Yrität siis stalkata, että tinderöikö kaverin muija salaa? Eikö silloin ole helppo laittaa se ikähaarukka kohdilleen paitsi jos nainen vedättää ikänsä? Toki varmaan ei silloin ole niin hölmö, että tekee aloitteita omalla naamallaan.
Just näin, ikähaarukka on kohdillaan. Ja mulla on tästä about 100km ko. paikkaan. Toki voi vedättää ikää ja nimeä, shoppailla kuvaa yms. Luulen että tinderi on vaan unohtunut siihen luuriin, onko sitten pois päältä, tai onko paikannus päällä, en tiedä noista sitten. Kun heillä sopimus että deitti apit ja muut poistuu nyt kun suhde on vakavammalla pohjalla.
Kaveri siis huomasi tuon, kun poisteli pyynnöstä jotain pelejä ym. turhakkeita. Ei sitten sanonut vaan mitään.
Itse oon naisen nähnyt vaan pari kertaa livenä, mutta uskon kyllä että tunnistaisin jos tuolla törmäisin.
Eihän tää mun asia oikeasti ole, mutta pyysi kattomaan kun mulla se on luurissa, ja kaveri taas ei oo ikänä sitä käyttänyt, eikä halua edes feikkitiliä tehdä. Ja mä en miellään tuolla pyöri hyvästä syystä.
Jaa hetkinen, tässä vielä sellainenkin että jos sillä olisi tilillä jollain ikärajoituksilla, niin mä olen jonkun verran vanhempi, mutta samanikäinen kun kaveri toisaalta - joten ei kai sekään sitten estäisi näkemästä. No en mä ala sormea kuluttumaan tuon kanssa. Jos se on viimeks kuukausia sitten viimeksi ollut siellä aktiivisena, niin tokko näkyisi enää....?