Eli itse siis harrastat yhdenyönjuttuja ja kuitenkin profiilissasi lukee pitkäaikaisen kumppanin haku? Ja ihmettelet kun naisten deittiprofiilit on ristiriitaisia
Ehkäpä sinne profiiliin kirjoitellaan sellaista, mikä on strategisesti järkevää. Ja riippuuhan se varmaan myös tavatusta yksilöstä, että haluaako siitä hetken hauskaa vai jotain enemmän.
Strategisesti järkevää, tämäpä se.
Yhtään historiaa kun katsoo (heilui sänky ensitreffeillä tai ei ollenkaan useammankaan treffien jälkeen, ja kaikki tästä välimaastosta) niin mä oon ollut se joka on ollut kiinnostuneempi, halu olisi ollut jatkaa tutustumista, mutta toisen osalta asia on ollut toinen. Enhän mä muuten sinkkuna tässä olisi, todennäköisesti.
Kokemuksiin perustuen on jotenkin parempi vain jatkaa omaa elämää, ottaa tutustuminen rennoin mielin ja heittää palloa enemmänkin naiselle että laittaa viestiä jos haluaa nähdä tms.
Jos osoittaa kiinnostusta = turn off. Mä en vaa ymmärrä tätä logiikkaa, mutta on mentävä sillä mikä saattaa pohjimmiltaan toimii
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)