Ei se suihku tietenkään itsestään riitä, mutta kuten tuossa todettiin niin todennäköisyyden saa sillä ettei suihkussa käy lähelle nollaa. Ei mulle ainakaan mitään kysymyksiä siitä herää.
Itsestäänselvyyden toistelu papukaijan lailla herättää mulla aina kysymyksiä.
Tuli mieleen olin tossa paikallisessa lähikuppilassa viime kesänä ja juttelin siinä pitkän nuoren tyypin kanssa, joka valitteli ettei parisuhdetta meinaa löytyä. Vaatteet oli ihan siistit ja muutenkin ihan huoliteltu ulkonäkö. Kattelin siinä sit vähä ympärilleni ja huomasin pari hänen ikästä mimmiä ja totesin vaan et mennään heittää noille vähä läpyskää niin tiedä vaikka pääsisit viettää iltaa niiden mukaan. Kaveri vaikutti hieman jännittyneeltä tässä kohtaa niin kehotin et juoma vaa kurkusta alas ja yrittämään, koska siinä ei mitään häviä toisinkuin siinä ettei edes yritä. Päästiin lopulta näiden tyttöjen luokse niin hiljasella äänellä kaveri kattelee omia kengänkärkiä ja en nyt suoraan muista mikä se vitsi oli, mutta kovin kaukana ei olla jos sanon että se oli tasoa "9/10 nauttii joukkoraiskauksesta".
Jäin itsekin siinä hieman suu auki ihmetteleen, kun kaveri pystyi kuitenkin mun kanssa kommunikoimaan ihan tavallisesti, mutta oli jotenkin noin helvetin kovan blokin rakentanut itselleen naisiin lähetymisestä. No mimmit tietenkin lähti ilman tätä kaveria jatkamaan ja en kyllä suoraan kehdannu tälle tyypille sanoa, että hei nyt olisi jo varmaan terapian tai jonkun muun vastaavan aika, jos meinaa parisuhteen joskus elämänsä aikana saada muodostetuksi, koska noilla suorituksilla en nää mitään onnistumismahdollisuuksia.
Eiköhän yleisempi tapaus ole yksinkertaisesti se, että jännittää hieman, eikä keskustelu ole siksi ehkä niin sulavaa kuin odotetaan. Ja tämän lisäksi tietty se, ettei tee aloitteita. Eli jos mies menee juttelemaan, se myös jää juttelun tasolle jos ei kisko sitä hommaa eteenpäin yleisen juttelun lisäksi.

Eipä sillä, en määkään yleensä mene puhumaan tuntemattomille naisille ellei ole jotain varsinaista syytä tai jos nämä eivät ole syystä tai toisesta samassa pöytäseurueessa.