Se, että voin naisena tilata jonkun random miehen jodelista kotiini panemaan ihan koska sattuu huvittamaan, on ihan täysin teoreettinen "etu", jos kyseinen toiminta eli täysin tuntemattomien ukkojen paneminen ei mua hotsita pätkän vertaa.
Tässä kanssasiskot tiivistivät olennaisen. Harva nainen harrastaa tällaista "tilailua" - itse en tunne yhtään - ja vielä harvempi saa siitä ainakaan pitkässä juoksussa mitään muuta kuin tyhjyyden ja käytetyksi tulemisen tunteen. Ymmärtääkseni näin on myös valtaosan miehistä kohdalla, vaikka jotkut muuta yrittävät vahvistusharhoissaan itselleen ja muille sitkeästi uskotella.Nimenomaan ymmärrän sen. Mutta ongelma on siinä, kuten tässä ehti jo ylle tulla ja jonka olen useaan kertaan sanonut langassa, että tossa rinnastuvat väärät asiat. Miehen haluama seksi ja naisen saama seksi eivät ole vertailtavissa. Kun puhutaan randompanoista, tai vaikka vakipanosuhteesta, seksistä kvantitatiivisesti.
Tämä naisten kadehtiminen aina saatavilla olevasta seksistä (mikä ei suinkaan ole kaikkien naisten kohdalla edes todellisuudessa tilanne) on vähän samaa absurdia ajattelua kuin joskus törmää miesten "tissikauteuteen". En tiedä onko ne jutut edes puolitosissaan heiteltyjä, mutta aina joskus joltain järjen jättiläiseltä kuulee näitä "oispa itelläkin tissit niin puristelisin niitä koko ajan".
Jotain rajattomuutta ja kykenemättömyyttä erottaa oma itse toisista ihmisistä tuohon kait liittyy, kun ajattelu perustuu siihen, että kaikki samat asiat, jotka tuottaa itselle nautintoa ja ovat itselle tärkeitä, ovat sitä toisillekin.