.

Luulenpa, että hänenkin uhreikseen on päätynyt mies jos toinenkin valheellisten kuvien perusteella.
"Arvostan rehellisyyttä ja aitoutta. Edellytän mieheltä avoimuutta ja rehellisyyttä sekä itsestään huolehtimista"
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Lisättäköön vielä, että Tinderissä nämä maavalaat osaavat myös välillä varsin taidokkaasti piilottaa lihavuutensa (YLE:n jutun kuva oli toiki ihan selvä). Itsellekin tuli pari kertaa deitit henkilön kanssa, joka oli aivan eri ihminen, mitä kuvissa. Sen jälkeen aloin huomaamaan varoitusmerkit aika tehokkaasti = X:ää surutta, jos kokovartalokuvaa ei ollut mukana, filtteriä oli ylikäytetty ja/tai kuvat olivat naamasta jostain omituisesta kulmasta.

Luulenpa, että hänenkin uhreikseen on päätynyt mies jos toinenkin valheellisten kuvien perusteella.
Jep, kyllä tuossa kuvien tulkinnassa harjaantuu vuosien varrella ja varoituskellot alkaa soida hyvin herkästi - etenkin kun tiedetään kuinka yleistä lihavuus on Suomessa.

Itse opin läksyni jo vuonna 2002. ;)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Omasta mielestä tuo Jasmin on ihan tavallisen näköinen nainen. Voisin deittailla häntä, jos olisi jotain yhteisiä kiinnostuksia ja kemia kohtaisi.
En kyllä dettailisi, lihavat ihmiset ei vain toimi mun kohdalla, kerran koitin ja ei vaan pysty vaikka oikein mukava ihminen oli ja ennen kaikkea tavallinen jalat maassa oleva.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Aloin miettimään että mulla ei ole koskaan ollut ensimmäistäkään "isompaa tyttöä" kumppaniina eikä edes panona. Jotenkin en vaan oikein saa sellaisesta kiksejä. Nytkin on muutama mimmi mitä jututtelen ni niistäkin yks on perushoikka ja pari on oikeesti varsin tikissä - varmasti paremmassa kuin itse. :D
 
Viimeksi muokattu:

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Kädestä näkee että painoa on liikaa, ei ihme ettei miestä löydy.
Kuten täällä monikin todennut et panis ja kyl tollanen ronsu mulle menis - vaikka luultavasti painaa enemmän kuin minä, jos muut jutut natsais ja omakuva olis jotenkin terve.

Yleinsä se nyt vain on tärkeämpää, että fyysisen kunnon on mätsättävä, kuin se, että kuinka hoikka / lihava toinen on. Liikkumattoman lihaksettoman läskin elämäntavoissa luultavasti ei ole mitään samaa kuin liikkuvan lihaksikkaan BM=30 elämässä. Olet sitä mitä syöt, mitä teet ja miten lepäät, joten kauhean vaikea keksiä mitä yhteistä tälläisen ihmisen kanssa itselläkään voisi olla...

"Hei, olis nasta lähtä ajelemaan pärrällä, löytyyks sulta nahkatakkia tai jotain tuultapitävää"
netin syövereistä.JPG


Yhtä kaikki, ei ollut tarkoitus alkaa haukkumaan maalaivaa vaan toteamaan, että tuskin tulee tuolla maailmankuvalla ketään löytämään. Ihan vain sinullekkin tiedoksi, että tuon kokoiset naiset ovat aika yleisiä ja tosiaan niistä vielä suuri osa elää suhteessa ja jopati paremman gubben kanssa kun mitä voisi olettaa.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Ja laihojen ja läskien välille mahtuu aika paljon. Itse ainakin rehellisesti voin myöntää olleeni ihastuneen "aina lihavana olleeseen" tyttöön kouluikäisenä. Aina liikkui, pelasi jalkapalloa ja oli aktiivisesti mukana klassisen musiikin orkestereissa yms "aktiivisesti teki jotakin kokoajan". Yllätykseksi jätti esim coopperin testissä taakseen monia laihoja läskejä elopainostaan huolimatta. Minun kauheimmat deittikokemukset on just läskejä läskejä ja laihoja läskejä. Yhtä kaikki, ihmisiä jotka eivät tee mitään oman elämänsä eteen paitsi valita, arvostele ja vaadi. Mut hienoo, et muilla on eri kriteerit, niin ei tartte samoista paisteista taistella :rofl:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Ja laihojen ja läskien välille mahtuu aika paljon. Itse ainakin rehellisesti voin myöntää olleeni ihastuneen "aina lihavana olleeseen" tyttöön kouluikäisenä. Aina liikkui, pelasi jalkapalloa ja oli aktiivisesti mukana klassisen musiikin orkestereissa yms "aktiivisesti teki jotakin kokoajan". Yllätykseksi jätti esim coopperin testissä taakseen monia laihoja läskejä elopainostaan huolimatta. Minun kauheimmat deittikokemukset on just läskejä läskejä ja laihoja läskejä. Yhtä kaikki, ihmisiä jotka eivät tee mitään oman elämänsä eteen paitsi valita, arvostele ja vaadi. Mut hienoo, et muilla on eri kriteerit, niin ei tartte samoista paisteista taistella :rofl:
Mun nuoruudessa oli melko vaikeaa olla edes teoreettisesti ihastunut lihaviin tyttöihin, koska lihavia ei käytännössä ollut lainkaan. ;) Ihmekö tuo siis, että erityisesti mun ikäluokan mies on ehdollistunut pitämään hoikista naisista, eikä tällä ole mitään tekemistä "median pönkittämien kauneusihanteiden kanssa", mikä on siis näitä feministien selityksiä ja sössötyksiä.

Hoikista pitäminen on luonnollista muutenkin, mutta ymmärrän kyllä, että kysynnän ja tarjonnan lakien ja ympäröivän nykyajan todellisuuden vuoksi monille miehille "kelpaa" muhkummatkin tänä päivänä. Mut on sen sijaan niin vahvasti ehdollistettu edellä kuvatulla tavalla, että ei vaan pysty, ei sitten millään. Olisihan se mukavaa jos pystyisi, olisi Suomen kaikki naiset potentiaalista riistaa sen sijaan että on vain 20%. Ja jos olisi vielä biseksuaali, niin aina parempi. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Mun nuoruudessa oli melko vaikeaa olla edes teoreettisesti ihastunut lihaviin tyttöihin, koska lihavia ei käytännössä ollut lainkaan. ;) Ihmekö tuo siis, että erityisesti mun ikäluokan mies on ehdollistunut pitämään hoikista naisista, eikä tällä ole mitään tekemistä "median pönkittämien kauneusihanteiden kanssa", mikä on siis näitä feministien selityksiä ja sössötyksiä.

Hoikista pitäminen on luonnollista muutenkin, mutta ymmärrän kyllä, että kysynnän ja tarjonnan lakien ja ympäröivän nykyajan todellisuuden vuoksi monille miehille "kelpaa" muhkummatkin tänä päivänä. Mut on sen sijaan niin vahvasti ehdollistettu edellä kuvatulla tavalla, että ei vaan pysty, ei sitten millään. Olisihan se mukavaa jos pystyisi, olisi Suomen kaikki naiset potentiaalista riistaa sen sijaan että on vain 20%. Ja jos olisi vielä biseksuaali, niin aina parempi. ;)
Läskejä on ollut aina. Ennen vain rikkailla on ollut siihen mahdollisuus, nyt kaikilla, etenkin köyhillä jopa taipumus. En tiedä kuinka vanha olet, enkä henk koht halua mennä, mutta ihan sotien kurjuuden jälkeen on ruoka ja läskisoosi maistunut niin, että kurvit on päässyt muodostumaan vaikka pellolla on painettu töitä ja kouluun hiihdetty - lapsena kaikki on suurimmaksi osaksi olleet hoikkia. Minun ikäluokassani tuo taas on ollut jo historiaa (kasari), jollon keskituloisen kersan ruokavalio on voinnut olla jo niin hyvä, että liikkuvakin on päässyt lihomaan, joskin liikunnan määrä on myös laskenut vrt aijempiin sukupolviin.

On silti ihan eri asia olla pullea ja lihaksikas kuin mätisäkki, jolla ei ole edes lihaksia. Vrt "maatalon emäntä vs netflix maalaiva".

Niin ja mitä naisellisuuteen tulee, niin "luonnollisia taipumuksia miehillä on suosia hedelmällisiksi kuvittelemiaan naisia, eli rinnat ja lantio on isossa roolissa. Ei esim kardashianit yms roskajulkut ole mitään langan laihoja...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Läskejä on ollut aina. Ennen vain rikkailla on ollut siihen mahdollisuus, nyt kaikilla, etenkin köyhillä jopa taipumus. En tiedä kuinka vanha olet, enkä henk koht halua mennä, mutta ihan sotien kurjuuden jälkeen on ruoka ja läskisoosi maistunut niin, että kurvit on päässyt muodostumaan vaikka pellolla on painettu töitä ja kouluun hiihdetty - lapsena kaikki on suurimmaksi osaksi olleet hoikkia. Minun ikäluokassani tuo taas on ollut jo historiaa (kasari), jollon keskituloisen kersan ruokavalio on voinnut olla jo niin hyvä, että liikkuvakin on päässyt lihomaan, joskin liikunnan määrä on myös laskenut vrt aijempiin sukupolviin.

On silti ihan eri asia olla pullea ja lihaksikas kuin mätisäkki, jolla ei ole edes lihaksia. Vrt "maatalon emäntä vs netflix maalaiva".

Niin ja mitä naisellisuuteen tulee, niin "luonnollisia taipumuksia miehillä on suosia hedelmällisiksi kuvittelemiaan naisia, eli rinnat ja lantio on isossa roolissa. Ei esim kardashianit yms roskajulkut ole mitään langan laihoja...
Itse kasarin lapsi enkä kyllä muista ala-asteelta kuin yhden pullukkatytön ja sekin johtui jostain sairaudesta kun lihoaminen alkoi vasta lääkkeiden popsimisen jälkeen. Samoin ylä-asteella ysärillä - vuosituhannen vaihde. Ei mitään mielikuvaa, että olisi ollut punkeroita koulussa. Vaikka meilläkin oli 9 rinnakkaisluokkaa ei mitään mielikuvaa punkeroista. Omalla luokalla kaikki tytöt oli normaaleissa mitoissa. Tiedä sitten vaikuttiko se, että pöndellä ja ainakin ala-asteella välitunnitkin oli jotain jalkapalloa tai vastaavaa liikuntaa. Ylä-asteella vasta tajuttiin, että kuuluu seistä ringissä ja syljeskellä maahan.

Väittäisin, että punkerous on alkanut samoihin aikoihin kuin kännykät yleistyivät ja alkoivat viemäään ison osan vapaa-ajan. Tosin on tuo oma 12v tyttö aivan langanlaiha vaikka räpeltäisi luuria aina kun mahdollista ja suurelta osin kaikki liikunta on tylsää vaikka yleisurheilua onkin nyt 'pakotettu' harrastamaan. Onhan tuon kavereista muutama normaalia runsaampia, mutta ei kyllä silmiin pistävästi sielläkän ole punkeroita. Oiskohan niin, että punkerot jää rengastamatta joten ovat yliedustettuina deittisovelluksissa vanhemmalla iällä.

Itse olen kyllä aika pinnallinen tuon asian suhteen, että jos on reilusti ylimäärästä tai naama ei ole miellyttävä niin hyvin vaikea sitä on viedä eteenpäin vaikka kuinka olisi luonteeltaan mukava. No ronkelit runkkaa ja sitä rataa...
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Itse olen kyllä aika pinnallinen tuon asian suhteen, että jos on reilusti ylimäärästä tai naama ei ole miellyttävä niin hyvin vaikea sitä on viedä eteenpäin vaikka kuinka olisi luonteeltaan mukava. No ronkelit runkkaa ja sitä rataa...
Ei siinä ole mitään pinnalista, lihavuudessa ei ole mitään hyvää. Toki en nyt tarkoita sitä että sulla on 5kg ylimääräistä, mutta sellainen +10kg saatikka nämä +20-40kg ja enemmän ylipainoiset, miksi ihmiset tekee sille ainoalle keholleen niin?
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Niin, kuka sen on määräämään mikä on ylimääräistä? Onko nuo "ihanat kardashianit" läskejä vai ei? (kyllä, jos lekurilta tai pt:ltä kysyis). Myös lihaksen puute tuo ongelmia ihan yhtä lailla kuin vain lihavuus. Siksi varmaan se tasapainoinen elämä kaiken, kuten safkan, liikunnan, levon välillä on oltava. Olisin ihan yhtä huolissani lihaksittomasta 12 vuotiaasta kuin liikalihavasta 12 vuotiaasta.

Tälleen itse 175pitkänä entisenä kilpaurheilijana muistan nähneeni puntarissa tällä mitalla kaiken 62kg:sta nykyiseen 85kg. Olenko nytten sitten lihava vai normaalipainoinen, niin BMI mukaan ainakin 20-28.4 on pitkä matka. Kumma kyllä, housut ovat pysyneet samassa koossa jo reilu 10v eikä näin vyötärö ole kasvanut 32:sta juurikaan. Sen verran kuitenkin, että 34 tuntuu löysiltä ja sopivammilta kuitenkin. Tuota ainakin minun suhteellisen tarkka työterveys pitää tärkeämpänä mittarina kuin BMI, samoin kuin sitä, että sekä käsien, että jalkojen voima on kasvanut. Kumma kyllä, 60kilosena 60 kiloa penkistä teki tiukkaa, mutta 80 kilosena satanenkin liikahtaa. Samaa ei voi varmuudella sanoa Jasminista. Sitäkään en ymmärrä miten voisin asettaa naiselle jotain ulkonäkö vaatimuksia? Samalla tavalla ihmettelen miten ne naiset kuten jasmin voi asettaa miehelle ulkonäkö vaatimuksia kun itse ovat mitä ovat? Itsetunto heikkenee ja henkiset ongelmat lisääntyy kun jokainen ei kehukkaan kauniiksi...
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
Sitäkään en ymmärrä miten voisin asettaa naiselle jotain ulkonäkö vaatimuksia? Samalla tavalla ihmettelen miten ne naiset kuten jasmin voi asettaa miehelle ulkonäkö vaatimuksia kun itse ovat mitä ovat? Itsetunto heikkenee ja henkiset ongelmat lisääntyy kun jokainen ei kehukkaan kauniiksi...
Onhan se aika huvittavaa ollut kun selaillut joskus jotain treffipalvelua ja sitten kuvassa on ollut joku suorastaan epänormaalin ruma naisihminen jolla alle kolmikymppisenä eläkeläinen ja koulutuksena peruskoulu, reilusti ylipainoa ja niin edelleen ja vaatimuksena miehelle että pitäisi olla komea ja lukee vielä että pitää olla hoikka tai normaali ja tulojenkin pitäisi olla luokkaa 100 kiloeuroa vuodessa.

