Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
923
Miten pidätte tunteet erillään fwb-jutuista? Itse nyt löytänyt yhden hyvin kauniin ja muutenkin mukavan naisen jonka kanssa nähty muutama viikonloppu, mutta etäisyyden ja elämäntilanteen vuoksi kumpikaan ei haluaisi mitään vakavaa.

Nyt huomaan kuitenkin että vaikea niitä tunteita on piilottaa, kun tähän mennessä itselle seksi on kuulunut lähinnä parisuhteeseen.
Itse suosittelen olemaan rehellinen itselleen. Se ei ole sinulle silloin fwb-juttu eikä varmaankaan tule toimimaan. Joko olet rehellinen ja otat etäisyyttä tai sitten hajoilet.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 498
Itse hajoilin vastaavaan keissiin. Ollaan tavattu 5x 4kk aikana, eli ei kovin hääviä touhua. Kyllä ne tunteet lopulta sitten sammuivat, kun ensiksi riittävästi hajoili asiaan. Välejä ei vaan viitsinyt katkaista, kun näillä harvoillakin kerroilla hänen kanssaan on helpompi olla kuin kenenkään muun tapaamani naisen kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
272
Kokeilin käytännön ekaa kertaa tinderiä viime viikonvaihteessa. Poistin seuraavana päivänä, koska tuo ei todella ole miltään osin mun juttu.

Nyt kuitenkin FB:n kaveriehdotus-feedissa on naisoletettujen määrä lisääntynyt moninkertaisesti ja vielä sellaisten osalta, joiden kanssa ei ole yhteisiä kavereita... tai saattaa olla esim. yksi tai kaksi täysin randomia kanssakulkijaa. Tätä ennen siis ehdotellut lähinnä 10+ yhteistä kaveria omaavia (mies)henkilöitä.

Liittyvätkö nämä asiat toisiinsa, sillä FB:llähän tuonne autentikoidutaan?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kokeilin käytännön ekaa kertaa tinderiä viime viikonvaihteessa. Poistin seuraavana päivänä, koska tuo ei todella ole miltään osin mun juttu.

Nyt kuitenkin FB:n kaveriehdotus-feedissa on naisoletettujen määrä lisääntynyt moninkertaisesti ja vielä sellaisten osalta, joiden kanssa ei ole yhteisiä kavereita... tai saattaa olla esim. yksi tai kaksi täysin randomia kanssakulkijaa. Tätä ennen siis ehdotellut lähinnä 10+ yhteistä kaveria omaavia (mies)henkilöitä.

Liittyvätkö nämä asiat toisiinsa, sillä FB:llähän tuonne autentikoidutaan?
Kai se jotain dataa FB:stä hakee kun eikös se näytä yhteiset kaverit jne.? Kyllähän nuo somet sitten ehdottelee kontakteiksi profiileja, joita olet katsonut eli jos se ei erottele ihmeemmin sitä, että miksi joku henkilö on haettu?
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Tinder-profiilit ovat vain Tinderissä, ne eivät vaikuta minkään Facebookin toimintaan. Facebookin on epäilty kyllä alkavan suositella kavereita pelkästään sillä perusteella, että joku toinen on katsonut sinun profiiliasi, mutta noin alkeelliset tietoturvareiät lienee korjattu jo kauan sitten.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Kyllähän Tinder-profiilin perusteella löytää äkkiä sen FB-profiilin. Eiköhän se ole aika yleistä että vähänkään enempi kiinnostava profiili käydään tarkastamassa myös muualla somessa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
272
Kyllähän Tinder-profiilin perusteella löytää äkkiä sen FB-profiilin. Eiköhän se ole aika yleistä että vähänkään enempi kiinnostava profiili käydään tarkastamassa myös muualla somessa
Tätä juuri hain takaa. Monesti käynyt niin, että ihminen joka on ottanut yhteyttä esim. työasioissa on käynyt katsomassa LI-profiilin sekä oletettavasti myös FB-profiilin, koska alkaa yht'äkkiä näkyä ehdotetuissa ystävissä.

Eli kaikki nuo feediin ilmestyneet naiset ovat käyneet stalkaamassa mua... tunnen itseni likaiseksi :D
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Ovatko muut panneet merkille okcupidin jakamia perusteettomia banneja?
Koko palvelu on pilattu, eikä yhtään vahingossa. Samalla firmalla kun on lukuisia muita, paremmin tuottavia treffisivustoja.

"We know this is a drastic change" :D
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Eli kaikki nuo feediin ilmestyneet naiset ovat käyneet stalkaamassa mua... tunnen itseni likaiseksi :D
Tuskinpa sentään. Vai meinaatko, että naiset kävisivät stalkkaamassa profiileja Facebookissa ennen kuin painavat Tinderissä sydäntä? Epäilen vahvasti, etenkin jos poistit Tinder-tilisi yhden päivän käytön jälkeen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
272
Tuskinpa sentään. Vai meinaatko, että naiset kävisivät stalkkaamassa profiileja Facebookissa ennen kuin painavat Tinderissä sydäntä? Epäilen vahvasti, etenkin jos poistit Tinder-tilisi yhden päivän käytön jälkeen.
Bro, pilasit juuri minun illuusion siitä, että joku olisi kiinnostunut minusta... :(

Sain jopa matchin tuon yhden vuorokauden aikana - tosin naiselta, jolla oli kaverikuva ykköskuvanaan. Ja minä kun luulin - sen enempää asiaa tarkistamatta - että kyseessä on etualalla oleva kaunotar eikä takaa kurkkiva pubiruusu. Väärin luultu.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Bro, pilasit juuri minun illuusion siitä, että joku olisi kiinnostunut minusta... :(

Sain jopa matchin tuon yhden vuorokauden aikana - tosin naiselta, jolla oli kaverikuva ykköskuvanaan. Ja minä kun luulin - sen enempää asiaa tarkistamatta - että kyseessä on etualalla oleva kaunotar eikä takaa kurkkiva pubiruusu. Väärin luultu.
Elin itsekin tuossa illuusiossa joskus, mutta sitten ajattelin asiaa loogisesti ja tulin järkiini. Olet sekunnin murto-osan ajan naisen mielessä, kun tämä tekee valintansa Tinder-profiilissasi. That’s it. Jos matcheja alkaisi ilmestymään sinne feediin, niin tilanne olisi ehkä toinen.

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Reilun vuoden verran tuli Tinderiä käytettyä ja sanotaan noin karkeasti että 50 naiseen tuli oltua yhteydessä niin että ihan näki, kaksi naista oli sellaisia mitkä ei aiheuttanut välitöntä tai melkein välitöntä pakokauhua, toinen on nykyään kaveri ja toinen on nyt sitten se kumppani.

Sitten väliin mahtui paljon näitä muutaman viikon kestäviä tapailuita joissa oli jotain mikä hiersi ja pistin pelin poikki, paljon nähtiin kerran ja ei kiitos toista kertaa ja muutama kannoilla ympäri ja karkuun tapauksia kun nainen oli sen +30kg tms. mitä kuvissa.

Yhdestä meinasi tulla oikea riesa ja hyvä kun ei oven taakse ilmestynyt stalkkaamaan, mutta uskoi sekin puhetta lopulta, toki hieman korotettua sellaista!

Seksiä olisi saannut niin paljon kuin lystää mutta niitä selviä vonkaajia en edes lähtenyt tapaamaan kun nämä keitä tapailin tuntuivat myöskin olevan seksin tarpeessa enemmän tai vähemmän ja ymmärtäähän sen että ihmisillä on tarpeensa.

Paljon surullisia tarinoita ja rikkinäisiä sieluja jotka laahustaa yksin elämää eteenpäin esittäen että kaikki on hyvin ja sinkkuus on ihanaa, mutta totuus on aina vähän karumpi ja yleinen trendi on että haetaan sitä täydellisintä prinssiä isoilla lihaksilla ja tatuoinneilla, toki itsekkin hain "täydellistä" mutta täydellistä kokonaisuutta en ulkonäköä, se ei ole se tärkein vaan mitä ihminen ajattelee, tekee ja osaako olla itsenäinen ja omaa oman elämän, työn, kodin.

Sellainen "mä olen 35v ja en tiedä mitä elämältäni haluan" tuntuu olevan toinen trendi. Toinen on ääretön matkustelu, käydään töissä 12h päiviä että pääsee 1-2kk matkustelemaan ja ikuiset opiskelijat. :facepalm:

No nyt on parisuhde missä molemmat ymmärtää että se kaikki lähtee siitä arjesta ja niistä pienistä hetkistä siinä arjessa, ei ole pariin kuukauteen vituttanut herätä maanantaina töihin. Kun arki on hienoa, vapaa-aika on juhlaa, ei tarvitse olla suunnitelemassa päivää vaan asiat menee ja tapahtuu omalla painollaan.

Pääasia on ettei vaivu epätoivoon Tinderissä, sillä onhan siellä kaikenlaista hiihtäjää.:tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
367
Toinen on ääretön matkustelu, käydään töissä 12h päiviä että pääsee 1-2kk matkustelemaan
Jotain materiaako täällä pitäisi olla haalimassa? Minä ainakin etsin elämyksiä, kokemuksia ja kohtaamisia. Yksi ainutlaatuinen elämä, ja pitäisi se samassa paikassa viettää. No kuka tykkää mistäkin, jotkut haluavat sen rivarinpätkän jostain pikkukylästä, ja elävät onnellisina siellä ilman aikomustakaan tutkia maailmaa. Hyvä heille.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Varmaan tarkoitti että vaikea seurustella ihmisen kanssa joka on aina töissä. Ja sitten kun ei ole niin on jossain ulkomailla. Itse en perusta sellaisista minuuttiaikatauluista että seuraavana lauantaina on tasan 45min aikaa nähdä ennenkuin neiti lähtee taas lentokentälle. Tosin olisiko iso ongelma jos tykkäisin itse matkustella. Mutta kun mieluummin käyn kalassa Suomessa ja vietän aikaa mökillä kuin lähtisin ulkomaille johonkin turistirysään. Olisihan se kiva joku viikonlopun romanssi keskieurooppaan, jos ei mitään pysyvää hae
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Varmaan tarkoitti että vaikea seurustella ihmisen kanssa joka on aina töissä. Ja sitten kun ei ole niin on jossain ulkomailla. Itse en perusta sellaisista minuuttiaikatauluista että seuraavana lauantaina on tasan 45min aikaa nähdä ennenkuin neiti lähtee taas lentokentälle. Tosin olisiko iso ongelma jos tykkäisin itse matkustella. Mutta kun mieluummin käyn kalassa Suomessa ja vietän aikaa mökillä kuin lähtisin ulkomaille johonkin turistirysään. Olisihan se kiva joku viikonlopun romanssi keskieurooppaan, jos ei mitään pysyvää hae
No juuri tämä, jos elämässä on vain työ ja matkustus niin kiitos, mutta ei kiitos. Asu 10kk koirankopissa, paina pitkää päivää ja nauti 2kk lomaa!?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
No juuri tämä, jos elämässä on vain työ ja matkustus niin kiitos, mutta ei kiitos. Asu 10kk koirankopissa, paina pitkää päivää ja nauti 2kk lomaa!?
No eihän tuo kauheasti eroa siitä suomalaisesta standardielämästä muutenkaan, kun kesä on se 2 kk.

Itsellä se about vuosi tinderöintiä takana ja matsejä joiden kanssa jutellut joku n. 10? Yhden nähnyt ja panemiseksi se meni, aika kaukana Luukkosen tilanteesta silti. En siis usko että ihan heti saan uudestaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei ole moisia reissun eteen puurtajia tullut vastaan. Kyllähän se "tykkään matkustelusta" toki oli suurimman osan "menevistä" ihmisistä profiilissa vaikka kertookin ihan yhtä vähän ihmisestä kuin se "harrastan musiikkia ja luonnossa liikkumista". Kukapa ei? Eikä siis tosiaan kai ole pakko mihinkään turistirysiin reissata?
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Kyllä itse ottaisin tollasen positiivisena asiana. Ainakin kertoo että ihmisellä on selviä tavoitteita elämässä ja halua oikeasti tehdä niiden eteen jotain. Parempi noin kuin päämäärätön haahuilu tai haaveilu.

Tietty jos tollanen elämäntyyli ei oo sun juttu, niin eihän siinä mitään vikaa ole ettei tollasten ihmisten kanssa halua hengata. Käytännössä tuo vaatii että sun elämäntyyli olis vastaava.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ainakin kertoo että ihmisellä on selviä tavoitteita elämässä ja halua oikeasti tehdä niiden eteen jotain.
Tuntuu muuten olevan ihan helvetin kova paikka monille, kun huomaa että joku tosiaan on valmis tekemään ihan helvetillisen työmäärän jonkun asian eteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 682
Tavoite on kuitenkin eri asia kuin pakkomielle. Jos oikein tarkasti katsoo, niin saattaa monella mammalla mennä se "oma" juttu vähän pakon puolelle. Sama spandex-miehillä mankelointi. Koiramuijat o kyllä pelottavimpia, tavoite on saada kiva harrastus ja totteleva koira, oikeasti sille karvapallolle huudetaan kentän laidalla naama punaisena useamman kerran viikossa ja viikonloppuisin ravataan ties missä näyttelyissä kilpailemassa millä kanalla on parhaan näköinen. Hyis s.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tavoite on kuitenkin eri asia kuin pakkomielle.
Määrittelykysymys. Jonkun boheemin tyypin mielestä kaikki yli 15k vuositulot on pakkomielteistä rahan perässä juoksemista. Joku 150k tienaava voi olla sitä mieltä että 2m enempää ei tartte kukaan jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 682
Määrittelykysymys. Jonkun boheemin tyypin mielestä kaikki yli 15k vuositulot on pakkomielteistä rahan perässä juoksemista. Joku 150k tienaava voi olla sitä mieltä että 2m enempää ei tartte kukaan jne.
No ei se nyt ihan noin mene. Enemmän se käytettävissä olevaan aikaan on sidottu juttu kuin esim. rahan määrään. Enemmän mä pitäisin boheemin tyypin köyhäilyä pakkomielteenä kuin jonkun kroisoksen toisella kädellä tehtyä rahastojen harrastelua. Boheemi kuitenkin on 24/7 kädet paskassa, koska boheemi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Voi olla, mutta pointti siis sama. Vasurilla harrastellaan ja 24/7 menee pakkomielteen puolelle.
Mutta mihin kohtaan noiden välille sen rajan kukin vetää on subjektiivinen asia. Mitä sitten vaikka olisikin pakkomielle? Jos haluaa jotain saavuttaa niin sen on oltava vähintään jonkin asteinen pakkomielle, ja tämä tuntuu tosiaan olevan monelle kova paikka. Usain Bolt menee heittämällä pakkomielteisen kategoriaan ja nauttii kovaa suosiota. Sanoisin että syystä nauttiikin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä tuosta vääntämään? Kaikilla on omat harrastuksensa ja elämäntapansa ja hyvä että tuovat ne esiin niin sopimattomat osaa välttää. Tietty sitten jos "kaikki" haluaa vaan matkustella ja kasvattaa koiria, voi alkaa miettimään, että onkohan sitä kuitenkin itse joku erikoistapaus. Tai onko vaan liioittelua jutuissa.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
868
Mitä tuosta vääntämään? Kaikilla on omat harrastuksensa ja elämäntapansa ja hyvä että tuovat ne esiin niin sopimattomat osaa välttää. Tietty sitten jos "kaikki" haluaa vaan matkustella ja kasvattaa koiria, voi alkaa miettimään, että onkohan sitä kuitenkin itse joku erikoistapaus. Tai onko vaan liioittelua jutuissa.
Näinpä. Eikös se ole hyvä vaan listata omia mielenkiinnon kohteita, niin löytyy paremmin itseä miellyttävää seuraa ja muut osaavat kiertää kauempaa?

Itsellä jäi tinderöinti aika lyhyeksi kokeiluksi kun käytännössä saman tien sattui napakymppi kohdalle, mutta kyllä sitä itse tuli rankattua vasemmalle kaikki elämänkoululta haiskahtavat, silmää miellyttämättömät, yksinhuoltajat, tai muuten vaan rasittavalta vaikuttavat tapaukset.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kyllähän Tinder-profiilin perusteella löytää äkkiä sen FB-profiilin. Eiköhän se ole aika yleistä että vähänkään enempi kiinnostava profiili käydään tarkastamassa myös muualla somessa
Ei pidä paikkansa. Riippuu kuinka julkinen sinun FB profiilisi on. Toiseksi Tinderin rekisteröityminen ja käyttäminen ei vaadi minkäänlaista FB profiilia niitä ei tarvitse linkittää toisiinsa millään tavalla. En ole superasiantuntija on mahdollista kuulemani mukaan aikoinaan Tinder vaati FB profiilin mutta sitten huomasivat että jotkut haluaa käyttää Tinderiä mutta viihaavat FBia.

Minulla on IT alan koulutus ja voin sanoa että Tinder profiilini ei ole mitenkään liitetty johonkin FB mutta tämä pätee nyt vuonna 2018 ja en tiedä miten asia oli vuonna 2016 ja kuulemani mukaan aikoinaan Tinder halusi että on FB profiili.

Voin vaikka huomenna soittaa ystävälle ja sanoa että luo Tinder profiili ja jos hän kysyy pitääkö olla olemassa oleva FB profiili niin vastaajn ei. Minulla on ystäviä jotka vihaavat FBia.

Tinder tänä päivänä on tyytyväinen jos asiakas maksaa rahaa ja ei vaadi FB tiliä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 057
Minulla on IT alan koulutus ja voin sanoa että Tinder profiilini ei ole mitenkään liitetty johonkin FB mutta tämä pätee nyt vuonna 2018 ja en tiedä miten asia oli vuonna 2016 ja kuulemani mukaan aikoinaan Tinder halusi että on FB profiili.

Voin vaikka huomenna soittaa ystävälle ja sanoa että luo Tinder profiili ja jos hän kysyy pitääkö olla olemassa oleva FB profiili. Minulla on ystäviä jotka vihaavat FBia.

Tinder tänä päivänä on tyytyväinen jos asiakas maksaa rahaa ja ei vaadi FB tiliä.
Kuva googleen ja löytyy. Olit kuinka vitun IT-kouluttautunut tahansa. Jos ei google löydä, nii muitaki keinoja löytyy.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
58
Tinder ei vaadi Facebookia, se pitää paikkansa. Tinderin / muiden palvelujen käyttäjien oikeat nimet keskimäärin löytää minuuteissa myös facebookin puolelta, isolla osalla on samat / samoja kuvia tarjolla.

Testasin tätä piruuttani kun alkoi kiinnostaa, etunimi ja paikkakunta (tai vaikka entinen paikkakunta jos pieni) riittää. Tarkemmat speksit sitten nopeuttavat hommaa mutta monesti ei pakollisia. Omista matcheista tuli seuraavaa tulosta:

- 1 naimisissa oleva, mutta hyvännäköinen = jatkoon :vihellys:
- 1 treffattava tykkää laulamisesta ja on ihan sutjakassa kunnossa
- 1 on selkeä syy miksi vain naamakuvia tarjolla
- muista sitten sai tarkempia lisätietoja enemmän tai vähemmän.

Ja koska Facebook antaa molemmat nimet, luultavasti oikean puhelinnumeron / osoitteen selvittäminen olisi melko kakunpala ainakin puolelle noista.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Jaa tuo Tinder en kehu tai tuomitse vielä. En vaan käsitä noita jolla on pelkkä yksi kuva ja sitten yksi lause jotain mitä lie....

Onhan minulle alkanut tulla matcheja mutta ei kukaan joka oikein sytytä super paljon vielä (tai on lapsia ja siksi ei sytytä) (vasta aloittanut) tai on superkiinostava kuten toi pitempi näistä naisista:


Nää jotka sanoo että kuva on aina tapa kehua Tinderissä ei tiedä yhtään mitään. Minä tunnen yhden nuoren naisen miljonääri sukua ja totta helvetissä kiinnostaa, mutta valitettavasti nainen on jo varattu. Kyllä minua kiinnostaa mitä nainen tekee vapaaaikana ja työelämässä myös. En ole miljonääri mutta hyvin kaukana köyhästä ja sitten jos menisin naimisiin köyhän kanssa niin se käy mutta vaatisiin avioehtosopimuksen jos sitten nainen ei ole rikas.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Varmaan tarkoitti että vaikea seurustella ihmisen kanssa joka on aina töissä. Ja sitten kun ei ole niin on jossain ulkomailla. Itse en perusta sellaisista minuuttiaikatauluista että seuraavana lauantaina on tasan 45min aikaa nähdä ennenkuin neiti lähtee taas lentokentälle. Tosin olisiko iso ongelma jos tykkäisin itse matkustella. Mutta kun mieluummin käyn kalassa Suomessa ja vietän aikaa mökillä kuin lähtisin ulkomaille johonkin turistirysään. Olisihan se kiva joku viikonlopun romanssi keskieurooppaan, jos ei mitään pysyvää hae
Jokaisella oma makunsa minä taas en ole innostunut mökkeilystä. Kun sitten taas mainostetaan että Suomi on niin julmetun turvallinen maa kesämökeillä niitä punkkeja oikein vilisee. Noin 20% punkeista kantaa Borreloosi tautia ja siihen ei ole rokotetta. Antibiotit voi EHKÄ pelastaa jos saat ne ajoissa mutta tosi moni kantaa sen tautiin hautaan asti ja hirveä tauti.

Lomailu noin kerran vuodessa ulkomaille kyllä kiitos, mutta ei tarvitse olla extreme 2 kuukautta se voi olla esim 1-2 viikkoa ja on minulla varaa hotelliin ja ei mitään backpacker style hostellia minulle.

Kesämökit ei kiitos. Jos nyt möisin yhden omistamistani asunnoista pois voisin ostaa hienon kesämökin vaikka meren rannalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tämän otan ehkä hieman liian vakavasti.

Livenä minä saan seuraa hyvällä todennäköisyydellä

Luin ketjua, ja viihdyin tästä keskustelusta kovasti. Mielestäni nuo autisti/burgeri -syytökset tulee jättää täällä kokonaan pois, sillä foorumin tyyli on mielestäni kirjoittaa analysoivia, lähes autisminomaisia viestejä.
Otat tuon tinderöinnin ehkä vähän turhan vakavasti. Kaltaisellasi kaverilla saattaisi pelata jopa paremmin livenä seuran hankkiminen. Lisäksi tulee vähän sellainen fiilis, että analysoit vähän turhan pitkälle noita profiileja :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Etsin siis normaaleja ikäisiäni (23-28v) naisia
Nämä on niitä yksisarvisia jotka tuntuu olevan kiven alla. Tuosta nuorempia on kyllä, mutta heitä varten on siellä kauniinpaa ja rikkaampaa kyntäjää tarjolla. Vanhempaa kyllä löytyy varsinkin sitä +30 sakkia jotka haluaa sen vauvan, eilen. Yksi nainen valitteli että kun ei miestä löydy... Hänellä löytyi +250 tinder matchia ja joka ryyppyreissulla heräsi eri miehen vierestä. Väittäisin että hänen ongelmansa oli enemmänkin sen miehen jääminen kuin löytäminen. Mut jos tuo tarkoittaa naiselle että miestä on vaikea löytää niin huhhuh.

Ja ne 28 - 29 vuotiaat on järjestään niitä jotka A) "lapsia on valmiiksi ja lisää ei tule" B) "lapsia ei ole eikä tule"
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Nämä on niitä yksisarvisia jotka tuntuu olevan kiven alla. Tuosta nuorempia on kyllä, mutta heitä varten on siellä kauniinpaa ja rikkaampaa kyntäjää tarjolla. Vanhempaa kyllä löytyy varsinkin sitä +30 sakkia jotka haluaa sen vauvan, eilen. Yksi nainen valitteli että kun ei miestä löydy... Hänellä löytyi +250 tinder matchia ja joka ryyppyreissulla heräsi eri miehen vierestä. Väittäisin että hänen ongelmansa oli enemmänkin sen miehen jääminen kuin löytäminen. Mut jos tuo tarkoittaa naiselle että miestä on vaikea löytää niin huhhuh.

Ja ne 28 - 29 vuotiaat on järjestään niitä jotka A) "lapsia on valmiiksi ja lisää ei tule" B) "lapsia ei ole eikä tule"
Miksi nämä hommaisivat ukon silloin kun olisi parhaat neuvotteluasemat eli 21-25 välillä? Oman ikäiset ei tienaa vielä silloin riittävästi enempää ja tyttölapsille hoetaan jatkuvasti nuoresta pitäen kuinka elämä on tyhjää, jos ei ole työelämässä ja lapset on ympäristörikos.

Nykyihmisiltä tuntuu länsimaissa puuttuvan käsitys mitä haluavat elämältä ja tästä seuraa viikonloppukännit kolmekymppisiksi oravanpyörässä kunnes biologinen kello sekoaa. Lapsia tulee ennen tätä vain vahingossa ja yhksi jäädään kun sosiaalivaltio mahdollistaa vaikka keskellä helsinkiä asumisen tulonsiirroilla ja media maalaa tästä vastuuttomuudesta sankaruutta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 355
Nämä on niitä yksisarvisia jotka tuntuu olevan kiven alla. Tuosta nuorempia on kyllä, mutta heitä varten on siellä kauniinpaa ja rikkaampaa kyntäjää tarjolla. Vanhempaa kyllä löytyy varsinkin sitä +30 sakkia jotka haluaa sen vauvan, eilen. Yksi nainen valitteli että kun ei miestä löydy... Hänellä löytyi +250 tinder matchia ja joka ryyppyreissulla heräsi eri miehen vierestä. Väittäisin että hänen ongelmansa oli enemmänkin sen miehen jääminen kuin löytäminen. Mut jos tuo tarkoittaa naiselle että miestä on vaikea löytää niin huhhuh.

Ja ne 28 - 29 vuotiaat on järjestään niitä jotka A) "lapsia on valmiiksi ja lisää ei tule" B) "lapsia ei ole eikä tule"
Kyllä normaaleja 25-30v naisia on vaikka kuinka paljon tinderissäkin, lapsiakin haluavia.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Haluaisin kertoa tähän oman kokemukseni tinderistä. Tuli naisen kanssa matchi juttelin vähän aikaan ja kun mainitsin, että olen harkinnu koulutusta amk:issa sain tietää olen menossa slummeihin koska parhaat urokset valmistuu yliopistosta...muuta tietä ei ole kuulemma kun slummit:(
Aika monelle on tosiaan kynnyskysymys kun on vain amk insinööri. CV kyllä sisältää yliopistotasoista tutkimusta, mutta eipä se paljon naisen mieltä lämmitä. Eikä tarvitse Tinderiä että vähintään maisterin tutkinto olisi vaatimus. Amiksen käyneille ei taas kannata edes yrittää selittää mitä teen, baarissa kyllä vientiä jos naamioituu työväeksi pukeutumalla ferkkareihin ja hankkijan lippikseen.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Jätän tarkoituksella koulutukset ja ammatit mainitsematta nettitreffi/tinderprofiileissa ja aika monta kertaa on hiljaisuus koittanut kun vastaan muuten kiinnostuneen naisen kysymykseen ammatistani. Vaikka työni onkin kohtuu vaativaa (ei mitään paskaduunia, mutta saattaa kuulostaa tylsältä) ja ihan hyvin palkattua (mitä en toki mainosta) niin silti ammatin pitäisi olla jotain jännittävää ja korkeasti arvostettua että kelpaisi.

Toisaalta itse sitten hiljenen kun kuulen että naisella on jo ne 2-3 lasta..
 
Viimeksi muokattu:

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Otat tuon tinderöinnin ehkä vähän turhan vakavasti.
Jep. Ei tuo tykkäys, eikä mätsäys, eikä mätsille juttellu eikä ne treffitkään meinaa että pitäisi olla naimisiin menossa.

Ite katon sillein vaan pikaisesti ettei tekstissä tai kuvissa ole mitään selkeätä vikaa tai estettä. Kattoo sitten tarkemmin kun se mätsi tulee ja juttelee neidolle.

Plus en tiedä onko placeboa vai algorithmin ominaisuus, mutta olen huomannut että kun laittaa viestiä uudelle mätsille niin pian tämän jälkeen tulee tavallista enemmän lisää mätsejä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jep. Ei tuo tykkäys, eikä mätsäys, eikä mätsille juttellu eikä ne treffitkään meinaa että pitäisi olla naimisiin menossa.

Ite katon sillein vaan pikaisesti ettei tekstissä tai kuvissa ole mitään selkeätä vikaa tai estettä. Kattoo sitten tarkemmin kun se mätsi tulee ja juttelee neidolle.
Ja jos siellä on pelkästään linkki avoimeen instagram-tiliin eikä viitsi katsoa niin minkäs sitten teet? Yleensä jostain some-profiilista kuitenkin selviää ihmisen elämästä ja ulkonäöstä paljon enemmän kuin muutaman lauseen profiilista. Some-profiilia tuskin kuitenkaan on räätälöity ihan pelkästään miehen haksauttamiseen ja jos onkin niin sen huomaa nopeasti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Pitääpä vähän avautua tuosta naisten passiivisuudesta. Ärsyttää vaan, kun parienkin treffien jälkeen on aikalailla radiohiljaisuutta toisesta suunnasta ellei itse viestittele. Itsellä ainakin kiinnostus lopahtaa aika tehokkaasti tuossa tilanteessa. Yhden kanssakin, kun totesin parin päivän hiljaisuuden jälkeen, että eiköhän tämä ole tässä, tuli vastauksena ihmettelyä :confused:. Meininkinä on suurinpiirtein, että toivotaan, että se unelmien mies tulee viemään jalat alta ilman, että itse tarvitsee tehdä mitään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Sitäkin, mutta kuten tuon yhden esimerkin kanssa oli, niin kuinka erottaa feidaaminen passiivisuudesta. Viesteihin vastaamattomuus sentään kertoo selkeästi kummasta on kyse.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Feidaamista varmasti on osa - viesteihin viiveellä vastaaminenkin on semmoista väsytystaistelua, jolla pyrkivät saamaan miehen luovuttamaan.

Toisekseen tietty naisilla on myös useampi mies samaan aikaan katsonnassa, ja treffeillä käydään - näitä vähän punnitaan, sekä tietysti ohessa odotetaan, jos kaikkia parempi vielä tulisi vastaan matchinä. Tietty jos on Brad Pitt, saattaa nainen haluta lukita vaihtoehdon välittömästi, mutta harvemmin näin menee. Mies on kuhnurina vain yksi monista, ja jos ei heti treffeillä vienyt jalkoja alta niin tilannetta on erittäin hankala ellei mahdoton enää parantaa; uusia hyvännäköisiä kuhnureita on jonoksi asti.

Yleisesti jos nainen on oikeasti kiinnostunut, ilmaisee herkin ja ujoinkin nainen sen aktiivisesti itse suorasti tai selvästi tulkittavan epäsuorasti nopeasti treffien jälkeen. Kyllä itse sanoisin, että muutoin homma on kaputt - turha ärsyyntyä, sitä ei vain nappaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 243
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom