Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 212
Onhan tuo tinderi täysin hyödytön täällä hieman syrjemmässä, ainakin tässä baut. 40v iässä.
Kukaan nainen ei oikeasti halua +30km välimatkaa jos lähempääkin löytyy.
Muutamia kirjoitteluja silloin tällöin, mutta jos vastapuoli ei koskaan tee, siis oikesti ei koskaan, minkäänlaista aloitetta ja vastaa kolmella sanalla niin eipä sitä oikein keskusteluksi voi sanoa.
Kyllä sitä ihan ihmisten keskuuteen on mentävä. Vaikka johonkin porukkajuoksulenkeille niin kohtaa tuo muodollinen pätevyyskin.
Edelleen nainen antaa ja mies saa, mutta pärjää sitä kyllä vallan mainiosti ilmankin.
Ei tällatteisesta nettitreffailusta viitti itelleen ongelmaa tehdä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Onhan tuo tinderi täysin hyödytön täällä hieman syrjemmässä, ainakin tässä baut. 40v iässä.
Kukaan nainen ei oikeasti halua +30km välimatkaa jos lähempääkin löytyy.
Muutamia kirjoitteluja silloin tällöin, mutta jos vastapuoli ei koskaan tee, siis oikesti ei koskaan, minkäänlaista aloitetta ja vastaa kolmella sanalla niin eipä sitä oikein keskusteluksi voi sanoa.
Kyllä sitä ihan ihmisten keskuuteen on mentävä. Vaikka johonkin porukkajuoksulenkeille niin kohtaa tuo muodollinen pätevyyskin.
Edelleen nainen antaa ja mies saa, mutta pärjää sitä kyllä vallan mainiosti ilmankin.
Ei tällatteisesta nettitreffailusta viitti itelleen ongelmaa tehdä.
Saman olen huomannut, seuraa saa lähinnä matkustelemalla. Liian pieni yliopistokaupunki, ikähaarukka sen mukainen. Enemmistö naisista alle 26-vuotiaita, sitä vanhemmista yli puolet YH-tätejä. Swaipattavaa riittää ehkä 5 per päivä, kun laittaa vielä hyvin optimistisen alaikärajan omaan ikään nähden ja hakuetäysyydeksi yli 100km.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ylläkuvattu ongelmahan ei ole Tinderiin liittyvä sinänsä, vaan väestödemografiaan ylipäätään. Suomessa on naisia lähinnä Etelä-Suomen ruuhkakolmiossa, ja muualla on jotain jämiä. Lisäksi ruuhkakolmion naiset on myös ulkoisesti näteimpiä ainakin painoindeksiin liittyen.

Jossain Kuopion ja Joensuun kaltaisissa kaupungeissa saattaa sukupuolijakauma olla vielä melko siedettävä yliopiston johdosta, mutta kokonaistarjonta aika vähäistä ja naiset on Suomen suurimpia fyysisiltä mitoiltaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Mutta joka tapauksessa miehen ja naisen tarpeet on hieman erilaiset, ja lähtökohtaisesti miehellä olisi kyllä käyttöä kotona odottavalle takuupillulle, joka kenties tekee kotihommiakin.
Takuupillu ja oma muija? Mikan, 47, vaimo on halunnut seksiä kerran 12 vuoden aikana Mikan, 47, vaimo on halunnut seksiä kerran 12 vuoden aikana: ”Eniten kaipaan läheisyyttä ja sitä, että joku vielä haluaa minua”

Siis sinkkuna sitä takuupillua vasta onkin mutta seurustelussa sitä ei ole ikinä niin paljon.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Siis sinkkuna sitä takuupillua vasta onkin mutta seurustelussa sitä ei ole ikinä niin paljon.
Takuupillua ei oikeastaan ole keskivertomiehellä sinkkuna eikä seurustellessa, mutta seurustelusuhteessa siitä huolimatta on seksin määrä yleensä runsaampi kuin sinkkuna. Sinkkuna voi olla monia eri partnereita, mutta seksin kokonaismäärä silti vähäisempi.

Tästä syystähän etenkin miehet helposti takertuvat naiseen. Lähtökohtaisesti vakituinen suhde turvaa miehen seksielämän parhaiten. Ei sekään optimi ole, koska miehen seksuaalisuus oikeastaan janoaa vaihtelua, mutta käytännössä keskivertomiehen pitää valita joko yksi vakituinen ja säännöllinen pillu tai sitten useita hyvin satunnaisia pilluja ilman mitään tietoa että koska seuraavan kerran saa.

Naisten keskuudessa tuntuu olevan muotia "polyamoria", mutta keskivertomiehelle on yleensä utopiaa, että voisi harrastaa säännöllistä seksiä useiden eri naisten kanssa yhtä aikaa, ja vieläpä niin että naiset tietää sen ja hyväksyy sen. Eikä sillä ihan hirveästi kannata Tinderissä kerskua.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Onko sulla lukihäiriö tms? Jotenkin ei nyt millään tunnu menevän jakeluun.

Naiset haluavat panna niin paljon kuin naiset haluavat panna, ja myös panevat. Noin keskimäärin.

Miehet taas panevat sen verran kuin naiset haluavat panna, eikä sen verran mitä miehet itse haluaisivat panna, mikä olisi aika paljon enemmän.
Siis tutkimuksen mukaan naiset panevat enemmän mitä miehet joten naiset eivät saa niin paljon panna kuin haluisi. Samaten "Miehet taas panevat sen verran kuin naiset haluavat panna" on väärä kun nimenomaan naiset haluaisi panna miehiä enemmän.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Siis tutkimuksen mukaan naiset panevat enemmän mitä miehet joten naiset eivät saa niin paljon panna kuin haluisi. Samaten "Miehet taas panevat sen verran kuin naiset haluavat panna" on väärä kun nimenomaan naiset haluaisi panna miehiä enemmän.
Tulkintaohje noihin jorinoihin:

Miehet ei saa panna tarpeeksi = Jorma ei saa panna tarpeeksi
Nykyään suhteet ei kestä = Jorman suhteet ei kestä

etc. Ajattele omasta kokemuksesta yleistämistä niin pääset nopeasti jyvälle ;)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
449
Siis tutkimuksen mukaan naiset panevat enemmän mitä miehet joten naiset eivät saa niin paljon panna kuin haluisi. Samaten "Miehet taas panevat sen verran kuin naiset haluavat panna" on väärä kun nimenomaan naiset haluaisi panna miehiä enemmän.
Missä tuollainen tutkimus on ollut?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
74
Tää on jännä jatkuva väittely. JormaVeitikalla on siellä rivien välissä kyllä ihan asiaa ja pointtia, mutta ilmaisee sen yleisesti sekavasti ja liian kärjistetysti. Vastaavasti "toisella osapuolella" keskustelussa on ihan yhtälailla pointtia. Nykyään ihmissuhteet ovat kertakäyttökamaa, ihmiset etsivät aina vain parempaa vaikkeivät sitä koskaan varmaan löydäkään, kuten kaikissa muissakin elämän osa-alueissa. Toisaalta irtosuhteet vaikuttavat nykyään myös olevan muodissa, ainakin mediahehkutuksesta päätellen.

@JormaVeitikka Tuus ny kertomaan, että mitä kaipaat vastakkaiselta sukupuolelta? Sekavien tekstiesi johdosta täällä ajatellaan sinun hakevan mahdollisimman paljon erilaista seksiseuraa, toisaalta vaikuttaa siltä, että etsit oikeasti jotain järkevää kestävää parisuhdetta, mutta ihmiset on perseestä. Joten olet melkeinpä jo kyllästynyt yrittämään? Kyynisyys aiheeseen nyt on aivan selvä.

Eikös ne viimeisimmät tutkimukset Suomesta osoittaneet, että seksikumppaneiden määrät ovat kasvaneet mutta seksikertojen määrä on vähentynyt?

Päätinpä nyt vastata tähän ketjuun vaikka tämä onkin jatkuvaa kinaamista aiheesta ilman mitään syytä ja olen koittanut olla sotkeutumatta tähän.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Missä tuollainen tutkimus on ollut?
Ainakin Finsex-tutkimuksessa on tällaista ilmennyt, mutta täällä sitä kyllä nyt tulkitaan ihan ihmeellisesti.

Ainakin nuoret naiset harrastaa ilmeisesti enemmän seksiä kuin nuoret miehet, mutta ei se nyt herran jestas nuorten miesten halujen puutteesta ole kiinni! Täytyy olla ihan ihmeellinen aivotoiminta ihmisellä, jos sen jotenkin sillä tavalla menee päässään jäsentämään.

Tuus ny kertomaan, että mitä kaipaat vastakkaiselta sukupuolelta? Sekavien tekstiesi johdosta täällä ajatellaan sinun hakevan mahdollisimman paljon erilaista seksiseuraa, toisaalta vaikuttaa siltä, että etsit oikeasti jotain järkevää kestävää parisuhdetta, mutta ihmiset on perseestä. Joten olet melkeinpä jo kyllästynyt yrittämään? Kyynisyys aiheeseen nyt on aivan selvä.
Optimi olisi tietenkin runsaasti rakkautta ja laadukasta seksiä, mieluiten useammalta kuin yhdeltä ihmiseltä. En toki luule, että se on mahdollista. Koska ei se ole, onhan nämä nähty.

Eikös ne viimeisimmät tutkimukset Suomesta osoittaneet, että seksikumppaneiden määrät ovat kasvaneet mutta seksikertojen määrä on vähentynyt?
Kyllä, juuri niin.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 362
@JormaVeitikka Tuus ny kertomaan, että mitä kaipaat vastakkaiselta sukupuolelta? Sekavien tekstiesi johdosta täällä ajatellaan sinun hakevan mahdollisimman paljon erilaista seksiseuraa, toisaalta vaikuttaa siltä, että etsit oikeasti jotain järkevää kestävää parisuhdetta, mutta ihmiset on perseestä. Joten olet melkeinpä jo kyllästynyt yrittämään? Kyynisyys aiheeseen nyt on aivan selvä.
Muistelisin aiemmista ulinoista, että ei sais olla lävistyksiä, tatuointeja, ylipainoa, vääränlaista pukeutumista, lapsia, aiempia suhteita, monia seksikumppaneita, liian vähiä seksikumppaneita, tupakointia, epäilyttäviä harrastuksia, liian pitkä, liian lyhyt ja vielä pitäis jormalle avata sakset kun jormalla tekee mieli vaikka jorma onkin tavismies.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Muistelisin aiemmista ulinoista, että ei sais olla lävistyksiä, tatuointeja, ylipainoa, vääränlaista pukeutumista, lapsia, aiempia suhteita, monia seksikumppaneita, liian vähiä seksikumppaneita, tupakointia, epäilyttäviä harrastuksia, liian pitkä, liian lyhyt ja vielä pitäis jormalle avata sakset kun jormalla tekee mieli vaikka jorma onkin tavismies.
Minä en ole tuollaisia vaatimuksia esittänyt, kyllä on ollut ihan joku toinen tyyppi.

Mä olen yksinkertainen mies ja mulla on yksinkertaiset toiveet naisten suhteen. Mukava ja silmiin sopiva, ei oikeastaan muuta tarvita. Tietenkään frigidi ei saa olla.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 362
Minä en ole tuollaisia vaatimuksia esittänyt, kyllä on ollut ihan joku toinen tyyppi.

Mä olen yksinkertainen mies ja mulla on yksinkertaiset toiveet naisten suhteen. Mukava ja silmiin sopiva, ei oikeastaan muuta tarvita. Tietenkään frigidi ei saa olla.
En nyt tätä sun oksennusta jaksanut enempää kahlata kuin mitä google tarjosi, mutta tässä pari quotea.

Ylipainoinen nainen ei koskaan ole kauniimpi kuin sama nainen ei-ylipainoisena. Se nyt on aika kiistämätön fakta, josta aidosti eri mieltä olevat kuuluvat hyvin pieneen ja marginaaliseen vähemmistöön.

Poliittisen korrektiuden nimissä monikin voi tietysti höpöttää mitä sylki suuhun tuo.

Ja naisilta itseltään tai niiden homomieskavereilta ei kysytä.
....Lisäksi naiset ei keskimäärin tajua sitä, kuinka suuri merkitys estetiikalla on miehille. Jos olet nuoruuden kiimassa ottanut kropan täyteen tatuointeja ja lävistyksiä ja syönyt itsesi 30 kiloa ylipainoiseksi, et voi olettaa, että hyvät perhemiehet ottaa sut innoissaan hoiviisi ja viihtyvät kanssasi sen 10 vuotta ennen kuin SINÄ otat hatkat. Vaikka nykyajan perverssiys kyllä tuonkin täysin mahdollistaa, maailma on niin täynnä epätoivoisia miehiä!
Turha nyt käydä saivartelemaan.

Miesten ulkonäkö on enemmän subjektiivista kuin naisten ulkonäkö, ja toisekseen ulkonäkö määrittelee miehen arvoa vain osaksi. Miehellä on muitakin keskeisiä vetovoimapiirteitä kuten älykkyys, karisma ja varallisuus.

Naisten ulkonäköihanteet on sen sijaan aika tietynlaiset universaalisti, ja esimerkiksi tatuoinnit, lävistykset ja ylipaino eivät kuulu niihin. Lisäksi naiselle tärkeä vetovoimaan vaikuttava tekijä on ikä. Tämä on ihan rehellistä biologiaa....
Se on ihan normaalia biologiaa, että samaan naiseen vähän kyllästyy aikansa pantuaan. Mutta jos seksuaaliset kemiat toimii hyvin, niin kyllä sitä sitten tekee mieli ihan riittävästi pidempäänkin.

Itse olen huomannut, että halujen hiipumiseen vaikuttaa se, jos nainen alkaa käyttäytymään vähän liian "huolettomasti", esimerkiksi röyhtäilee ja piereskelee kuin pahinkin mies, ja jättää henkilökohtaisen hygienian välillä vähän huomiotta. Tuollaiseen kun aikansa syyllistyy, niin miehen halut ei välttämättä enää koskaan palaa entiselleen. Puhun ihan omista kokemuksistani.

Naisen pitäisi tajuta, että hän on miehen silmissä eroottinen olento, ja olisi sellaisena myös syytä säilyä. En tarkoita, että pitäisi koko ajan olla tällättynä ja seksikkäänä, vaan että vähän kiinnittää tuollaisiin em. asioihin huomiota ja edes yrittää olla nainen.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Niin, yleisellä tasolla esimerkiksi tatuoinnit ja lävistykset eivät ole erityisen naisellisia, ja eivät miehet niistä keskimäärin syty.

Mulle nämä eivät ole kynnyskysymys. Voi olla, että aika harvalle miehelle on kynnyskysymys. Mutta ei ne silti naisellisia ole.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Kyllä varmasti naisilla seksipartnereiden määrä on lisääntynyt vaikka kertojen määrä olisikin laskenut. Tämähän johtuu siitä että naiset antaa sille suhteellisen pienelle joukolle alfamiehiä joilla hommia piisaa, kun suurin osa tavismiehistä jää ilman.

Tämä on seurausta siitä että etsitään sitä satujen prinssiä omista lähtökohdista riippumatta ja ei tämän prinssin tarvi tyytyä jonkun muun prinssin paksuksi laittamaan yh-mammaan, kunhan käy kyntämässä.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kyllä varmasti naisilla seksipartnereiden määrä on lisääntynyt vaikka kertojen määrä olisikin laskenut. Tämähän johtuu siitä että naiset antaa sille suhteellisen pienelle joukolle alfamiehiä joilla hommia piisaa, kun suurin osa tavismiehistä jää ilman.
Juuri näin, ja Tinder on omalta osaltaan kiihdyttänyt tätä kehitystä, koska naiset voivat nyt suurin piirtein kotiinkuljetuksella tilata panomiehen itselleen. Enkä kovin paljon liioittele. Olen pari kertaa itsekin päässyt tätä toteuttamaan, tyyliin ovesta sisään ja ei montaakaan minuuttia niin ollaan jo sängyssä (siis täysin ennestään tuntemattoman naisen kanssa). Mutta en silti tykkää tästä yhtään, koska olen kuitenkin aika tavis enkä pysty pitkässä juoksussa kilpailemaan varsinaisia alfa-panomiehiä vastaan tässä. Ja saatan haluta vähän vakavampaakin/pidempääkin suhdetta.

Julkkiksilla ja muilla staroilla on kissan päivät. Tätähän se 4-kymppinen Esko Eerikäinenkin jossain haastattelussa hehkutti.

Ehkäpä paras vinkki Tinderiin onkin:

1) Ole kuuluisa
2) Ole läsnä Tinderissä
3) Profit?

PS. Tuli muuten tuosta mieleen, että julkkiksillehan on Tinderissä oma "vip" -puoli, jossa voivat käsittääkseni mätsäillä toisiaan. Pari vuotta sitten pääsin tuonne ilmeisesti vahingossa vähäksi aikaa, koska mut varmaan sekoitettiin erääseen julkkikseen. En kuitenkaan tuolloin ihan tajunnut mistä on kysymys vaan vasta jälkeenpäin...
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kauanko te siellä tinderissä juttelette? Mulla menee tyyliin niin että kyselen mitä tekee työksi, missä asuu, mitä harrastaa ja sit yleensä jo kysyn että mennäänkö lounaalle/kahville tms. Ja 9/10 on saannut lähteä, en mä jaksa naputella niitä viestejä siellä tinderissä.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
5
Tinderin seuranhakua on tutkittu yliopistoissa. Tutkimuksen mukaan nainen saa Tinder-matchin noin 17 kertaa todennäköisemmin kuin mies. Monet miesten saamat matchit tulivat lisäksi toisilta miehiltä, joten ei ole mikään ihme, että valtaosa miehistä jää nuolemaan näppejään hakiessaan naisseuraa Tinderistä:


A group of scientists at Queen Mary University of London, Sapienza University of Rome, and Royal Ottawa Health Care Groupstudied the behavior of Tinder users and found that women generally swipe right only for men they're seriously interested in, while men are less picky. That ultimately leads to a frustrating experience for everyone.

For the study, the scientists created 14 fake profiles of male and female Tinder users and set them loose in New York and London. The fake users liked everyone — thousands of people — within a 100-mile radius.

The researchers were interested specifically in how many "likes" each profile would rack up (i.e. how many matches they'd make) and how many messages they would receive from users they'd matched with.

Results showed stark gender differences.

The fake men only matched with others 0.6% of the time. The fake women, on the other hand, matched with others 10.5% of the time.


Interestingly, most of the matches for the fake women and fake men came from men, suggesting that homosexual men are more willing to swipe right than heterosexual women are.

As for messages, just 7% of male matches sent a message, compared to 21% of women.
There's a key difference in how men and women use Tinder — and it makes the whole experience frustrating for everyone
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Kyllä varmasti naisilla seksipartnereiden määrä on lisääntynyt vaikka kertojen määrä olisikin laskenut. Tämähän johtuu siitä että naiset antaa sille suhteellisen pienelle joukolle alfamiehiä joilla hommia piisaa, kun suurin osa tavismiehistä jää ilman.
Ennen naiset antoivat vielä pienemmälle piirille mitä nykyään. Miten ennen sitten sitä pillua saatiin tavuksina kun naiset olivat vielä ronkelimpia?

Juuri näin, ja Tinder on omalta osaltaan kiihdyttänyt tätä kehitystä, koska naiset voivat nyt suurin piirtein kotiinkuljetuksella tilata panomiehen itselleen. Enkä kovin paljon liioittele.
Itse uskallan väittää että olen tämän saitin rumimmasta päästä oleva mies joka on myös hiukan ujo ettei uskalla lähestyä naista kuin kännissä. Itse vain kiitän luojaa että joku keksi tinderin että tälläisellä rumiluksellakin on mahdollisuus saada seksiä niin paljon kuin vaan jaksaa harrastaa. Itse olen myös aikas helvetin ronkelikin naisten suhteen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itse uskallan väittää että olen tämän saitin rumimmasta päästä oleva mies joka on myös hiukan ujo ettei uskalla lähestyä naista kuin kännissä. Itse vain kiitän luojaa että joku keksi tinderin että tälläisellä rumiluksellakin on mahdollisuus saada seksiä niin paljon kuin vaan jaksaa harrastaa. Itse olen myös aikas helvetin ronkelikin naisten suhteen.
Niin, eihän tuo mikään uusi juttu ole. Aina on ollut niitä muiden mielestä yllättävän lyhyitä, rumia, läskejä tms. jätkiä, jotka on silti kerta toisensa jälkeen saanut nätin tytön kanssa tilanteen lämmiteltyä. Teet oikein jotain, mitä muut eivät tee ja sen jonkun tavoitteluunhan nämä kaikki PUA-käärmeöljykauppiaatkin pohjaavat. Se joku vaan on sosiaalinen lahjakkuus, karisma, hauskuus, nopea äly ja siitä seuraavat hyvät jutut tai joku vastaava, mitä ujo burgeri ei todellakaan voi kirjoista tai edes kursseilta opetella.

Mutta yhden kohtuullisen hyvän kuvan varmaan sinäkin tarvitsit?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Niin, eihän tuo mikään uusi juttu ole. Aina on ollut niitä muiden mielestä yllättävän lyhyitä, rumia, läskejä tms. jätkiä, jotka on silti kerta toisensa jälkeen saanut nätin tytön kanssa tilanteen lämmiteltyä. Teet oikein jotain, mitä muut eivät tee ja sen jonkun tavoitteluunhan nämä kaikki PUA-käärmeöljykauppiaatkin pohjaavat. Se joku vaan on sosiaalinen lahjakkuus, karisma, hauskuus, nopea äly ja siitä seuraavat hyvät jutut tai joku vastaava, mitä ujo burgeri ei todellakaan voi kirjoista tai edes kursseilta opetella.

Mutta yhden kohtuullisen hyvän kuvan varmaan sinäkin tarvitsit?
Itseasiassa musta ei saa kuvattua hyvää kuvaa ei sitten millään. En ole sosiaalisesti lahjakas, karismaakaan ei löydy ja nopea äly? Tuskin sitäkään löytyy ehkä sen on korvannut että on hyvällä tavalla "vähän outo". Itse olen sosiaalisissa tilanteissa ja keskusteluissa aikas huono. Ehkä se juttu millä saan naiset on että en ole kaikesta huolimatta kateellinen, katkera tai pröystäilijä. Ulkonäön, sosiaalisin taidoin tai karisman takia se ei ainakaan ole.
 
Viimeksi muokattu:

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Yritin tänään aktivoitua swaippailemaan mutta vähän pisti vituttamaan, kun huomasi että viiden minuutin välein tulevat samat naamat eteen. Pistääkin miettimään, että tallentaako ohjelma edes pyyhkäisyjä ja johtuuko omienkin matchien romahtaminen siitä, että suurin osa pyyhkäyksistä ei itse asiassa rekisteröidy minnekään.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Yritin tänään aktivoitua swaippailemaan mutta vähän pisti vituttamaan, kun huomasi että viiden minuutin välein tulevat samat naamat eteen. Pistääkin miettimään, että tallentaako ohjelma edes pyyhkäisyjä ja johtuuko omienkin matchien romahtaminen siitä, että suurin osa pyyhkäyksistä ei itse asiassa rekisteröidy minnekään.
itselläni tulee 3-4 päivän välein samoja naamoja silloin tällöin vastaan
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Ei riitä enää "silloin tällöin", kun käytännössä on niin, että olen muutamassa sessiossa pyyhkinyt tässä ja joka kerta tulee samoja naamoja vastaan. Osa tullut jo 3-4 kertaa ja kaikkia tuskin muistankaan.

Edit: Nyt avasin taas ohjelman ja viidestä ensimmäisestä kortista kaksi on varmuudella nähty aiemmin tänään.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Minulla oli alkukuusta samaa ongelmaa, 7 naamaa tuli vastaan yli 10 kertaa, paljon muita ei sit tullutkaan. Ehkä se Tinderin algoritmi vaan koittaa nyt sanoa että mene muualle pilaamasta panomiesten mestaa
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 179
Itsekin päätin kokeilla Tinderiä ja 1,5 viikossa tullut joku 20 matchia, vaikka aika nirso olen. Harmi vaan, kun moni aika kaukana. 16 vuotiaitakin kaksi ja yksi 17 näyttää olevan.

Tähän mennessä kaikki vastanneet viestiin ja osan kanssa juttu luistanutkin jonkun verran. Yhden tapasinkin opiskelijabileissä ja oli kyllä helvetin kylmä tapaus ja pieni vitutus iski. Toinen, jonka kanssa juttu sujui ghostasi varoittamatta. Tähän mennessä yksi tehnyt aloitteen ja alkoi heti suorastaan vaatimaan osoitettani. Oli 7 vuotta itseäni vanhempi ja tuli mieleen joku perheenäiti, joka halusi nuorempaa panoa :D

Harmi, kun itselläni ei oikein pokka riitä suoraan lähteä ehdottelemaan jotain härskimpää. Toki biossakin voisi semmoista vihjailla, mutta nolottaa, kun paljon tuttuja tulee vastaan.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Ja ylipäänsä, miksi suuttua tai vaipua itsesääliin jos nainen listaa listan asioita mitä mieheltä haluaa? Kai hänellä on oikeus haluta, fakta on vain se että miehet tavoittelee aina sitä kauneinta vaikka omat ulkoiset avut ei siihen riitä, jää kaksi vaihtoehtoa, siirtyä eteenpäin tai yrittää hurmata nainen muilla kuin ulkoisilla kyvyillä. Paksu lompakko helpottaa, mutta onko se aitoa? Paras on vain hyvät keskustelutaidot ja ymmärrys naisista ja niiden tarpeista ja pikkusen pelisilmää.
No tuo nyt ei miun mielestä pidä aivan paikkaansa että "aina tavoitellaan kauneinta". On sellaisia tyhjäpäitä kyllä tullut nähtyä niistä kauniista (ja kaiken muunkin näköisistä) että ei olisi tullut mieleenkään yrittää mitään suhdetta viritellä. Seksihommelit sitten erikseen tietysti.

Loppujen lopuksi nuo iskuhommat taipuu siihen omaan luonteeseen ja supliikkiin. Tällä tarkoitan sitä että jos omaat normaalin vartalon ja perus naaman niin sen jälkeen on hyvä yrittää minkänäköistä mammaa tahansa kunhan osaat keskustella järkevästi ja kuunnella toisenkin juttuja. Tämä ihan omasta laajasta kokemuksesta kun sinkkuna lähes 10v olin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Parastahan on juuri naisten profiilit joissa selkeästi sanotaan mitä halutaan, onpahan selvää miksi ei tule mätsiä tai jopa itse pyyhkii vasemmalle kun ei oikein mätsää listan perusteella. Ulkoisesti älyttömän kauniita kyllä löytyy suurissa määrin varsinkin pääkaupunkiseudulta, mutta määrällisesti tarjontaa on niin paljon ettei haittaa vaikka 99.9% ei kiinnostuisi. Tietysti jos on kovin synkkä lista siitä mistä ei tykkää, niin tulee mieleen ettei ole sellainen positiivinen ihminen jota etsii, ja pyyhkäsen suosiolla vasemmalle.

Keskustelutaidot menevät jo seuraavaan asteeseen Tinderissä, eli kun mätsi on jo löytynyt. Siinä mielessä vähemmän komean tulisi käyttää profiilin kirjoittamiseen hieman aikaa.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Minulla oli alkukuusta samaa ongelmaa, 7 naamaa tuli vastaan yli 10 kertaa, paljon muita ei sit tullutkaan. Ehkä se Tinderin algoritmi vaan koittaa nyt sanoa että mene muualle pilaamasta panomiesten mestaa
Olen tässä taas miettinyt tätä asiaa, kun mulla oli hetken aikaa se kultajäsenyys ja näin ennakolta kaikki tykkäystä antaneet profiilit. Jätin sinne jonoon läjän tykkäyksiä, mutta ne eivät koskaan tulleet mulle vastaan muuten vaan swaippaillessa. Muistan ainakin parista sen, että olin jo itse swaipannut vasemmalle ja vasta tuon jälkeen joskus paljon myöhemmin ne profiilit ilmestyivät minun tykkäysjonooni.

Tästä olen nyt alustavasti päätellyt, että Tinder näyttää profiileita sellaisillekin tyypeille, jotka ovat itse jo swaipanneet vasemmalle, mutta niitä tykkäyksiä ei normaalissa pelissä tule enää toisessa päässä näkyviin. Mutta kultamuna ne toki kerää samaan koriin, koska sitten on hyvä mainostaa, että osta osta osta. Nyt kultajäsenyyden vanhettua tuohon tykkäysjonon päällimmäiseksi eli blurratuksi on ilmestynyt jokin uudelta vaikuttava profiili tai kuva, mutten ole armottomasta swaippailusta huolimatta onnistunut sitä poistamaan siitä. Eli varmaan taas joku aiemmin hylätty kortti.

Ei tästä varmaan voi muuta päätellä kuin että algoritmi on optimoitu kusettamaan ihmisiä ja huijaamaan rahat pois.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Ainut järkevä ajatus tuohon että tykkääjät ei tule vastaan swaipatessa on että tykkääjä on jo matkustanut toiselle paikkakunnalle. Mahdollista jos tykkäykset tulee normaalisti pitkällä viiveellä, esim. näkyy vasta muutaman päivän päästä, jos ei ole jo matkustanut hakuetäisyyden ulkopuolelle.

Tykkäyksiä on minullakin jonossa mutta eivät tule koskaan swaipatessa vastaan. Tulee myös Tinderin ilmoituksia että nyt kannattaa avata Tinderi kun olen saanut uusia tykkäyksiä. Tosin jonossa ei ole yhtään enempää tykkääjiä kuin edellisenä päivänä.

Toisaalta tuo hakuetäisyys ei aina toimi, swaipatessa voi tulla vastaan myös yli 400km päässä olevia naisia, eikä sen takia että tulisi mätsi, vaan joku mahdollisesti vanha jälki sijainnista aiheuttaa virheen, tai sitten on vaan bugi. Tästä voisi ajatella että tykkäykset pitäisi tulla vastaan vaikka ovat sillä hetkellä kauempana. Tosin vuosi sitten yli 200km päässä olevat oikealle swaipatut naiset olivat 100% mätsi, eli algoritmissa on tapahtunut muutos.

Voisihan sitä tietty keksiä ajatuksen että Tinderi on pudottanut maksuttoman tilin luokkaan "no match"
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Kultajäsenenä pääsee katsomaan profiilin tiedot ja sieltä kyllä näkee, että etäisyys on alle 10 km, eli ei ole kyse siitä, että matchiehdokas olisi vain siirtynyt kauemmas. Ja ainakin mun kohdalla Tinder tyrkyttää estoitta niitä kaukanakin olevia matcheja vaikka miten yrittäisi rajoittaa hakusädettä; voi toki olla, että tuo on välillä bugittanut Tinderin palvelimillakin ja se on taas tällä hetkellä korjattuna.

Mulle on tullut kaksi kertaa ns. valeilmoitus uudesta tykkäyksestä. Lisäksi kerran illalla saatu tuore tykkäys oli kadonnut seuraavana aamuna. Toinen noista valeilmoituksista taisi johtua siitä, että sain uuden tykkäyksen jo listalla olleelta tyypiltä, joka oli siirtynyt tykkäysjonon kärkeen.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Jaahas, ja taas ne assalla lonnivat rahattomat, asunnottomat, työttömät, oleskeluluvattomat ja muutkin totaalisen statuksettomat mamut vie kunnon koulutetun tietotyöläisen preferoimat mimmit :shifty:

Emt. varmaan ne voi sitten tinderin tukottaa joutilaisuudessan...
Joo kyllähän moni tietotyöläinen kelpuuttaisi yliopistokoulutetun naisen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 573
Ainut järkevä ajatus tuohon että tykkääjät ei tule vastaan swaipatessa on että tykkääjä on jo matkustanut toiselle paikkakunnalle. Mahdollista jos tykkäykset tulee normaalisti pitkällä viiveellä, esim. näkyy vasta muutaman päivän päästä, jos ei ole jo matkustanut hakuetäisyyden ulkopuolelle.

Tykkäyksiä on minullakin jonossa mutta eivät tule koskaan swaipatessa vastaan. Tulee myös Tinderin ilmoituksia että nyt kannattaa avata Tinderi kun olen saanut uusia tykkäyksiä. Tosin jonossa ei ole yhtään enempää tykkääjiä kuin edellisenä päivänä.

Toisaalta tuo hakuetäisyys ei aina toimi, swaipatessa voi tulla vastaan myös yli 400km päässä olevia naisia, eikä sen takia että tulisi mätsi, vaan joku mahdollisesti vanha jälki sijainnista aiheuttaa virheen, tai sitten on vaan bugi. Tästä voisi ajatella että tykkäykset pitäisi tulla vastaan vaikka ovat sillä hetkellä kauempana. Tosin vuosi sitten yli 200km päässä olevat oikealle swaipatut naiset olivat 100% mätsi, eli algoritmissa on tapahtunut muutos.

Voisihan sitä tietty keksiä ajatuksen että Tinderi on pudottanut maksuttoman tilin luokkaan "no match"
Kyllä ne osta gold pallurassa olevat mätsit tulevat vastaan melkein heti.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Poistin koko profiilini sekä tinderin ja tein uuden profiilin niin siinä gold pallurassa oli välittömästi 3 tykkäystä jonossa?
Muutenkin tuossa näyttää pyörivän pitkälti samat namat mitä viimeaikoina swaippasin vanhalla profiililla (pk-seutu)

edit: Noin vuosi sitten tein edellisen kerran profiilin resetin ja se kyllä auttoi. Matcheja tuli sen verran tiheään ettei enää viitsiny edes swaippailla enempää että ehtii viestitellä edellisten kanssa, mutta nyt tällä resetillä ei tunnu olevan mitään vaikutusta enään. Pysyn kannassani että algoritmeja on peukaloitu..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7
Kyllä ne naiset haluavat seksiä siinä missä sinäkin eivätkä suinkaan pihtaile vittuilun vuoksi. Tarjontaa vain on niin paljon ja jatkuvasti, ettei pelkkä tilaisuuden tarjoutuminen riitä mielihalujen heräämiseen.
Omassa tuttavapiirissä on useampikin noin nelikymppinen yh-nainen, jotka pyörittävät 3-6 miehen panorinkiä ihan vaan sen takia, että aina kun tekee mieli, niin joku rinkiläisistä on vapaana. Rinkiin kuulemma pääsee, jos osaa edes alustavasti käytöstavat ja perussiisteyden, ei ole liian komea, eikä ala parin panon jälkeen haaveilemaan mitään parisuhdetta.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Omassa tuttavapiirissä on useampikin noin nelikymppinen yh-nainen, jotka pyörittävät 3-6 miehen panorinkiä ihan vaan sen takia, että aina kun tekee mieli, niin joku rinkiläisistä on vapaana. Rinkiin kuulemma pääsee, jos osaa edes alustavasti käytöstavat ja perussiisteyden, ei ole liian komea, eikä ala parin panon jälkeen haaveilemaan mitään parisuhdetta.
Aika sairasta.

Eikä ne panoringit sinänsä ole sairasta, vaan se, että ollaan tultu tilanteeseen, jossa nelikymppiset yh-äiditkin on olosuhteiden pakosta jo niin kuumaa hottia, että ne kuikuilee korkealta jalustaltaan alaspäin meitä tavallisia kuolevaisia miehiä kuin joku vitun parikymppinen missi.

Tasa-arvoa taas kerrakseen, joopa joo. Harvalla miehellä on mahdollisuutta tuollaisia rinkejä pyörittää Suomessa. Ei se mahdotonta ole, ja onhan mullakin elämässäni ehkä noin muutaman kuukauden ajan ollut useita vakipanoja kerrallaan, mutta pääasiassa keskivertomiehen seksielämä Suomessa on yhtä vitun pään seinään hakkaamista.

Onneksi alkaa ikää olla jo sen verran, että himot hiipuu silmissä. Kyllä helpottaa! Aaaaah. Saa pihtarihorot pitää tavaransa ihan rauhassa ja panna niitä panorinkejään ihan vapaasti.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Eikä ne panoringit sinänsä ole sairasta, vaan se, että ollaan tultu tilanteeseen, jossa nelikymppiset yh-äiditkin on olosuhteiden pakosta jo niin kuumaa hottia, että ne kuikuilee korkealta jalustaltaan alaspäin meitä tavallisia kuolevaisia miehiä kuin joku vitun parikymppinen missi.
Siksi vähän varttuneemmat naiset ovat suosittuja kun sillä välttää turhan paskan draaman kun ne tietää että mikä on pelin henki eikä rupea joka vitun kerta haaveilemaan parisuhteesta ja ne osaavan hommansa. Nuoria taas saa aina kädestä pitäen opastaa ja silti ne ei osaa vittuakaan. Kumman itse valitsisit paskan seksin vai hyvän?

Tasa-arvoa taas kerrakseen, joopa joo. Harvalla miehellä on mahdollisuutta tuollaisia rinkejä pyörittää Suomessa
Jos näin on niin ehkä olisi syytä katsoa peiliin (ja enkä tarkoita ulkonäköä) että mikäs on mahtanut mennä pieleen. Jos ei osaa edes alkeellisia käytöstapoja, ei osaa pitää pitää huolta omasta hygieniasta/vaatteiden puhtaudesta ja ei osaa panna niin on ihan turha edes haaveilla panoringeistä




Mikä vika yh-äipissä on jos seksiä harrastaa? Itse en kyllä ikinä rupeisi mitään vakaa juttua rakentamaan yh-äipän kanssa mutta aina ihmetellyt että miten se muksu seksin harrastamiseen vaikuttaa kun et edes ikinä sitä muksua edes tule näkemään. Onkohan osalla jotain pedari ajatuksia jos muijalla on muksu :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Hyvähän se on että yksi yh-mamma voi pitää useamman miehen kohtuullisen tyytyväisenä. Vähemmän töitä alistetuille kurtisaaneille, jotka tekevät työtä, eli nussivat, pakosta. YH-mamman paneminen on vielä huomattavasti hyväksyttävämpää kuin huorissa juokseminen.

Kyllä yh-mammatkin voi löytää sen oikean, mutta kait harvemmin lapsettomasta miehestä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Omassa tuttavapiirissä on useampikin noin nelikymppinen yh-nainen, jotka pyörittävät 3-6 miehen panorinkiä ihan vaan sen takia, että aina kun tekee mieli, niin joku rinkiläisistä on vapaana. Rinkiin kuulemma pääsee, jos osaa edes alustavasti käytöstavat ja perussiisteyden, ei ole liian komea, eikä ala parin panon jälkeen haaveilemaan mitään parisuhdetta.
Tuohon asti oli ihan tuuhea skenaario :smoke:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Siksi vähän varttuneemmat naiset ovat suosittuja kun sillä välttää turhan paskan draaman kun ne tietää että mikä on pelin henki eikä rupea joka vitun kerta haaveilemaan parisuhteesta ja ne osaavan hommansa. Nuoria taas saa aina kädestä pitäen opastaa ja silti ne ei osaa vittuakaan. Kumman itse valitsisit paskan seksin vai hyvän?
Kyllä miehet lähtökohtaisesti haluavat panna nuorta naista, jos on varaa valita. Siksi esimerkiksi huorasivustotkin on täynnä nuoria naisia, ja vanhemmat daamit niissä kuvioissa on enemmänkin kuriositeetti.

Tottakai seksi voi olla hyvää keski-ikäisen naisenkin kanssa. Itselläni oli erittäin laadukas seksisuhde tuollaisen naisen kanssa viime syksynä. Mutta edelleenkin jos olisi varaa valita, niin mieluummin olisi saanut olla 20 vuotta nuorempi tämä nainen. :)

Iän karttuminen ei ole naisen ystävä, ja siksipä naiset pyrkivät ikääntymistä vastaan kaikin keinoin taistelemaan ja asian ympärillä pyörii miljardibisnes. Tai biljoonabisnes oikeastaan.

Nelikymppinen voi parhaimmillaan olla kuumempi pakkaus kuin keskiverto parikymppinen, mutta se on harvinaista.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
449
Aika sairasta.

Eikä ne panoringit sinänsä ole sairasta, vaan se, että ollaan tultu tilanteeseen, jossa nelikymppiset yh-äiditkin on olosuhteiden pakosta jo niin kuumaa hottia, että ne kuikuilee korkealta jalustaltaan alaspäin meitä tavallisia kuolevaisia miehiä kuin joku vitun parikymppinen missi.
No eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys, että naiset voivat pitää tuollaisia rinkejä jos haluavat? Mikä tahansa edes läheisesti tasa-arvoinen yhteiskunta ajautuu tuollaiseen tilanteeseen, koska ero seksihaluissa on niin suuri. Mutta ei tilanne sen parempi ole aikaisemminkaan. Nykyään on melko varmasti helpompi saada miehenä määrällisesti enemmän naisia kuin koskaan aikaisemmin. Mutta sitä on turha verrata siihen miten helppoa naisen on saada miehiä. Se ero ei tule häviämään mihinkään, joten on vain paljon helpompi hyväksyä asia ja sopeutua.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
No eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys, että naiset voivat pitää tuollaisia rinkejä jos haluavat? Mikä tahansa edes läheisesti tasa-arvoinen yhteiskunta ajautuu tuollaiseen tilanteeseen, koska ero seksihaluissa on niin suuri. Mutta ei tilanne sen parempi ole aikaisemminkaan. Nykyään on melko varmasti helpompi saada miehenä määrällisesti enemmän naisia kuin koskaan aikaisemmin. Mutta sitä on turha verrata siihen miten helppoa naisen on saada miehiä.
Ei se kyllä maailmanhistoriallisessa mielessä ole mikään itsestäänselvyys, että nelikymppinen yh-äiti voi jotain panorinkejä pyöritellä, ainakaan sikäli että on varaa vähän valkatakin niitä miehiä. Kyllä tämä on enemmänkin nykyajan vääristyneiden parisuhdemarkkinoiden oire. Ja sen, että modernit välineet tuovat lähes rajattoman miestarjonnan naisten ulottuville kotisohvalla.

Seksiä miehillä on määrällisesti vähemmän kuin koskaan ennen, mutta kumppaneita taas määrässä mitattuna aiempaa enemmän. Onko jälkimmäinen kuitenkaan miesten päämäärä vai enemmänkin olosuhteiden pakko, niin se on eri asia... Puolet miehistä elää puutteessa, joten tuskinpa keskivertomies on erityisen tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen. Vaikka saisikin seksiä usealta eri naiselta vuoden aikana, niin ei se ehkä hirveästi lohduta, jos seksiä sinänsä on liian vähän.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Voisitko suomentaa, ei nyt ihan mennyt jakeluun...
Eihän nuoret (alle 28) edes osaa harrastaa seksiä niin runkkaaminenkin tekee parempaa kuin huono seksi.

No eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys, että naiset voivat pitää tuollaisia rinkejä jos haluavat? Mikä tahansa edes läheisesti tasa-arvoinen yhteiskunta ajautuu tuollaiseen tilanteeseen, koska ero seksihaluissa on niin suuri. Mutta ei tilanne sen parempi ole aikaisemminkaan. Nykyään on melko varmasti helpompi saada miehenä määrällisesti enemmän naisia kuin koskaan aikaisemmin. Mutta sitä on turha verrata siihen miten helppoa naisen on saada miehiä. Se ero ei tule häviämään mihinkään, joten on vain paljon helpompi hyväksyä asia ja sopeutua.
Eroja haluissa on kylläkin mutta ei se poista sitä että nykyään onneksi saa niin paljon seksiä kuin vaan haluaa (vaikka 2-3 kertaa päivässä jos niin haluaa) jos vain osaa käyttäytyä ja pitää omasta hygieniastaan huolta.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Eihän nuoret (alle 28) edes osaa harrastaa seksiä niin runkkaaminenkin tekee parempaa kuin huono seksi.
Ai jaa, no siinä tapauksessa sun pitää sitten runkata tai nussia iäkkäitä naisia. Kyllä me muut niistä nuorista naisista pidetään hyvää huolta. ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Eroja haluissa on kylläkin mutta ei se poista sitä että nykyään onneksi saa niin paljon seksiä kuin vaan haluaa (vaikka 2-3 kertaa päivässä jos niin haluaa) jos vain osaa käyttäytyä ja pitää omasta hygieniastaan huolta.
Aika vitsin murjaisit, ehkä jonain yksittäisenä päivänä jos osuu tähdet linjaan kerran 5 vuodessa.

Kerro ihmeessä lisää että miten toimia jos em. asiat on kunnossa?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 657
Viestejä
4 317 792
Jäsenet
72 085
Uusin jäsen
Silppa

Hinta.fi

Ylös Bottom