Muutaman vuoden parisuhteen jälkeen jälleen sinkkuna ja lähdin uudestaan kokeilemaan onnea Tinderin erikoiseen maailmaan.
Tein pari kuukautta sitten uuden profiilin kaverinaisen avustamana. Profiilista siis tehtiin sellainen, josta hän olisi ollut kiinnostunut (hän on hyvinkin juuri sitä kategoriaa, mitä itse optimitilanteessa hakisin). Ekojen parin viikon aikana tuli kymmenkunta matchia, ja kävin treffeillä ehkä viiden kanssa. Mitään pidempiaikaista ei siitä jäänyt käteen. Alun jälkeen alkoi sitten hyvinkin kuiva kausi. Pari viikkoa sitten alkoi tuntumaan, ettei yhtään mitään aktionia ole enää, niin päätin vetää tilin sileäksi ja "aloittaa alusta".
Parantelin uusilla (paremmilla) kuvilla profiilia, viilasin tekstiä ja lähdin tämän kaveritytön suosituksesta kokeilemaan goldia.
Profiilissa tsekattu fiksu, kuvaava teksti, edustava profiilikuva, harrastuksista kuvia, muutenkin kaikki kuvat "laadukkaita" ja selkeitä (ei mitään kännykkäselfieitä, ilman paitaa otettuja, ryyppykuvia tms).
Hieman yli 30 lasissa, korkeakoulutettu, urheilullinen, "keskivertoa" paremmannäköiseksi kutsuttu. Ainut selkeä miinus käsittääkseni on osittainen kaljuus, mutta se on kompensoitu hyvin lyhyillä hiuksilla. Silti ei tule edes tykkäyksiä juuri ollenkaan, ja kun tulee niin ne on suurimmaksi osaksi henkilöiltä, jotka eivät valitettavasti kiinnosta ollenkaan (ylipainoa, ei koulutusta, tmv.). Itse swaippaan vain henkilöitä, jotka koen kiinnostaviksi.
Muutaman "tosi hyvän" matchin olen saanut superlikeillä, mutta niissä keskusteluissa on usein se ärsyttävä piirre, että joko vastapuoli vaan vastaa kysymyksiin, mutta ei itse halua osallistua keskusteluun muuten, tai sitten muutaman viestin tai päivän viestittelyn jälkeen ghostataan, vaikka keskustelu vaikuttaisi hyvinkin elävältä ja kiinnostus molemminpuoleiselta.
No, ei kai tässä voi muuta, kuin parannella profiilia pitkin matkaa ja odottaa parempia matcheja.