Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässähän ihmetellään sitä mikseivät miehet tee omalle haluttavuudelleen mitään profiilia parantamalla niin se heidänkin PARRU pääsis kärjestä kastumaan.Kun mikään ei riitä, ei edes nykyajan mutkaton tapa tilata loputonta määrää nuorta parrua suoraan kotiin, vaikka on itse noin 5-kymppinen nainen. Vielä pitäisi laadukkaampaa ja enemmän saada.
Kiittämätön on maailma, tai siis nainen.
Ja katsoitko niitä 18-25 naisten profiileja, kuten vinkkasin!?
No mitä se sua hetkauttaa? Jokainen tehkööt "haluttavuudelleen" mitä haluaa.Tässähän ihmetellään sitä mikseivät miehet tee omalle haluttavuudelleen mitään profiilia parantamalla niin se heidänkin PARRU pääsis kärjestä kastumaan.
Ei se järvi soutamalla kulu - etkös itsekin ole ollut sitä mieltä? Eli jos puhutaan silkasta parruttamisesta, kuten sinun kanssasi keskustellessa voisi olettaa, niin eihän kyse tosiaankaan ole nollasummapelistä. Melkeinpä päinvastoin: jos Tinderissä olisi enemmän kiinnostavia soutelijoiden profiileita, olisi siellä enemmän järvien omistajiakin.No mitä se sua hetkauttaa? Jokainen tehkööt "haluttavuudelleen" mitä haluaa.
Ja nollasummapeliä tämä on joka tapauksessa. Yhden miehen hoito on joltain toiselta pois.
Kyllä tämä käytännössä on suurin piirtein nollasummapeliä, vaikka ei ihan täsmälleen olisikaan.Ei se järvi soutamalla kulu - etkös itsekin ole ollut sitä mieltä? Eli jos puhutaan silkasta parruttamisesta, kuten sinun kanssasi keskustellessa voisi olettaa, niin eihän kyse tosiaankaan ole nollasummapelistä. Melkeinpä päinvastoin: jos Tinderissä olisi enemmän kiinnostavia soutelijoiden profiileita, olisi siellä enemmän järvien omistajiakin.
No mitä se sua hetkauttaa? Jokainen tehkööt "haluttavuudelleen" mitä haluaa.
Jep. On myös kuultu kattava repertuaari erinäisiä selityksiä miksei profiiliin kannata, pidä, voi, pysty, ole tarpeen eikä kykene panostamaan.Siis mä luulin, että koko ketjun idea on valittaa kun miehet ei saa naisia, ja sitten kun nainen kertoo, et ehkä kannattais panostaa siihen profiiliin että olis haluttavampi, niin vastaus on tämä![]()
Jos puhe on lähinnä jostain 50+ vuotiaista reppanoista, joilla ei ole minkäänlaista peliä, niin en oikein usko että edustavat tämän palstan käyttäjiä juurikaan.Siis mä luulin, että koko ketjun idea on valittaa kun miehet ei saa naisia, ja sitten kun nainen kertoo, et ehkä kannattais panostaa siihen profiiliin että olis haluttavampi, niin vastaus on tämä![]()
Näinhän ne väittää.Näyttääkö ne algoritmit sitten paremman näköisiä naisia jos on itselläkin tukka hyvin ym![]()
Ja mikä ihmeen kilpailutilanne jossain tinderissä?
pointti on se, että vaikka heikkolaatuisia miesprofiileita olisikin runsaasti, niin seuraava tai sitä seuraava on jo parempi, ja tarjonta on LOPUTON.
Jos puhe on lähinnä jostain 50+ vuotiaista reppanoista, joilla ei ole minkäänlaista peliä, niin en oikein usko että edustavat tämän palstan käyttäjiä juurikaan.
Toisekseen onko tässä joku viime aikoina erityisesti antanut ymmärtää, että profiili olisi huono ja kaipaisi kehoitusta parantaa sitä? Vai käydäänkö nyt taas syyttä mollaamaan meitä kiertotien kautta... Vastaus on kyllä.
Mietin ihan samaa. Ehkä kuitenkin parempi olla livenä iloinen yllätys kuin pettymysJäin miettimään tuota profiilikuva-asiaa. Luulen, että on oikeastaan ollut ihan hyväkin, etten ole liian hiottuja kuvia laittanut. Täältäkin saa vähän väliä lukea, miten nainen saattaa olla livenä pettymys verrattuna Tinder-kuviinsa.
Sä puhuit huonoista havainnoistasi Tinderissä ja projisoit kokemuksiasi meihin, tämän foorumin käyttäjiin.Vilpittömän auttamisyrityksen tulkitseminen mollaamiseksi on aika selkee asenneongelma, minusta.
(mistä ihmeestä mä voisin teidän profiileista tietää, ei tässä siis oikeen muuta voi kuin neuvoa geneerisesti ja kertoa mikä itselle on naisena tärkeää ja kehottaa tarkistamaan että ne jutut on kunnossa, jos ei kerta flaksi käy)
Mietin ihan samaa. Ehkä kuitenkin parempi olla livenä iloinen yllätys kuin pettymys![]()
Miten vaikeaa on ymmärtää, että naiset kyllästyvät Tinderiin osin juuri siksi, että se on pullollaan näitä mitäänsanomattomia profiileita? Niitä saa svaippailla - anteeksi, ruksittaa - peukalo puuduksissa että joukosta löytyisi se läikähdyttävä poikkeus, joka on vaivautunut kertomaan jotain kiinnostavaa itsestään.Sä puhuit huonoista havainnoistasi Tinderissä ja projisoit kokemuksiasi meihin, tämän foorumin käyttäjiin.
Ja ymmärrätkö, että meille on vain hyvä asia, mitä heikkotasoisempaa kilpailu on? Toivottavasti siis keski-ikäiset miehet ei saa peliään kuntoon jatkossakaan ja joudut jatkossakin päivittelemään niiden surkeutta!
Miten vaikeaa on ymmärtää, että naiset kyllästyvät Tinderiin osin juuri siksi, että se on pullollaan näitä mitäänsanomattomia profiileita? Niitä saa svaippailla - anteeksi, ruksittaa - peukalo puuduksissa että joukosta löytyisi se läikähdyttävä poikkeus, joka on vaivautunut kertomaan jotain kiinnostavaa itsestään.
Ihan normaali kuvaus itsestä, josta löytää jotain yhteistä, jotain tarttumapintaa. Syyn, miksi tähän henkilöön olisi hyvä pysähtyä ja vaihtaa ainakin muutama viesti. Ei tarvitse olla mitään tajunnan räjäyttävää verbaalista ilotulitusta.Mitä kiinnostava tarkoittaa siis tässä tapauksessa? Jotain erikoista mikä herättää tunnereaktion, vai sellainen "normaali" kuvaus itsestään ja siitä mitä tykkää tehdä?![]()
Kuka kyllästyy mistäkin syystä, mutta surkeat miehet ei toivon mukaan katoa maailmasta jatkossakaan, koska se olisi sitten kaikki pois niiltä, joilla on peli paremmassa kunnossa jo nyt.Miten vaikeaa on ymmärtää, että naiset kyllästyvät Tinderiin osin juuri siksi, että se on pullollaan näitä mitäänsanomattomia profiileita? Niitä saa svaippailla - anteeksi, ruksittaa - peukalo puuduksissa että joukosta löytyisi se läikähdyttävä poikkeus, joka on vaivautunut kertomaan jotain kiinnostavaa itsestään.
(Meemi kannattaa tulkita vertauskuvallisena, eikä viittauksena vain valokuviin/ulkonäköön.)
![]()
Mitä kiinnostava tarkoittaa siis tässä tapauksessa? Jotain erikoista mikä herättää tunnereaktion, vai sellainen "normaali" kuvaus itsestään ja siitä mitä tykkää tehdä?![]()
Miten vaikeaa on ymmärtää, että naiset kyllästyvät Tinderiin osin juuri siksi, että se on pullollaan näitä mitäänsanomattomia profiileita? Niitä saa svaippailla - anteeksi, ruksittaa - peukalo puuduksissa että joukosta löytyisi se läikähdyttävä poikkeus, joka on vaivautunut kertomaan jotain kiinnostavaa itsestään.
(Meemi kannattaa tulkita vertauskuvallisena, eikä viittauksena vain valokuviin/ulkonäköön.)
![]()
Tottakai voi! Tässä oli nyt kuitenkin vain kyse siitä, miksi se ei ole Erkinkään etu, että Tinder on pullollaan epäkiinnostavia profiileita vaikka hän itse kuvitteleekin sen kääntävän pelin edukseen.Niin no ihan yhtlailla miehetki voi kyllästyäMeil on vaa eri ongelmat lähtökohtasin. Tässä nyt omat poiminnat:
- Ghostaukset
- Valtava työmäärä siihen, että saa onelinereita vastaukseksi
- Tutustumisen effortti, taskuun jää tyhjä arpa pitkän prosessin jälkeen
Extra: On melkein pakko asua isolla paikkakunnalla. Aivan murto-osa jaksaa lähtee puoliväliin jos matkaa on enemmän ku lyhyt ajomatka. Osa on kyllä tullut ensireffeillä omalle paikkakunnalle, nämä saa heti extrapisteet. Puhumattakaan "en muute muuta Espoosta sitte mihinkään" -tyyppeihin![]()
Jos laitan joskus profiilin tinderiin, voisi laittaa "ehdoksi" muutetaan sitten yhdessä pois pk-seudulta. Ei ole ihmisen paikka tämä"en muute muuta Espoosta sitte mihinkään" -tyyppeihin![]()
Jos laitan joskus profiilin tinderiin, voisi laittaa "ehdoksi" muutetaan sitten yhdessä pois pk-seudulta. Ei ole ihmisen paikka tämä![]()
Tää on se edustavan/hyvännäköisen kääntöpuoli ehkä? Sutisee ehkä liikaakiin ja samaan aikaan monen kanssa riippuen henkilön moraalista.No tää loputon tarjonta ja seuraava profiili aina parempi jne. Vähän hiipii epäilys mieleen, että mitä se oma kiva mätsi siellä mahtaa puuhata.
Tää on se edustavan/hyvännäköisen kääntöpuoli ehkä? Sutisee ehkä liikaakiin ja samaan aikaan monen kanssa riippuen henkilön moraalista
Tää on se edustavan/hyvännäköisen kääntöpuoli ehkä? Sutisee ehkä liikaakiin ja samaan aikaan monen kanssa riippuen henkilön moraalista.
Oma miesmaku on ehkä sit vähän outo, kuten on aiemminkin todettu, kun en noista geneerisesti hyvännäköisistä niin piittaa. Toki pitää omaa silmää miellyttää, mutta toisen roska voikin sit olla mun aarre.![]()
Olen eri mieltä mutta ymmärrän tuonkin näkövinkkelin jos sitä valinnanvaraa on niin runsaasti. Se on jotenkin ikävä fiilis treffeillä miettiä että tuo tapailee samaan aikaan monia muitakin ja olenkohan nyt treffi nr. 3 tällä viikolla ja sujuuko tää nyt paremmin vain huonommin kuin jonkun muun kanssa. Vaivalla olet itse päässyt näille yksille treffeille... mutta, elämä on.Mä sitten en taas pidä lainkaan outona enkä tuomittavana sitä, että tutustuu muihinkin samanaikaisesti. Kun mun mielestä se on vaan jotenkin aika itsekästä ja epärealistista odottaa ja olettaa, että toinen laittaisi heti kaikki muut kiinnostavat matchit jäihin kun mun kanssa matchää, ja sama toisinpäin. Vasta sitten, kun on jonkun kerran tavattu ja yksissä tuumin todettu, että tässä voisi olla aihetta enempäänkin ja sovitaan että nyt ne Tinderit lähtee. Mulle ainakin parit ekat treffit on sellaisia alkutunnusteluja, etten vielä ole valmis sitoutumaan yhtikäs mihinkään. Kolmannet treffit on mulle takaraja, milloin viimeistään on tehtävä valinta onko syytä jatkaa, mutta siihen asti pidätän itselläni täyden vapauden tutustua muihinkin.
Nice guy länsimaissa:Nice guy sitä ja nice guy tätä. Nice guyta jaksat hokea mutta mulle ei ole vieläkään selvinnyt että mitä se oikeastaan tarkoittaa?
Ilmeisesti jonkinlainen epämies on kyseessä, ja "niceguy" ei ole sama kuin kirjaimellisesti "nice guy".Vai onko sittenkin, jolloin PUA-porukka olisi itse asiassa oikeassa (siis, ole röyhkeä naisia kohtaan -> saa seuraa).
Mitä pitää tehdä ollakseen nice guy, ja voiko sellaisena olemiseen syyllistyä jos ei tee mitään?![]()
Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä, tosin oma aikajanani on paljon pidempi, koska täällä asiat toimivat hieman eri tavalla. Itse tosin yleensä deittailuvaiheessa lopetan etsimästä muita, koska siinä on ihan liikaa duunia, kun täällä asiallinen mies saa ainakin 10 viestiä päivässä naisilta. Deletoin tuossa tilini kokonaan treffiapista ja satuin vilkaisemaan tykkäysten määrän. Mulla oli tullut vuoden aikana reilu 4200 tykkäystä.Mä sitten en taas pidä lainkaan outona enkä tuomittavana sitä, että tutustuu muihinkin samanaikaisesti. Kun mun mielestä se on vaan jotenkin aika itsekästä ja epärealistista odottaa ja olettaa, että toinen laittaisi heti kaikki muut kiinnostavat matchit jäihin kun mun kanssa matchää, ja sama toisinpäin. Vasta sitten, kun on jonkun kerran tavattu ja yksissä tuumin todettu, että tässä voisi olla aihetta enempäänkin ja sovitaan että nyt ne Tinderit lähtee. Mulle ainakin parit ekat treffit on sellaisia alkutunnusteluja, etten vielä ole valmis sitoutumaan yhtikäs mihinkään. Kolmannet treffit on mulle takaraja, milloin viimeistään on tehtävä valinta onko syytä jatkaa, mutta siihen asti pidätän itselläni täyden vapauden tutustua muihinkin.
Mä en halua satasen illallisia enkä ruusupuskia. Ne kuuluu parisuhteeseen, ei ensimmäisiin tapaamisiin. Parisuhteessa fine diningit maksellaan vuorotellen tai yhteiseltä taloustililtä.
Ei siellä kuulu tuommoisia miettiä, vaan keskittyä siihen toiseen ihmiseen. Jos on liikkeellä "kelpaankohan mä" -asenteella, niin on jo väärä mindset. Siellä on kaksi tasaveroista ihmistä juttelemassa mukavia, ja molemmat ottavat mittaa toisistaan voisiko tuo olla mun ihminen - tai ainakin niin kiva tyyppi että voisi tavata seuraavankin kerranOlen eri mieltä mutta ymmärrän tuonkin näkövinkkelin jos sitä valinnanvaraa on niin runsaasti. Se on jotenkin ikävä fiilis treffeillä miettiä että tuo tapailee samaan aikaan monia muitakin ja olenkohan nyt treffi nr. 3 tällä viikolla ja sujuuko tää nyt paremmin vain huonommin kuin jonkun muun kanssa. Vaivalla olet itse päässyt näille yksille treffeille... mutta, elämä on.
Mikä sinulla herättää kiinnostuksen johonkin tiettyyn profiiliin? Pelkkä ulkonäkö?
Ei sentään, riittävän ulkonäön lisäksi se, että onko esim. harrastukset, tausta ja mistä on kiinnostunut semmoisia että vaikuttaa siltä että olisi potentiaalisesti kiinnostava tutustua.Kuvista ehkä se, ettei ne ole vedetty jonkin muovifiltterin läpi eikä kaikissa näytä silleen superpynttäytyneeltä.
Mutta miten sen sanoisi, se vaikutelma on kuitenkin paremminkin vaan arvio eikä tunne. Eli en silleen saa "viboja" tai fiiliksiä profiileja selatessa, eli en itse tunne juuri mitään (tai jos tunteekin, se on niistä erillinen ja irrallaan oleva asia) eikä siten ole niin paljoa väliä onko kuvissa millä tavalla hymyä, kunhan just ei ole naama sillä "norsunvitulla". Eikä myöskään sillä, millä sanakäänteillä profiilissa olevat tiedot on ilmaistu, kun en silleen imaise niistä tunteita itseeni.![]()
Aika vaihtelevasti nuo naisetkin tuntuivat ottavan sen, että oli muita treffejä sovittuna, kun rehellisesti vastasin kysymykseenTän yhden episodin (edellisenä päivänä treffaamani nainen seuras mua uusilla treffeillä ja tuli viereiseen ravintolan loosiin kuuntelemaan. Ja pisti solvauksia viestitse perään.) jälkeen päätin, että yhet treffit jonossa kerrallaan
![]()
Aika vaihtelevasti nuo naisetkin tuntuivat ottavan sen, että oli muita treffejä sovittuna, kun rehellisesti vastasin kysymykseenTän yhden episodin (edellisenä päivänä treffaamani nainen seuras mua uusilla treffeillä ja tuli viereiseen ravintolan loosiin kuuntelemaan. Ja pisti solvauksia viestitse perään.) jälkeen päätin, että yhet treffit jonossa kerrallaan
![]()
Oli sovittuna uudet treffit, mutta niiden peruminen sisältyi sinne solvausten sekaan. Ja joo, varmasti hyvä asiaVäistit juuri miinan![]()
No näin. Toisesta saa jonkun mielikuvan, ja fiiliksen, että tän kans kannattais mahdollisesti jutella, ja jos se sujuu hyvin, myös tavata. Ei se sen ihmeempää varmasti kenelläkään ole.Tuskin kovin moni muukaan mitään ihmeellisiä tuntemuksia saa vieraan ihmisen profiilista. Mutta on hyvä, jos löytyy jotain yhdistävää tekijää, kuten edellä todettiin. Luulen ettei edellä esitetty naisnäkökulma ole sen erilaisempi.