Nintendo nostaa Switch 2:n hintaa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
25 307
Ajatella että tuommoinen satkun "android tablettikin" maksaa jo 500e. Mutta hienoa että miljardit ihmiset voivat tehdä läski-parodioita lempi elokuvistaan "AGI":lla.
 
Ajatella että tuommoinen satkun "android tablettikin" maksaa jo 500e. Mutta hienoa että miljardit ihmiset voivat tehdä läski-parodioita lempi elokuvistaan "AGI":lla.
Melkein jopa suurempi rötös on se että laite täyttää alle kuukauden sisään 1v ja käytännössä yksinoikeuspelit puuttuu kokonaan. Toki eipä siinä mitään jos joku haluaa maksa 500e siitä että pääsee taas laittamaan yhden Nintendon laitteen pölyä keräämään.
 
Eli Suomessa tulee hinnaksi joku 600 euroa? Kun nytkin hinta jo sen 509€.

1778575120789.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 286
Viestejä
5 246 824
Jäsenet
83 467
Uusin jäsen
eetuzzi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom