Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
23.02.2024
Viestejä
26
Käteen vetäminenkin on parempi kokemus kuin kumin kanssa paneminen niin itseä ei ainakaan mitkään satunnaiset säädöt kiinnosta, kun paljaallakaan ei voi vedellä.
 
Liittynyt
25.08.2024
Viestejä
50
Ei mikään kumikaan ole 100% varma. Se voi luiskahtaa pois, rikkuuntua tai mitä vaan. Kumilla vaan viedään miehen nautinto pois. Baari- ja tindersäädöt kumiseksillä, tuuppaus ja kiertoon meininkillä ei kiehdo. Vakisuhde on paras. Jos naisessa on jotain STD:tä niin kyllä panematta jää. Kumilla tai ilman.

Kai sitä kumin kanssa voi vähän tissiä puristella ja jopa persettä. Mutta ei siitä mies nautintoa saa että laukeaa johonkin kumipussiin.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 506
Ei mikään kumikaan ole 100% varma. Se voi luiskahtaa pois, rikkuuntua tai mitä vaan. Kumilla vaan viedään miehen nautinto pois. Baari- ja tindersäädöt kumiseksillä, tuuppaus ja kiertoon meininkillä ei kiehdo. Vakisuhde on paras. Jos naisessa on jotain STD:tä niin kyllä panematta jää. Kumilla tai ilman.

Kai sitä kumin kanssa voi vähän tissiä puristella ja jopa persettä. Mutta ei siitä mies nautintoa saa että laukeaa johonkin kumipussiin.
Ei kaikki halua lapsia...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 395
Miksi yksinolo tuntuu toisaalta hyvältä ja on toisaalta kaipuu parisuhteeseen?

Ongelmaksi syntyy muodostuneet tunnelukot, mikä aiheuttaa etenkin tutustumisen alkuvaiheessa ongelmia.

Siis kokemuksesta osaan reagoida 99% ajasta täysin oikein ja rationaalisesti, mutta ymmärrän teitä, jotka ei vaan pysty sietää omia tunnelukkoja. Mitä lie mulla lapsuudessa tapahtunut tai jäänyt vaille. Kun olen toisen kanssa, yleensä homma sujuu kuin tanssi. Viestittelyssä sitten helposti tunne tai sydämentykytykset ottaa valtaa ja joo, voin olla täysin normaalisti ja elää elämää, mut ei toivoakaan nukkumisesta jos osuu illalle tms.

On nämä tunneperäiset vammat menneet reilusti parempaan suuntaan, mut liekö näitä edes neutraaliksi saisi.

Kaippa sitä on lapsuudessa kokenut hylkäämisiä :D

Toisaalta olisi niin helppo elää ”fuckboy” elämää ja grindaa ilman tunteita ketää kohtaan, mut siinä samalla tajuaa, että toivoisi jonku tuntevan syvemmin.

Mimmin kanssa edelleen juttu jatkuu, ärsyttää vaan oma tunnemaailma.

Sekavaa tekstiä, yes!
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
670
Miksi yksinolo tuntuu toisaalta hyvältä ja on toisaalta kaipuu parisuhteeseen?
Ainahan sitä haluaa kaiken ja sitten myös muutakin! Aika ei vain riitä täysin suhteessa olemiseen ja kaiken muun tekemiseen - on tehtävä kompromissi ja sen toisen on omattava samankaltaiset arvot oman ajan suhteen. Toiset elävät symbioosissa, muut tukehtuvat.
 
Liittynyt
25.08.2024
Viestejä
50
Kyllähän huonokin parisuhde on parempi kuin sen vaihtoehto. Ongelma Suomessa on että porukka ei mene kuuntelemaan papin-aamenia vaan toteuttaa tinderin luomaa kertakäyttödeittailua.
Miksi mennä naimisiin jos iPhonesta löytyy uus Chad huomiseksi.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
346
Tulipa luettua tuo Ylen Chad- artikkeli. En ole kyllä koskaan nähnyt, edes yöelämässä, artikkelin kuvaamia Chadeja. Tiedä sitten missä piileskelevät.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 395
Kyllähän huonokin parisuhde on parempi kuin sen vaihtoehto. Ongelma Suomessa on että porukka ei mene kuuntelemaan papin-aamenia vaan toteuttaa tinderin luomaa kertakäyttödeittailua.
Miksi mennä naimisiin jos iPhonesta löytyy uus Chad huomiseksi.
Yksinolo > huono parisuhde. Siksi standardit. Eniten ärsyttää tää kertakäyttökulttuuri. Se on jo normi että odottaa toiselta viestiä, että millo kyllästyy :D Tosin kyl noita ei-pilalla-olevia löytyy myös seasta, mut vähemmän.
 
Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
35
Miksi yksinolo tuntuu toisaalta hyvältä ja on toisaalta kaipuu parisuhteeseen?

Ongelmaksi syntyy muodostuneet tunnelukot, mikä aiheuttaa etenkin tutustumisen alkuvaiheessa ongelmia.

Siis kokemuksesta osaan reagoida 99% ajasta täysin oikein ja rationaalisesti, mutta ymmärrän teitä, jotka ei vaan pysty sietää omia tunnelukkoja. Mitä lie mulla lapsuudessa tapahtunut tai jäänyt vaille. Kun olen toisen kanssa, yleensä homma sujuu kuin tanssi. Viestittelyssä sitten helposti tunne tai sydämentykytykset ottaa valtaa ja joo, voin olla täysin normaalisti ja elää elämää, mut ei toivoakaan nukkumisesta jos osuu illalle tms.

On nämä tunneperäiset vammat menneet reilusti parempaan suuntaan, mut liekö näitä edes neutraaliksi saisi.

Kaippa sitä on lapsuudessa kokenut hylkäämisiä :D

Toisaalta olisi niin helppo elää ”fuckboy” elämää ja grindaa ilman tunteita ketää kohtaan, mut siinä samalla tajuaa, että toivoisi jonku tuntevan syvemmin.

Mimmin kanssa edelleen juttu jatkuu, ärsyttää vaan oma tunnemaailma.

Sekavaa tekstiä, yes!
Kait se on ihan normaalia tuntea erossa ollessa epävarmuutta ja vähän pelkoakin suhteen alkuvaiheessa. (En väheksy, ehkä koet sen paljon voimakkaampana kuin moni).
Omalle kohdalle olen ajatellut, että se on hyvä tunne, vaikka ärsyttävää. Se antaa varmuuden siitä, että mulla on tunteita toista kohtaan.
Itsellä ainoa tie päästä niistä epävarmuuden tunteista on ollut vaan sinnitellä erossaolon hetkistä yli. Ja joka kerta on aina karvan verran helpompaa. Tavallaan oppii luottamaan että ei tää suhde ole katoamassa. Mutta joka suhteessa aina ollut alussa sama epävarmuudesta poisoppiminen.

Yks mikä itselle myös auttaa suhteen loppumisen pelkoon on ollut ajatella, että en haluaisi pitää toista suhteessa jos hän ei koe olevansa onnellinen. Samalla on pikkasen helpompi antaa itselleen lupa tuntea kiintymystä ja olla onnellinen sen aikaa mitä se sitten kestääkin.

Helpommin sanottu kuin tehty, elää hetkessä, mutta jos rupeaa odottamaan kyllästymisviestiä, niin se saattaa olla vähän sellainen itseäänkin toteuttava ennuste.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 395
Pikaisesti luin läpi niin kyllähä tää nykymeininki alkaa kannustamaan miehiä kehittämään itseään henkisesti ja fyysisesti ihan sillä perustein, että naisrintamalla menisi paremmin - ja todentotta tuo homma toimii.
Oon itse ollut aika paha "incel" nuorempana, mut se on valhe, etteikö tuosta voisi itseään kehittää paremmaksi. Jokainen saa geenilotossa sitä mitä saa, ja niillä eväillä voit luoda itsellesi mahdollisimman parhaan elämän. Katkeruus ja kateus ei auta, vaikka toinen olisikin 190cm kreikkalainen patsas, turha verrata itseään muihin. Juuri sinussa on jotain uniikkia.

Tilanne tuskin oli niin paha ennen internettiä.
 
Liittynyt
25.08.2024
Viestejä
50
Location, Location, Location.
Ei paljon auta että on Chad Perä-Kälviällä. Pitää muuttaa Helsinkiin missä pimpslooraa riittää kairattavaksi.
Muissa Suomen kaupungeissa on melkoinen sausagefest vastassa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 889
Pikaisesti luin läpi niin kyllähä tää nykymeininki alkaa kannustamaan miehiä kehittämään itseään henkisesti ja fyysisesti ihan sillä perustein, että naisrintamalla menisi paremmin - ja todentotta tuo homma toimii.
Oon itse ollut aika paha "incel" nuorempana, mut se on valhe, etteikö tuosta voisi itseään kehittää paremmaksi. Jokainen saa geenilotossa sitä mitä saa, ja niillä eväillä voit luoda itsellesi mahdollisimman parhaan elämän. Katkeruus ja kateus ei auta, vaikka toinen olisikin 190cm kreikkalainen patsas, turha verrata itseään muihin. Juuri sinussa on jotain uniikkia.

Tilanne tuskin oli niin paha ennen internettiä.
Katkeruuden ja kateuden ohella yksi juttu on kyynisyys, johon itsekin sorrun. Ei vaan aina meinaa usko riittää. Eikä maailma anna mitään merkkejä siitäkään, että kyynisyys on aiheetonta vaan päinvastoin joka viikko vain voimistaa sitä..

Ja se mikä tässä on paradoksaalista on se, että miehiltä saan kuitenkin aika paljon huomiota ja respectiä esim. yöelämässä, mutta niiltä kahdelta läsnäolevalta hyvännäköiseltä sinkkunaiselta en tietysti saa, on niillä muutakin tekemistä ja ajateltavaa..
 
Liittynyt
08.04.2022
Viestejä
817
Uskaltaisikin vaan olla vähän aloitteellisempi. Tässä juuri ärsyttää kun en tajunnut kysyä yhtä mimmiä ulos, vaikka juttu luisti ja katseesta päätellen olisi varmaan ollut mahdollisuuskin. Tai pyytää edes numeroa. Voisikin kääntää kelloa vähän taaksepäin. Pitää toivoa, että törmää samassa paikassa vielä kolmannenkin kerran.
Ei saatana että voikin ärsyttää oma nössöily. Tietenkään mitään takeita ei ole, että kyseinen nainen olisi sitten oikeasti ollut kiinnostunut, vai oliko muuten vain mukava. Jos vain ei uskalla tehdä mitään liikkuja, niin ei kyllä koskaan saa myöskään selville.

edit: Välillä sitä miettii, että mikä siinä niin kauheasti jännittää. Kun aika vähän on menetettävääkään. Jotenkin sitä vain meinaa aina mennä ihan lukkoon.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 395
Location, Location, Location.
Ei paljon auta että on Chad Perä-Kälviällä. Pitää muuttaa Helsinkiin missä pimpslooraa riittää kairattavaksi.
Muissa Suomen kaupungeissa on melkoinen sausagefest vastassa.
Jaa mulla on parhaat kokemukset kyllä Kuopiosta ja Tampereelta. Helsinki tuntuu olevan aivan no-go vaikka se on lähimpänä. Ihmiset siellä vissii liitelevät jossain ihan omissa pilvilinnoissaan (ei onneks kaikki).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 395
Ei saatana että voikin ärsyttää oma nössöily. Tietenkään mitään takeita ei ole, että kyseinen nainen olisi sitten oikeasti ollut kiinnostunut, vai oliko muuten vain mukava. Jos vain ei uskalla tehdä mitään liikkuja, niin ei kyllä koskaan saa myöskään selville.

edit: Välillä sitä miettii, että mikä siinä niin kauheasti jännittää. Kun aika vähän on menetettävääkään. Jotenkin sitä vain meinaa aina mennä ihan lukkoon.
Mulla tulee todella harvoin vibat missä haluaisin kysyä mimmiltä numeroa tai pyytää treffeilla, siis livenä. Jos tämmönen tulee, silloin mä sen yleensä teen. Mutta on todella harvaa.
Toki se jää sit harmittaa jos sitä ei tee vaikka siltä tuntuu, pittää vaa ottaa härkää sarvista kiinni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 315
Viestejä
4 396 928
Jäsenet
72 940
Uusin jäsen
Reiskadee

Hinta.fi

Ylös Bottom