Tavallaan jäi kiinnostamaan, että millaisessa sikolätissä @gramma asuu
En nyt kovin kaameessa, mutta sanotaan nyt näin, että siisteys ei oo mun prioriteettilistan kärjessä uskon, että suurimmaksi osaksi tämä siisteydestä nalkuttaminen on jotain kontrollintarvetta tms. Muutama mies on myös hoitanut sinkkukämppäänsä varsin hyvin, mutta jostain syystä hanskat tippuu täysin kun samaan talouteen tulee nainen. Jotkut kai olettavat, että voivat sitten itse luopua siivoushommista kokonaan?
Tästä aasinsilta takaisin Tinderiin; kyllä mäkin yritin mun tinder-kuvissa "esittää kohtuullisen siistiä" eli raivasin mahdolliset rytökasat pois ennen kuin otin kuvia kotona. Valheellista markkinointia sekin tietyllä tavalla, vaikka muuten mun kuvissa oli aika arkisia, meikittömiä otoksia niiden mintissä olevien lisäksi jne.
Puhun menneessä muodossa kun en siellä tinderissä enää ole, matkaan on tarttunut jo kuukausia sitten tyyppi, jonka tapasin vanhanaikaisesti baarissa (minä vilkuilin kutsuvasti, hän teki ekan varsinaisen liikkeen). Vähän on tuntunut asian manaamiselta mainita, mutta menköön nyt.
edit kui sattuski just nyt silmään.
Viimeksi muokattu: