On tää jumalauta kummallista. Puolisen vuotta olen ollut uudessa duunissa ja siitä murto-osan erään daamin kanssa tekemisissä. Ensivaikutelma hänestä oli iloinen, reipas ja ystävällinen. Tänä aikana on jo nähnyt vähän toistakin puolta kun on väsynyt, kiukkunen ja vihainen tai vittuuntunut, mutta siinäkin on ollut jotain sähinää ilmassa. Eilen illalla tavattiin taas pikaisesti ja jonkun kevyen kehun jälkeen naama punaisena taisin luvata, että käyn vielä tänään moikkaamassa, ennen kun taas normaalisti oltaisiin 2vk näkemättä. Aamusella kävin kuin kävinkin moikkaamassa ja jopati sain jutella rauhassa sen 5min ilman keskeytystä, mutta en saanut kakistettua ulos edes, että saisinko puhelinnumerosi kahdestakin syystä, toinen se, että koska kyseessä onkin molempien duuni, olisi ihan vitun kiusallista, jos "ahdistelisin daamia töissäni" ja olen ollut aika varpaillani. Toiseksi siksi, että hän otti sen puheenaiheeksi "ai hitto, että oli miehekäs olo". Noh pääasia on varmaan nyt se, että yhteystiedot on vaihdettu tämäkin suhteen alkava tynkä muuttuu ainakin viikoksi nettisuhteeksi.
Äärimmäisen hämilläni olen siitä, että daami on aivan saatanan kuuman näköinen, paremmin koulutettu, hoikka kuin mikä (hiukan paremmassa kunnossa) huoh. Aika vaikea peilata miten ihmeessä olisin itseni saanut tähän tilanteeseen jossain tinderissä tai e-kontaktissa?!? Jo pelkän facebook profiilin perusteella hän on "sosiaalisesti eri kastia", joka on minulle ihan ok, daamille harvemmin. En nyt vissiin kuitenkaan ihan kaikkein sarain introvertti ole, mutta en missään tapauksessa edes ambivertti.. Nähtäväksi jää. Tällähetkellä eniten mietityttää koko helvetin seurustelupaskassa, että miten ihmeessä uusia mielenkiintoisia ihmisiä voi tavata ylipäätään diginä, koska kaikki se kipinöinti yms jää pois? Jo hetken on tuntunut siltä, että taidan vaihtaa metsästystaktiikkaa vähän realimaailmaisemmaksi vaikka tästä ei mitään tulisikaan.
e.. Niin siis kaverin puolesta kirjoittelen