Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
Aika vitsin murjaisit, ehkä jonain yksittäisenä päivänä jos osuu tähdet linjaan kerran 5 vuodessa.
Se että itselläsi osuu tähdet kerran 5 vuodessa kohdalle ei tarkoita sitä että muillakin osuisi niin harvoin.


Eikö muuten porukka säilytä yksittäisten hoitojen numeroita tulevien varalle vai ettekö vaan saa niitä numeroita suorituksen jälkeen?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Se että itselläsi osuu tähdet kerran 5 vuodessa kohdalle ei tarkoita sitä että muillakin osuisi niin harvoin.


Eikö muuten porukka säilytä yksittäisten hoitojen numeroita tulevien varalle vai ettekö vaan saa niitä numeroita suorituksen jälkeen?
Siis etkö tarkoittanutkaan yleispätevästi että helposti saa "jos vain osaa käyttäytyä ja pitää omasta hygieniastaan huolta" ?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
Siis etkö tarkoittanutkaan yleispätevästi että helposti saa "jos vain osaa käyttäytyä ja pitää omasta hygieniastaan huolta" ?
Eihän tuolloin tarvitse kuin kävellä baariin (täynnä kullin puutteessa olevia naisia), jutella jollekkin ja lähteä harrastamaan seksiä. Näin itse toimin. Itse olen vieläpä ruma ja läskikin. Ei voi olla helpompaa kuin baarista pokaaminen. Toinen hyvä paikka on jonkin ison kaupan lihatiski.
 
Viimeksi muokattu:

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Eihän tuolloin tarvitse kuin kävellä baariin (täynnä kullin puutteessa olevia naisia), jutella jollekkin ja lähteä harrastamaan seksiä. Näin itse toimin. Itse olen vieläpä ruma ja läskikin. Ei voi olla helpompaa kuin baarista pokaaminen. Toinen hyvä paikka on jonkin ison kaupan lihatiski.
Mutta sinähän pidätkin vanhoista naisista. Varmaan läskeistä ja rumista kaiken lisäksi.

Noista lähtökohdista naisten pokaaminen varmaan onkin semi-helppoa. Itse en tiedä kun en ole koskaan kokeillut iskeä vanhoja rumia naisia. ;)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
Mutta sinähän pidätkin vanhoista naisista. Varmaan läskeistä ja rumista kaiken lisäksi.

Noista lähtökohdista naisten pokaaminen varmaan onkin semi-helppoa. Itse en tiedä kun en ole koskaan kokeillut iskeä vanhoja rumia naisia. ;)
Itseasiassa nuoten pokaaminen on vielä helpompaa mitä kolmekymppisten koska nuoremmat naiset uskovat kaiken mitä sanot. Etkös itse tykännyt nuorista läskeistä ja et silti onnistu :D

Jos sulta ei nuorten pokaaminen onnistu niin ei sulla ole saumaa silloin kolmekymppisiin millään lailla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
Mielelläni kyllä olisin sillä planeetalla. Pitäisi vaan keksiä, että millaisella passilla ja lennolla sinne oikein pääsee.
Milläs planeetalla itse tällä hetkellä olet? Kannattaa tulla kokeilemaan sellaiselle planeetalle kuin maa joskus elämistä.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Milläs planeetalla itse tällä hetkellä olet? Kannattaa tulla kokeilemaan sellaiselle planeetalle kuin maa joskus elämistä.
Ai jaa, no mä kyllä just elän sillä maa-nimisellä planeetalla, enkä ole naisten iskemistä koskaan erityisen helpoksi kokenut. Enkä kuuna päivänä pystyisi järjestämään oveni taakse jotain panorinkinaisten jonoa, kuten näemmä kuka tahansa keskiverto 4-kymppinen mammatäti ilmeisesti pystyy tekemään miesten kanssa helposti.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
enkä ole naisten iskemistä koskaan erityisen helpoksi kokenut.
Kannattaisiko joskus tehdä jotain toisin ettei aina tee kaikkea samalla tavalla kun olet jo huomannut että ei oikein onnistu nykyisellä tyylillä. Pätee aika moneen muuhunkin asiaan elämässä.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kannattaisiko joskus tehdä jotain toisin ettei aina tee kaikkea samalla tavalla kun olet jo huomannut että ei oikein onnistu nykyisellä tyylillä. Pätee aika moneen muuhunkin asiaan elämässä.
Voisin toki ryhtyä Suomen ykkösräppäriksi Cheekin tilalle, kun se nyt lopettaa uransa. Naisten saamista ei voisi estää... :)

Jos kumminkin puhutaan realistisesti, niin sellaisia taikatemppuja harva keskivertomies pystyy tekemään, että naisten saanti muuttuisi erityisen "helpoksi". Parhaimmat pelimiehetkin joutuu aika paljon rukkasia ottamaan jokaista onnistunutta saalistusta kohti. Moni "alan mies" voi menestyä näennäisen hyvin naisten kanssa, mutta totuus pinnan alla voi olla se, että paljon joutuu turhaakin työtä tekemään jokaista saantia kohti. Eli ei se "helppoa" ole.

Itsekin kyllä naista saan kun jaksan töitä tehdä ja vaivautua asian eteen, mutta ei se HELPPOA ole kuten naisille on. Kuka tahansa nainen voi periaatteessa tilata Tinderistä miehen itselleen kotiinkuljetuksella samaksi illaksi. Tavallinen mies joutuu keskimäärin aika paljon enemmän näkemään vaivaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Enkä kuuna päivänä pystyisi järjestämään oveni taakse jotain panorinkinaisten jonoa, kuten näemmä kuka tahansa keskiverto 4-kymppinen mammatäti ilmeisesti pystyy tekemään miesten kanssa helposti.
-Jonkun pari viestiä kirjoittaneen trollialtterin "tutut 40-vuotiaat yh-äidit pyörittää panorinkejä, joihin ei edes päästä komeita miehiä eikä ketään, joka ryhtyisi elättäjäksi" = "näemmä kuka tahansa keskiverto 4-kymppinen mammatäti ilmeisesti pystyy tekemään miesten kanssa helposti"
-Suomalainen mies kertoo kokevansa naisten iskemisen suhteellisen helpoksi = "millä planeetalla asut?"

Juuh okei :smoke:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Siis en mä hetkeäkään epäile, etteikö suurin piirtein ihmisennäköinen 4-kymppinen mammatäti voisi panorinkiä pyörittää hyvinkin helposti. Jos on oikein ovela, niin pyytää vielä miehiltä maksua! :smoke:

Prostituutio on muutenkin ala, jonka mahdollisuuksia useimmat naiset eivät ehkä varsinaisesti tajua (tai haluakaan tajuta). Melkein kuka vaan nainen voisi tienata taskurahaa seksiä myymällä, eikä välttämättä haittaa vaikkei olisi erityisen nuori ja kauniskaan, pitää vaan osua johonkin nicheen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Siis en mä hetkeäkään epäile, etteikö suurin piirtein ihmisennäköinen 4-kymppinen mammatäti voisi panorinkiä pyörittää hyvinkin helposti. Jos on oikein ovela, niin pyytää vielä miehiltä maksua! :smoke:
Ja uskot vakavissasi, että eivät suotu komeita ottamaan rinkeihinsä eikä kelpaisi elättäjät. Mun vuoro kysyä, että minkä planeetan 40-vuotiaat yh:t tai minkä planeetan panorinkeihin ylipäätään pääsyn estää hyvä ulkonäkö? :facepalm:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ja uskot vakavissasi, että eivät suotu komeita ottamaan rinkeihinsä eikä kelpaisi elättäjät. Mun vuoro kysyä, että minkä planeetan 40-vuotiaat yh:t tai minkä planeetan panorinkeihin ylipäätään pääsyn estää hyvä ulkonäkö? :facepalm:
No se kohta ei kyllä ollut kovin uskottava.

Tavallaan sen ymmärrän, ettei joku tavis-mamma halua "liian komeaa" miestä parisuhteeseen, koska olettaa, ettei mies kuitenkaan pitkällä tähtäimellä tyydy häneen... Mutta miksei se silti panemiseen soveltuisi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ja sitäpaitsi, jos yksi yh-mamma ottaa rinkiinsä kuusi ei komeaa miestä, jotka saavat ihan vapaasti olla piittamatta naisen lapsesta niin luulisi jokaiselle reijolle löytyvän rinkipaikka. Kunhan siis muistaa sen perushygienian ja sosiaalisuuden ;)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
Siis en mä hetkeäkään epäile, etteikö suurin piirtein ihmisennäköinen 4-kymppinen mammatäti voisi panorinkiä pyörittää hyvinkin helposti. Jos on oikein ovela, niin pyytää vielä miehiltä maksua! :smoke:

Prostituutio on muutenkin ala, jonka mahdollisuuksia useimmat naiset eivät ehkä varsinaisesti tajua (tai haluakaan tajuta). Melkein kuka vaan nainen voisi tienata taskurahaa seksiä myymällä, eikä välttämättä haittaa vaikkei olisi erityisen nuori ja kauniskaan, pitää vaan osua johonkin nicheen.
Ei oo kauankaan aikaa kun tuli dokkari siitä kun miesten prostituutio kasvaa mailmalla todella kovaa vauhtia. Taitaa nykyään olla tuolla alalla myös miehillä todella iso sauma.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Muutenkin toi "osua johonkin nicheen" on vähän siinä ja siinä, että kuinka monelle niche-horolle sitten riittää oikeasti asiakkaita siellä päin, missä itse asustaa jos joku itäeuroopasta tullut pitkäsäärinen ja hädin tuskin täysikäinen ehtii hoitaa kourallisen äijiä päivässä. Ja kyllä ne asiakkaatkin nyt jotain varmaan odottaa jos maksaa pitäisi. Helppoo se on varmaan maata jalat levällään ja silmät kiinni unelmoida jostain goslingista siinä mutta kuka vittu sellaisesta maksaa?
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ei oo kauankaan aikaa kun tuli dokkari siitä kun miesten prostituutio kasvaa mailmalla todella kovaa vauhtia. Taitaa nykyään olla tuolla alalla myös miehillä todella iso sauma.
Ainakin homohoroille varmasti on kysyntää, mutta jos heteroista puhutaan, niin kovin on pientä. Enkä usko, että se siitä miksikään ilmiöksi räjähtää, koska miksi ihmeessä, sehän on kaikkia luonnonlakeja ja ympäröivää todellisuutta vastaan, eikä naisilla yleensä todellakaan ole mitään tarvetta maksaa seksistä, etenkään nykyaikana. Ja jos joku uranainen joskus hieman hemmottelee itseään gigolon seurassa, niin se ei tuosta mitään valtavirran ilmiötä vielä tee.

Muutenkin toi "osua johonkin nicheen" on vähän siinä ja siinä, että kuinka monelle niche-horolle sitten riittää oikeasti asiakkaita siellä päin, missä itse asustaa jos joku itäeuroopasta tullut pitkäsäärinen ja hädin tuskin täysikäinen ehtii hoitaa kourallisen äijiä päivässä. Ja kyllä ne asiakkaatkin nyt jotain varmaan odottaa jos maksaa pitäisi. Helppoo se on varmaan maata jalat levällään ja silmät kiinni unelmoida jostain goslingista siinä mutta kuka vittu sellaisesta maksaa?
Onhan näistä juttua ollut mediassa, että kaikenikäisille horoille on kysyntää, mutta toki nuoriin sitä kysyntää kohdistuu eniten. Ja hinnalla voi aina kilpailla, ihan normaalissa markkinataloudessahan me eletään. :)

Pienemmillä paikkakunnilla voi olla, ettei ole paljon edes kilpailua. Suomen horotarjonta keskittyy lähinnä muutamaan isoimpaan kaupunkiin, ja muualla on aika hiljaista. Helsingissäkin mammatäti voi erottua edukseen sillä, että on ensinnäkin suomalainen ja tarjoaa suomalaista palvelua, ja toisaalta voi panostaa palvelun laatuun ja erottua sillä liukuhihna-slaavittarista...
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 997
Ilmeisesti kannattaa tehdä uusi profiili aina tietyn ajan välein. Vanhalla profiililla oli aika kuollutta ja nyt otin uudet kuvat ja tein kokonaan uuden. Vartissa 10 tykkäystä ja puolessa tunnissa 17, eli kunnon noobiboost tuli. Näköjään vanhan profiilin gold siirtyi vielä uudelle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
Ainakin homohoroille varmasti on kysyntää, mutta jos heteroista puhutaan, niin kovin on pientä. Enkä usko, että se siitä miksikään ilmiöksi räjähtää, koska miksi ihmeessä, sehän on kaikkia luonnonlakeja ja ympäröivää todellisuutta vastaan, eikä naisilla yleensä todellakaan ole mitään tarvetta maksaa seksistä, etenkään nykyaikana. Ja jos joku uranainen joskus hieman hemmottelee itseään gigolon seurassa, niin se ei tuosta mitään valtavirran ilmiötä vielä tee.
Ainakin dokkarin (jenkki dokkari ja tutkimus myös) mukaan mailmanlaajuisesti juuri hetero miehillä on kysyntää maksullisissa markkinoissa ja jenkeissä se on jo iso bisnes. Montaa naistakin haastateltiin ja heidän mukaan naisillahan on todellinen tarve maksaa että saa sellaista kun itse haluaa. Oli myös sellaisen näköisiä että varmasti saisi muutenkin kuin rahalla.

Se että jokin esson takametsien juntti ei saa naista ei tarkoita sitä etteiko ihan normaali mies voisi saada.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Alkaa mennä offtopic puolelle, mutta määritelkääs "normaali mies"?

Itseäni pidän normaalina miehenä, mutta eipä tule matcheja tinderissä, eikä sen koommin lykästä kyllä muillakaan 'treffipalstoilla', baareista puhumattakaan, joskin juottoloissa harvemmin jaksan jutella kenellekään ja nykyään ei tule edes käytyä, lähinnä sen takia että aivan saatanan kallista...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Alkaa mennä offtopic puolelle, mutta määritelkääs "normaali mies"?

Itseäni pidän normaalina miehenä, mutta eipä tule matcheja tinderissä, eikä sen koommin lykästä kyllä muillakaan 'treffipalstoilla', baareista puhumattakaan, joskin juottoloissa harvemmin jaksan jutella kenellekään ja nykyään ei tule edes käytyä, lähinnä sen takia että aivan saatanan kallista...
Välillä tuntuu, että porukka määrittelee itsensä "normaali" = ei oikeastaan mitään mainittavaa. Vähän hiljainen, asuu jossain jorpakossa, ei erityisen kiinnostunut itsensä kehittämisestä tai ulkonäköön panostamisesta, naamaa juuri koskaan kehuttu, vaatteet lähinnä välttämättömyys, kouluja käyty joku keskiaste tai AMK, perus ei mihinkään menossa oleva työura, ei ihmeempiä harrastuksia tai intohimoja elämässä, ei tykkää matkustella, harrasta kulttuuria jne. Ts. TYLSÄ.

Ei siinä mitään vikaa ole elää sitä ihan "normaalia" elämäänsä "normaalina" tyyppinä mutta itse välillä ihmettelen, että millä se myydää toiselle se oma arki? Ja joo, tiedän että jengi vihaa sitä, että itseään pitäisi "myydä" mutta so not.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Välillä tuntuu, että porukka määrittelee itsensä "normaali" = ei oikeastaan mitään mainittavaa. Vähän hiljainen, asuu jossain jorpakossa, ei erityisen kiinnostunut itsensä kehittämisestä tai ulkonäköön panostamisesta, naamaa juuri koskaan kehuttu, vaatteet lähinnä välttämättömyys, kouluja käyty joku keskiaste tai AMK, perus ei mihinkään menossa oleva työura, ei ihmeempiä harrastuksia tai intohimoja elämässä, ei tykkää matkustella, harrasta kulttuuria jne. Ts. TYLSÄ.

Ei siinä mitään vikaa ole elää sitä ihan "normaalia" elämäänsä "normaalina" tyyppinä mutta itse välillä ihmettelen, että millä se myydää toiselle se oma arki? Ja joo, tiedän että jengi vihaa sitä, että itseään pitäisi "myydä" mutta so not.
Pari kolme noista osuu kohdalleen, koulutus, olematon työura (joka taas johtuu ensimmäisestä), ja harrastukset on mitä on, voisihan sitä harrastella enemmänkin, mutta ei tahdo pelimerkit riittää kaikkeen mitä haluaisi. Omasta mielestäni olen epäsosiaalinen, mutta on kyllä kehuttu että kanssani mukava jutella, ulkonäköä myös kehuttu.

Vaatteista, noh, en välttämättä pukeudu muodin mukaan mutta tietty tyyli yms löytyy.

Matkustella haluttaisi ja vieläpä kulttuurinkin perässä, mutta ne pelimerkit jälleen...

NOOOHHH, ehkäpä joskus tärppää
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ainakin dokkarin (jenkki dokkari ja tutkimus myös) mukaan mailmanlaajuisesti juuri hetero miehillä on kysyntää maksullisissa markkinoissa ja jenkeissä se on jo iso bisnes. Montaa naistakin haastateltiin ja heidän mukaan naisillahan on todellinen tarve maksaa että saa sellaista kun itse haluaa. Oli myös sellaisen näköisiä että varmasti saisi muutenkin kuin rahalla.
Sanoisin, että toi mainitsemasi dokkari puhuu paskaa ja on sensaatiohakuista FAKE NEWSiä, jos tätä trenditermiä halutaan käyttää. =)

Maksuhaluisia naisia toki löytyy, mutta se on pientä, se on hyvin hyvin pientä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
934
Alkaa mennä offtopic puolelle, mutta määritelkääs "normaali mies"?

Itseäni pidän normaalina miehenä, mutta eipä tule matcheja tinderissä, eikä sen koommin lykästä kyllä muillakaan 'treffipalstoilla', baareista puhumattakaan, joskin juottoloissa harvemmin jaksan jutella kenellekään ja nykyään ei tule edes käytyä, lähinnä sen takia että aivan saatanan kallista...
Itse pidän taas itseäni normaalia rumempana ja en ole kovinkaan sosiaalinen mutta kyllä tarvittaessa osaan jutella ihmisille. Vaatetus perus siisti ja pidän myös vaatteet puhtaana. Tinderissä ainakin omasta mielestä ihan jees menestys ja muita "netti härpäkkeitä" en ole koittanut. Näin rumana miehenä ainut missä onnistuu on ihan livenä baarissa. Varmaan johtuu siitäkin että ihan naamatusten ei kehtaa ihan niin helpolla antaa pakkeja mitä vs vaikka nyt tinderissä.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Melkein uskaltaisin väittää että joku larppaus tai kanteleella soittelu harrastuksena on parempi kuin perus lenkkeily ja tietskarilla oleskelu. "Normaali" mies sanana ärsyttää kun se ei tarkoita mitään. Hyvin aiemmin jo sanottiin että se on synonyymi tylsälle. Lopulta ei tarvi kuin yhden tai pari "omaa juttua" ja on heti paljon mielenkiintoisempi naisten silmissä. Parempi yrittää olla miellyttämättä kaikkia kuin varovaisena harmaana vähän kurotella laajasti ja yrittää olla karkoittamatta vahingossakaan ihmisiä, ei sellainen kiinnosta ketään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jokainen niistä nuoruuden ja lapsuuden "noloista" harrastuksista on paljon parempi kuin se "tykkään leffoista ja liikkua luonnossa", mitä nyt itse välittäisi edes harrastukseksi kutsua. Minkä tahansa "nolon" soittimen hallitseminen, mikä teinejä vain nauratti tai vaikka baletti. Itse asiassa oikeasti tanssitaitoiset miehet ovat ihan helvetin paljon suositumpia kuin "harrastukset: atk ja luontokuvaus lähimetsässä" tyypit.

Oikeestaan naurahtaa aina kun lukee jostain talouslehdistä joidenkin johtajien haastatteluja ja henkilökuvauksia. Siellä on huomattavan usein "Harrastukset: Musiikki, liikunta" tai joku helvetin laskettelu (kerran vuodessa alpeilla). Ts. ei harrastuksia koska täysin epämääräisesti ilmaistu.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Johtajilla ei ole aikaa harrastaa, kun pitää käyttää aika tehokkaasti bisnekseen. Korkeintaan voi vähän golfia käydä joskus lyömässä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Johtajilla ei ole aikaa harrastaa, kun pitää käyttää aika tehokkaasti bisnekseen. Korkeintaan voi vähän golfia käydä joskus lyömässä.
No silloin voisi kirjoittaa, että harrastaa golfia. Itseasiassa hyvä fyysinen kunto ja johtajuus kulkevat nekin pitkälle käsi kädessä.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Tämä on mielenkiintoinen, varmaan ollutkin täällä jo mutta:

https://theblog.okcupid.com/your-looks-and-your-inbox-8715c0f1561e

Eli ulkonäöllisesti sun täytyy olla top 15% että olet naisten mielestä keskitasoa :rolleyes:
Onko kukaan ikinä pyytänyt naispuolisia kavereitaan luokittelemaan jollekin tasolle? (turhaa toisaalta koska varmaan kuitenkin valehtelisivat 80% tapauksissa)
Tuossa ei ilmeisesti otettu kuitenkaan sellaista muuttujaa huomioon kuin pituus. Pituutta ei aina näe kuvista, etenkään kasvokuvista, mutta se kyllä vaikuttaa miehen ulkonäköön ja haluttavuuteen...

Luulisin, että pitkä mies saavuttaa "keskitason ulkonäön" melko helposti, vaikkei olisikaan kasvoiltaan ihan Brad Pitt -tasoa..

Ja musta tuntuu, että mies pystyy rehellisesti peiliin katsomalla luokittelemaan itsensä luotettavammin kuin naisilta kysymällä... Mä olen sellainen seiska. Mutta riippuu vähän siitäkin, että suhteutetaanko ikään. Kyllä mä ikäisekseni olen aika jees...
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
15
Kannattaa kyllä tsekata ne kuvat ja profiiliteksti ajatuksella läpi, jos ei saa matcheja. Itellä ainakin noita tulee tällaisessa keskisuuressa kaupungissa ihan riittämiin.

Tai sitten me nelikymppiset yksinhuoltajat vain ollaan niin kovaa valuuttaa
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Eihän sitä ihan huono tapaus voi olla jos on aiemmin jollekkin toiselle kelvannut :)
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Aika iso merkitys on sillä, että mistä keskisuuresta kaupungista on tarkemmin ottaen kysymys, ja sillä, että millä strategialla itse swaippailee oikealle.

Jos on tiukat kriteerit naisten suhteen ja asuu seudulla, jossa tarjonta on huonoa, niin tyhjästä on aika paha nyhjäistä!
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Okcupidin naamarankkaukselle ei paljoa arvoa kannata antaa kun se on kuitenkin vain pieni osa kokonaisuutta mitä naiset miehistä katsoo.
 

jeppe82

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.08.2017
Viestejä
693
Mites kun olen ulkonäöllisesti parempi kuin 90% Suomalaisista miehistä, mutta itseluottamus nollissa.

Miten saan naista?
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
15
Aika iso merkitys on sillä, että mistä keskisuuresta kaupungista on tarkemmin ottaen kysymys, ja sillä, että millä strategialla itse swaippailee oikealle.

Jos on tiukat kriteerit naisten suhteen ja asuu seudulla, jossa tarjonta on huonoa, niin tyhjästä on aika paha nyhjäistä!
Mä itse asun Lah(d)essa. Täähän on sikäli kätevä kylä, että sisäiset välimatkat on lyhyitä, kun on asukasmäärään nähden pinta-alallisesti pieni.

En tiedä onko mun kriteerit tiukat, mutta mä tykkään kauniista naisista, eikä selkeät elämänkoululaiset kelpaa, oli miten hyvännäköisiä tahansa. Noilla reunaehdoilla täältä on kyllä löytynyt seuraa.
 

jeppe82

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.08.2017
Viestejä
693
Mites kun olen ulkonäöllisesti parempi kuin 90% Suomalaisista miehistä, mutta itseluottamus nollissa.

Miten saan naista?
Tämä oli todellinen kysymys. Miten edetä kun itseluottamus nolla, mutta ulkonäkö ok?

En ole mikään trolli.

Todellakin tarvitsen apua.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Mä itse asun Lah(d)essa. Täähän on sikäli kätevä kylä, että sisäiset välimatkat on lyhyitä, kun on asukasmäärään nähden pinta-alallisesti pieni.

En tiedä onko mun kriteerit tiukat, mutta mä tykkään kauniista naisista, eikä selkeät elämänkoululaiset kelpaa, oli miten hyvännäköisiä tahansa. Noilla reunaehdoilla täältä on kyllä löytynyt seuraa.
Lahti onkin ihan laadukas keskisuuri kaupunki tässä suhteessa, naistilanne ei ole siellä mikään huono, ja sijainti on aika pelipaikoilla. Samaa ei voi sanoa kaikista keskisuurista kaupungeista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
16
Onneksi alkaa ikää olla jo sen verran, että himot hiipuu silmissä. Kyllä helpottaa! Aaaaah. Saa pihtarihorot pitää tavaransa ihan rauhassa ja panna niitä panorinkejään ihan vapaasti.
Sulla on hyvin kiehtovaa ulosantia noin yleensäkin, mutta tämä jäi erityisesti mieleen. Täsmentäisitkö, että mikä on tämä mystinen "pihtarihoro"? Jos horo on nainen, joka jakaa itseään kaikille vastaantulijoille, niin miten hän voi samaan aikaan olla pihtari..? Vai onko kyseessä nainen, joka antaa "kaikille"= ~neljälle tietylle itse valitsemalleen miehelle, muttei juuri sinulle? :confused:

Olen saanut sun jutuista sellaisen kuvan, että mielestäsi naiset harrastavat ihan kokonaisuudessaan liian vähän seksiä. Miten voi olla mahdollista, että nainen, joka pitää muutamaa seksikumppania, on mielestäsi "pihtarihoro"? Eikö se ole nimenomaan kotiin päin, jos miehet ovat niin kovin puutteessa ja joku nainen tällä tavalla haluaa pitää hauskaa useamman miehen kanssa..? Mikä sun mielestä oikein olisi se paras ratkaisu, jos nyt lähtöoletuksena on se että seksiä on jaossa vähemmän kuin mitä miehet haluaisivat harrastaa -> miten kaikki naisten harrastama seksi pitäisi mielestäsi miesten kesken jakaa? Tuntuu aika nurinkuriselta, että seksiä ylipäätään harrastava nainen saa sinulta tuollaisen tuomion. Pihtarihoro... o_O
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sulla on hyvin kiehtovaa ulosantia noin yleensäkin, mutta tämä jäi erityisesti mieleen. Täsmentäisitkö, että mikä on tämä mystinen "pihtarihoro"? Jos horo on nainen, joka jakaa itseään kaikille vastaantulijoille, niin miten hän voi samaan aikaan olla pihtari..? Vai onko kyseessä nainen, joka antaa "kaikille"= ~neljälle tietylle itse valitsemalleen miehelle, muttei juuri sinulle? :confused:

Olen saanut sun jutuista sellaisen kuvan, että mielestäsi naiset harrastavat ihan kokonaisuudessaan liian vähän seksiä. Miten voi olla mahdollista, että nainen, joka pitää muutamaa seksikumppania, on mielestäsi "pihtarihoro"? Eikö se ole nimenomaan kotiin päin, jos miehet ovat niin kovin puutteessa ja joku nainen tällä tavalla haluaa pitää hauskaa useamman miehen kanssa..? Mikä sun mielestä oikein olisi se paras ratkaisu, jos nyt lähtöoletuksena on se että seksiä on jaossa vähemmän kuin mitä miehet haluaisivat harrastaa -> miten kaikki naisten harrastama seksi pitäisi mielestäsi miesten kesken jakaa? Tuntuu aika nurinkuriselta, että seksiä ylipäätään harrastava nainen saa sinulta tuollaisen tuomion. Pihtarihoro... o_O
No just noinhan Jorma sen taannoin määritteli. Antaa muille miehille (määrä jäi epäselväksi) mutta ei anna Jormalle.

Muuten noita sen juttuja ehkä kannata niin vakavissaan ottaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
441
Olen saanut sun jutuista sellaisen kuvan, että mielestäsi naiset harrastavat ihan kokonaisuudessaan liian vähän seksiä. Miten voi olla mahdollista, että nainen, joka pitää muutamaa seksikumppania, on mielestäsi "pihtarihoro"?
Itse uskoisin, että kantavana voimana on epätasapainoinen tilanne markkinoilla, jossa keskimääräinen nainen saa seksiä haluamansa määrän ilman ongelmia samalla kun vastaava mies ei saa välttämättä lainkaan. Ja epätasapainoisen tilanteen kokee helposti epäreiluna. Toki on helppo alkaa väittelemään jostain semantiikasta mitä sinäkin teet mutta havainto tuosta epätasapainosta on kyllä mielestäni selvästi olemassa.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Omasa mielestä tollaset naisten panoringit on positiivisia juttuja. Siinä yksi nainen tyydyttää omat ja muutaman miehen tarpeet. Ringin ulkopuolella olijoillekin tuosta on vaan etua, koska vähemmän miehiä kilpailemassa muista naisista. Tietysti jos joku noista miehistä (tai tuo nainen) haluaisi suhteelta muutakin kuin seksiä niin voi tuo tuntua negatiiviselta, mutta silloinkin se on vaan itsestä kiinni tehdä asialle jotain.

Näin miesperspektiivistä negatiivisempia on ne päinvastaiset tilanteet eli kun yksi mies pyörittelee useaa naista. Koska silloin tuon ringin naiset on varattuna tuolle yhdelle miehelle eivätkä tarjolla muille miehille.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itse uskoisin, että kantavana voimana on epätasapainoinen tilanne markkinoilla, jossa keskimääräinen nainen saa seksiä haluamansa määrän ilman ongelmia samalla kun vastaava mies ei saa välttämättä lainkaan. Ja epätasapainoisen tilanteen kokee helposti epäreiluna. Toki on helppo alkaa väittelemään jostain semantiikasta mitä sinäkin teet mutta havainto tuosta epätasapainosta on kyllä mielestäni selvästi olemassa.
Onko se semantiikkaa, että nainen "saa" mutta ei saa sitä seksiä sellaiselta, jolta haluaisi ja mies "ei saa" koska mikään läski tai pubiruusu ei kelpaa?
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
76
Ostin kuukauden kokeilun jälkeen kultatilin, jotta näkisin sitten miten tämä peli toimii pienessä kaupungissa.

En ole tyytyväinen palvelun laatuun, eli kyseisen kommentti pitää tulkita siten, että kulta tilissä pitäisi olla enemmän tekemistä.
Myös se alusta saakka viippaaminen pitäisi kuulua mukaan.

Oon päivittänyt kuvia ja teksti on omasta mielestäni jo hyvä, reilu 5kk säätänyt tekstiä eri palveluiden kautta. Pitänyt jo alkuperäistä hyvänä, mutta toki liian oman näköisenä. Nyt sitten sain 4 machiä, joista yksi ei osaa edes suomea. 31 euroa tauluun, ja vastaus on : English pleawe. Vai miten mahto sen kirjoittaa.. No päätin kokeilla myös enkuksi, niin ämmä ei edes vastaa vaikka tylytin sitä vain siitä, että olisi voinut laittaa suomessa ollessaan tekstin, ettei osaa kuin enkkua.

Yks noista kolmesta jopa vastasi ja laitoin sielle viestiä, samat harrastukset, mutta muuten liian normaali. Mutta en välittänyt, mitä nyt kielipoliisi osu kohdalleni. Toki sille myös laitan miinuksia saman tien. Oli oman ikäinen nainen, että olisi voinnut myös olla hiukan nuorempi ja sievempi.

Yks noista kuka tykkäs oli "sekaisin" ja erikoinen, meinasin heti, että pitää kokeilla täysin vastakkaiseen suuntaan( hymy naama) No ei edes vastausta, en laittanut edes mitään perushöpinää vaan ihan normi sekoilu settiä. Hän ei ilmeisesti lämmennyt ollenkaan sekoilulle, vaikka omat kuvat olivat ja teksti vieläkin erikoisempaa. Olisi varmaan halunnut normaalin suomalaisen ritarin.

Laitan ekan lauseen mitä kirjoitin. " Moi sanotaan ensiksi sitten kirjoitetaan diipadaata." .... ei lämmennyt edes kysymys merkin vertaa !!

Kulta tilistä sen verran, en maksa toistamiseen, vaikka olisi 5 kpl super tykkäyksiä.

.......

Muutama ihmetyksen aihe, miksi kuvat eivät ole arjesta taikka normaalista harrastuksista, vaan kuvat on Venetsiasta ja kaikesta muuta kivasta missä käydään kerran elämässä. Sitten on nämä yliopisto tytöt, eivät osaa kirjoittaa kun englaniksi ja sekin on oma titteli !

-Hyvin menee jos firman esittelyssä osaa kertoa itsestään vain työ nimikkeen. Ei sanaakaan mitä oikeasti tekee tai minkäläinen on.. Osa ei edes muista omaa nimeään.... Ja puhuu väärällä kielellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
441
Onko se semantiikkaa, että nainen "saa" mutta ei saa sitä seksiä sellaiselta, jolta haluaisi ja mies "ei saa" koska mikään läski tai pubiruusu ei kelpaa?
Kyllä vain. Ensinnäkin oletus, että mies saa pubiruusulta on luultavasti väärä ja toiseksi kysymys on paljon merkittävämmästä asiasta kuin seksistä, eli vastakkaisen sukupuolen hyväksynnän saamisesta. On paljon helpompi kelvata monille, jotka eivät aivan osu kuin se, että ei kelpaa kenellekään. Ero näiden vaihtoehtojen välillä on valtava. Sama ilmiö on esimerkiksi työelämässäkin ja itseasiassa työttömyys on harvoja asioita, joista ihmisen onnellisuus ei palaudu entiselle tasolleen. Huonoin tilanne on se ettei kelpaa mihinkään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 466
Viestejä
4 192 143
Jäsenet
70 745
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom