Nettitreffit + Tinder

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Enpä tiedä että viitsisinkö sinun asemassasi eli
menestyneenä panomiehenä kantaa yhtä paljon huolta seksimarkkinoiden vinoudesta, eli siitä että naisten on helpompaa saada kuin miesten. :vihellys:
Tämänhetkinen olotila, johon viittasin, ei ole välttämättä se tyypillinen olotila mullakaan. Jos juuri nyt mulla onkin tyydyttynyt seksielämä, niin sitä tuskin jatkuu kovin pitkään. Olen realisti näissä asioissa. Onhan nämä niin nähty.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Naisilla on lähes rajattomasti valinnanvaraa, ja tottakai jokainen nainen otaksuu, että ruoho on aina vihreämpää kulman takana.

Olen kyllä huomannut, että edes loistavan seksin antaminen ei takaa sitä, että nainen on susta jatkossakin kiinnostunut. Naisella on katsos "tunteet", ja naisen pitää "tuntea".
Mitäs väärää siinä on että on tunteet ja ja pitää tuntea?! Mä olen tässä vuoden aikana tavannut varmaan 50 naista ja vain yksi on oikeasti ollut sellainen että olisin voinnut jatkaa suhdetta, kaikki muut on kaatunut siihen ettei mua kiinnosta kun ei tule sitä tunnetta!?

Jos mä lähden parisuhteeseen niin mä haen siitä paljon muutakin kuin pelkkää reikää mitä nylkyttää ja vaikka kuinka olisi isot tissit ja hyvät vitut niin jos pää on ontto niin en saatana toista kertaa näe vaikka akka kuinka vinkuis mun perään!

Mutta sen mitä mä olen huomannut Tinderistä niin se aiheuttaa helposti sen ettei pysty pysähtymään sen yhden kanssa kun jo tulee seuraavalta akalta viestiä ja uuttaa matchiä tulee useita päivässä niin yritä siinä nyt sitten olla aloillaan, aika hyvin se nyt on vielä onnistunut ja kerran on ollut tilanne että kaksi oli samaan aikaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mutta sen mitä mä olen huomannut Tinderistä niin se aiheuttaa helposti sen ettei pysty pysähtymään sen yhden kanssa kun jo tulee seuraavalta akalta viestiä ja uuttaa matchiä tulee useita päivässä niin yritä siinä nyt sitten olla aloillaan, aika hyvin se nyt on vielä onnistunut ja kerran on ollut tilanne että kaksi oli samaan aikaan.
Ihmisten pitäis uskaltaa heittäytyä ja kokeilla. Jos ekojen treffien jälkeen ei ole paskat fiilikset niin tinderit kiinni ja kokeillaan miten homma toimii. Ei mulla ole koskaan mennyt jalat alta kerrasta. Jos itse on hitaasti syttyvää niin on ihan perusteltua kysyä heti alkuun, että pitääkö sen toisen mielestä olla "kahdessa sekunnissa kyllä huomaa tuleeks tästä mitään" vibat ja jos edes tuo ei mätsää niin aika turha tavata.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Auttakaapa miestä mäessä.Minulla oli/on tuo Gold jäsenyys....poistin tilini,loppuuko samalla Visan veloitus vai pitääkö tilaus perua jossain vielä erikseen...?
Sovelluskaupasta näkyy aktiiviset tilaukset ainakin Androidissa, ja sieltä se kannattaa perua jos on voimassa.
 
Liittynyt
17.12.2017
Viestejä
3
Auttakaapa miestä mäessä.Minulla oli/on tuo Gold jäsenyys....poistin tilini,loppuuko samalla Visan veloitus vai pitääkö tilaus perua jossain vielä erikseen...?
Se pitää ainakin iphonella perua sieltä sovelluskaupasta tai se rullaa hamaan tappiin asti.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Miksi tuotakin pitää kysyä, kun sovelluskaupassa voit katsoa tilauksesi ja perua ne sieltä?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Siksi kysyin kun en tiennyt.Erittäin hyvä kommentti sinulta,muuten.Liekö kaikki kirjoittamasi 742 viestiä tälle foorumille yhtä näppärää argumentointia? En halua edes katsoa.
No jos sä et vuonna 2018 tuota tiennyt niin sietääkin vähän näpäyttää, perusasioita, vai tilailetko sieltä kaikkea ja sit ihmetellään kun laskua pukkaa? Noissa lukee ihan selvästi että tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, toki vaatii sitä lukutaitoa.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
81 matchia reilun neljän viikon jälkeen, vaikka melko nirso olen. Nyt vihdoin tuli tavattua eka match tältä kierrokselta pitkän viestittelyn jälkeen ja edelliset pieleen menneet tapaamiset kummittelivat mielessä. Noh, sehän meni hyvin ja nähdään vielä uudestaan. Vaihteeksi näinkin päin :think:
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Stefan, 27, on naisten suosikki Tinderissä - löysi rakkauden: kertoo nyt miten kannattaa toimia, että saat seuraa

Oikeampi lista olisi:
1. Ole komea
2. Ole urheilullinen
3. Pukeudu hyvin

Oletteko kuunnelleet näiden daamien juttuja?
Lettukestit - Millainen profiili Tinderiin kannattaa tehdä?

Lettukestit - Miksi kaikki tapailut loppuvat lyhyeen samaa kaavaa toistaen?
Näissä hyvin tiivistyy nykyajan ylitarjonta ja sitä seurava pinnallisuus, "vääränlaiset kengännauhat, seuraava.."

(Edittiä)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Näissä hyvin tiivistyy nykyajan pinnallisuus, "vääränlaiset kengännauhat, seuraava.."
Voisitko vähän referoida? Puhuvia päitä, joiden vuoden vanhoja juttuja varten pitäis viritellä kuulokkeet päähän ja poistaa mainostenestot :smoke:

Meinaan vaan, että mitä punaisiin lippuihin tulee niin kengännauhat voi olla ihan hyvä sellainen (jotkut neonväriset tai sarjakuvahahmoaiheiset aikuisen miehen nahkakengissä) tai sitten täysin naurettava (pyöreä profiili kun sattuu pitämään litteistä).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Pinnallisuudella on kyllä liian huono maine. Se, millaisena näytämme itseämme ulospäin, kertoo kuitenkin paljon siitä millaisia olemme. Vähän sama homma kuin itsekkyyden kanssa: terve itsekkyys vs. narsismi. Samalla tavalla terve pinnallisuus vs. liiallinen pinnallisuus. Jurppiin esimerkki kuvaa täydellisesti sitä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tottakai me ollaan kaikki enemmän tai vähemmän pinnallisia eikä siinä ole mitään pahaa, saati että se olisi salaisuus. Tässä esimerkissä en kuitenkaan viitannut varsinaisesti pinnallisuuteen vaan "red flag" nimellä kulkeviin varoitusmerkkeihin. Esim. t-paita voi etäämpää näyttää ihan hyvältä ja vaatteisiin sopivalta mutta lähempää paljastuu, että kyseessä onkin huumori-, olut- tai pahimmassa tapauksessa oluthuumoripaita, joka usein kertoo kantajastaan paljon muutakin kuin pinnallisia juttuja.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Ei varmaan kyse pelkästään pinnallisuudesta, vaan yleensäkkin netissä ollaan keskimäärin liian nirsoja. Se vaan ilmenee ulkonäkökeskeisyytenä kun Tinderissä ja vastaavissa ihmisistä on näkyvillä vain se kuva ja korkeintaan joku lyhyt teksti.

Tosin ei ihmiset tarkoituksella ole netissä nirsoja, vaan se johtuu järjestelmän aiheuttamasta psykologiasta. Kun tietoja on vähän ja vaihtoehtoja paljon, jokainen pieni yksityiskohta korostuu ja kun jokin on vähänkin pielessä tulee hylsyä, koska toivotaan että seuraava vaihtoehto on parempi.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 233
Voisitko vähän referoida? Puhuvia päitä, joiden vuoden vanhoja juttuja varten pitäis viritellä kuulokkeet päähän ja poistaa mainostenestot :smoke:
Osin ihan järkevää kuvista jne, mutta tuo toinen daami oli kyllä aika rasittava. Keskustelut pitää hänen mukaan perustua joko stalkkaamaasi aineistoon tai spermakakkaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Keskustelut pitää hänen mukaan perustua joko stalkkaamaasi aineistoon tai spermakakkaan.
Hmmm... okei o_O

Itelläni oli aina lähtökohta, että vaikka jotain olisin "vahingossa" deitistä tiennyt nimen googleen tökkäämällä niin leikin, etten todellakaan mitään tiennyt :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Hmmm... okei o_O

Itelläni oli aina lähtökohta, että vaikka jotain olisin "vahingossa" deitistä tiennyt nimen googleen tökkäämällä niin leikin, etten todellakaan mitään tiennyt :D
Se että onko kyseessä romanttinen ele vs. creepy stalkkaus taitaa mennä pärstäkertoimen mukaan ;)
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Jos mies todella on naiselle se "fiksuin" valinta panohommiin niin hän kyllä varmasti pääsee panorinkiin ja saa sellaisen itselleenkin rakennettua. Jos naiset ei soittele perään eikä lämpene uudestaan lähestymisiin niin joku meni pieleen. Ja jos se "Brad Pitt lookalike" sitten vielä saa sen ringin kokoon niin luultavasti kyse on siitä, että mies taas kerran arvioi omista lähtökohdistaan sitä, miten paljon nainen häntä arvosti ;)
Siis tavallisilla naisilla on jotain ihme panorinkejä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kuin pitkään voi joku olla offline tilassa niin että vielä löytyy tinderistä? Päiviä, viikkoja vai tunteja? Pitäisi yks tuttu löytää, mutta kun haarukka on sata kilsaa ja ikäraja x-x niin eihän noi akat lopu koskaan. Taitaa olla loputon suo vai pitääkö lähes päivittäin katella - en ala kyllä siihen vielä kun ei ole omasta muijasta kyse joten...

En oo ite ko. pasketta käyttänyt kuukausiin ja nyt pistin tulille vaihteeks.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kuin pitkään voi joku olla offline tilassa niin että vielä löytyy tinderistä? Päiviä, viikkoja vai tunteja? Pitäisi yks tuttu löytää, mutta kun haarukka on sata kilsaa ja ikäraja x-x niin eihän noi akat lopu koskaan. Taitaa olla loputon suo vai pitääkö lähes päivittäin katella - en ala kyllä siihen vielä kun ei ole omasta muijasta kyse joten...

En oo ite ko. pasketta käyttänyt kuukausiin ja nyt pistin tulille vaihteeks.
Yrität siis stalkata, että tinderöikö kaverin muija salaa? Eikö silloin ole helppo laittaa se ikähaarukka kohdilleen paitsi jos nainen vedättää ikänsä? Toki varmaan ei silloin ole niin hölmö, että tekee aloitteita omalla naamallaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Yrität siis stalkata, että tinderöikö kaverin muija salaa? Eikö silloin ole helppo laittaa se ikähaarukka kohdilleen paitsi jos nainen vedättää ikänsä? Toki varmaan ei silloin ole niin hölmö, että tekee aloitteita omalla naamallaan.
Just näin, ikähaarukka on kohdillaan. Ja mulla on tästä about 100km ko. paikkaan. Toki voi vedättää ikää ja nimeä, shoppailla kuvaa yms. Luulen että tinderi on vaan unohtunut siihen luuriin, onko sitten pois päältä, tai onko paikannus päällä, en tiedä noista sitten. Kun heillä sopimus että deitti apit ja muut poistuu nyt kun suhde on vakavammalla pohjalla.
Kaveri siis huomasi tuon, kun poisteli pyynnöstä jotain pelejä ym. turhakkeita. Ei sitten sanonut vaan mitään.
Itse oon naisen nähnyt vaan pari kertaa livenä, mutta uskon kyllä että tunnistaisin jos tuolla törmäisin.

Eihän tää mun asia oikeasti ole, mutta pyysi kattomaan kun mulla se on luurissa, ja kaveri taas ei oo ikänä sitä käyttänyt, eikä halua edes feikkitiliä tehdä. Ja mä en miellään tuolla pyöri hyvästä syystä.

Jaa hetkinen, tässä vielä sellainenkin että jos sillä olisi tilillä jollain ikärajoituksilla, niin mä olen jonkun verran vanhempi, mutta samanikäinen kun kaveri toisaalta - joten ei kai sekään sitten estäisi näkemästä. No en mä ala sormea kuluttumaan tuon kanssa. Jos se on viimeks kuukausia sitten viimeksi ollut siellä aktiivisena, niin tokko näkyisi enää....?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 233
Jaa hetkinen, tässä vielä sellainenkin että jos sillä olisi tilillä jollain ikärajoituksilla, niin mä olen jonkun verran vanhempi, mutta samanikäinen kun kaveri toisaalta - joten ei kai sekään sitten estäisi näkemästä. No en mä ala sormea kuluttumaan tuon kanssa. Jos se on viimeks kuukausia sitten viimeksi ollut siellä aktiivisena, niin tokko näkyisi enää....?
Sillä ei taida niinkään olla väliä, mutta eikös sieltä pysty asettamaan itsensä "ei-näkyväksi"? Silloin pystyy vielä juttelemaan vanhoille matcheille.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ja mulla on tästä about 100km ko. paikkaan.
Etkö voi spooffata omaa sijaintiasi lähemmäs ja vetää kilometrit minimiin. Parempi olis vaan kun se sun kaveris sanois muijallensa vaikka että: "Hei kaveri sano että oli nähny sut tinderissä, onko sulla jääny profiili sinne tai jotain?"

mutta eikös sieltä pysty asettamaan itsensä "ei-näkyväksi"?
Ei mun tietääkseni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Etkö voi spooffata omaa sijaintiasi lähemmäs ja vetää kilometrit minimiin. Parempi olis vaan kun se sun kaveris sanois muijallensa vaikka että: "Hei kaveri sano että oli nähny sut tinderissä, onko sulla jääny profiili sinne tai jotain?"
Se on mahdollista, mutta sitten pitäisi maksaa joku plussa ja se ei käy.

Näköjään toi onnistuu. Hemmeti kun menin äsken sinne ilman että tuota huomasin... noo.. Edit: siis menin sinne näkyvänä, onneks ei ketään tuttuja tullut vastaan.

Pitäiskö sun kaverin vaan puhua sille muijallensa?
Varmaankin, niin ei tarvisi miettiä sitä sen enempää. Mä en ala vahtimaan muiden touhuja. Luultavasti se vaan on unohtanut koko apin sinne, kun antoi kuitenkin kaverin siivota puhelintaan ihan rauhassa. Ja kuten @B-Kasetti tuossa sanoikin, sillähän se selviää sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Tarkoitin puhelimen GPS, eikös siihen ole ilmaisia keinoja?
Sehän se tässä. Facessa nyt voi esim heittää itsensä ihan mihin maailmankolkkaan tahansa. Nyt pitäis saada itse kännyn sijantitiedot jonnekin satkun päähän, ja itse en ainakaan keksi nyt mitään konstia tuohon.

Tai sitten ulkoista jutun kaverille ja ladatokoon apin vaikka tabletilleo_O ite oon swaippaillu kaikki vasemmalle, joten ihan heti en kai niitä uudestaan nää. Noh, pitää kattella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Sehän se tässä. Facessa nyt voi esim heittää itsensä ihan mihin maailmankolkkaan tahansa. Nyt pitäis saada itse kännyn sijantitiedot jonnekin satkun päähän, ja itse en ainakaan keksi nyt mitään konstia tuohon.
Play kaupassa on paljon sovelluksia 'fake gps' hakusanalla. Näiden tarkoitus on korvata puhelimen oma gps huijatulla sijaintitiedolla. En ole kokeillut mitään näistä, joten en osaa suositella, mutta kyllä niitä on olemassa.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Play kaupassa on paljon sovelluksia 'fake gps' hakusanalla. Näiden tarkoitus on korvata puhelimen oma gps huijatulla sijaintitiedolla. En ole kokeillut mitään näistä, joten en osaa suositella, mutta kyllä niitä on olemassa.
Noi ei ilmeisesti nykyään toimi Tinderin kanssa kunnolla.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 222
Nykyisin ei riitä pelkkä GPS vaan pitää olla myös mobiiliverkon tarkennus päällä. Eli pitäisi pystyä huijaamaan mihin tukiasemaan puhelin on yhteydessä
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
PC:llä VPN muuten muuttaa ainakin sijainnin. Tosin eipä siitä taida olla iloa tässä keississä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Paitsi että tinderiä voi käyttää myös pöytäkoneen selaimella.

Tinder | Swipe. Match. Chat.
Niinpäs näkyykin. Mulla ei vaan oo VPN:a, ja toi sijaintihan voi heittää vissiin ihan mihin sattuu jos oliskin.

Itseasiassa kaveri saa kyllä nyt ihan itse selvittää mahdollisen väärinkäsityksen, eikä silläkään ole tuota VPN:a. Ladatkoon sen vaik tablettiin ja sitten kun menee huudeille, niin siinä matkan aikana saa tutkailla kun on lähempänä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
301
Eipä tuo selaimen sijaintitiedon muuttaminen mitään rakettitiedettä kyllä ole, ihan perus chromesta löytyy sensor asetukset emulointiin.
upload_2018-3-22_22-0-13.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Eipä tuo selaimen sijaintitiedon muuttaminen mitään rakettitiedettä kyllä ole, ihan perus chromesta löytyy sensor asetukset emulointiin.

Mistä kohtaa löytyy? Mä en jaksa nyt ettiä koska:dead: vähän ohjeita kiitos. Nyt nukkumaan-->
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
F12 -> 3 pystypistettä -> more tools -> sensors :)

http://imgur.c hops too much infoa

Mutta kun mä olisin jossain tokiossa tai vaikka missä. Jos tuo imgr nyt näkyy edes..

E2: mulla varmaan asetuksissa jotain tms, jos erroria pukkaa eikä tuo mulle paljoa näytä. piti vähän muoksia omia tietoja pois, mutta en mä tuolla eteenpäin päässyt vaikka mitä, tarjoili vaan muita kaupunkeja ulkomailla.

Siis mä en nyt osaa vaan.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mietin jos huhtikuussa alkaisin maksamaan Gold Membership Tinder muuten se Tinder on hyödytön. En kyllä suostu käyttää Paypal mutta maksun voi tehdä myös CREDIT CARD avulla. En ole koskaan ennen käyttänyt Tinderiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Miten pidätte tunteet erillään fwb-jutuista? Itse nyt löytänyt yhden hyvin kauniin ja muutenkin mukavan naisen jonka kanssa nähty muutama viikonloppu, mutta etäisyyden ja elämäntilanteen vuoksi kumpikaan ei haluaisi mitään vakavaa.

Nyt huomaan kuitenkin että vaikea niitä tunteita on piilottaa, kun tähän mennessä itselle seksi on kuulunut lähinnä parisuhteeseen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Miten pidätte tunteet erillään fwb-jutuista? Itse nyt löytänyt yhden hyvin kauniin ja muutenkin mukavan naisen jonka kanssa nähty muutama viikonloppu, mutta etäisyyden ja elämäntilanteen vuoksi kumpikaan ei haluaisi mitään vakavaa.

Nyt huomaan kuitenkin että vaikea niitä tunteita on piilottaa, kun tähän mennessä itselle seksi on kuulunut lähinnä parisuhteeseen.
Jos sulla on tunteet mukana niin se ei ole sulle fwb-juttu eikä tule sellaisena toimimaan.

Kerro miten asiat on (mainiten ehkä, että parempi varmaan ottaa etäisyyttä) ja tuurilla siitä tulee jotain enemmänkin. Tai sitten panet niin kauan kuin onnistuu ja hajoilet sitten kun loppuu.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Minäkin suosittelen kertomaan asiat niinkuin ne on. Pitkällä tähtäimellä tuollaisen asian piilottaminen ei tee hyvää kummallekkaan.
 

A_SA

Tukijäsen
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
560
Tai otat useamman daamin kiertoon, niin ei kiinny yhteen liiaksi.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 222
Ja pitäähän siinä olla vähän tunnetta mukana ettei ole ihan manuaalista jyystöä. Pitää opetella vain heittämään tunteet veke sit kun paikkakunta tai tyttö vaihtuu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 626
Viestejä
4 186 518
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom