Öö... mikä tuossa nyt on ongelma? Eikö parisuhteen tarkoitus ole mukava yhdessäolo, eikä remppamiehen/kodinhoitajan rekrytointi. En minä ainakaan odota että mies ryhtyisi hoitamaan asioitani, kun aikuinen ihminen kuitenkin olen.
Sinkut usein on aktiivisia menemään ja harrastamaan kaikenlaista, tai sitten luomaan uraa täysillä, kun ei ole perhettä/parisuhdetta "viemässä resursseja" (huom. sarkasmi) eli aikaa on. Ei kai sekään yllätä ketään.
Noi listaamasi asiat on sellaisia, että eihän niistä kaikista tartte olla kiinnostunut, mutta aika normaaleja juttuja kuitenkin?
Ehkä en vain ymmärrä, koska olen nainen. Tykkään ulkoilusta, liikkumisesta, kansallispuistoista ja matkustelusta harvakseltaan. Olen pyörinyt Tinderissä nyt vähän aikaa kokeilumielessä, ja saamieni tykkäysten määrä on tuhansissa. Introverttina väsähdin tosin jo ja taidan pitää hetken taukoa
Edit: Tinder-tekstissäni ei ole vaatimuksia miehelle, mutta yritin tuoda esille millainen itse olen, jotta kohderyhmä olisi oikea. Ja myös sen, että en etsi mitään seikkailuseuraa. Valitettavasti monikaan ei näytä lukeneen tekstiä, joka ei kuitenkaan mahdottoman pitkä ole