Nettitreffit + Tinder

?..

Pitkästä pitkästä aikaa menin takas tinderiin vain ja ainoastaan jälleen pettymään. On se vaan noilla muijilla niin saatanan nihkeetä toi viestiminen että ei perkele.. Tulee matchia ja kun koittaa vähän alotella keskutelua ni vastaukset on tässä nyt luoteltuna mitä suurin osa on.

ok.
joo.
ei
ehkä
en tiiä.

Vastataan yhdellä sanalla jos vastataan ja jos oikein hurjaksi heittäytyy niin saattaa tulla jopa kokonainen lause mutta mitään ei kysytä takasin yhtään mistään. Koita siinä nyt jumalauta sitten pitää keskustelua/motivaatiota yllä kun vastaukset on yhtä kylmää ku joltai jääkaapin ja arkkupakastimen välimaastosta.
Kannattaa ymmärtää, että nainen joka vastailee noin tai ei vastaile ollenkaan ei ole sinusta kiinnostunut. Turha sellaisten kanssa on yrittää viestitellä.

Dr. Who

Tukijäsen
Pitkästä pitkästä aikaa menin takas tinderiin vain ja ainoastaan jälleen pettymään. On se vaan noilla muijilla niin saatanan nihkeetä toi viestiminen että ei perkele.. Tulee matchia ja kun koittaa vähän alotella keskutelua ni vastaukset on tässä nyt luoteltuna mitä suurin osa on.

ok.
joo.
ei
ehkä
en tiiä.

Vastataan yhdellä sanalla jos vastataan ja jos oikein hurjaksi heittäytyy niin saattaa tulla jopa kokonainen lause mutta mitään ei kysytä takasin yhtään mistään. Koita siinä nyt jumalauta sitten pitää keskustelua/motivaatiota yllä kun vastaukset on yhtä kylmää ku joltai jääkaapin ja arkkupakastimen välimaastosta.
Naiset saa satoja viestejä päivässä, älä jää jaarittelemaan vaan sovi ne treffit samantien.

Mulla oli nopimmat treffit 30min päähän matchistä ja hitaimmat seuraavalle päivälle.

Ei mua kiinnosta netissä kirjoittelu ja helpompi jutella se tunti tai kaksi kasvotusten kun yrittää tehdä kahta asiaa samaan aikaan ja vielä kirjotella samaan aikaan jonkun kanssa.

Mulla oli nopimmat treffit 30min päähän matchistä ja hitaimmat seuraavalle päivälle.
Toimii hyvin kaupungeissa. Tällänen jumalanhylkäämä kylä lähellä susirajaa jossa itse asustan ni kaikki matchit on jostain 50-70km päästä..

Naiset saa satoja viestejä päivässä, älä jää jaarittelemaan vaan sovi ne treffit samantien.

Ei mua kiinnosta netissä kirjoittelu ja helpompi jutella se tunti tai kaksi kasvotusten kun yrittää tehdä kahta asiaa samaan aikaan ja vielä kirjotella samaan aikaan jonkun kanssa.
Saadaan kyllä matcheiksi eri naisia, ne mitä harvakseltaan mun kohdalle osuu ovat:
"Nyt vähän katselemassa kaikessa rauhassa, tahdon tutustua kunnolla ennenkuin edes harkitsen näkemistä"
"On niin kiirettä aikatauluissa heh en nyt sitten tiedä ehkä parin viikon päästä täytyy tässä vähän katsoa hih"
Tai sitten ihan vaan poistetaan kun kehtaankin ehdottaa jotain live-näkemistä, en ilmeisesti ymmärrä vieläkään paikkaani tässä miesten hierarkiassa?

Ja joo joku nyt kun sanoo että hyvä vaan että tulee ilmi niin ei mene aikaa hukkaan. Niin vastaan voin heittää että eipä ole muuta tarjolla joten on ihan yhtä hukattua aikaa tuijottaa tyhjää puhelinta tai yrittää saada noista nyt kuitenkin jotain irti.

Toimii hyvin kaupungeissa. Tällänen jumalanhylkäämä kylä lähellä susirajaa jossa itse asustan ni kaikki matchit on jostain 50-70km päästä..
Kaupungista nämä omat kokemukset on.

?..

Saadaan kyllä matcheiksi eri naisia, ne mitä harvakseltaan mun kohdalle osuu ovat:
"Nyt vähän katselemassa kaikessa rauhassa, tahdon tutustua kunnolla ennenkuin edes harkitsen näkemistä"
"On niin kiirettä aikatauluissa heh en nyt sitten tiedä ehkä parin viikon päästä täytyy tässä vähän katsoa hih"
Tai sitten ihan vaan poistetaan kun kehtaankin ehdottaa jotain live-näkemistä, en ilmeisesti ymmärrä vieläkään paikkaani tässä miesten hierarkiassa?

Ja joo joku nyt kun sanoo että hyvä vaan että tulee ilmi niin ei mene aikaa hukkaan. Niin vastaan voin heittää että eipä ole muuta tarjolla joten on ihan yhtä hukattua aikaa tuijottaa tyhjää puhelinta tai yrittää saada noista nyt kuitenkin jotain irti.

Kaupungista nämä omat kokemukset on.
Minkä takia sitten roikut tuolla? Jos kalaa ei tule yhdestä paikasta niin vaihda paikkaa. Ota kontaktia vaikka kuntosalilla tai bussissa.

Minkä takia sitten roikut tuolla? Jos kalaa ei tule yhdestä paikasta niin vaihda paikkaa. Ota kontaktia vaikka kuntosalilla tai bussissa.
Heh pikku tauko ollut menossa tinderistä. Mitä olen juttuja kuullut niin ei naiset halua että niitä siellä lähestytään, enkä kyllä mitään ahdistelijan mainetta halua. Small talk on small talkkia ja kyllä se nyt luonnistuu mutta eipä ole ikinä johtanut mihinkään niin jotenkin koen sen turhaksi? Kannattaako jauhaa jotain paskaa kun paras tulos on neutraali, pahimmillaan toinen ahdistuu ihan helvetisti.

Mitä tyhjää te olette salilla / bussissa sitten alkaneet jauhamaan joka on johtanut sitten vaikka treffeihin/seksiin/whatever?

row

Mitä tyhjää te olette salilla / bussissa sitten alkaneet jauhamaan joka on johtanut sitten vaikka treffeihin/seksiin/whatever?
En tiedä onko asiasta mitään tieteellistä näyttöä tai muuta, mutta oman elämänkokemukseni pohjalta sanoisin, että sillä ei ole juuri mitään väliä mitä sanoo. Se, että lähestyy ja alkaa juttelemaan vain kertoo toiselle osapuolelle sen, että olet hänestä kiinnostunut. Se mitä sen seurauksena tapahtuu riippuu sitten käytännössä siitä, että herääkö vastapuolessa sinuun kiinnostus, ja tuo kiinnostuksen herääminen tuollaisessa kohtaamisessa on käytännössä fyysistä eli riippuu ulkonäöstä ja omasta habituksesta.

Mites onko porukka käyttäny instagramia alustana, laittanut siellä viestiä tms naisille ? Tuo voidaan kyllä tulkita aika ahdistelevana alkaa vaan randomisti siellä laittaa viestiä :D

Mä haluisin nyt jotain uutta mimmiä, ihan sellaiseksi leikkimieliseksi seuraksi ilman vakavia taka-ajatuksia pariutumisesta. Mietin pitäiskö sitä kokeilla Tinderiä vaikka se on kyllä ihan jäätävän puuduttava app, meinaa olla ylivoimaista sutia niitä akkojen kuvia ja sit hölistä ihan tyhjästä. Nyt kun tuon sanoin ääneen niin en ehkä jaksakaan.. :D Oliskohan se sittenkin fb jälleen kerran.

Tosin huomaan että itselleni on hieman vaikea esineellistä mimmejä joten se että kiinnostun edes panomielessä vaatii kyllä sen että jutut menee yhteen - muuten ei yksinkertaisesti nappaa vaikka olis millainen kissa. Onko muilla samaa havaittavissa?

Dr. Who

Tukijäsen
Mites onko porukka käyttäny instagramia alustana, laittanut siellä viestiä tms naisille ? Tuo voidaan kyllä tulkita aika ahdistelevana alkaa vaan randomisti siellä laittaa viestiä :D
Minä käytin, instagramia, facebookkia, sähköpostia, kun viesti on asiallisesti kirjoitettu ilman kikkelinkuvia ja verrattomia panojuttuja niin kaikki naiset vähintään vastasi ja jos oli sinkku niin kaikkien kanssa tuli vähintään kahvilla käytyä, osaa tuli nähtyä useammin, mutta ei niistä vaimoiksi ollut.

Kriteerit oli niin tiukat (+35v, lapseton, ei halua lapsia, ammatti ja työpaikka, ei polta, ajokortti, pitää itsestään huolta, täysjärkinen tms.) mutta kyllä sieltä tinderistä se yksi löytyi joka täytti kaikki kriteerit ja enemmän!

Kohta pari vuotta oltu kimpassa ja 1,5v asuttu saman katon alla ja kertaakaan ei ole toisen naama vituttanut ja mikä ihmeellistä niin kertaakaan ei olla tapeltu että pitäisi ääntä korottaa vaan se on ollut lähinnä vängätään muutama kerta ja se kuka on väärässä ymmärtää olevansa väärässä.

• Tykkää
Reactions: Sid
En tiedä onko asiasta mitään tieteellistä näyttöä tai muuta, mutta oman elämänkokemukseni pohjalta sanoisin, että sillä ei ole juuri mitään väliä mitä sanoo. Se, että lähestyy ja alkaa juttelemaan vain kertoo toiselle osapuolelle sen, että olet hänestä kiinnostunut. Se mitä sen seurauksena tapahtuu riippuu sitten käytännössä siitä, että herääkö vastapuolessa sinuun kiinnostus, ja tuo kiinnostuksen herääminen tuollaisessa kohtaamisessa on käytännössä fyysistä eli riippuu ulkonäöstä ja omasta habituksesta.
Tämä on myös se oma päätelmä asiasta ollut, silloin tällöin täytyy vaan kyseenalaistaa noita omia ajatuksia. Tulee sitten välillä vähän kyseltyä muilta josko sieltä tulisi ilmoille jotain ajatuksia tai väittämiä joita voisi sitten jopa ihan testata reaalimailmassa.

Lare

Error 404
On tämä vaikeaa.

Kahdesti nähnyt yhden naisen kanssa ja kolmansia treffejä olen yrittänyt sopia tämän kanssa. Kahdesti olen ehdottanut itse aikaa ja molemmat tämä joutui perumaan ja toinen peruuntui niin, että itse kysyin edellisenä iltana, monelta nähdään ja sanoikin vasta sitten, että joutuu lähtemään viikoksi toiselle paikkakunnalle. Toissa päivänä itse ehdotti huomiselle leffailtaa ja äsken kysyin, monelta nähdään ja taas tuli, että onkin vielä toisen viikon toisella paikkakunnalla.

Olisi kivaa, jos kertoisi noista perumisista ajoissa, eikä niin että itse kysyn edellisenä iltana ja sitten sanoo, ettei sovi. Kysyin jo suoraan aiemmin, haluaako vielä nähdä ja haluaa kyllä ja laittaa kovasti viestiä. Vaikuttaa vielä kiinnostuneelta, mutta alkaa itsellä vain mennä maku.

Perjantaina nuolin yhden humanistiopiskelijan kanssa bileissä. Kehtaakohan vielä laittaa viestiä, kun snäppi kuitenkin löytyy? :think:

Abe

On tämä vaikeaa.

Kahdesti nähnyt yhden naisen kanssa ja kolmansia treffejä olen yrittänyt sopia tämän kanssa. Kahdesti olen ehdottanut itse aikaa ja molemmat tämä joutui perumaan ja toinen peruuntui niin, että itse kysyin edellisenä iltana, monelta nähdään ja sanoikin vasta sitten, että joutuu lähtemään viikoksi toiselle paikkakunnalle. Toissa päivänä itse ehdotti huomiselle leffailtaa ja äsken kysyin, monelta nähdään ja taas tuli, että onkin vielä toisen viikon toisella paikkakunnalla.

Olisi kivaa, jos kertoisi noista perumisista ajoissa, eikä niin että itse kysyn edellisenä iltana ja sitten sanoo, ettei sovi. Kysyin jo suoraan aiemmin, haluaako vielä nähdä ja haluaa kyllä ja laittaa kovasti viestiä. Vaikuttaa vielä kiinnostuneelta, mutta alkaa itsellä vain mennä maku.

Perjantaina nuolin yhden humanistiopiskelijan kanssa bileissä. Kehtaakohan vielä laittaa viestiä, kun snäppi kuitenkin löytyy? :think:
Nyt vaan radiohiljaisuutta ja annat sen toisen osapuolen ottaa yhteyttä jos häntä vielä kiinnostaa. Sillä välin laitat humanistiopiskelijalle viestiä ja sovit tapaamisen.

Ei nämä mullakaan lähde kyllä ollenkaan. Tän vuoden aikana yksillä treffeillä käyny vanhemman naisen kanssa, vaikutti kiinnostuneelta ja mielestäni meni muutenkin hyvin. Seuraavia treffejä koitin sopia niin sillä oli tietysti jotain juttuja mitälie sen viikon. Pari kertaa jotain kirjoteltiin vielä eikä siitä oo sen jälkeen mitään kuulunut niin annoin olla. Pääasiassa suurin osa naisista vaan ghostaa ilman mitään järkevän tai selvän oloista syytä, nyt viimeisin oli vaihteeksi ihan positiivinen pettymys kun oli kanttia sanoa suoraan ettei ole kiinnostunut.

Lare

Error 404
Nyt vaan radiohiljaisuutta ja annat sen toisen osapuolen ottaa yhteyttä jos häntä vielä kiinnostaa. Sillä välin laitat humanistiopiskelijalle viestiä ja sovit tapaamisen.
Laitoin viestiä humanistille ja nyt vähän kaduttaa. On tosi hyvännäköinen ja vaikuttaa kiinnostuneelta ja kuulemma selfiestä tunnisti ja muistikin jotain, mutta vaikuttaa todella vilkkaalta ja menevältä tapaukselta. Tuo Tinderin tapaus on sentään vähän rauhallisempi ja enemmän omaa tyyppiä. Vissiin huono omatunto vaivaa sitä, kun tulee semmoista viestiä :hammer:

Abe

Naisille noissa palveluissa on niin paljon tarjontaa että eivät vaivaudu ilmeisesti sanomaan jos ei kiinnosta, ja tuntuu että naisille tuntuu olevan hirveän vaikea sanoa sitä suoraan, helpompi vaan ghostata. Toisaalta jotkut voi myös pelata jotain pelejäkin. Jatkakaa vaan yrittämistä ja siirtykää nopeasti eteenpäin jos ei nainen vaikuta kiinnostuneelta.

Mää kokeilin viime viikolla ns. kännissä ja läpällä sellasta, että eka kuva on mahakuva. kylpypyyhe kietaistu saunan jälkeen lanteille. Toinen kuva oli joku random raksareiskaotos musta takaapäin fiksaamassa talon rappusia timanttilaikalla. Kolmas oli sitten ruokakuva, jossa musta näkyi lähinnä parta ja puoli naamaa. Neljäs oli pönötys jonkun heseläisen hahmon (J. Halli) kanssa jossain mun mielestä täysin naurettavassa posteerausjuhlassa.

Voe elämä, alkoi appi pimputtaa yllättävästi. Pitääkö siis olla salaperäinen kokkaus- ja remppataitoinen hieman keskivartalokehittynyt taustahahmo, joka tuntee jonkun ja käy kissanristiäisissä seiskan mainosseinän edessä? Naamalla ei niin väliä? Pääasia että näyttää siltä että on tekemisen meininkiä eikä mitään puuhastelun makua?

Kaikki vasemmalle. Se perusmukava ja kotona viihtyvä oikea minä ei kinostele varmaan emätinnisäkkäitä enää.

Dr. Who

Tukijäsen
Mää kokeilin viime viikolla ns. kännissä ja läpällä sellasta, että eka kuva on mahakuva. kylpypyyhe kietaistu saunan jälkeen lanteille. Toinen kuva oli joku random raksareiskaotos musta takaapäin fiksaamassa talon rappusia timanttilaikalla. Kolmas oli sitten ruokakuva, jossa musta näkyi lähinnä parta ja puoli naamaa. Neljäs oli pönötys jonkun heseläisen hahmon (J. Halli) kanssa jossain mun mielestä täysin naurettavassa posteerausjuhlassa.

Voe elämä, alkoi appi pimputtaa yllättävästi. Pitääkö siis olla salaperäinen kokkaus- ja remppataitoinen hieman keskivartalokehittynyt taustahahmo, joka tuntee jonkun ja käy kissanristiäisissä seiskan mainosseinän edessä? Naamalla ei niin väliä? Pääasia että näyttää siltä että on tekemisen meininkiä eikä mitään puuhastelun makua?

Kaikki vasemmalle. Se perusmukava ja kotona viihtyvä oikea minä ei kinostele varmaan emätinnisäkkäitä enää.
Kertoisitko jotain uutta?;)

Kertoisitko jotain uutta?;)
Höhö joo. :rofl: Perussetillä ei onnistu, vaikka kuinka korostan omia tarkoitusperiä. Tulee vaan näitä "haluan parisuhteen ja aidon aikuisen miehen" -epätoivoa biologisen kellon tikittäessä kohti henk. koht. maailmanloppua.

Oli aika katsoa huvikseen tykkäykset läpi.

Paksu, paksu, paksu, tatuoitu, yh, yh, paksu, paksu, tatuoitu, paksu, semi-ok muttei oikein innosta, paksu.. yh.. hetki mikäs tässä - ai, sekin on paksu..

Näillä mennään.

Toki välillä voi tulla jopa ok tapaus vastaan, mutta onhan tää aika huvittavaa. Näin eteenpäin! :D

Paksu, paksu, paksu, tatuoitu, yh, yh, paksu, paksu, tatuoitu, paksu, semi-ok muttei oikein innosta, paksu.. yh.. hetki mikäs tässä - ai, sekin on paksu..

Näillä mennään.

Toki välillä voi tulla jopa ok tapaus vastaan, mutta onhan tää aika huvittavaa. Näin eteenpäin! :D
Taitaa olly lihavia liikkeellä Tinderis :lol:

Poikkeus vahvistakoon säännön! Itsellä valtaosa noista mätseistä on aika slimmejä, johtunee siitä etten liketä (jos edes jaskan appin avata) muita kuin sellaisia mitä viitsisi panna. :D

Ja: oli näköjään tullut aivan törkeä puuma mätsiksi! reilu 50v, yliopistokoulutus, pk.-seudulta ja ihan hullut tiukassa kondiksessa. Tuolle ehkä vois jopa laittaa viestiä, yleensä en ees aloita keskusteluja, ehkä muutaman kerran niin tehnyt ikinä Tinderissä kun ei vaan vtu jaksa. :)

Poikkeus vahvistakoon säännön! Itsellä valtaosa noista mätseistä on aika slimmejä, johtunee siitä etten liketä (jos edes jaskan appin avata) muita kuin sellaisia mitä viitsisi panna. :D
Itse puhuin itselle annetuista tykkäyksistä, joita näkee gold-version kautta. En todellakaan mätchäile valaita, vaan niitä muutamia harvoja, jotka ovat kunnossa ja kivan näköisiä. Niiden osa koko naisporukasta tuntuu vain olevan häviävän pieni.

Itse puhuin itselle annetuista tykkäyksistä, joita näkee gold-version kautta. En todellakaan mätchäile valaita, vaan niitä muutamia harvoja, jotka ovat kunnossa ja kivan näköisiä. Niiden osa koko naisporukasta tuntuu vain olevan häviävän pieni.
Aa aivan! :) En itse aio maksaa lanttiakaan tuosta appista kun en muista käynnistää sitä edes joka viikko. Tuon vanhemman puuman vois kyllä katsastaa jos jaksan. Toki sillä edellytyksellä ettei se ole huti-likettänyt. :D

Dr. Who

Tukijäsen
Se on sitä "kehopositiivisuutta" ;)

kun ei jakseta pitää itsestään huolta edes sen vertaa että syötäisiin oikein!

Näillä mennään.

Kysynnän ja tarjonnan laki, eipä siinä muuta, elämä on.

Nyt muuten veikkaan, että Tinder hiljenee pahasti kun korona painaa päälle. Tai toisaalta ehkä ei, jos ihmiset jumittaa kotona. Mutta tuskin ihmiset on oikein treffailu-tuulella.

Itsellä olleet mätsit hiljaa tämän viikon, eivät vastaile tai juttele. Oiskohan jotain korona-protippejä Tinderiin, profiiliin lisättäväksi tai juttuihin? :btooth: "paljon ruokaa, juomaa ja lämpimiä vaatteita varastossa"

Tinderihän just hyvä korona aikaan. Voi pitää ihmiset etäällä. Kuka hullu nyt uusia tyyppiä livenä näkis

”Minulla on kotona valtavat määrät vessapaperia ja tonnikalapurkkeja.”
Kovat ajat vaativat kovia iskurepliikkejä.
feat. Jari Tervo

Ei toiminut. :confused2:

Nyt on tullut paljon uusia Tinder käyttäjiä, näkyy pienellä paikkakunnalla, jossa jaksaa pyyhkiä päivittäin jonon tyhjäksi. Ennen tuli 3-4 päivittäin, nyt 10-20.

Kun saisi koronan ja tervehtyisi, voisi tarjota immuunia ja turvallista seuraa :)

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
83 988
Jäsenet
37 307
Uusin jäsen
KinnuK

Hinta.fi

Ylös Bottom