Jotenkin erikoista että jos meikkaamaton naama on ihan ok, niin homma kaatuu ulkonäköön. Ilmeisesti etsit edustavaa naista, et sellaista joka miellyttää kotona omaa silmää? Veikkaan että moni ei käytä meikkiä kotona. Ja jos olisi ollut kuvissa meikattu, niin kotosalla hän olisi sitten vähemmän kaunis kuin kuvassa. Vaikeahan tuota on tietty ekalla treffeillä kysästä varovasti, että olisiko mitenkään mahdollista että opettelisit käyttämään meikkiäHuh huh, johan oli pettymys tilata Gold. 11 mahdollisen matchin toivossa siis tilasin, ja kaikki 11 sellaisia joita en itse kelpuuttaisi. Kiinalaisia ja Thaimaalaisia postimyyntivaimoja, 500+km päässä olevia vaihtareita / au paireja jotka haluaa vain keskustelukumppanin, rumia ja tai läskejä itseäni vanhempia. Yksi 30v oli lähellä että olisin tykännyt, mutta "en käytä meikkiä enkä halua lapsia" oli hieman luotaantyöntävä. Naama tällä 30v olisi ehkä just ja just nyt mennyt, mutta entä vaikka 5v päästä jos ei edelleenkään meikkiä käytä.
Melkoinen pettymys kyllä kun olen itse pitkä, laiha, ja tein profiilin nyt sillai rehellisesti että en listannut mitään harrastuksia ja esittänyt olevani kiinnostava, vaan kerroin että "Tavallinen perusjamppa naisseuraa vailla. En ole lääkäri enkä palomies, mutta kokkaan ihan hyvää lasagnea." Ajattelin että edes joku mustan huumorin ystävä olisi tarttunut tarjoukseen, mutta ei näköjään.

Toisaalta jos haluaa vain hauskanpitoa, niin tuo ulkonäkövaatimus on ihan hyvä olla korkealla, kaikkein kauneimmat ei välttämättä ole hyvää vaimoainesta.
Luulen että moni 30-vuotias pistää tuon "en halua lapsia" tuohon, kun keskimäärin ovat sellaisia "mulle lapsi nyt ja heti, ei kerkeä tutustua mieheen". Tiedä vaikka mieli muuttuisi muutamassa vuodessa. Toki jos itse haluaa lapsen, niin nopeiten se onnistuu juuri sellaisen kanssa, jolla on kova lapsikuume.
Moni on sanonut tuosta Goldista samaa, ei kannata ainakaan tuon ominaisuuden takia. Listalla on niitä joita olet jo swaipannut vasemmalle. Jos taas on kovin suosittu, eli saa rahoille hyvin vastinetta, eli on ns. panomies... silloin tietty goldi kannattaa pitää, saa klikkailla mukavia hoitoja sieltä listalta tuhlaamatta pahemmin aikaa palveluun.