Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mikään kumikaan ole 100% varma. Se voi luiskahtaa pois, rikkuuntua tai mitä vaan. Kumilla vaan viedään miehen nautinto pois. Baari- ja tindersäädöt kumiseksillä, tuuppaus ja kiertoon meininkillä ei kiehdo. Vakisuhde on paras. Jos naisessa on jotain STD:tä niin kyllä panematta jää. Kumilla tai ilman.
Kai sitä kumin kanssa voi vähän tissiä puristella ja jopa persettä. Mutta ei siitä mies nautintoa saa että laukeaa johonkin kumipussiin.
Ainahan sitä haluaa kaiken ja sitten myös muutakin! Aika ei vain riitä täysin suhteessa olemiseen ja kaiken muun tekemiseen - on tehtävä kompromissi ja sen toisen on omattava samankaltaiset arvot oman ajan suhteen. Toiset elävät symbioosissa, muut tukehtuvat.Miksi yksinolo tuntuu toisaalta hyvältä ja on toisaalta kaipuu parisuhteeseen?
Mikä on "tunnelukko"?
Kyllähän huonokin parisuhde on parempi kuin sen vaihtoehto. Ongelma Suomessa on että porukka ei mene kuuntelemaan papin-aamenia vaan toteuttaa tinderin luomaa kertakäyttödeittailua.
Miksi mennä naimisiin jos iPhonesta löytyy uus Chad huomiseksi.
Tulipa luettua tuo Ylen Chad- artikkeli. En ole kyllä koskaan nähnyt, edes yöelämässä, artikkelin kuvaamia Chadeja. Tiedä sitten missä piileskelevät.
Katkeruuden ja kateuden ohella yksi juttu on kyynisyys, johon itsekin sorrun. Ei vaan aina meinaa usko riittää. Eikä maailma anna mitään merkkejä siitäkään, että kyynisyys on aiheetonta vaan päinvastoin joka viikko vain voimistaa sitä..Pikaisesti luin läpi niin kyllähä tää nykymeininki alkaa kannustamaan miehiä kehittämään itseään henkisesti ja fyysisesti ihan sillä perustein, että naisrintamalla menisi paremmin - ja todentotta tuo homma toimii.
Oon itse ollut aika paha "incel" nuorempana, mut se on valhe, etteikö tuosta voisi itseään kehittää paremmaksi. Jokainen saa geenilotossa sitä mitä saa, ja niillä eväillä voit luoda itsellesi mahdollisimman parhaan elämän. Katkeruus ja kateus ei auta, vaikka toinen olisikin 190cm kreikkalainen patsas, turha verrata itseään muihin. Juuri sinussa on jotain uniikkia.
Tilanne tuskin oli niin paha ennen internettiä.
Ei saatana että voikin ärsyttää oma nössöily. Tietenkään mitään takeita ei ole, että kyseinen nainen olisi sitten oikeasti ollut kiinnostunut, vai oliko muuten vain mukava. Jos vain ei uskalla tehdä mitään liikkuja, niin ei kyllä koskaan saa myöskään selville.Uskaltaisikin vaan olla vähän aloitteellisempi. Tässä juuri ärsyttää kun en tajunnut kysyä yhtä mimmiä ulos, vaikka juttu luisti ja katseesta päätellen olisi varmaan ollut mahdollisuuskin. Tai pyytää edes numeroa. Voisikin kääntää kelloa vähän taaksepäin. Pitää toivoa, että törmää samassa paikassa vielä kolmannenkin kerran.
Location, Location, Location.
Ei paljon auta että on Chad Perä-Kälviällä. Pitää muuttaa Helsinkiin missä pimpslooraa riittää kairattavaksi.
Muissa Suomen kaupungeissa on melkoinen sausagefest vastassa.
Ei saatana että voikin ärsyttää oma nössöily. Tietenkään mitään takeita ei ole, että kyseinen nainen olisi sitten oikeasti ollut kiinnostunut, vai oliko muuten vain mukava. Jos vain ei uskalla tehdä mitään liikkuja, niin ei kyllä koskaan saa myöskään selville.
edit: Välillä sitä miettii, että mikä siinä niin kauheasti jännittää. Kun aika vähän on menetettävääkään. Jotenkin sitä vain meinaa aina mennä ihan lukkoon.
Missä kuopiossa o hyvä meno mimmien suhteen?
Mimmit ovat maanläheisempiå ja aidompia siellä. Eikait siinä muuta.
Mun mielestäni nykymeininki enemmänkin on kannustanut siihen, ettei tee naisrintamalla juurikaan mitään.Pikaisesti luin läpi niin kyllähä tää nykymeininki alkaa kannustamaan miehiä kehittämään itseään henkisesti ja fyysisesti ihan sillä perustein, että naisrintamalla menisi paremmin - ja todentotta tuo homma toimii.
Mitä Helsinkiin tulee, niin määrässä on laatua ja suhteellisessa runsaudessa on vielä enemmän laatua, mutta olet toki oikeassa että jotenkin pilalla ne naiset on siellä silti. Ja logistiikka ja kaikki muu on hankalampaa. Ihan siitä lähtien, että aikuisilla naisilla tuntuu olevan muotia KIMPPA-KÄMPPÄÄMINEN.Jaa mulla on parhaat kokemukset kyllä Kuopiosta ja Tampereelta. Helsinki tuntuu olevan aivan no-go vaikka se on lähimpänä. Ihmiset siellä vissii liitelevät jossain ihan omissa pilvilinnoissaan (ei onneks kaikki).
Ainakaan itse en siitä huolimatta ole menettänyt toivoa. Ei se halu löytää nainen rinnalle vain sammu, ja kun olen kuitenkin aiemmin seurustellut niin tiedän ettei se ole myöskään täysin mahdotonta.Mun mielestäni nykymeininki enemmänkin on kannustanut siihen, ettei tee naisrintamalla juurikaan mitään.
Ei kai niitä olekaan, vasn kyse incelien myyttisestä ihanteesta. Eivätkä taida vedota naisiin, kuten he luulevat.Tulipa luettua tuo Ylen Chad- artikkeli. En ole kyllä koskaan nähnyt, edes yöelämässä, artikkelin kuvaamia Chadeja. Tiedä sitten missä piileskelevät.
Ennen vanhaan oli varmaan noin. Kyllä nykyään naisetkin voivat hyvin tehdä aloitteen.
Ylen artikkeli chadeista
Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Jykeväleukaisesta meemihahmosta on tullut epärealistinen ihannemies. Alun perin Chad-meemi on lähtöisin netin synkkämielisistä incel-yhteisöistä.yle.fi
Tunnelukkotyöskentely - 18 eri tunnelukkoa -
Meillä jokaisella on tunnelukkoja, jotka voivat rajoittaa elämää. Tunnelukkotyöskentely voi olla yksi hienoimmista asioista mitä voit tehdä.www.elinavaananen.fi
Vähä offtopic, mutta toisaalta ihan aiheeseen sopivaa kun tutustutaan syvemmin toiseen ihmiseen.
Tuo artikkeli kuulostaa kyllä aika kummalliselta. Kyllähän se on aika selvää, että miehellä ulkoisilla asioilla, erityisesti ulkonäöllä, on yllättävän vähän väliä. Oikeastaan ainoa millä on väliä on ne "miestaidot" eli että on silleen assertiivinen ja itsevarma sekä osaa ja tykkää ottaa ohjat käsiinsä. Kieltämättä yllättävän monien tuntuu olevan vaikea tajuta tätä.
Tulipa luettua tuo Ylen Chad- artikkeli. En ole kyllä koskaan nähnyt, edes yöelämässä, artikkelin kuvaamia Chadeja. Tiedä sitten missä piileskelevät.
Jotta saa sen kiinnostavimman namupalan, joka ei muuten huomaa.Niin *voivat* mutta edelleen siinä taitaa olla että miksi vaivautua? Ilmeisesti niitä iskijöitä on ihan määrissä, jolloin on vaan helpompi valkata niistä joku eli käytännössä on antamatta tälle pakkeja ja täten ei tarvi tehdä itse mitään.
Taitaa olla nyt aikamoisia subjektiivisia oletuksia taas yleistetty totuuksiksi - ja täten myös "pi**un saannin esteeksi".Mitä Helsinkiin tulee, niin määrässä on laatua ja suhteellisessa runsaudessa on vielä enemmän laatua, mutta olet toki oikeassa että jotenkin pilalla ne naiset on siellä silti. Ja logistiikka ja kaikki muu on hankalampaa. Ihan siitä lähtien, että aikuisilla naisilla tuntuu olevan muotia KIMPPA-KÄMPPÄÄMINEN.
Ja sitten se, että kyllä ne kaikkein metroseksuaaleimmat ja kuumimmat miehetkin asuu sitten siellä, joten laatu-parrua on reilusti jaossa naisille kyllä.
Eikö jo pelkkä miehen pituus rajaa todella suuren osan naisista pois nykyaikana? Joku 180+ vaatimus tuntuu olevan suurella osalla naisista vaikka itse olisivat 150cm...
Markku tuntuu olevan poikkeus, vai onko se sittenkin se pituus miksi ei pidempää suhdetta löydy?
Jotta saa sen kiinnostavimman namupalan, joka ei muuten huomaa.
Väittäisin, että terve itsevarmuus ja riittävän hyvät sosiaaliset taidot on edelleen aika käyttökelpoinen ase. Itselläni on useampiakin kavereita, jotka ovat tässä viime vuosina löytäneet pidemmän parisuhteen Tinderin kautta ja kaikilla nuo hommat ovat hallussa vaikka ulkonäkö olisi sitä pisteluokkaa 5-7 pieruverkkareissa kotona.
Olikin tinderketju. Ehkä siellä noita ei tapahdu siinä missä livenä. Tinderissä kun aloite tehdään sokkona.Joo mutta pointtina oli että vaikka tällainen mahdollisuus on teoriassa, käytännössä se on aika harvinaista.
Kyllähän eron huomaa esim pohjanmaalaisissa ja uusimaan mimmeissä. Esim. Seinäjoella mimmit on kuin kirveellä veistettyjä. Helsingissä mimmit miellyttää pikkuisen enemmän silmää.
Kyllähän Chadi saa seuraa mistä vaan. Mutta määrä on laatua. Sanoi Stalin. Ja nuoret mimmit vaan valuu etelään. Joten Chadin on syytä olla pelipaikoilla.
Kyllähän deittailu käy työstä. Koko päivän siihen saa kulumaan. Eikä nyt puhuta mistään tinderin kumilla-tuuppaus-ja-kiertoon - mentaliteetistä.
Millä tavalla? Mä en ainakaan sitä ota työstä, koska kohtalaisen valikoivana miehenä yritän keskittyä ainoastaan siihen, että saisin poimittua sen rusinan pullasta. Tarkoittaa sitä, että kaikkea puolimakeaa ei edes yritetä lähteä treffailemaan, vaan yritetään täsmäosumaa.Kyllähän deittailu käy työstä. Koko päivän siihen saa kulumaan. Eikä nyt puhuta mistään tinderin kumilla-tuuppaus-ja-kiertoon - mentaliteetistä.
Mä olen totta tosiaan ollut "valikoiva" ja onnistunut treffailemaan varsin hyvännäköisiä naisia (omasta mielestäni).Millä tavalla? Mä en ainakaan sitä ota työstä, koska kohtalaisen valikoivana miehenä yritän keskittyä ainoastaan siihen, että saisin poimittua sen rusinan pullasta. Tarkoittaa sitä, että kaikkea puolimakeaa ei edes yritetä lähteä treffailemaan, vaan yritetään täsmäosumaa.
Onnistuu myös tällaisena alle 170cm pitkänä miehenä, koska pää on kunnossa ja itsevarmuutta riittää ihan riittämiin. Riittää, että henkistä pituutta on enemmän, kuin useammalla +180cm miehellä yhteensä. Ei tarvii itkeä treffimaailman raadollisuutta, koska tiedän, et jossain vaiheessa osuu.
Ps. Treffit meni hyvin. Ei mennyt sivuosumaksi ensi yrityksellä, joten ajan kanssa hiljalleen eteenpäin.
Joidenkin naisten kanssa on pakko yrittää pelata pitkää peliä.Mä en kyllä ala naisia viihdyttää koko päivää. Ihmekkää ettei sillä taktiikalla irtoo. Pellenä pitävät. Ja liian pitkä aika mokailla. Pari tuntia ja sitten hommiin.
En nyt kyllä tiiä onko tuo nyt varsinaisesti sitten retostelun aihe. Suurin osa naisista ehkä toivoisi hiukan enemmänEn halua retostella, mutta ennätys on alle minuutti. Siinä ajassa ei hirveästi ehdi mokailla..
Kyllä siinä joku pari tuntia hommailtiin sen minuutin "tutustumisen" jälkeen.En nyt kyllä tiiä onko tuo nyt varsinaisesti sitten retostelun aihe. Suurin osa naisista ehkä toivoisi hiukan enemmän
Henkilökohtaisesti en tuollaista naista totta puhuen edes haluaisi. Baarissa on jonkun kerran vuosien aikana ollut joku roikkumassa kimpussa muna mielessä, ja alkanut lähinnä vituttamaan vaikka ihan nättejä muistan tapausten olleen. Ei vaan sovi minulle, koska sellaisen kanssa en kyllä mitään pidempikestoista ihmissuhdetta saisi aikaan.Kyllä siinä joku pari tuntia hommailtiin sen minuutin "tutustumisen" jälkeen.
Mutta toki tuon "enemmän haluamisen" voi ymmärtää toisinkin, ja tottahan se on tietenkin. Suurin osa naisista ei varmaankaan hyppää sänkyyn noin helpolla eivätkä halua pelkkää panoa.
Ei sitä toivoa tarviikkaan heittää, mutta maailmassa on aika paljon muutakin tekemistä. Öyhöttävät incelit on toki yksi ryhmä, mutta niitä hiljasempia vetäytyjiä on varmaan aika paljon jotka ei laita tikkua ristiin pariutuakseen.Ainakaan itse en siitä huolimatta ole menettänyt toivoa. Ei se halu löytää nainen rinnalle vain sammu, ja kun olen kuitenkin aiemmin seurustellut niin tiedän ettei se ole myöskään täysin mahdotonta.
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että em. tapauksessakin olin kuitenkin kirjoitellut naisen kanssa muutaman viikon etukäteen. Joten siinä mielessä mitään "ventovieraita" ei oltu.Henkilökohtaisesti en tuollaista naista totta puhuen edes haluaisi. Baarissa on jonkun kerran vuosien aikana ollut joku roikkumassa kimpussa muna mielessä, ja alkanut lähinnä vituttamaan vaikka ihan nättejä muistan tapausten olleen. Ei vaan sovi minulle, koska sellaisen kanssa en kyllä mitään pidempikestoista ihmissuhdetta saisi aikaan.
Olikin tinderketju. Ehkä siellä noita ei tapahdu siinä missä livenä. Tinderissä kun aloite tehdään sokkona.