Saahan sitä toki ihminen haaveilla, mutta jotain realismia kannattaisi varmaan vaatimuksissa olla.

Tietenkään se ei aina noin räikeästi ole ristiriidassa se mitä on itsellä tarjota ja mitä toisesta vaatii, mutta aika usein kirjaimellisesti vaatimusten perusteella parempi puolisko on hukassa.

Tinderistä kuullut useammankin miehen poistuneen kokonaan kun törmänneet sellaisiin pelinaisiin joilla useampia miehiä kierroksessa eikä ole kiinnostanut sellaiseen lähteä mukaan. Osan heistä arvelisin olleen melkoisia naisten unelmia kun hyvän näköisiä, arvostettu ammatti ja akateeminen koulutus ja rahaakin paljon enemmän kuin edes tarvivat. Sen verran ilmeisesti kiinnostuneita naisia muutenkin ettei tarvi päivääkään katsella mitään tinderin useita ukkoja pyörittävää pelinaista vaan nostavat kytkintä samantien.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Läskejä on ollut aina. Ennen vain rikkailla on ollut siihen mahdollisuus, nyt kaikilla, etenkin köyhillä jopa taipumus. En tiedä kuinka vanha olet, enkä henk koht halua mennä, mutta ihan sotien kurjuuden jälkeen on ruoka ja läskisoosi maistunut niin, että kurvit on päässyt muodostumaan vaikka pellolla on painettu töitä ja kouluun hiihdetty - lapsena kaikki on suurimmaksi osaksi olleet hoikkia. Minun ikäluokassani tuo taas on ollut jo historiaa (kasari), jollon keskituloisen kersan ruokavalio on voinnut olla jo niin hyvä, että liikkuvakin on päässyt lihomaan, joskin liikunnan määrä on myös laskenut vrt aijempiin sukupolviin.

On silti ihan eri asia olla pullea ja lihaksikas kuin mätisäkki, jolla ei ole edes lihaksia. Vrt "maatalon emäntä vs netflix maalaiva".

Niin ja mitä naisellisuuteen tulee, niin "luonnollisia taipumuksia miehillä on suosia hedelmällisiksi kuvittelemiaan naisia, eli rinnat ja lantio on isossa roolissa. Ei esim kardashianit yms roskajulkut ole mitään langan laihoja...
Luonnollisestikaan en nuorena poikana katsellut kaikenikäisiä naisia, vaan kiinnostuksen kohteina oli omanikäiset ja vähän nuoremmat tytöt, jotka eivät kyllä läskejä tuolloin olleet.

Kuitenkin kyllä aikuisetkin naiset oli huomattavasti nykyistä hoikempia, ihan mun omista opettajista lähtien. Ja kyllähän ihan viralliset tilastotkin toki kertoo siitä että ihmiset ovat sittemmin lihonneet rajusti takavuosista. Tämä on hyvin ilmeistä myös vanhoista tv-ohjelmista, elokuvista ja mainoksista, jos haluaa muistiaan terästää.

Sun teoriat jostain sotien jälkeen mässäämisistä ja muhkuroiden muodostumisesta on kyllä ihan puutaheinää eikä niillä paljon mitään totuuspohjaa ole. Suomalaisten voimakas lihominen alkoi noin vuosituhannen vaihteessa. Syitä siihen on arvailtu ihan riittävästi tässä ja muissa ketjuissa aiemmin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Tinderistä kuullut useammankin miehen poistuneen kokonaan kun törmänneet sellaisiin pelinaisiin joilla useampia miehiä kierroksessa eikä ole kiinnostanut sellaiseen lähteä mukaan. Osan heistä arvelisin olleen melkoisia naisten unelmia kun hyvän näköisiä, arvostettu ammatti ja akateeminen koulutus ja rahaakin paljon enemmän kuin edes tarvivat. Sen verran ilmeisesti kiinnostuneita naisia muutenkin ettei tarvi päivääkään katsella mitään tinderin useita ukkoja pyörittävää pelinaista vaan nostavat kytkintä samantien.
Se on ihan normaalia että sinkuilla saattaa olla useampi deitti samaan aikaan, itselläkin oli kolme naista parhaillaan samaan aikaan eikä siitä mitään ongelmia seurannut, jos nainen kysyi että onko muita niin vastasin rehellisesti että joo.

Niin kauan kuin tapaillaan ja ollaan sinkkuja niin miksi ei, toki jos sovitaan että ei muita niin sitten ei muita.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041

Tosta lihavuudesta löytyy kyl dataa enkä siitä jaksa alkaa vänkäämään.

Suomalaisten miesten paino on noussut 1970-luvulta ja naisten 1980-luvulta lähtien. Kehitys hidastui ja jopa tasaantui 2000-luvun alussa, mutta viimeisen kuuden vuoden aikana lihavuus on yleistynyt työikäisessä väestössä.
*Kirjoitusvirhe korjattu
 
Viimeksi muokattu:

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
On tää jumalauta kummallista. Puolisen vuotta olen ollut uudessa duunissa ja siitä murto-osan erään daamin kanssa tekemisissä. Ensivaikutelma hänestä oli iloinen, reipas ja ystävällinen. Tänä aikana on jo nähnyt vähän toistakin puolta kun on väsynyt, kiukkunen ja vihainen tai vittuuntunut, mutta siinäkin on ollut jotain sähinää ilmassa. Eilen illalla tavattiin taas pikaisesti ja jonkun kevyen kehun jälkeen naama punaisena taisin luvata, että käyn vielä tänään moikkaamassa, ennen kun taas normaalisti oltaisiin 2vk näkemättä. Aamusella kävin kuin kävinkin moikkaamassa ja jopati sain jutella rauhassa sen 5min ilman keskeytystä, mutta en saanut kakistettua ulos edes, että saisinko puhelinnumerosi kahdestakin syystä, toinen se, että koska kyseessä onkin molempien duuni, olisi ihan vitun kiusallista, jos "ahdistelisin daamia töissäni" ja olen ollut aika varpaillani. Toiseksi siksi, että hän otti sen puheenaiheeksi "ai hitto, että oli miehekäs olo". Noh pääasia on varmaan nyt se, että yhteystiedot on vaihdettu tämäkin suhteen alkava tynkä muuttuu ainakin viikoksi nettisuhteeksi.

Äärimmäisen hämilläni olen siitä, että daami on aivan saatanan kuuman näköinen, paremmin koulutettu, hoikka kuin mikä (hiukan paremmassa kunnossa) huoh. Aika vaikea peilata miten ihmeessä olisin itseni saanut tähän tilanteeseen jossain tinderissä tai e-kontaktissa?!? Jo pelkän facebook profiilin perusteella hän on "sosiaalisesti eri kastia", joka on minulle ihan ok, daamille harvemmin. En nyt vissiin kuitenkaan ihan kaikkein sarain introvertti ole, mutta en missään tapauksessa edes ambivertti.. Nähtäväksi jää. Tällähetkellä eniten mietityttää koko helvetin seurustelupaskassa, että miten ihmeessä uusia mielenkiintoisia ihmisiä voi tavata ylipäätään diginä, koska kaikki se kipinöinti yms jää pois? Jo hetken on tuntunut siltä, että taidan vaihtaa metsästystaktiikkaa vähän realimaailmaisemmaksi vaikka tästä ei mitään tulisikaan.

e.. Niin siis kaverin puolesta kirjoittelen :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
@Eramaankettu, kuulostaa hyvältä! Mutta ai saatana miten meni kylmiä väreitä kun muistaa omia duunikavereihin sekaantumisiaan.. :D Kannattaa sitten oikeasti vähän miettiä mitä jos kaikki ei menekään ihan kuin leffoissa. Nimittäin tunnelma toimistolla saattaa muuttua aika olennaisesti kylmäävään suuntaan jos homma nene puihin - oon tän empiirisesti testannut muutamaankin otteeseen einkä muuten enää koskaan aio lähteä tuohon. Eli onnea matkaan ja pidän peukkuja! :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
On tää jumalauta kummallista. Puolisen vuotta olen ollut uudessa duunissa ja siitä murto-osan erään daamin kanssa tekemisissä. Ensivaikutelma hänestä oli iloinen, reipas ja ystävällinen. Tänä aikana on jo nähnyt vähän toistakin puolta kun on väsynyt, kiukkunen ja vihainen tai vittuuntunut, mutta siinäkin on ollut jotain sähinää ilmassa. Eilen illalla tavattiin taas pikaisesti ja jonkun kevyen kehun jälkeen naama punaisena taisin luvata, että käyn vielä tänään moikkaamassa, ennen kun taas normaalisti oltaisiin 2vk näkemättä. Aamusella kävin kuin kävinkin moikkaamassa ja jopati sain jutella rauhassa sen 5min ilman keskeytystä, mutta en saanut kakistettua ulos edes, että saisinko puhelinnumerosi kahdestakin syystä, toinen se, että koska kyseessä onkin molempien duuni, olisi ihan vitun kiusallista, jos "ahdistelisin daamia töissäni" ja olen ollut aika varpaillani. Toiseksi siksi, että hän otti sen puheenaiheeksi "ai hitto, että oli miehekäs olo". Noh pääasia on varmaan nyt se, että yhteystiedot on vaihdettu tämäkin suhteen alkava tynkä muuttuu ainakin viikoksi nettisuhteeksi.

Äärimmäisen hämilläni olen siitä, että daami on aivan saatanan kuuman näköinen, paremmin koulutettu, hoikka kuin mikä (hiukan paremmassa kunnossa) huoh. Aika vaikea peilata miten ihmeessä olisin itseni saanut tähän tilanteeseen jossain tinderissä tai e-kontaktissa?!? Jo pelkän facebook profiilin perusteella hän on "sosiaalisesti eri kastia", joka on minulle ihan ok, daamille harvemmin. En nyt vissiin kuitenkaan ihan kaikkein sarain introvertti ole, mutta en missään tapauksessa edes ambivertti.. Nähtäväksi jää. Tällähetkellä eniten mietityttää koko helvetin seurustelupaskassa, että miten ihmeessä uusia mielenkiintoisia ihmisiä voi tavata ylipäätään diginä, koska kaikki se kipinöinti yms jää pois? Jo hetken on tuntunut siltä, että taidan vaihtaa metsästystaktiikkaa vähän realimaailmaisemmaksi vaikka tästä ei mitään tulisikaan.

e.. Niin siis kaverin puolesta kirjoittelen :rofl:
Hot - Sane - Single, valitse kaksi ;)
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Jeep. Tää työnkuva on monelle suoraan nogo. Mua ei henk kohtasesti haittaa. Oon ennen mokannut googlettelemalla ja kaivelemalla liikaa, nyt petaan ihan sillä perinteisellä keskustele, kuuntele kysy takulla. Hänkin on seurustellut ennen ja ihan samalla tavalla niit kuumia daameja tippuu vapaille markkinoille harvase päivä. Se on vaan ittestä kiinni kelpaako niille ja mitä luurankoja sieltä kaapista löytyy. Nuorena aloitetut seurustelusuhteet tuottavat joko hyvän tai huonon lopputuloksen ja huonossa lopputuloksessa on turha roikkua, joten tuollainen pessimismi ei aja kenenkään etua.

Ennenkaikkea se on niitä harvoja lupauksia itselleni, etten eron jälkeen ala manaamaan kaikkia naisia...

Niin ja keliakia sekä perinnölliset sairaudet on kanssa aika iso miinus. Voi riittää jo siihen, että välit viilenee monelle vaikka olisi kuuma, fiksu ja sinkku. Kuten minä :kääk:
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
@Eramaankettu, kuulostaa hyvältä! Mutta ai saatana miten meni kylmiä väreitä kun muistaa omia duunikavereihin sekaantumisiaan.. :D Kannattaa sitten oikeasti vähän miettiä mitä jos kaikki ei menekään ihan kuin leffoissa. Nimittäin tunnelma toimistolla saattaa muuttua aika olennaiesti kylmäävään suuntaan jos homma nene puihin - oon tän empiirisesti testannut muutamaankin otteeseen einkä muuten enää koskaan aio lähteä tuohon. Eli onnea matkaan ja pidän peukkuja! :)
Noh. Kait sitä tuli niin pitkää seurusteltua exän kanssa, että olen ihan hyvissä merkeissä pystynyt tavata tuttuja yms, joten tiedä miltä tuntuu olla entisen seurassa.. Sama varmaan töissä, ajattelin lähtee siltä samalta linjalta millä tähänkin saakka vedin, eli "kaveripohjalta" ja toivon, ette a. aikaile liikaa b. ole liian päällekkäyvä. Kait tota turvallisesti voi tutustua, ja on mulla yllätyksekseni ihan työkaverinakin ollut nainen jäänyt ystäväksi ja samanlaisista lähtökohdista (hän kävi oman elämänsä käännekohtia läpi). Joten noista kaveri yrityksistä muutenkin päässyt lähemmäs / ihonalle, kun niistä mistä on väkisin koittanut leipoa parisuhdetta. On kyllä aika hankalaa, pakko myöntää.. Rikkoo vain omaa agendaa vastaan jättää kortti kattomatta, jos joku esittää kiinnostusta minua kohtaan..
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Tämä eristys- ja karanteeniaika vaikuttaa jopa Tinderissä. Tulee mätsejä ja tykkäyksiä, mutta enemmän odotan sitä, kun kiimaiset puumat pääsee vapaaksi. Mieti +40 naista parin kuukauden selibaatissa. Tinderissä on kuvia ja läpändeeriä miehiltä, mutta kun baarit avautuu niin se on vaan pelkkää lihatiskiä. Jos tykkää varttuneista ja tiedän-mitä-haluan naisista.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Tämä eristys- ja karanteeniaika vaikuttaa jopa Tinderissä. Tulee mätsejä ja tykkäyksiä, mutta enemmän odotan sitä, kun kiimaiset puumat pääsee vapaaksi. Mieti +40 naista parin kuukauden selibaatissa. Tinderissä on kuvia ja läpändeeriä miehiltä, mutta kun baarit avautuu niin se on vaan pelkkää lihatiskiä. Jos tykkää varttuneista ja tiedän-mitä-haluan naisista.
Huono puoli on se, että tulevat ahdistelemaan myös varattuja :tdown:
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Jatketaan tuota kaverin puolesta avautumista e-kontaktin osalta. Näin kolmekybäsenä en voi palvelua suositella. Kahden 6kk premiumin aikana lähdin liikkeelle sillä mentaliteetilla, että kuvat privana "pyydettäessä tai annettaessa", tekstiin panostetaan huolella. Tulos muutama venäläinen, joista ei oikein saanut kiinni ja ghostasivat viikon kirjoittelun jälkeen eikä edes muistanut tai jaksanut lukea eilisen tekstejä. Yksi "sopivan pehmeä" 3v vanhempi, rempseä eukko sieltä sitten otti omalla 3pv ilmasella vipillä yhteyttä ja kehui jopa profiilia muista poikkeavaksi. Lähinnä tuo lihatiskigeelitukka boogi painaa päälle tuollakin. Yksi ainot korkeakoulutettu, minua fiksumpi oikeasti mielenkiintoinen daami otti yhteyttä, mutta ghostasi myös hyvin pian. Mietin vain, että millä ne ei pinnalliset daamit etsii seuraa?

Säännöt itselleni oli, että jos profiiliin ei ole kirjoitettu mitään mielenkiintoista, niin skippaan. Aivan helvetisti profiileja, jossa esim itsestään ei ole kirjoitettu yhtikäs mitään, ota selvää tai ympäripyöreästi "vähän sitä sun tätä" tai sitten ihan suoraan "vähän sitä sun tätä".
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Säännöt itselleni oli, että jos profiiliin ei ole kirjoitettu mitään mielenkiintoista, niin skippaan. Aivan helvetisti profiileja, jossa esim itsestään ei ole kirjoitettu yhtikäs mitään, ota selvää tai ympäripyöreästi "vähän sitä sun tätä" tai sitten ihan suoraan "vähän sitä sun tätä".
Tuossapa tuo ongelma. Deittimarkkina on alustasta riippumatta raakaa markkinataloutta. Se panostaa, jolla on "vähemmän tarjottavaa". Tässä yhteydessä se joutuu pakostakin olemaan lähes aina mies, ainakin jos hakee öbaut itseään paremman näköistä tai muuten sellaista kumppania, jolla muutenkin on vientiä = Tekstittömiä profiileita ei sen pohjalta kannata sivuuttaa, koska erittäin suuri osa naisista toimii niin, koska ei tarvitse toimia toisin saadakseen huomiota.

Hommaa kannattaa ajatella samalla tavalla kuin jos menisit baarissa tms. etsimään seuraa. Siellä tosin ei kumpikaan osapuoli voi alkuun herättää kiinnostusta muuta kuin ulkoisella olemuksellaan, ja sielläkin vastuu viennistä on lähes poikkeuksetta miehellä jälleen kerran markkinapaikan lainalaisuuksista johtuen. Jos sanot jotain tunnelmaa latistavaa yhdenkin sanan, on homma monesti siinä.

Se ei ole oikein eikä väärin, niin se vain on. Parisuhdemarkkina on viimeinen paikka, jossa minkäänlaista tasa-arvoa tai reiluutta tulet kokemaan, koska kaikki se leikki on epäsuoraa viestimistä sille toiselle osapuolelle, että juuri minä olen tutustumisen arvoinen.

Tästä johtuen toisaalta kaveriporukassa ja työpaikoilla on paljon helpompi saada vipinää aikaan. Ainakin nuoremmalla iällä.

Kyllä sä tiiät.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Mä näen asian siten että millään muulla ei deittimarkkinoille mennessä ole merkitystä kuin pinnallisuudella. Et sä sitä henkistä syvyyttä ja lumihiutalemaisuuttas johonkin blogitekstiin tai profiilitekstiin saa mitenkään ilmaistua niin että se kiinnostaisi jotakuta. Lähinnä tulee varmaan helposti sellainen mielikuvat että "toi yrittää ihan liikaa, on varmaan tylsä ja lihava". Vrt se että näet vähän vaivaa ja hoidat ittes siihen kuosiin että eukot mehii jo pelkästään ulkonäöstä.

Se riittää jo että on "keskimääräistä" paremmassa kuosissa koska keskimääräinen Suomalainen mies on kuitenkin vielä tänäkin päivänä ainakin PK seudun ulkopuolella aika säälittävä moneen muun maalaiseen verrattuna. Ihan niin kuin nainenkin, mutta minkäs voit, täällä takapajulassa on tällaiset kortit joilla pelata.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Jatketaan tuota kaverin puolesta avautumista e-kontaktin osalta. Näin kolmekybäsenä en voi palvelua suositella. Kahden 6kk premiumin aikana lähdin liikkeelle sillä mentaliteetilla, että kuvat privana "pyydettäessä tai annettaessa", tekstiin panostetaan huolella.
Eipä ihme ettei natsannut.. Itse en ainakaan kuvattomia profiileja edes katsonut kun tuota aikoinaan käytin. Tulee vaan heti mieleen että joko olet vitun ruma tai sulla on jotain salattavaa kun et kuvaa laita.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Eipä ihme ettei natsannut.. Itse en ainakaan kuvattomia profiileja edes katsonut kun tuota aikoinaan käytin. Tulee vaan heti mieleen että joko olet vitun ruma tai sulla on jotain salattavaa kun et kuvaa laita.
Eikö se ole päivänselvää, että minulla on henkilöllisyys salattavaa. En todellakaan halua, että joka ryssä voi ladata ties minne VG kuviani tms. Siinä on kolme eri vaihtoehtoa, Kuvallinen profiili / kuvat suljetussa albumissa / kuvaton tai oikeastaan neljä: Niin vääristävät kuvat, että se 90kg daami on laittanut 17v kuvat nettiin paremman saaliin toivossa ja toivoo, ettei kukaan huomaa.. Tiedostan hyvin, että ulkoisella olemuksella on tietenkin merkitystä, mutta jos minä saisin päättää etsisin spekseillä mielummin ja sitten kattelisin kuvia. Voisin todella hyvin seurustella ihan vaikka vitun ruman daamin kanssa, jos muuten asiat olis kunnossa. Kumma kyllä, taitavat daamit tehtailla enemmän sellaisia surffailu profiileita kuin oikeita profiileita juurikin yllämainittujen syiden takia. (kun ei tartte panostaa). Onneks tuo muuttuu vähän tuossa neljänkympin kintereillä.
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
38
Tinderistä pysty vaihtaa paikkaa ilmaiseksi ja tietty kokeillut muutamia paikkoja pimperon perässä:
Likea paukkunu.. Filippiinit pirusti, Thai melko paljon, Brassit jonku verran,
Vähäsempi kinnistusta, Intia, Japani, korea.

Euroopasta ei oikein mitään, jotain Polakeista & Liettuasta
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Eikö se ole päivänselvää, että minulla on henkilöllisyys salattavaa. En todellakaan halua, että joka ryssä voi ladata ties minne VG kuviani tms. Siinä on kolme eri vaihtoehtoa, Kuvallinen profiili / kuvat suljetussa albumissa / kuvaton tai oikeastaan neljä: Niin vääristävät kuvat, että se 90kg daami on laittanut 17v kuvat nettiin paremman saaliin toivossa ja toivoo, ettei kukaan huomaa.. Tiedostan hyvin, että ulkoisella olemuksella on tietenkin merkitystä, mutta jos minä saisin päättää etsisin spekseillä mielummin ja sitten kattelisin kuvia. Voisin todella hyvin seurustella ihan vaikka vitun ruman daamin kanssa, jos muuten asiat olis kunnossa. Kumma kyllä, taitavat daamit tehtailla enemmän sellaisia surffailu profiileita kuin oikeita profiileita juurikin yllämainittujen syiden takia. (kun ei tartte panostaa). Onneks tuo muuttuu vähän tuossa neljänkympin kintereillä.
Olet kyllä aikamoinen joukosta erottuja sitten tuon suhteen. :hmm: Kyllä minäkin hyväksyn ihmissuhteisiini vaikka minkälaisia petolinnun perseitä. Ne vain eivät ole sitten parisuhteita eivätkä seksisuhteita. Henkilökohtaisesti nimittäin siihen, että heppi heilahtaa mihinkään suuntaan, pitää naisen myös olla sen mukainen. Muuten pysytään tiukasti platonisella kannalla.

Mutta tässä nyt vain näkee sen, että meitä on - onneksi - moneen lähtöön.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Olet kyllä aikamoinen joukosta erottuja sitten tuon suhteen. :hmm: Kyllä minäkin hyväksyn ihmissuhteisiini vaikka minkälaisia petolinnun perseitä. Ne vain eivät ole sitten parisuhteita eivätkä seksisuhteita. Henkilökohtaisesti nimittäin siihen, että heppi heilahtaa mihinkään suuntaan, pitää naisen myös olla sen mukainen. Muuten pysytään tiukasti platonisella kannalla.

Mutta tässä nyt vain näkee sen, että meitä on - onneksi - moneen lähtöön.
Miksi ei? Kyllä jokaisesta kropasta jotain iloa irti saa. Kuhan nyt ei ihan joka vitun herppestä käy nuolemassa ja kuppia keräilemässä, niin onko sillä nyt jotain väliä kunhan "säännöt on selvät ja reilut molemmille". Ollaan kyllä sit niin eri maata, mulla ei ainakaan hepin heilahtamiseen vaikuta tippaakaan miltä daami näyttää, ennemmin miten hän haluaa ja suostuu hommat hoitamaan. En jaksais kertaa enempää jotain lähetyssaarnaaja läästimistä nätin, hoikan muuten kumppaniksi sopimattoman kanssa.

Mut ihan oikeasti ja ilman vittuilua kannattaa sit hakea lekurilta viagraa ihan vaikka viihdekäyttöön. Minä en ainakaan pysty ulkonäöstä päättelemään minkälaista meno olisi, mutta persoonallisuudesta aika pitkälti olisiko sitä ylipäätään lainkaan..
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Miksi ei? Kyllä jokaisesta kropasta jotain iloa irti saa. Kuhan nyt ei ihan joka vitun herppestä käy nuolemassa ja kuppia keräilemässä, niin onko sillä nyt jotain väliä kunhan "säännöt on selvät ja reilut molemmille". Ollaan kyllä sit niin eri maata, mulla ei ainakaan hepin heilahtamiseen vaikuta tippaakaan miltä daami näyttää, ennemmin miten hän haluaa ja suostuu hommat hoitamaan. En jaksais kertaa enempää jotain lähetyssaarnaaja läästimistä nätin, hoikan muuten kumppaniksi sopimattoman kanssa.

Mut ihan oikeasti ja ilman vittuilua kannattaa sit hakea lekurilta viagraa ihan vaikka viihdekäyttöön. Minä en ainakaan pysty ulkonäöstä päättelemään minkälaista meno olisi, mutta persoonallisuudesta aika pitkälti olisiko sitä ylipäätään lainkaan..
Juu. Teet niin kuin hyvältä tuntuu.

Allekirjoittaneella on muuten täysin samat kriteerit. Siihen päälle vain pitää ulkoisenkin kauneuden viehättää.

Mutta en nyt ihan käsitä, miksi pitäisi pakolla viagran kera lähteä jyystämään jotain rupikonnaa, jos ei se muutenkaan nappaa...
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Juu. Teet niin kuin hyvältä tuntuu.

Allekirjoittaneella on muuten täysin samat kriteerit. Siihen päälle vain pitää ulkoisenkin kauneuden viehättää.

Mutta en nyt ihan käsitä, miksi pitäisi pakolla viagran kera lähteä jyystämään jotain rupikonnaa, jos ei se muutenkaan nappaa...
Siksi, että se mitä ei tiedä, ei voi ymmärtää..
*Leikitään*, että olet vaikka "kalju". Tapaat daamin, joka alkuun ei herätä mitään tunteita ja tunteet kehittyy vasta vaikka sitten "useiden palaverien jälkeen pikkujouluissa tms" ja juttu kehittyy yksiin tapaamisiin tms. Daami vetää liinat kiinni toteamalla, että "oli ihan kivaa, mut en kyllä halua jatkoa" jälkeenpäin kertoo kaverilleen, että "kävin ulkona sen kanssa ja kaikki oli ihan ok ja kivaakin oli, mut ei oikein napannut kun se oli kalju".

Ja jep. Tarina on osittain tosi, eli ton vikan lainauksen oon kuullut exän kaverin latelevan (ei sanatarkasti) ja olen ollut semi suunniltani todeten vain et en yhtään ihmettele miks pinnalliset ihmiset on sinkkuja.

Vastaus kysymykseesi siis on "Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa" ja jos "rumuus" johtuu jostain mitä ei voi muuttaa, niin miks sen pitäis antaa vaikuttaa.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Siksi, että se mitä ei tiedä, ei voi ymmärtää..
*Leikitään*, että olet vaikka "kalju". Tapaat daamin, joka alkuun ei herätä mitään tunteita ja tunteet kehittyy vasta vaikka sitten "useiden palaverien jälkeen pikkujouluissa tms" ja juttu kehittyy yksiin tapaamisiin tms. Daami vetää liinat kiinni toteamalla, että "oli ihan kivaa, mut en kyllä halua jatkoa" jälkeenpäin kertoo kaverilleen, että "kävin ulkona sen kanssa ja kaikki oli ihan ok ja kivaakin oli, mut ei oikein napannut kun se oli kalju".

Ja jep. Tarina on osittain tosi, eli ton vikan lainauksen oon kuullut exän kaverin latelevan (ei sanatarkasti) ja olen ollut semi suunniltani todeten vain et en yhtään ihmettele miks pinnalliset ihmiset on sinkkuja.

Vastaus kysymykseesi siis on "Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa" ja jos "rumuus" johtuu jostain mitä ei voi muuttaa, niin miks sen pitäis antaa vaikuttaa.
Kai nyt kuitenkin sen ymmärrät, että kauneuspreferenssit on käytännössä kovakoodattu jo ihmisen geenistöön? Siihen on ihan validi syy, miksi tällainen on ihmiselle kehittynyt mahdollisimman hyvälaatuisen geenistön jatkumisen kannalta. Lähes jokaisella eläinlajilla hyönteisistä nisäkkäisiin on samanlainen ominaisuus.

Mutta jos sinulla ei tällaista viettiä ole, on sitä lähes mahdotonta lähteä sitten selittämäänkään, mitä se tekee halujen kannalta henkilölle, jolla tällainen ominaisuus on. Kuten sanottu, jos sinulle käy "ihan mikä vain", eikä se vaikuta sinun haluihisi vastapuolen suhteen, olet todella pienessä vähemmistössä.

Suoraan sanoen kyllä kadehdin kaltaisiasi, koska taivas on tuolloin rajana oman nautintosi suhteen, kun visuaalinen ärsyke ei tee sinulle mitään. Armeijassa tupakaverina oli samanlainen, jonka motto oli "kukkii se perunakin kerran kesässä". Hän oli myös aika yksin fiilistensä kanssa. Persettä hänellä kyllä riitti, sitä ei käy kieltäminen. Mutta toisaalta ei hänen apajillaan kyllä kukaan muu sitten ollutkaan :D

Kyse ei siis ole pinnallisuudesta. Silloin olisi, jos pelkästään ulkonäkö ja ulkoiset elementit vaikuttaisivat parisuhteen muodostukseen. Mutta kun asiaan vaikuttaa kokonaisuus, on kyse vain inhimillisyydestä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Tavallaan toki ymmärrän. 12-18 vuotiaana tuli torjuttua pari tarjousta, mitkä noh, ei nyt harmita, mutta jäi mietityttämään mitä menetin. Samalla tavalla jätin kiinnostumatta oikean laisista henkilöistä. Se "kovakoodaus" on mulla ainakin vaihtunut luonteenpiirteiden metsästämiseen ennemmin - omaksi yllätyksekseni myös seksuaalinen kiinnostuminen daamista riippuu ennemmin miten reipas, iloinen ja "elämänhaluinen" tai "elämästänauttiva on". Just siitä niin hämilläni olenkin. Tinderissä, ekontaktissa tms ei synny minkään näköistä mielikuvaa henkilöstä - ei mitään. Pelkkä ulkonäkö sinällään ei saa ainakaan omaa viisaria värähtämään juuri minnekkään. Tullut varmaan katottua liikaa pornoa :rofl: Ei vaan ole "omalta daamilta" samoja odotuksia, siis "ulkonäöstä". Ei oikeastaan mitään odotuksia. Mutta siis tavallaan ymmärrän, että se ulkonäön kovakoodaus löytyy, se voi olla myös lihavat naiset, leveät lantiot, isot rinnat, blondi, ihan vitun horon näköinen. Mutta sitäkin on tieteellisesti tutkittu, että miehillä on eri ihanteet "pantaviin naisiin" ja "vaimomatskuun". Ehkä sitten olen kasvanut vahingossa vanhemmaksi ja etsin jälkimmäistä, jota en aijo skipata siksi, et pitäs olla "pitkät hiukset". Vaikka se varmaan jossain alitajunnassa pörrääkin.

Oikeastaan sitä tulin _kaverin puolesta_ päivittelemään, että miten ihmeessä sen kipinän voisi muka nähdä jostain tinderistä? IMO, ei mitenkään. Ehkä se juju onkin siinä, että jos tarpeeksi tapailee, niin joku natsaa jossain vaiheessa kuitenkin, mutta kyseessä on kuitenkin arpapeli loppujenlopuksi.

Toi geeniperimä juttu on ihan paskaa. Ihan oikeasti? Lisääntyminen nyt on perus vietti jota puidaan muunmuassa opuksessa " Sapiens - Yuval Noah Harari - nidottu(9789522794703) | Adlibris kirjakauppa ", suosittelen lämpimästi. (Älä ainakaan minua yhdistä rotuoppiin, fanitan rommelia eri syistä, jota nyt tässä en ala käsittelemään)
Ja sen verran meni tunteisiin, että pakko jatkaa nykyisen uhrinkin olevan ihan jotain muuta kuin puhdasverinen suomalainen. (synt, asunut suomessa koko ikänsä, mutta jo sukunimestä voi päätellä jotain muuta..) En ole sellaista etsinyt edes läpälläni.. Että sellanen rasisti täällä :eek:
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Siksi, että se mitä ei tiedä, ei voi ymmärtää..
*Leikitään*, että olet vaikka "kalju". Tapaat daamin, joka alkuun ei herätä mitään tunteita ja tunteet kehittyy vasta vaikka sitten "useiden palaverien jälkeen pikkujouluissa tms" ja juttu kehittyy yksiin tapaamisiin tms. Daami vetää liinat kiinni toteamalla, että "oli ihan kivaa, mut en kyllä halua jatkoa" jälkeenpäin kertoo kaverilleen, että "kävin ulkona sen kanssa ja kaikki oli ihan ok ja kivaakin oli, mut ei oikein napannut kun se oli kalju".

Ja jep. Tarina on osittain tosi, eli ton vikan lainauksen oon kuullut exän kaverin latelevan (ei sanatarkasti) ja olen ollut semi suunniltani todeten vain et en yhtään ihmettele miks pinnalliset ihmiset on sinkkuja.

Vastaus kysymykseesi siis on "Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa" ja jos "rumuus" johtuu jostain mitä ei voi muuttaa, niin miks sen pitäis antaa vaikuttaa.
Kiihottaako sinua kalju nainen?
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Toi geeniperimä juttu on ihan paskaa. Ihan oikeasti? Lisääntyminen nyt on perus vietti jota puidaan muunmuassa opuksessa " Sapiens - Yuval Noah Harari - nidottu(9789522794703) | Adlibris kirjakauppa ", suosittelen lämpimästi. (Älä ainakaan minua yhdistä rotuoppiin, fanitan rommelia eri syistä, jota nyt tässä en ala käsittelemään)
Ja sen verran meni tunteisiin, että pakko jatkaa nykyisen uhrinkin olevan ihan jotain muuta kuin puhdasverinen suomalainen. (synt, asunut suomessa koko ikänsä, mutta jo sukunimestä voi päätellä jotain muuta..) En ole sellaista etsinyt edes läpälläni.. Että sellanen rasisti täällä :eek:
Niin? Minkä luulet määrittelevän nuo perusvietit? Lisääntymiseen liittyvät vietit (kuten kaikki muukin jokaisessa eliössä) on geeniperimään iskostettua evoluution tuotosta. Se, että vietti ja lajityypillinen käyttäytyminen on pitkälti psykologista, ei tee siitä vähemmän geneettistä. Käytöksen osalta geenit eivät suoraan ehkä määrää, mutta altistavat tietyille taipumuksille, joita sitten yhteisöissä on kellokäyrän mukaisesti havaittavissa.

Kuten sanoin, ei tarvitse kuin vilkuilla muita lajeja ja verrata ihmisen käytökseen, on homma täysin selvä jo pelkästään sillä (koreilua, vaikutuksen tekemistä jne.). Se, että ihmisellä tietoisuus ja äly monimutkaistaa ja monipuolistaa asiaa, ei silti poista perusperiaatetta.

Mikään tästä ei ole oikein tai väärin. Se vaan on.

Ja en nyt oikein käsitä, mistä sinä rasismin tähän vedit mukaan? :hmm:
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Kiihottaako sinua kalju nainen?
Ei, mutta vaikka joku 30v syöpähoidon läpikäynyt sinkku, joka on elämäniloa täysi ja haluaa nauttia vaikka kesäteatterista ja elämästä lähtis välittömästi koeajolle, enkä todellakaan usko, että kärsisin jostain potenssiongelmasta. Jos taas vertaat johonkin kaljuun siiderivalaaseen, niin ei menis edes pitkillä hiuksilla saati kaljuna. Se taas ei johdu hiusten pituudesta vaan siitä, että minun mielikuvassa häneen ei olisi mitään yhteistä. Lyhyt vastauksesi kysymykseesi on, että voisi ja en jättäs välistä pelkän kaljuuden perusteella.


Niin? Minkä luulet määrittelevän nuo perusvietit? Lisääntymiseen liittyvät vietit (kuten kaikki muukin jokaisessa eliössä) on geeniperimään iskostettua evoluution tuotosta. Se, että vietti ja lajityypillinen käyttäytyminen on pitkälti psykologista, ei tee siitä vähemmän geneettistä. Käytöksen osalta geenit eivät suoraan ehkä määrää, mutta altistavat tietyille taipumuksille, joita sitten yhteisöissä on kellokäyrän mukaisesti havaittavissa.

Kuten sanoin, ei tarvitse kuin vilkuilla muita lajeja ja verrata ihmisen käytökseen, on homma täysin selvä jo pelkästään sillä (koreilua, vaikutuksen tekemistä jne.). Se, että ihmisellä tietoisuus ja äly monimutkaistaa ja monipuolistaa asiaa, ei silti poista perusperiaatetta.

Mikään tästä ei ole oikein tai väärin. Se vaan on.

Ja en nyt oikein käsitä, mistä sinä rasismin tähän vedit mukaan? :hmm:
"Siihen on ihan validi syy, miksi tällainen on ihmiselle kehittynyt mahdollisimman hyvälaatuisen geenistön jatkumisen kannalta. "
e. Joo, daamit ettii "parasta vaihtoehtoa joka itselleen on tarjolla", ei geneettisesti parasta vaihtoehtoa. Esim joku golddiggeri ei ole kiinnostunut kuin varallisuudesta ja huoraa kylkeen, koska se nyt vain on se hänen käsitys parhaasta saaliista, vaikka se "samanlaisista oloista tullut toinen nainen" nappaisikin jonkun "komean", fiksumman ja lihaksikkaamman vaikka. Kumpikaan ei varsinaisesti tutki "geneettisesti parempaa vaihtoehtoa".

Toi nyt menee historian osalta lähinnä saksaan, jos tiedät mitä arjalaisilla haetaan takaa.. Historiaan tuo taas ei tosiaan liity. Esim em opuksessa selviää, että yhdelle ihmisryhmälle on ollut tyypillistä yrittää saada mahdollisimman monta "isää" lapselle ja lapsista pidettiin huolta kollektiivisesti. Tuossa uskomuksessa, kuten pitkään muutenkaan, ei tiedetty, että ihminen on vain yhden siittiön tuotosta.. Näin ollen lisääntymistä on mietitty, ei geeniperimää. Siinä mennään aika vaffasti riskirajoilla, joka taas ei liity niin vahvasti tähän nettitreffailuun ellei eritoten etsi vain ja ainoastaan sinisilmäisiä blondeja luomuna, jotta saa mahdollisimman "puhtaan" geeniperimän. Lisääntyminen ja vietit on toinen juttu. Niistä Jordan p. peterson käsittelee 12 elämänohjeessakin melko hyvin hummeri esimerkillä.

Ihminen käsittääkseni pyrkii aina "parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen" parisuhteessakin? Siitä tässä koitan jauhaa. Vaikka kipinää ei juurikaan olisi, sellainen voi syntyä. Ei kaikki rakkaustarinat ole parempia jos "natsaa heti". Niitäkin on paljon _ja laadullisesti hyviä_ kun on ihastuttu vasta kymmenien vuosien jälkeen ja tajuttu, että helvetti tätähän tässä on kokoajan etitty. Harvassa ovat suhteet joihin ollaan päädytty 16v:nä ja paineltu sinne rautahäihin _onnellisina_. Mistäs sitä tietää vaikka se kaunis pitkähiuksinen daami saisi rintasyövän ja menettäisi hiukset nelikybäsenä? Varmaan dumppaisit daamisi ja toteaisit, että "hei, meillä oli ihan vitun nastaa tää 10v, mut mä en kyl sit millään syty kaljusita"? Jeh, tajuat varmaan pointtini enempää kärjistämättä...
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041

Oikein uutiseksi saakka. Ensin väitetään ettei ihastu ja sitten kuitenkin väitetään, ettei ihastus kestä kauaa :think: Yhtä kaikki, miten tinderissä tapaillaan "kaverimielessä" ja sisältääkö se seksiä? Ei oo kokemusta parikybästen tinderistä, joten evvk. Olis hauska nähdä miten näissä uutisissa käy 15v aikana..
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Nyt taisin sitten joutua ekaa kertaa ghostaamisen kohteeksi :think:

Pari kertaa tavattu nainen meni kotipaikkakunnalle käymään ja sitten tuli korona ja jäi sinne. Tuon takia oli pidempi tauko tapaamisissa. Viestittelyä oli aika paljon, mutta jotenkin nainen vaikutti välillä useampiakin päiviä, ettei olekaan niin kiinnostunut ja sitten taas yhtäkkiä innostuikin. Pari viikkoa sitten suorastaan flirttailua tuli ja puhui innolla, mitä kaikkea tehdään, kun tavaan kuun lopussa. Noh, yhtäkkiä muuttui taas vaisummaksi ja vastailikin viesteihin passiivisesti. Toissa päivänä ei sitten vastannutkaan enää ollenkaan edes kysymyksiin, vaikka luki ne ja muuten näyttää kyllä käyttävän Snäppiä aktiivisesti. Tinderin sijainti näkyy myös vaihtaneen välissä paikkaa, mutta mitään viestiä ei tänne päin liiku.

Itselle ei tule muuta mieleen kuin että löysi jonkun toisen miehen. Ihmettelen vain, kun on melko pienellä paikkakunnalla korvessa, eli siellä tuskin ihan hirveästi Tinderin käyttäjiä löytyy ja lisäksi lähipiirin riskiryhmän takia ei kuulemma uskaltanut hirveästi ulkona liikkuakaan. Mainittakoon vielä, että tuntui olevan oikeasti aika innokas ja kiinnostunut vielä edellisen tapaamisen jälkeen ja tuli aika puskista tuo. Harmittaa kyllä, vaikka jo alkuun vähän arvelinkin, ettei ihan vaimomateriaalia olekaan. Toisaalta älyttömän hyvännäköinen, iloinen ja puhelias, niin en voinut olla ihastumattakaan.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 669
Hmm. Itselle laittoi deitti.netissä viestiä joku toiselta puolen Suomea oleva henkilö, joka kertoi kesälomansa alkavan ja olevan tulossa tälle alueelle. Haluaisi jotain säpinää kesälomaansa. Profiilissa ei mitään tietoja, ei mitään kuvaa, mutta viestissä maininta "olen ihan kaunis hoikka blondi". Mikä voisi mennä vikaan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 295
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom