Vastaan hieman myöhässä, koska oli parempaakin tekemistä lauantai-iltana, eli olin panemassa.Sulla on hyvin kiehtovaa ulosantia noin yleensäkin, mutta tämä jäi erityisesti mieleen. Täsmentäisitkö, että mikä on tämä mystinen "pihtarihoro"? Jos horo on nainen, joka jakaa itseään kaikille vastaantulijoille, niin miten hän voi samaan aikaan olla pihtari..? Vai onko kyseessä nainen, joka antaa "kaikille"= ~neljälle tietylle itse valitsemalleen miehelle, muttei juuri sinulle?
Olen saanut sun jutuista sellaisen kuvan, että mielestäsi naiset harrastavat ihan kokonaisuudessaan liian vähän seksiä. Miten voi olla mahdollista, että nainen, joka pitää muutamaa seksikumppania, on mielestäsi "pihtarihoro"? Eikö se ole nimenomaan kotiin päin, jos miehet ovat niin kovin puutteessa ja joku nainen tällä tavalla haluaa pitää hauskaa useamman miehen kanssa..?

"Pihtarihoro" on leikkimielinen nimitys kevytkenkäiselle naiselle, joka nyt ei kuitenkaan halua mulle antaa. Kevytkenkäisyys sinänsä on ihan ok. Sitä vaan lisää, niin maailma pelastuu.
Miehet haluavat seksiä enemmän kuin naiset, ja lisäksi nainti-ikäisiä miehiä on enemmän kuin naisia, joten kaikkia tyydyttävä tilanne oikeastaan edellyttää sitä, että joukossamme liikkuu riittävästi kevytkenkäisiä naisia, jotka jakavat rakkautta useammalle miehelle kerrallaan, ja muillekin kuin A-luokan panomiehille. Käytännössä tällaisia kevytkenkäisiä naisia ei ole tarpeeksi, koska miehet elävät pahemmassa puutteessa kuin koskaan (lähde: Finsex).
Mitä sun henkilökohtaiseen tilanteeseesi tulee, niin ymmärrän sinua hyvin, mutta tuskin useimmilla naisilla noin pahoja fyysisiä ongelmia on seksiin liittyen kuin sinulla. Ja jos haluaisit, niin voisit "kuulustella" potentiaaliset miehet etukäteen seksiasioihin liittyen, niin saisit jonkin käsityksen siitä, miten hyvin ne tietää mitä tekevät sängyssä ja osaisivatko toimia kanssasi sinua tyydyttävällä tavalla. Ei ole syntiä jutella tuhmia.

Viimeksi muokattu: