Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Joskus se on just se etäisyys ja että tavataan harvoin mikä saa sen suhteen toimimaan. Se lisää jännitystä kun tapaamista pitää suunnitella ja se kestää vain hetken aikaa. Sitten kun tämä este poistuu niin jännityskin katoaa ja samalla se mikä teki suhteesta hyvän.
Näinpä, mutta tuossa henkilön mainitsemassa tarinassa ei nyt vaan ole mitään järkeä. Jos suhteessa haluaa etäisyyttä, siitä on hyvä mainita, eikä dumppaa toista siinä vaiheessa kun on jo edetty pitkälle - ilman mitään aikaisempia keskusteluja. Jos kipinä katoaa niin silloinkin keskustelu. Järjetön sitoutumiskammo tuolla naisella ja tulee todennäköisesti tekemään monelle muullekin aivan saman setin.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Näinpä, mutta tuossa henkilön mainitsemassa tarinassa ei nyt vaan ole mitään järkeä. Jos suhteessa haluaa etäisyyttä, siitä on hyvä mainita, eikä dumppaa toista siinä vaiheessa kun on jo edetty pitkälle - ilman mitään aikaisempia keskusteluja. Jos kipinä katoaa niin silloinkin keskustelu. Järjetön sitoutumiskammo tuolla naisella ja tulee todennäköisesti tekemään monelle muullekin aivan saman setin.
Ei sitä välttämättä edes itse tajua ennenkuin asia on edennyt jo noin pitkälle. Kummassakin tapauksessa nainen on ihan hyvin voinut aidosti haluta omasta mielestään, että muutettaisiin yhteen, mutta sitten viime metreillä asia on realisoitunut. Kyse on kuitenkin tunteista niin ihmiset eivät käyttäydy kovin rationaalisesti.

Enkä välttämättä vetäis tuollaisia johtopäätöksiä siitä toisesta ihmisestä tuon tilanteen perusteella. Jotkut suhteet vaan toimivat paremmin kun on etäisyyttä ja toiset silloin kun ollaan läheisempiä. Etäsuhteesta lähisuhteeseen meneminen (tai toisinpäin) on kuitenkin aika suuri muutos.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
70
Tämä mun tilanne on näköjään saanut huomiota. Eli täsmennetään kysyttyjä asioita: Olen täysin varma ettei ole toista miestä kuvioissa. Nainen on neuroottisuuteen taipuvainen, tuo oli myös yksi näistä vaaran merkeistä minkä huomasin. Lähes yksinhuoltaja, lapset ovat harvoin isällään ja tämän takia tapailun järjestämisestä syntyi aiemmin turhaa stressiä ja tämän samaan kaupunkiin mutta omaan asuntoon muuttamisen piti se ratkaista. Tavattiin mun vanhassa kotikaupungissa mistä hän myös on alun alkaen kotoisin.

Tunnelukot, ja kuvitelma omasta analyyttisyydestä minkä takia näitä ei pysty tunnistamaan vaan selittää kaiken oman vaiheilunsa ulkoisista syistä johtuvaksi. Tämä myös oli yksi vaaran merkeistä, mutta aiemmin yhdessäolo nimenomaan tuntui vapauttavan hänet tästä ajattelusta siksi aikaa. Oletin että tilanne muuttuisi selkeämmäksi kun se pitkä reissujen etukäteen suunnittelu ei enää olisi stressaamassa. Mutta kävikin toisin, se stressin kasaaminen on kai hänelle välttämätön elämisen edellytys. Olettaisin että lapsuuden eroperheen ongelmat ja mahdollisesti aiemmat parisuhteen yritelmät ovat muovanneet hänen ajatteluaan peruuttamattomasti. Nyt olisi täytynyt päästää minut lähelle joten tilanne oli pakko tuhota täysin absurdeilla tekosyillä siitä kuinka olemme "liian erilaisia" ennen kuin olen ehtinyt purkamaan muuttolaatikot; Ei tämä kuitenkaan tullut edeltävän puolen vuoden aikana?

Tänään aamulla ja aamupäivästä tuli vielä ihmeellistä viestipommitusta täysin toisarvoisista seikoista, mietin jo että tajusiko hän ollenkaan laittaneensa eilen illalla tämän jutun poikki? Kun vihjasin tilanteen katsomisesta hieman itsensä ulkopuolelta ja mahdollisten stressitekijöiden aiheuttamasta harkitsemattomuudesta, hän pukeutui välittömästi täysin läpinäkyvään ymmärtämättömyyden kaapuun tentaten absurdeja yksityiskohtia jostain mitä sanoin smalltalkina aiemmin uusista naapureista ja vastaavasta mihinkään liittymättömästä. Sikäli nämä jutut kytkeytyivät tilanteeseen, että ongelma tuntui olevan se mitä oletin näistä uusista naapureista heidän kanssaan käytyjen keskustelujen pohjalta; Jos osaan lukea muista ihmisistä jotain rivien välistä osaisin ehkäpä lukea myös hänestä. Niin kuin en olisi tehnyt sitä kokoajan ja ilmeistä on etten antanut sen häiritä koska halusin uskoa tähän suhteeseen. Mutta nyt oli riidan haastamisen aihe että mainitsin naapuripariskunnan olevan vaivattoman porvarillisia koska puhuivat vaihtaneensa Mersun pienempään autoon ahtaan autotallin takia, ja koska omistavat tuon kolmion kaupungin ydinkeskustan funkkis-pienkerrostalossa. Ja toisesta naapurista sanoin hänen olevan taiteellisuuteen taipuvainen koska kutsui minut vilkaisemaan asuntonsa layoutia remontin jäljiltä, jolloin huomasin seinällä modernin taiteen näyttelyihin liittyvät pari julistetta sekä hyvin varustetun kirjahyllyn tasokasta kaunokirjallisuutta. Selkeästi väistämätön eron aihe!
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
173
Muutaman vuoden parisuhteen jälkeen jälleen sinkkuna ja lähdin uudestaan kokeilemaan onnea Tinderin erikoiseen maailmaan.
Tein pari kuukautta sitten uuden profiilin kaverinaisen avustamana. Profiilista siis tehtiin sellainen, josta hän olisi ollut kiinnostunut (hän on hyvinkin juuri sitä kategoriaa, mitä itse optimitilanteessa hakisin). Ekojen parin viikon aikana tuli kymmenkunta matchia, ja kävin treffeillä ehkä viiden kanssa. Mitään pidempiaikaista ei siitä jäänyt käteen. Alun jälkeen alkoi sitten hyvinkin kuiva kausi. Pari viikkoa sitten alkoi tuntumaan, ettei yhtään mitään aktionia ole enää, niin päätin vetää tilin sileäksi ja "aloittaa alusta".

Parantelin uusilla (paremmilla) kuvilla profiilia, viilasin tekstiä ja lähdin tämän kaveritytön suosituksesta kokeilemaan goldia.
Profiilissa tsekattu fiksu, kuvaava teksti, edustava profiilikuva, harrastuksista kuvia, muutenkin kaikki kuvat "laadukkaita" ja selkeitä (ei mitään kännykkäselfieitä, ilman paitaa otettuja, ryyppykuvia tms).
Hieman yli 30 lasissa, korkeakoulutettu, urheilullinen, "keskivertoa" paremmannäköiseksi kutsuttu. Ainut selkeä miinus käsittääkseni on osittainen kaljuus, mutta se on kompensoitu hyvin lyhyillä hiuksilla. Silti ei tule edes tykkäyksiä juuri ollenkaan, ja kun tulee niin ne on suurimmaksi osaksi henkilöiltä, jotka eivät valitettavasti kiinnosta ollenkaan (ylipainoa, ei koulutusta, tmv.). Itse swaippaan vain henkilöitä, jotka koen kiinnostaviksi.
Muutaman "tosi hyvän" matchin olen saanut superlikeillä, mutta niissä keskusteluissa on usein se ärsyttävä piirre, että joko vastapuoli vaan vastaa kysymyksiin, mutta ei itse halua osallistua keskusteluun muuten, tai sitten muutaman viestin tai päivän viestittelyn jälkeen ghostataan, vaikka keskustelu vaikuttaisi hyvinkin elävältä ja kiinnostus molemminpuoleiselta.

No, ei kai tässä voi muuta, kuin parannella profiilia pitkin matkaa ja odottaa parempia matcheja.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Muutaman vuoden parisuhteen jälkeen jälleen sinkkuna ja lähdin uudestaan kokeilemaan onnea Tinderin erikoiseen maailmaan.
Tein pari kuukautta sitten uuden profiilin kaverinaisen avustamana. Profiilista siis tehtiin sellainen, josta hän olisi ollut kiinnostunut (hän on hyvinkin juuri sitä kategoriaa, mitä itse optimitilanteessa hakisin). Ekojen parin viikon aikana tuli kymmenkunta matchia, ja kävin treffeillä ehkä viiden kanssa. Mitään pidempiaikaista ei siitä jäänyt käteen. Alun jälkeen alkoi sitten hyvinkin kuiva kausi. Pari viikkoa sitten alkoi tuntumaan, ettei yhtään mitään aktionia ole enää, niin päätin vetää tilin sileäksi ja "aloittaa alusta".

Parantelin uusilla (paremmilla) kuvilla profiilia, viilasin tekstiä ja lähdin tämän kaveritytön suosituksesta kokeilemaan goldia.
Profiilissa tsekattu fiksu, kuvaava teksti, edustava profiilikuva, harrastuksista kuvia, muutenkin kaikki kuvat "laadukkaita" ja selkeitä (ei mitään kännykkäselfieitä, ilman paitaa otettuja, ryyppykuvia tms).
Hieman yli 30 lasissa, korkeakoulutettu, urheilullinen, "keskivertoa" paremmannäköiseksi kutsuttu. Ainut selkeä miinus käsittääkseni on osittainen kaljuus, mutta se on kompensoitu hyvin lyhyillä hiuksilla. Silti ei tule edes tykkäyksiä juuri ollenkaan, ja kun tulee niin ne on suurimmaksi osaksi henkilöiltä, jotka eivät valitettavasti kiinnosta ollenkaan (ylipainoa, ei koulutusta, tmv.). Itse swaippaan vain henkilöitä, jotka koen kiinnostaviksi.
Muutaman "tosi hyvän" matchin olen saanut superlikeillä, mutta niissä keskusteluissa on usein se ärsyttävä piirre, että joko vastapuoli vaan vastaa kysymyksiin, mutta ei itse halua osallistua keskusteluun muuten, tai sitten muutaman viestin tai päivän viestittelyn jälkeen ghostataan, vaikka keskustelu vaikuttaisi hyvinkin elävältä ja kiinnostus molemminpuoleiselta.

No, ei kai tässä voi muuta, kuin parannella profiilia pitkin matkaa ja odottaa parempia matcheja.
Voi olla aika nihkeät ajat deittailla.

Vain tilaajille mutta jutussa korostuu varovaisuus, etäisyyden pitäminen jne. Ehdotus tapaamisesta on ilmeisesti joillekin suora idiootin merkki ja unmatch:

 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Onko muut huomanneet sellaista, että nyt tulee Tinderissä tarjolle matcheja ihan toiselta puolen suomea? Olen kiinnostunut vain lähistöllä olevista naisista, ja etäisyysrajaa olen säätänyt 2-10km välillä, mutta varmaan 15kpl on jo tullut jostain 600km jne päästä. Kaukaisin taisi olla 11000km päästä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Mätsit tulee vastaan matkasta riippumatta. Nyt voit itsekkin laittaa sijaintisi vaikka Tokioon, ilmaisellakin tilillä, ja yrittää mätsätä ulkomaalaisten kanssa.
Minun mielestä noita mätsejä on tullut pitkään, aika paljon kiinalaisia ja kaakkoisaasian naisia mätseissä jo viime vuonna.

Moni sanoo olevansa tulossa 3-4kk päästä Suomeen, juttelu kestää sen aikaa kun jaksat päivittäin turista, kohde vaihtuu hyvin nopeasti, jos tulee useammin päivän katkos viesteihin. En ole vielä jaksanut kiinnostua noin pitkää aikaa ilman tapaamista. Kaikista ei kyllä ota selvää ovatko rehellisellä asialla.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Aika paljon liikeellä noita jotka käyttää tuota väliaikaisesti ilmaista Passport-ominaisuutta, tulihan sitä itsekkin kokeiltua. Tosin eipä sieltä ainankaan hurjasti kauniinpia naisia löytynyt.
Näköjään jos jos Tinder poistaa kuvia jotka on muka käyttöehtojen/community guidelinen vastaisia niin ei kerrota mikä niissä muka on "laitonta". Yksi tekstikuva ja kuva missä oli kananmuna katosi ilman tarkempaa syytä.
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Huh huh, johan oli pettymys tilata Gold. 11 mahdollisen matchin toivossa siis tilasin, ja kaikki 11 sellaisia joita en itse kelpuuttaisi. Kiinalaisia ja Thaimaalaisia postimyyntivaimoja, 500+km päässä olevia vaihtareita / au paireja jotka haluaa vain keskustelukumppanin, rumia ja tai läskejä itseäni vanhempia. Yksi 30v oli lähellä että olisin tykännyt, mutta "en käytä meikkiä enkä halua lapsia" oli hieman luotaantyöntävä. Naama tällä 30v olisi ehkä just ja just nyt mennyt, mutta entä vaikka 5v päästä jos ei edelleenkään meikkiä käytä.

Melkoinen pettymys kyllä kun olen itse pitkä, laiha, ja tein profiilin nyt sillai rehellisesti että en listannut mitään harrastuksia ja esittänyt olevani kiinnostava, vaan kerroin että "Tavallinen perusjamppa naisseuraa vailla. En ole lääkäri enkä palomies, mutta kokkaan ihan hyvää lasagnea." Ajattelin että edes joku mustan huumorin ystävä olisi tarttunut tarjoukseen, mutta ei näköjään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Huh huh, johan oli pettymys tilata Gold. 11 mahdollisen matchin toivossa siis tilasin, ja kaikki 11 sellaisia joita en itse kelpuuttaisi. Kiinalaisia ja Thaimaalaisia postimyyntivaimoja, 500+km päässä olevia vaihtareita / au paireja jotka haluaa vain keskustelukumppanin, rumia ja tai läskejä itseäni vanhempia. Yksi 30v oli lähellä että olisin tykännyt, mutta "en käytä meikkiä enkä halua lapsia" oli hieman luotaantyöntävä. Naama tällä 30v olisi ehkä just ja just nyt mennyt, mutta entä vaikka 5v päästä jos ei edelleenkään meikkiä käytä.

Melkoinen pettymys kyllä kun olen itse pitkä, laiha, ja tein profiilin nyt sillai rehellisesti että en listannut mitään harrastuksia ja esittänyt olevani kiinnostava, vaan kerroin että "Tavallinen perusjamppa naisseuraa vailla. En ole lääkäri enkä palomies, mutta kokkaan ihan hyvää lasagnea." Ajattelin että edes joku mustan huumorin ystävä olisi tarttunut tarjoukseen, mutta ei näköjään.
Missä se musta huumori oli? Kuvittelisin pettymyksen olevan selkeämpi jos on panostanut tosissaan profiiliin mutta sulla oli tuossa plussaa lähinnä "pitkä" ja se hyvä lasse ;)
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Missä se musta huumori oli? Kuvittelisin pettymyksen olevan selkeämpi jos on panostanut tosissaan profiiliin mutta sulla oli tuossa plussaa lähinnä "pitkä" ja se hyvä lasse ;)
Niin siis meinasin että en esitä olevani joku fiksu ja filmaattinen seuramies, vaan kerroin heti olevani tylsä perusjamppa jonka kanssa olisi turvallista kotona soffalla katsoa Netflixiä.

Naisten profiileista katsoessa olen huomannut että ehkä 5-7% naisista yrittää samaa ideaa, siis että sen tavallisen "käyn salilla ja uimassa, konserteissa ja matkustelen, mulla on koira, olen horoskoopiltani x" sepustuksen sijaan on vaikka "en tykkää kahvista"
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niin siis meinasin että en esitä olevani joku fiksu ja filmaattinen seuramies, vaan kerroin heti olevani tylsä perusjamppa jonka kanssa olisi turvallista kotona soffalla katsoa Netflixiä.

Naisten profiileista katsoessa olen huomannut että ehkä 5-7% naisista yrittää samaa ideaa, siis että sen tavallisen "käyn salilla ja uimassa, konserteissa ja matkustelen, mulla on koira, olen horoskoopiltani x" sepustuksen sijaan on vaikka "en tykkää kahvista"
En ymmärrä, että mihin noissa on toisen tarkoitus kiinnittää huomio. Yleensä nettitreffaillessa ei kannata pitää ns. kynttilää vakan alla. Jos joku vaikuttaa tylsältä, hän luultavasti on sitä ja jos profiili ei vaikuta pinnalliselta, pinta ei luultavasti ole niin edustava. Noin kärjistäen.

Ei sen profiilin tarkoitus ole kuin päästä lähettämään ensimmäinen viesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 225
Niin siis meinasin että en esitä olevani joku fiksu ja filmaattinen seuramies, vaan kerroin heti olevani tylsä perusjamppa jonka kanssa olisi turvallista kotona soffalla katsoa Netflixiä.

Naisten profiileista katsoessa olen huomannut että ehkä 5-7% naisista yrittää samaa ideaa, siis että sen tavallisen "käyn salilla ja uimassa, konserteissa ja matkustelen, mulla on koira, olen horoskoopiltani x" sepustuksen sijaan on vaikka "en tykkää kahvista"
No naisille nyt tulee joka tapauksessa tuhansia tykkäyksiä pärstästä ja profiilista riippumatta, mutta miehen pitäisi sinänsä jotain koittaa kehitellä mihin tarttua. Tylsä perusjamppakin varmasti menee, mutta se pitäisi muotoilla jotenkin sopivalla tavalla. Ainakin tuo "en ole lääkäri enkä palomies" pois, koska tuollainen "en ole sitä ja tätä" vaan antaa epävarman kuvan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joku täällä aikoinaan kiristeli hampaitaan kun Tinderissä kaikki naiset, jotka kiinnostaisi, vaikuttaa pinnalliselta eikä kiinnosta. Ja sitten ne jotka ei ole pinnallisia ei kiinnosta, koska itse kuitenkin urheilullinen ja ne naiset ei.

No sehän on vaan juurikin kysymys siitä, että mikä toimii. Jos nainen on sporttinen ja hyväkuntoinen ja edustava, kannattaa tuoda niitä asioita profiilissa esille ja valkata sitten sieltä ne juristit ja lääkärit. Tai mitä nyt etsiikään. Osa niistä naisistakin on sitten "syvällisempiä" mutta ei se ole mikään houkutin yksistään, jolla miehiä kaadetaan kuvaan perustuvassa palvelussa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Huh huh, johan oli pettymys tilata Gold. 11 mahdollisen matchin toivossa siis tilasin, ja kaikki 11 sellaisia joita en itse kelpuuttaisi. Kiinalaisia ja Thaimaalaisia postimyyntivaimoja, 500+km päässä olevia vaihtareita / au paireja jotka haluaa vain keskustelukumppanin, rumia ja tai läskejä itseäni vanhempia. Yksi 30v oli lähellä että olisin tykännyt, mutta "en käytä meikkiä enkä halua lapsia" oli hieman luotaantyöntävä. Naama tällä 30v olisi ehkä just ja just nyt mennyt, mutta entä vaikka 5v päästä jos ei edelleenkään meikkiä käytä.

Melkoinen pettymys kyllä kun olen itse pitkä, laiha, ja tein profiilin nyt sillai rehellisesti että en listannut mitään harrastuksia ja esittänyt olevani kiinnostava, vaan kerroin että "Tavallinen perusjamppa naisseuraa vailla. En ole lääkäri enkä palomies, mutta kokkaan ihan hyvää lasagnea." Ajattelin että edes joku mustan huumorin ystävä olisi tarttunut tarjoukseen, mutta ei näköjään.
Jotenkin erikoista että jos meikkaamaton naama on ihan ok, niin homma kaatuu ulkonäköön. Ilmeisesti etsit edustavaa naista, et sellaista joka miellyttää kotona omaa silmää? Veikkaan että moni ei käytä meikkiä kotona. Ja jos olisi ollut kuvissa meikattu, niin kotosalla hän olisi sitten vähemmän kaunis kuin kuvassa. Vaikeahan tuota on tietty ekalla treffeillä kysästä varovasti, että olisiko mitenkään mahdollista että opettelisit käyttämään meikkiä :D
Toisaalta jos haluaa vain hauskanpitoa, niin tuo ulkonäkövaatimus on ihan hyvä olla korkealla, kaikkein kauneimmat ei välttämättä ole hyvää vaimoainesta.

Luulen että moni 30-vuotias pistää tuon "en halua lapsia" tuohon, kun keskimäärin ovat sellaisia "mulle lapsi nyt ja heti, ei kerkeä tutustua mieheen". Tiedä vaikka mieli muuttuisi muutamassa vuodessa. Toki jos itse haluaa lapsen, niin nopeiten se onnistuu juuri sellaisen kanssa, jolla on kova lapsikuume.

Moni on sanonut tuosta Goldista samaa, ei kannata ainakaan tuon ominaisuuden takia. Listalla on niitä joita olet jo swaipannut vasemmalle. Jos taas on kovin suosittu, eli saa rahoille hyvin vastinetta, eli on ns. panomies... silloin tietty goldi kannattaa pitää, saa klikkailla mukavia hoitoja sieltä listalta tuhlaamatta pahemmin aikaa palveluun.
 
Liittynyt
19.08.2018
Viestejä
743
Latinoita passportilla ihan pirusti liikenteessä. Onko siellä Schengen-viisumi kiikarissa vai mikä? Johonkin Australiaan ja Chileen on sellainen aikaerokin, että ajan tappaminen chättäilemällä on vähän hölmöä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Huh huh, johan oli pettymys tilata Gold. 11 mahdollisen matchin toivossa siis tilasin, ja kaikki 11 sellaisia joita en itse kelpuuttaisi. Kiinalaisia ja Thaimaalaisia postimyyntivaimoja, 500+km päässä olevia vaihtareita / au paireja jotka haluaa vain keskustelukumppanin, rumia ja tai läskejä itseäni vanhempia. Yksi 30v oli lähellä että olisin tykännyt, mutta "en käytä meikkiä enkä halua lapsia" oli hieman luotaantyöntävä. Naama tällä 30v olisi ehkä just ja just nyt mennyt, mutta entä vaikka 5v päästä jos ei edelleenkään meikkiä käytä.

Melkoinen pettymys kyllä kun olen itse pitkä, laiha, ja tein profiilin nyt sillai rehellisesti että en listannut mitään harrastuksia ja esittänyt olevani kiinnostava, vaan kerroin että "Tavallinen perusjamppa naisseuraa vailla. En ole lääkäri enkä palomies, mutta kokkaan ihan hyvää lasagnea." Ajattelin että edes joku mustan huumorin ystävä olisi tarttunut tarjoukseen, mutta ei näköjään.
Mies jolla 11 mahdollista matchiä heittäytyy ronkeliksi ja hylkää kaikki koska keksimällä keksitään siitä naamastakin jotain sanottavaa ja sitten itketään foorumilla kun perus jampalle ei löydy naista. Siinähän se ongelma tulikin, tavallinen perusjamppa joita on tusinassa satoja.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
ies jolla 11 mahdollista matchiä heittäytyy ronkeliksi ja hylkää kaikki koska keksimällä keksitään siitä naamastakin jotain sanottavaa ja sitten itketään foorumilla kun perus jampalle ei löydy naista. Siinähän se ongelma tulikin, tavallinen perusjamppa joita on tusinassa satoja.
Ronkelit runkkaa. Vanha valomerkin sääntö ennen koronasuomea.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 348
Mies jolla 11 mahdollista matchiä heittäytyy ronkeliksi ja hylkää kaikki koska keksimällä keksitään siitä naamastakin jotain sanottavaa ja sitten itketään foorumilla kun perus jampalle ei löydy naista. Siinähän se ongelma tulikin, tavallinen perusjamppa joita on tusinassa satoja.
Ei sellaista kannata kelpuuttaa mistä ei pidä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tinder on ensisijaisesti pinnallinen, se kannattaa pitää mielessä. Totta kai siellä joutuu "tyytymään" jos ei ole sitä ulkonäköä (tai jotain muuta helposti kuvassa välittyvää arvoa).
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Itseasissa muutinkin nyt strategiaa, tein mahdollisimman geneerisen uuden tilin, ei siis mitään esittelytekstiä, pelkästään kuvat ja ammatti. Ja sen jälkeen tykkäsin kaikista Oulun seudun 22-32 vuotiaista naisista. Laaja on kyllä tarjonta, sormi tuli kipeäksi ja puhelin kuumeni kun tuon rumban kävi kävi läpi. Mutta yllättäen sain ~7 kpl matcheja, joista 4kpl ihan oikeita tavallisia paikallisia naisia. 2 kpl näistä tuon ikähaitarin yläpäässä, mutta eikai näin aikuisena 5v ikäero ole mitään. Pitääpä katsoa olisiko mistään noista suhteeksi :kahvi:

Tämän kokemuksen perusteella edelleenkin miehelle täysin turhaa swaipatessa päättää tykkäänkö jostain naisesta vai ei, helpompi kun swaippaa kaikki naiset, ja katsoo moniko tykkää takaisin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tämän kokemuksen perusteella edelleenkin miehelle täysin turhaa swaipatessa päättää tykkäänkö jostain naisesta vai ei, helpompi kun swaippaa kaikki naiset, ja katsoo moniko tykkää takaisin.
Versio "yhteismaan ongelmasta" tuokin. Vai "vangin dilemmasta"? :think:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Itseasissa muutinkin nyt strategiaa, tein mahdollisimman geneerisen uuden tilin, ei siis mitään esittelytekstiä, pelkästään kuvat ja ammatti. Ja sen jälkeen tykkäsin kaikista Oulun seudun 22-32 vuotiaista naisista. Laaja on kyllä tarjonta, sormi tuli kipeäksi ja puhelin kuumeni kun tuon rumban kävi kävi läpi. Mutta yllättäen sain ~7 kpl matcheja, joista 4kpl ihan oikeita tavallisia paikallisia naisia. 2 kpl näistä tuon ikähaitarin yläpäässä, mutta eikai näin aikuisena 5v ikäero ole mitään. Pitääpä katsoa olisiko mistään noista suhteeksi :kahvi:

Tämän kokemuksen perusteella edelleenkin miehelle täysin turhaa swaipatessa päättää tykkäänkö jostain naisesta vai ei, helpompi kun swaippaa kaikki naiset, ja katsoo moniko tykkää takaisin.
Mielenkiintoinen testi. Tämä tavallaan kumoaa väitteen "Tinderin algoritmista", eli että tykkäämällä kaikista, ei olisi mahdollista saada mätsiä. Huhut väittää, että mies putoaa aina kaikkien jonojen viimeiseksi, kun swaippaa kaiken oikealle.
Voisi kuvitella että huhua levitetty siinä toivossa, että myös vähemmän komeat kokeilisivat maksullista jäsenyyttä, vaikka eivät siitä todellisuudessa hyödy yhtään.
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Mielenkiintoinen testi. Tämä tavallaan kumoaa väitteen "Tinderin algoritmista", eli että tykkäämällä kaikista, ei olisi mahdollista saada mätsiä. Huhut väittää, että mies putoaa aina kaikkien jonojen viimeiseksi, kun swaippaa kaiken oikealle.
Voisi kuvitella että huhua levitetty siinä toivossa, että myös vähemmän komeat kokeilisivat maksullista jäsenyyttä, vaikka eivät siitä todellisuudessa hyödy yhtään.
Niin no itsellä on nyt siis maksullinen jäsenyys päällä, et jos se vaikuttaa. Mut about samaan lopputulokseen olen päässyt aiemminkin jo pari vuotta sitten (ilman maksua)testatessa. Ilman maksua Oulun seudullakin vaan on niin paljon naisia että menee helposti 5 päivää että pystyt swaippamaan kaikki.

Tässä video vuodelta 2015, jossa edes täydellinen mallimies ei pääse kuin 27% match rateen:
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
70
Itseasissa muutinkin nyt strategiaa, tein mahdollisimman geneerisen uuden tilin, ei siis mitään esittelytekstiä, pelkästään kuvat ja ammatti. Ja sen jälkeen tykkäsin kaikista Oulun seudun 22-32 vuotiaista naisista. Laaja on kyllä tarjonta, sormi tuli kipeäksi ja puhelin kuumeni kun tuon rumban kävi kävi läpi. Mutta yllättäen sain ~7 kpl matcheja, joista 4kpl ihan oikeita tavallisia paikallisia naisia. 2 kpl näistä tuon ikähaitarin yläpäässä, mutta eikai näin aikuisena 5v ikäero ole mitään. Pitääpä katsoa olisiko mistään noista suhteeksi :kahvi:

Tämän kokemuksen perusteella edelleenkin miehelle täysin turhaa swaipatessa päättää tykkäänkö jostain naisesta vai ei, helpompi kun swaippaa kaikki naiset, ja katsoo moniko tykkää takaisin.

Joo. En sinänsä ihmettele, tämä Oulu tuntuu Tinderin kanssa olevan melko outo kaupunki, vai johtuukohan tämä nyt enemmän epidemiasta? Kuopiossa asuessa tuntui että jokaisen matchin kanssa pääsisi parin päivän sisään tapaamaan, täällä taas ei saa edes keskustelua auki millään. Vastausta ei vaan tule, match jää roikkumaan kunnes itse poistan sen, tai nainen poistaa matchin kun huomaa saaneensa viestin.

Tuossa puolitoista viikkoa sitten kirjoittamani hämärä stressitilanne tyttöystäväehdokkaan kanssa on sinänsä selvitetty. Riita on sovittu ja omista näkemyksistä sekä niihin liittyvistä fiiliksistä on keskusteltu molemminpuolisesti. Vaikea sanoa kehittyykö tästä mitään, hyvin introvertin naisen kanssa ei ehkä kannata hätäillä tilanteessa missä sattuu paljon muita muuttuvia asioita samaan aikaan. Sinänsä toivon että kehittyisi mutta en aio lukittautua tähän. Jos ei osaa päättää mitä haluaa ja vastaan sattuu joku jonka kanssa synkkaa oikeasti niin mun mielestä voidaan olla vaan kavereita. Heikolta kyllä näyttää Tinderin perusteella ja pitäisin harrastus-skeneä todennäköisempänä uhkana tälle meidän rakkaustarinalle.
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Teillä jotka kokeilleet Tinder Goldia, näkyikö vielä peruutuksen jälkeen 'asetukset' -> 'maksutilin hallinta'-kohdassa 'peruuta tilaus' valittavissa?

Ensin tuo sovellus tuntui miettivän omiaan, ja nyt sitten tuon peruuta tilaus voi tehdä vaikka 10 kertaa minkään muuttumatta. Myöskään mitään sähköpostia irtisanomisesta ei tule.

Vähän hölmö fiilis, kun tottunut Spotifyn/Netflixin/HBO jne kanssa että irtisanominen on mutkatonta, omituista et Tinderin kokoisen firman kanssa ongelmaa.

Kuuklailin asiaa, niin tuollahan on netti täynnä hädissään olevia ihmisiä kun rahat lähtee tililtä heidän mielestään väärin.

Itse kun tein veloituksen luottokortilta, niin edes Google Playn kautta ei voi irtisanoa. Ja Tinderin nettisivuilla lukee että tilausta ei voi muokata nettisivuilla, vaan pitää tehdä natiivi-appissa.

Onkohan niin että tuo tilaus on peruttu vaikka siitä ei tullutkaan peruutusvahvistusta? Jos meinaan ei ole niin tässähän ei taida jäädä muuta mahdollisuutta kuin ottaa yhteyttä heidän asiakaspalveluun

Edit: sainkin nopeasti vastauksen heidän aspasta. Tilaus peruutettu onnistuneesti. Oli toiminut jo appin kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Teillä jotka kokeilleet Tinder Goldia, näkyikö vielä peruutuksen jälkeen 'asetukset' -> 'maksutilin hallinta'-kohdassa 'peruuta tilaus' valittavissa?

Ensin tuo sovellus tuntui miettivän omiaan, ja nyt sitten tuon peruuta tilaus voi tehdä vaikka 10 kertaa minkään muuttumatta. Myöskään mitään sähköpostia irtisanomisesta ei tule.

Vähän hölmö fiilis, kun tottunut Spotifyn/Netflixin/HBO jne kanssa että irtisanominen on mutkatonta, omituista et Tinderin kokoisen firman kanssa ongelmaa.

Kuuklailin asiaa, niin tuollahan on netti täynnä hädissään olevia ihmisiä kun rahat lähtee tililtä heidän mielestään väärin.

Itse kun tein veloituksen luottokortilta, niin edes Google Playn kautta ei voi irtisanoa. Ja Tinderin nettisivuilla lukee että tilausta ei voi muokata nettisivuilla, vaan pitää tehdä natiivi-appissa.

Onkohan niin että tuo tilaus on peruttu vaikka siitä ei tullutkaan peruutusvahvistusta? Jos meinaan ei ole niin tässähän ei taida jäädä muuta mahdollisuutta kuin ottaa yhteyttä heidän asiakaspalveluun
Tai pyydät pankilta uuden kortin. Tein näin erään toisen asian yhteydessä. Ei jäänyt enää mietityttämään.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041

Ja taas vollotus kuinka "miehet eivät etsi parisuhdetta vaan seksiä". Huoh.

Seksi on osa parisuhdetta, joko on seksiä parisuhteessa tai sen ulkopuolella.
Hyvää seksiä voi olla tai sitten voi olla hyvä suhde hyvällä seksillä, mutta hyvää suhdetta ilman seksiä ei ole. Ne on kavereita..

Olis kyllä läppä nähdä joku galluppi jossa esim IO miehet vastaisi yhteen kysymykseen parhaiten kuvaavalla vaihtoehdolla.

Tapaat kauniin viehättävän naisen esim tinderissä, ilta sujuu hyvin ja peitto heiluu kaikinpuolin miellyttävän illan päätteeksi.
Nainen kertoo nauttineensa seuraavana aamuna aamupalan jälkeen seurastasi ja jää odottamaan reaktiotasi joka on:
a. *Pick a cheesy reply* esim. Näin erityistä vuorokautta en ole eläessäni viettänyt... sovit jatkosta treffien toivossa - koska oikeasti haet parisuhdetta
b. *Oli kyllä todella ainutlaatuinen ilta, mut sori, mä etin kyl vain kertaluontoisia seksisuhteita enkä siksi jaksa olla kiinnostunut seurustelusta.*

Mitä jutellut omien sinkkufrendien kanssa aidan molemmilta puolilta en ole tavannut tosimaailman pelureita lainkaan.. Likipitäen kaikki kun hakee suhdetta, mutta suhdetta voi yhtä hyvin etsiä seksiä harrastamalla tai olemalla harrastamatta. Se on sitten ihan jokaisen oma moka jos joka kerta kokoaa sen oman "imagonsa" jonnekkin pilviin siinä toivossa, että oman skaalan yli joku *aidosti kiinnostuisi* vielä senkin jälkeen kun ilmoitat olevasi työtön, koulut kesken jättänyt ulosotossa oleva läsi vaikka ilmoituksessa olit hyvin koulutettu urheilullinen menestyvä nainen...
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Ehkäpä Jasmin ei vain ole tavannut sitä oikeaa joka vaan kolahtaa kohdalle. Toki täytyy käydä lukemattomilla treffeillä, että se just paras löytyy.

Jos mies ei tavoittele seksiä, joutuu helposti friend zonetetuksi, toki naisilla on kivaa jos saa näitä kavereita useata kerralla tarjoamaan drinkkejä, illallisia sun muita palveluksia. Tosi harvoin etenee seurusteluksi jos sitä seksiä ei toivo parin-muutaman treffin jälkeen. Kaippa tähän on jopa joku kaava, mistä voi viimeistään tajuta olevansa friend zonella. Monta kertaa olen päättäväisesti sanonut kasvotusten, etten etsi uusia kavereita, vaan parisuhdetta, joten tiemme eroavat nyt. Nämäkin naiset itkee miten olen ilkeä kun "haluan vain seksiä", mutta siinäpähän itkevät, elämä on.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387

Ja taas vollotus kuinka "miehet eivät etsi parisuhdetta vaan seksiä". Huoh.
Heh, ja yllättäen kyseessä on 30-vuotias nainen. Et sä ikinä näe että 20-vuotias nainen itkee deittailun epäreiluutta. Se vollotus alkaa kun se oma markkina-arvo ja ulkonäkö on romahtanut. Kuinka tyypillistä.
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Heh, ja yllättäen kyseessä on 30-vuotias nainen. Et sä ikinä näe että 20-vuotias nainen itkee deittailun epäreiluutta. Se vollotus alkaa kun se oma markkina-arvo ja ulkonäkö on romahtanut. Kuinka tyypillistä.
Omasta mielestä tuo Jasmin on ihan tavallisen näköinen nainen. Voisin deittailla häntä, jos olisi jotain yhteisiä kiinnostuksia ja kemia kohtaisi.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Heh, ja yllättäen kyseessä on 30-vuotias nainen. Et sä ikinä näe että 20-vuotias nainen itkee deittailun epäreiluutta. Se vollotus alkaa kun se oma markkina-arvo ja ulkonäkö on romahtanut. Kuinka tyypillistä.
Olisiko jotain tekemistä kokemuksen muutoksella, aikaisemmin tultiin kotoa hakemaan ja nyt pitäisi itse vaivaakin nähdä.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 511
Ihan mistä kukin tykkää, mutta jos Suomessa yli 100-kiloinen on "ihan tavallisen näköinen nainen" niin mitä siihen nyt sitten pitäisi sanoa.
Hankalaa tuossa mitään tavallista on nähdä, kun liikalihavuus paistaa kilometrin päähän ja todennäköisesti yhtä paisunut ja virheellinen ego. Lisätään tuohon todennäköiset muut ongelmat jotka liittyy uniikkiin lumihiutalesyndroomaan, niin on kyllä melkoinen pakkaus. Tollainenhan syökin jo enemmän kuin keskivertotekkiläinen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niin no, siinä on nainen, jota nyt ei varsinaisesti voi sanoa kasvoiltaan rumaksi ja jolla on tarpeettomasti kiloja. Olettaen että muuten elämä on mallillaan ja juttuun suostumisesta päätellen ilmeisen reipas/ulospäinsuuntautunut. Tuollaisen naisen vastine olisi joku kohtuullisen näköinen tylsä mies. Tai keksi itse joku vastaava rasite. Ei mikään moniongelmainen introvertti, etäisesti naisvihaaja konservatiivi, ylipainoinen, työtön, gameri tms. sosiaalisesti rajoittunut.

Ei ihme ettei pareja muodostu :kahvi:

Hankalaa tuossa mitään tavallista on nähdä, kun liikalihavuus paistaa kilometrin päähän ja todennäköisesti yhtä paisunut ja virheellinen ego. Lisätään tuohon todennäköiset muut ongelmat jotka liittyy uniikkiin lumihiutalesyndroomaan, niin on kyllä melkoinen pakkaus. Tollainenhan syökin jo enemmän kuin keskivertotekkiläinen.
Ja tuskin hänkään kiinnostuisi miehestä, joka heti olettaa kasan ongelmia? Luultavasti olettaisi miehen olevan mulkku.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Lähes satavarmasti tämän Jasminin ongelma on siinä, että hän on parikymppisenä saanut huomiota huomattavan hyvännäköisiltä miehiltä (olettaen, että oli laihempi), jotka huomasivat hänessä helpon kohteen, ja hän itsekin varmasti tuohon aikaan lähti leikkiin mielellään mukaan.

Nyt uudella vuosikymmenellä ja useita kymmeniä kiloja isompana hän sitten edelleen iskee silmänsä näihin samoihin tyyppeihin, jotka lähinnä hakevat patjaa hänestä alleen, mutta saavat parisuhteen lopulta oman (ulkonäöllisesti ja sosiaaliluokaltaa) tasoisestaan naisesta.

Ongelma ratkeaisi varmaankin sillä, että tutkailee itseään peilistä ja sisimmässään vähän kovemmalla kädellä, että millainen henkilö itse on ja miksi se houkuttaa vääränlaista porukkaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No mun mielestä liikalihavat on sairaita. Ja se on sellainen asia, jolle voi tehdä helposti itse jotain, jos vain viitsii. On toki helpompaa olla viitsimättä.
Jos se on sairaus niin eihän siihen helppoa hoitoa ole. Jos se on itse valittua lihavuutta niin en puhuisi sairaudesta.

Mutta ihan samaa mieltä voi olla kouluttamattomista, työttömistä, sosiaalisesti rajoittuneista, introverteista, tylsistä jne kun katselee asiaa ulkoa päin. "Tekis jotain tolle, helppoa jos viitsii, itekin onnistuin".

Mutta siis, en itsekään ihmeemmin välitä ylipainoisista. Kunhan nyt totesin, ettei ihme kun ei pareja synny. Listat ovat loputtoman pitkiä.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Lähes satavarmasti tämän Jasminin ongelma on siinä, että hän on parikymppisenä saanut huomiota huomattavan hyvännäköisiltä miehiltä (olettaen, että oli laihempi), jotka huomasivat hänessä helpon kohteen, ja hän itsekin varmasti tuohon aikaan lähti leikkiin mielellään mukaan.

Nyt uudella vuosikymmenellä ja useita kymmeniä kiloja isompana hän sitten edelleen iskee silmänsä näihin samoihin tyyppeihin, jotka lähinnä hakevat patjaa hänestä alleen, mutta saavat parisuhteen lopulta oman (ulkonäöllisesti ja sosiaaliluokaltaa) tasoisestaan naisesta.

Ongelma ratkeaisi varmaankin sillä, että tutkailee itseään peilistä ja sisimmässään vähän kovemmalla kädellä, että millainen henkilö itse on ja miksi se houkuttaa vääränlaista porukkaa.
Jep. Jasminin ongelma, kuten naisten yleensä on aika. Satavarmasti siellä tinderissä on ollut hänelle parisuhdetta tarjolla ihan siedettävien miesten kanssa mutta hypergamia, enää ei kelpaa kuin ne top tier-äijät joita hän sai silloin 10 vuotta sitten hoikempana ja nuorempana. Nyt se kodinkonemyyjä Gigantista, joka asuu kaksiossa 70-luvun kerrostalossa on kelvattava. Ennustan tälle tarinalle kuitenkin huonoa loppua ja vielä 10 vuoden päästäkin Jasmin löytää itsensä sinkkuna yksiöstään seuranaan ainoaan kaksi kissaa ja laatikkoviini.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 336
Viestejä
4 157 587
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom