Nettitreffit + tinder

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Kapteeni Ankan urotyöt, 21.10.2016.

1. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Jos sitä pimpsaa mielestään saa ihan liian harvoin ja sitten sen asettaa kaiken muun edelle jos kerran olisi mahdollisuus niin se on vähän kuin omassa kaulassaan olevaa silmukkaa kiristäisi. Puolitoistavuosittaisen sääli/tuuritoosan ansiotonta jalustalle nostamista. Mutta kukin tyylillään.

pga tykkää tästä.
  2. E_Mustakari

E_Mustakari

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Oli otetaan irti sillä tavalla, että seuraavaksi saakin sitten pesää joltakulta toiselta heti perään ehkä ensi vuoden jälkeen? Kuulostaa järkevältä.

3. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Kyllä se niin on, että mitä harvemmin pimpsaa saa, niin sitä enemmän jokaiseen panoon panostaa ajallisesti ja teknisesti.

Eli tällä tavalla ajateltuna joku parhaimmannäköinen panomies ei välttämättä olekaan naiselle se fiksuin valinta... Tai ainakin itseni suhteen voin sanoa varmuuden syvällä rintaäänellä, että ihan varmasti olen parempi valinta kuin joku Brad Pitt lookalike keskimäärin. :)

4. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Sitä luulis, että return customereita olis niin, ettei mitään ongelmaa olekaan :vihellys:

WildFinn, Poppamies ja SShadow tykkäävät tästä.
  5. SShadow

SShadow Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Uskon että hyvä panomies saa naiselta useammankin kerran, ja jos kaikille sopii niin panomies voi pitää vaikka rinkiä, jos yksi ei riitä. Kun se eka kerta ei yleensä ole se paras, olisi naistenkin järkevämpää antaa muutama mahdollisuus parantaa jos eka kerta tuntuu keskivertoa paremmalta mulkulta. Tietysti jos nainen ei osaa hommia niin mies helposti kokeilee sellaista naista jonka kanssa seksi sujuu, eikä ole vain mekaanista jyystöä. Perus jyystöön kun löytyy parilla tonnilla sellaiset laitteet että keskivertonainen jää kauas taakse.

6. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Jos mies todella on naiselle se "fiksuin" valinta panohommiin niin hän kyllä varmasti pääsee panorinkiin ja saa sellaisen itselleenkin rakennettua. Jos naiset ei soittele perään eikä lämpene uudestaan lähestymisiin niin joku meni pieleen. Ja jos se "Brad Pitt lookalike" sitten vielä saa sen ringin kokoon niin luultavasti kyse on siitä, että mies taas kerran arvioi omista lähtökohdistaan sitä, miten paljon nainen häntä arvosti ;)

7. B-Kasetti

B-Kasetti

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Mitä tässä sitten tarttis tehdä? Täytyykö se tuuritoosa jättää sitten ottamatta vai? Se halu ei kuitenkaan lähde ennenkuin pallit tippuu pois.

8. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Tällä hetkellä elämässäni on enemmän pillua kuin jaksan nussia tai logistisista syistä pystyn nussimaan.

Ja toisaalta eihän me miehetkään automaattisesti mitään "return customereita" olla, jos kokemus naisen kanssa jätti toivomisen varaa. Ei tusinalahnoista ihan hirveästi välttämättä jaksa innostua kerta toisensa jälkeen. Etenkin kun mulla alkaa olla siis jo ikää sen verran, että seksistä sinänsä on enin hohto jo kadonnut, eli lähinnä laatu kiinnostaa eikä määrä.

Raskolnikov tykkää tästä.
  9. Mestaritonttu

Mestaritonttu

Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Tämän tyyppinen "normaalius" taisi olla se suomalainen hyve johon jokaisen suomalaisen miehen tulisi tähdätä? Junttiudeksikin sitä voi kutsua, vaikka monet ymmärtävät sen sanan eri tavalla. Mies, jonka maailma
    pyörii lähinnä oman pienen elinpiirin, työn, roskaohjelmien, kaljan ja olohuoneen sohvan ympärillä ja joka suhtautuu kaikkeen uuteen halveksuvan ylemmyydentuntoisesti. Naisen paikka olohuoneen koristuksena ja makkarin
    viihdekeskuksena voi junttimiehelle riittää, mutta nainen itse kaipaa mieheltä enemmän. Tästä se seikkailun etsintä eksoottisten rakastajien merkeissä sitten lähtee, ja jos se ei riitä, niin se on eron paikka.

Raskolnikov tykkää tästä.
  10. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Jos nyt ihan suurennuslasilla niin onhan tässäkin viestiketjussa sinun osaltasi hieman tuota vaikean saannin valittamista. Ei ole käynyt mielessä, että miksi ne laatutapaukset eivät sitten ole jäänyt mahtavien panotaitojesi koukkuun? Onko ne kenties siellä "Brad Pitt lookalike":jen pyöriteltävänä? :vihellys:

11. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Naisilla on lähes rajattomasti valinnanvaraa, ja tottakai jokainen nainen otaksuu, että ruoho on aina vihreämpää kulman takana.

Olen kyllä huomannut, että edes loistavan seksin antaminen ei takaa sitä, että nainen on susta jatkossakin kiinnostunut. Naisella on katsos "tunteet", ja naisen pitää "tuntea".

12. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Olethan kuitenkin ylivertainen kokemus joten laadukkaan panon luulisi nopeasti palaavan asiaan petyttyään toisaalla. Jokin ei nyt täsmää :confused:

En olis uskonut, että oivallat ihan itse! :D

13. SShadow

SShadow Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Luulisi että loistavaan seksiin kuuluu se että nainen tuntee. Tietysti jos arvostelee vain omien tuntemuksien perusteella arvostelee seksin laadun, että mitenkä napakasti se mälli lentää kohti maalia, minne nyt sattuukin tähtäämään.

14. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Vaikea sanoa, mistä kukakin milloinkin tykkää mutta ainoana varmana onnistumisen mittarina pitäisin sitä, että nainen haluaa lisää ja toistuvasti.

FreshMint ja Niamu tykkäävät tästä.
  15. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    On mielestäni sekin aika varma onnistumisen mittari, että nainen saa useita orgasmeja, ja kehuu jälkeenpäin että oli parasta seksiä koskaan tai jotain vastaavaa...

Toikaan ei silti takaa, että naista kiinnostaa nähdä jatkossakin, koska nainen usein haluaa mieheltä muutakin kuin laadukasta seksiä sinänsä. Pitää myös "tuntea" sopivalla tavalla.

16. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    No sitähän tässä olen yrittänyt aika sitkeästi eli naiset haluavat mieheltä vähän erilaista kokemusta kuin miehet naisilta. Turha silloin on hehkuttaa, miten on omasta mielestään naisille paras valinta jos todellisuudessa naiset kuitenkin valitsevat jonkun muun koska se, miksi itsensä koki parhaaksi ei ole se, mitä naiset halusivat. Sitäpaitsi, ihan FWB-tyyppisistä ja vastaavista "panorinki" jutuista kun puhutaan niin ei niitä tunteita tarvitse olla eikä yleensä saakaan olla mutta komea ja itsevarma mies vie edelleen sitä "Jorma Kanki - takuutyydytys" tyyppiä. Mitä ilmeisimmin.

17. Mestaritonttu

Mestaritonttu

Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Kyynisenä sanoisin että kukaan ei voi koskaan tietää varmuudella että "saako" nainen oikeasti vai ei, koska kaiken mitä siihen kuuluu voi teeskennellä. Myös seksin haluamiselle voi olla muitakin syitä. Toki mittareita onnistuneelle seksille on myös monia, orgasmi on vain yksi niistä.

18. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Puhu vaan omasta puolestasi. ;)

19. Ragnarök-

Ragnarök-

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Melkoisen ristiriitainen hahmo tämä JormaVeitikka, liekkö nykyajan Don Quijote (Mielevä hidalgo don Quijote Manchalainen)...

20. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Maailma on ristiriitainen paikka, ja naisten kanssa vehtaaminen jos jokin on hyvin ristiriitaista puuhaa.

21. Mestaritonttu

Mestaritonttu

Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Enpä tiedä että viitsisinkö sinun asemassasi eli
    menestyneenä panomiehenä kantaa yhtä paljon huolta seksimarkkinoiden vinoudesta, eli siitä että naisten on helpompaa saada kuin miesten. :vihellys:

22. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Tämänhetkinen olotila, johon viittasin, ei ole välttämättä se tyypillinen olotila mullakaan. Jos juuri nyt mulla onkin tyydyttynyt seksielämä, niin sitä tuskin jatkuu kovin pitkään. Olen realisti näissä asioissa. Onhan nämä niin nähty.

23. Luukkonen

Luukkonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mitäs väärää siinä on että on tunteet ja ja pitää tuntea?! Mä olen tässä vuoden aikana tavannut varmaan 50 naista ja vain yksi on oikeasti ollut sellainen että olisin voinnut jatkaa suhdetta, kaikki muut on kaatunut siihen ettei mua kiinnosta kun ei tule sitä tunnetta!?

Jos mä lähden parisuhteeseen niin mä haen siitä paljon muutakin kuin pelkkää reikää mitä nylkyttää ja vaikka kuinka olisi isot tissit ja hyvät vitut niin jos pää on ontto niin en saatana toista kertaa näe vaikka akka kuinka vinkuis mun perään!

Mutta sen mitä mä olen huomannut Tinderistä niin se aiheuttaa helposti sen ettei pysty pysähtymään sen yhden kanssa kun jo tulee seuraavalta akalta viestiä ja uuttaa matchiä tulee useita päivässä niin yritä siinä nyt sitten olla aloillaan, aika hyvin se nyt on vielä onnistunut ja kerran on ollut tilanne että kaksi oli samaan aikaan.

24. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Ihmisten pitäis uskaltaa heittäytyä ja kokeilla. Jos ekojen treffien jälkeen ei ole paskat fiilikset niin tinderit kiinni ja kokeillaan miten homma toimii. Ei mulla ole koskaan mennyt jalat alta kerrasta. Jos itse on hitaasti syttyvää niin on ihan perusteltua kysyä heti alkuun, että pitääkö sen toisen mielestä olla "kahdessa sekunnissa kyllä huomaa tuleeks tästä mitään" vibat ja jos edes tuo ei mätsää niin aika turha tavata.

25. P265GH

P265GH

Rekisteröitynyt:
    02.01.2017
    Auttakaapa miestä mäessä.Minulla oli/on tuo Gold jäsenyys....poistin tilini,loppuuko samalla Visan veloitus vai pitääkö tilaus perua jossain vielä erikseen...?

26. JormaVeitikka

JormaVeitikka

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Sovelluskaupasta näkyy aktiiviset tilaukset ainakin Androidissa, ja sieltä se kannattaa perua jos on voimassa.

27. FreshMint

FreshMint

Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Pitäisi sen loppua mutta se vielä tulee veloitus ole yhteydessä siihen lafkaan että palauttavat rahat

28. maxeli

maxeli

Rekisteröitynyt:
    17.12.2017
    Se pitää ainakin iphonella perua sieltä sovelluskaupasta tai se rullaa hamaan tappiin asti.

29. greenlight

greenlight

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Miksi tuotakin pitää kysyä, kun sovelluskaupassa voit katsoa tilauksesi ja perua ne sieltä?

30. P265GH

P265GH

Rekisteröitynyt:
    02.01.2017
    Siksi kysyin kun en tiennyt.Erittäin hyvä kommentti sinulta,muuten.Liekö kaikki kirjoittamasi 742 viestiä tälle foorumille yhtä näppärää argumentointia? En halua edes katsoa.

Ragnarök- ja greenlight tykkäävät tästä.