Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Miksi turhaan jos kaksi aikuista yhteistuumin päättää. Nää kaikki kuukausihaasteet ja muut on yhtä turhia, kuin tipaton tammikuu ja muut pellekone menee päälle tästä -tason hommat. Anna palaa vaan :tup:
Näinpä. Mut nää on kivoi ajatusleikkei.

Tässä sinkkuna huomannut mitä pidempään elän yksin ja prosessoin omaa elämää, niin omat asiat ottaa yhä enemmän arvoa ja merkitystä. Toisin sanoen kun treffaan mimmejä, oon yhä enemmän "pakene paikalta takas omaan elämään -mentaliteetilla". En tarkoita sitä ettenkö kohtelisi mimmejä hyvin ja ole läsnä, mut että miusta lähtee yhä vähemmän ja vähemmän ulospäin semmosta "minä tarvitsen tältä jotain" -energiaa, joka on taas todennäköisesti pariutumisen kannalta eduksi.

Nää on sinällään jänniä psykologisia juttuja. Itse olen jotenkin ajatellut asiaan näin. Mitä enemmän elät omaa elämää ja et tarvitse muilta mitään, sitä todennäkösemmin joku kiinnostuu sinusta pariutumisen muodossa.

E: Ja se mitä mimmin kohdalla lukee hetkellisestä huvista - en tiedä vielä - pitkäaikaista kumppania välillä. Näistä ei kannata tehdä mitään lopputulosta. On juostu yhden illan jutun perässä pitkäaikaista kumppania hakevalle ja sitten treffaillu pidempää ihmistä joka ei tiedä mitä haluaa. Siis naiset eivät oikeasti tiedä mitä haluavat. Uskoisin enemmän miehen profiilin paikkansapitävyyteen :D No mulla lukee pitkäaikainen kumppani profiilissa, ja sen kyllä ensitreffeillä kerron, että pidempää ajanviettoa tähtäimessä, mut rennoin mielin. Tapauskohtasesti kuitenkin katson että miten klikkaa ja oisko tästä jatkoa. Huomannut vaan että parempi jatkaa matkaa ja yhteydenpitoa on jos sitä on. Ku ei tuo pariutuminen ole mikään pikajunajuttu.

On äärettömän vaikeaa kohdata ihminen jonka kanssa natsaisi puolin ja toisin sekä homma menisi kuin leikki eteenpäi. Ennemmin haudassa.
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Siis naiset eivät oikeasti tiedä mitä haluavat. Uskoisin enemmän miehen profiilin paikkansapitävyyteen :D No mulla lukee pitkäaikainen kumppani profiilissa, ja sen kyllä ensitreffeillä kerron, että pidempää ajanviettoa tähtäimessä, mut rennoin mielin.

Eli itse siis harrastat yhdenyönjuttuja ja kuitenkin profiilissasi lukee pitkäaikaisen kumppanin haku? Ja ihmettelet kun naisten deittiprofiilit on ristiriitaisia :smoke:



Ehkäpä sinne profiiliin kirjoitellaan sellaista, mikä on strategisesti järkevää. Ja riippuuhan se varmaan myös tavatusta yksilöstä, että haluaako siitä hetken hauskaa vai jotain enemmän.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Kyllä sen sitten tietää mitä haluaa, kun se tulee vastaan. Suurimman osan kanssa ei halua yhtään mitään. Jonkun kanssa sitten lyhytaikaista ja jonkun kanssa sitten pidempää(kin). Sitähän ei voi etukäteen tietää kenestäkään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Eli itse siis harrastat yhdenyönjuttuja ja kuitenkin profiilissasi lukee pitkäaikaisen kumppanin haku? Ja ihmettelet kun naisten deittiprofiilit on ristiriitaisia :smoke:



Ehkäpä sinne profiiliin kirjoitellaan sellaista, mikä on strategisesti järkevää. Ja riippuuhan se varmaan myös tavatusta yksilöstä, että haluaako siitä hetken hauskaa vai jotain enemmän.
Strategisesti järkevää, tämäpä se.

Yhtään historiaa kun katsoo (heilui sänky ensitreffeillä tai ei ollenkaan useammankaan treffien jälkeen, ja kaikki tästä välimaastosta) niin mä oon ollut se joka on ollut kiinnostuneempi, halu olisi ollut jatkaa tutustumista, mutta toisen osalta asia on ollut toinen. Enhän mä muuten sinkkuna tässä olisi, todennäköisesti.

Kokemuksiin perustuen on jotenkin parempi vain jatkaa omaa elämää, ottaa tutustuminen rennoin mielin ja heittää palloa enemmänkin naiselle että laittaa viestiä jos haluaa nähdä tms.

Jos osoittaa kiinnostusta = turn off. Mä en vaa ymmärrä tätä logiikkaa, mutta on mentävä sillä mikä saattaa pohjimmiltaan toimii :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Kyllä sen sitten tietää mitä haluaa, kun se tulee vastaan. Suurimman osan kanssa ei halua yhtään mitään. Jonkun kanssa sitten lyhytaikaista ja jonkun kanssa sitten pidempää(kin). Sitähän ei voi etukäteen tietää kenestäkään.
Hyvin kiteytit. Tää on sinänsä vaikeaa vaikka on pidempiaikainen kumppani kiikarissa. Jos nyt sattuisi tulemaan iha potentiaalinen mimmi vastaan ja hommat etenisi vaikka ensitreffeillä sänkyyn, mä oon kyl ihan suurimman osan keisseistä ollut valmis jatkaa tästä ja tutustumaan. Muutamia poikkeuksia.

No, jos ensitreffeillä päätyy sänkyyn, onko se lähtökohta jo ihan väärä pitkäaikaisen kumppanin haun kohdalla? Ei taida olla suoraa vastausta.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Strategisesti järkevää, tämäpä se.

Yhtään historiaa kun katsoo (heilui sänky ensitreffeillä tai ei ollenkaan useammankaan treffien jälkeen, ja kaikki tästä välimaastosta) niin mä oon ollut se joka on ollut kiinnostuneempi, halu olisi ollut jatkaa tutustumista, mutta toisen osalta asia on ollut toinen. Enhän mä muuten sinkkuna tässä olisi, todennäköisesti.

Kokemuksiin perustuen on jotenkin parempi vain jatkaa omaa elämää, ottaa tutustuminen rennoin mielin ja heittää palloa enemmänkin naiselle että laittaa viestiä jos haluaa nähdä tms.

Jos osoittaa kiinnostusta = turn off. Mä en vaa ymmärrä tätä logiikkaa, mutta on mentävä sillä mikä saattaa pohjimmiltaan toimii :D

Onkohan mahdollista, että sä omasta puolestasi kiinnostut enemmän niistä tyypeistä, joista (ehkä alitajuisesti) välittyy tunne, että he eivät ole yhtä kiinnostuneita?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Eli itse siis harrastat yhdenyönjuttuja ja kuitenkin profiilissasi lukee pitkäaikaisen kumppanin haku? Ja ihmettelet kun naisten deittiprofiilit on ristiriitaisia :smoke:

Ehkäpä sinne profiiliin kirjoitellaan sellaista, mikä on strategisesti järkevää. Ja riippuuhan se varmaan myös tavatusta yksilöstä, että haluaako siitä hetken hauskaa vai jotain enemmän.
Tavallisen miehen näkökulmasta tämä homma kuules toimii niin, että otetaan se, mitä saadaan. Jos saadaan yhtä yötä, niin otetaan yksi yö. Jos saadaan kaksi yötä, niin otetaan kaksi yötä. Jos saadaan kymmenen vuotta, niin otetaan kymmenen vuotta, ja niin edelleen. (Edellyttäen, että ylipäätään ollaan kiinnostuneita pitkästä suhteesta, kuten nyt useimmat miehet varmaan on.)

Enkä kovin paljon liioittele, vaikka vähän liioittelisinkin.

Mulla henkilökohtaisesti kaikki tapailut on jääneet lyhyeen/loppuneet naisen aloitteesta tässä vuoden sisään, ehkä yhtä lukuunottamatta. Tai 50/50 sekin oli oikeastaan. Hän oli kasvoiltaan noin 2/10. Kroppa oli kyllä ok. Se olikin vähän hankala dilemma. Mutta hänetkin olisin ollut halukas näkemään toisen kerran ihan seksin merkeissä, mutta nainen ei pelkästä seksistä ollut sitten enää kiinnostunut. Olisi sen sijaan saattanut olla kiinnostunut vakavammasta virityksestä.
 
Viimeksi muokattu:

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Strategisesti järkevää, tämäpä se.
Järkevintä ainakin miehenä on laittaa aina, että hakee pitkäaikaista, tai jättää koko kohta täyttämättä profiilissa.

Jos osoittaa kiinnostusta = turn off.
Täsmälleen sama kokemus. Parhaiten on mennyt silloin, kun vastapuoli on morsettanut oman kiinnostuksensa aivan kristallinkirkkaasti etupeltoon, niin sitten ei olekaan hirveästi väliä, että mitä tekee. Semmoisen 5D-shakin pelaaminen ja oman kiinnostuksensa panttaaminen ei ainakaan itseltä ole koskaan onnistunut. Suora puhe tässä kontekstissa on empiiristen kokemusten perusteella täysi itsemurha.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Järkevintä ainakin miehenä on laittaa aina, että hakee pitkäaikaista, tai jättää koko kohta täyttämättä profiilissa.


Täsmälleen sama kokemus. Parhaiten on mennyt silloin, kun vastapuoli on morsettanut oman kiinnostuksensa aivan kristallinkirkkaasti etupeltoon, niin sitten ei olekaan hirveästi väliä, että mitä tekee.
Parikin mimmiä kertonut avoimesti että niitä suorastaan ärsyttää miehen profiilissa jos lukee "En tiedä vielä" ja etenkin jos sitä viel korostaa omassa profiilissa tyyliin "katsellaan mitä löytyy". Naisiin vetoo paremmin se mitä mies haluaa elämältä ja se kannattaa osoittaa profiilissa.

--

Alempaan tekstiisi. Tämä mielenkiintoinen juttu. Entä jos naiselle suoraa tykittää että "heitä puhelinnumero, mutta meistä ei voi kyllä tulla sit mitään", aiheuttaneeko reaktion "what? tämä on tapaus joka pitää tutkia". Jotain tämäntapaista voisi piruuttaa kokeilla.

Noh, jos ajatellaan historiaa niin olen osoittanut kiinnostustani jopa liikaakin. Mut nykyään oikeestaan elän hetkessä. Pidetään kivaa, tutustutaan, vaihdetaan numerot ehkä, jatkan matkaa tyyliin "katsellaan". Sit myöhemmin saattan ottaa asiaa esiin itse kysymällä uusille reffeille, tai nainen on hyvin harvoina tapauksina lähestynyt. Joten mun action nyt ollut enemmänkin neutraalia kuin että laittaisi naisen pussiin jotain mitä ei odota miehen sanovan, mikä varmaa toimisi paremmin.

Kyl tää pariutuminen on mennyt hankalaksi :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Onkohan mahdollista, että sä omasta puolestasi kiinnostut enemmän niistä tyypeistä, joista (ehkä alitajuisesti) välittyy tunne, että he eivät ole yhtä kiinnostuneita?
En usko, tai sit en vaan itse tajua, joka voi myös olla. Kyl näiden mimmien kohdalla kenestä olen ollut kiinnostunut (ja he eivät antaneet samanlaista vastakaikua, paitsi ehkä jotkut alkuun) ovat olleet oikeasti sellaisia, joilla riittää miesrintamalla komeita ehdokkaita ovista ja ikkunoista. Puhutaan nyt kokonaisuudeltaan korkeakoulutettu, kaunis, kroppa kunnossa, pitää itsestään huolta, arvotkin kohdanneet ainakin jollain tasolla, jne..

Oma markkina-arvo ei ole siis riittänyt tai sitten olen omalla kiinnostuksellani laittanut naisen pakittaa. Toisaalta voi vain kuvitella kuinka paljon he saavat miehiltä viestiä, treffipyyntöjä ja kiinnostusta, joten ei ole mitenkään tavatonta miettiä uusia strategioita jotka laittaa naisen emotionaalisen mielen vähä sekaisin.

Lisään vielä. Nää on kyl suuria itsevarmuustekijöitä, on sujut itsensä sekä oman elämän kanssa, ja että pystyy olemaan hyvinkin erillään omista tunteista. Se että pystyy oikeesti kertomaan maailman kauniimmalle mimmille kenen kanssa on käynyt treffeillä, että ei meistä voi tulla mitään tai vastaavaa, ja sen jälkee jatkaa matkaa omiin juttuihin ilman että tuntuu missään. Mut tämäkin on varmasti matka ja prosessi mikä vaatii kymmenien ellei satojen pakit miehen kohdalla ja syvätutkintaa, että miten voisi kehittää omaa treffielämää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Tinder on senkin takia paska paikka miehelle, että siellä jokainen mies on ensisekunnista lähtien vain ja ensisijaisesti yksi kilpakosija, itsensä tyrkyttäjä muiden joukossa. Naisen saama informaatio miehestä on alusta lähtien ainoastaan sitä, a) miltä mies näyttää ja b) miten mies tuo itsensä esille kilpakosijana. Toisella puolella taas miehet sortuvat tässä rumbassa kaikenlaiseen yliyrittämiseen ja ihme strategisointiin, mistä yllä vähän esimerkkiä, ja tämä vaan sotkee pikemmin kuin auttaa mitään.

Tämä on yksi suuri valuvika, joka on tietysti ollut kaikissa "masinoiduissa" pariutumiskarkeloissa kautta aikain (lavatanssit jne.). Nainen ei pääse vaivihkaa tutkimaan miehen persoonan sitä puolta, joka ei ole suunnattu vaikutuksen tekemiseksi (tiettyyn) naiseen. Juuri se olisi sitä informaatiota, jonka varaan nainen uskaltaisi heittäytyä etsiessään elämänkumppania. Ja juuri se informaatio sallisi naisen sivuuttaa ne pinnallisemmat seikat. Eli näissä tapauksissa kiva, rehti ja kunnianhimoinen mutta ei sävähdyttävän näköinen eikä pitkä tavismies todellakin voi löytää sen tosi kauniin ja kivan naisen eräänä päivänä viereltään.

@Markqq, tapaatko lainkaan naisia live-elämän kautta vai onko kaikki sun deitit Tinderistä tms.? Luulen että sullakin, kuten lähes kaikilla miehillä, olisi livenä aika huikeasti paremmat saumat laadukkaisiin naisiin ja kestäviin suhteisiin. Ainoa ongelma on tietty, että missä niitä naisia tapaa livenä. Ei ole helppo rasti, vaikka joku sen klassisen koiranäyttelyn varmaan taas pian mainitsee...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Tinder on senkin takia paska paikka miehelle, että siellä jokainen mies on ensisekunnista lähtien vain ja ensisijaisesti yksi kilpakosija, itsensä tyrkyttäjä muiden joukossa. Naisen saama informaatio miehestä on alusta lähtien ainoastaan sitä, a) miltä mies näyttää ja b) miten mies tuo itsensä esille kilpakosijana. Toisella puolella taas miehet sortuvat tässä rumbassa kaikenlaiseen yliyrittämiseen ja ihme strategisointiin, mistä yllä vähän esimerkkiä, ja tämä vaan sotkee pikemmin kuin auttaa mitään.

Tämä on yksi suuri valuvika, joka on tietysti ollut kaikissa "masinoiduissa" pariutumiskarkeloissa kautta aikain (lavatanssit jne.). Nainen ei pääse vaivihkaa tutkimaan miehen persoonan sitä puolta, joka ei ole suunnattu vaikutuksen tekemiseksi (tiettyyn) naiseen. Juuri se olisi sitä informaatiota, jonka varaan nainen uskaltaisi heittäytyä etsiessään elämänkumppania. Ja juuri se informaatio sallisi naisen sivuuttaa ne pinnallisemmat seikat. Eli näissä tapauksissa kiva, rehti ja kunnianhimoinen mutta ei sävähdyttävän näköinen eikä pitkä tavismies todellakin voi löytää sen tosi kauniin ja kivan naisen eräänä päivänä viereltään.

@Markqq, tapaatko lainkaan naisia live-elämän kautta vai onko kaikki sun deitit Tinderistä tms.? Luulen että sullakin, kuten lähes kaikilla miehillä, olisi livenä aika huikeasti paremmat saumat laadukkaisiin naisiin ja kestäviin suhteisiin. Ainoa ongelma on tietty, että missä niitä naisia tapaa livenä. Ei ole helppo rasti, vaikka joku sen klassisen koiranäyttelyn varmaan taas pian mainitsee...
Hyvät pohdinnat. Livenä lähestyen tilanne on aina toinen ko Tinderin kautta, etenkin jos nainen ei olisi vaikka koskaan edes ryhtynyt nettideittiin, ei siinä tarvitsis strategioita miettiä. Livenä kun moni muu asia tulee ilmi mitä Tinderin kautta ei. Usein just sen alkujännityksen jälkeen keskustelu lähtee pyörimään ja asiat tapahtuu luonnostaan.

Mutta siis olen harvoja yksilöitä lähestynyt livenä. Tainnut yhden puhelinnumeron saada mut ei siitä syntynyt mitään. Näin introverttina ja "kiireisen" arjen takia en juurikaa laita resursseja naisten lähestymiseen. Missä se sitten voisi olla? No, kauppan lihahyllyltä tai salilta pääasiassa. Miksei työpaikallakin. Jos ajattelisi nyt livelähestymisen kokonaisuutta niin kyllä se salilla olisi. Kuntosali on vaan huono siitä ko ihmiset tekee napit päässä treeniä. Ja etenkää ruuhka-aikana en pidä juurikaan ihmiskontaktista siellä, enemmänki ärsyttää :D

Mutta on noita hetkiä ollut joskus lauantai iltana ko ei oo hirveesti porukkaa ollut ja myös nähnyt ihan potentiaalisia mimmejä. Silloin ku salilla on hiljaista etenkin sellasee aikaa milloin jengiä ei oo juurikaan treenaamassa on otollisin aika lähestyä toista, oli se sitten vaikka varmistaa penkkiä tai muuta, saisi helpommin juttua siitä sitten.

Tää nettideitti vaa luo itselleni sen ajatuksen, että ei oo "tarve" lähestyä naisia livenä. Jos poistais Tinderin niin lähtiskö aivot raksuttaa asiaa eri tavalla? Ehkä..
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Enpä ole ikinä lähestynyt juttelemalla ketään "kylmää kontaktia" kaupan maitohyllyllä tai kuntosalilla. On ne kuitenkin hyviä paikkoja harjoitella ihmiskontaktia, esim. multa ei oikein irtoa vastaus jos muhun otetaan siellä katsekontaktia kiinnostuneesti tai jopa nälkäisesti. On paljon helpompaa olla se joka ottaa sen kontaktin.

Kaikki parisuhteet on mulla syntyneet livetapaamisista. Kun kiinnostavan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa juttelee, niin jokin pariutumistutka virittyy automaattisesti päälle, jolloin se kiinnostus välittyy ilmeistä ja eleistä, silmistä, äänensävystä, hymystä jne. Ja tämä taas virittää saman tutkan päälle sillä toisella osapuolella. Sitten pitää vain uskaltaa kysyä treffeille, ja jos nettideitti on sadan metrin sprintti, niin tässä mennään lentävällä lähdöllä jo 40 metrin kohdalla.

Ei mistään nettideiteistä ole syntynyt samanlaista kiinnostusta, koska jotenkin se asetelma siinä on nurinkurinen. Kun heti ensikohtaamisessa näkökulma on pariutumisessa, ei kiinnostuksella ole mahdollisuuttakaan viritä luonnollisesti, koska molemmat osapuolet sitä hartaasti toivoen ajavat sitä kuin käärmettä piippuun. Mutta kyllähän se siinäkin sitten saattaa heräillä, vähän eri tavalla vaan. Ensimmäistä parisuhdetta nettideitin kautta odotellessa!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Ai niin, ostin sit Tinderiin sen kulta-paskeen kuukaudeksi. Pakko todeta että melkoisia tykkäyksiä oli siellä jemmassa, niistä poistin heti kaikki totaalihudit niin jäiköhän ehkä 5 sinnepäin olevaa jotka voin joskus jaksaessani huispailla oikealla jos sitlä tuntuu. Niistäkin varmaan ehkä parin kanssa saa mitään järkevää keskustelua aikaan. Eli tietääpä nyt ainakin mitä mielenkiintoista (tai ei niin mielenkintoista) tuolla olisi ollut jaossa tällä hetkellä. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Ai niin, ostin sit Tinderiin sen kulta-paskeen kuukaudeksi. Pakko todeta että melkoisia tykkäyksiä oli siellä jemmassa, niistä poistin heti kaikki totaalihudit niin jäiköhän ehkä 5 sinnepäin olevaa jotka voin joskus jaksaessani huispailla oikealla jos sitlä tuntuu. Niistäkin varmaan ehkä parin kanssa saa mitään järkevää keskustelua aikaan. Eli tietääpä nyt ainakin mitä mielenkiintoista (tai ei niin mielenkintoista) tuolla olisi ollut jaossa tällä hetkellä. :D
Paljos oli kokonaissaldo eli monta ehdokasta lähti suoraan vasuriin jos 5 jäi toistaiseksi odottelemaan vuoroansa?

Itselläni varmaan kuukausi sitten läsähti ilmaisversioon ja tuolloin oli arviolta 140 tykkäystä. Nyt siellä on varmasti jonoon tullut jokunen lisää kun en ole hirveemmin swaippaillut oikealle mitä Tinder suoltanut vastaan ja sovellus säännöllisesti ilmoittaa uusista tykkäyksistä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Eli näissä tapauksissa kiva, rehti ja kunnianhimoinen mutta ei sävähdyttävän näköinen eikä pitkä tavismies todellakin voi löytää sen tosi kauniin ja kivan naisen eräänä päivänä viereltään.
Tinder on paska ja pinnallinen paikka, koska ei-sävähdyttävät tavismiehet eivät saa sieltä tosi kauniita naisia. Ookoo :asif:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Jos osoittaa kiinnostusta = turn off. Mä en vaa ymmärrä tätä logiikkaa, mutta on mentävä sillä mikä saattaa pohjimmiltaan toimii :D
Onkohan mahdollista, että sä omasta puolestasi kiinnostut enemmän niistä tyypeistä, joista (ehkä alitajuisesti) välittyy tunne, että he eivät ole yhtä kiinnostuneita?
Taitaa se olla ihan yllättävän yleinen ilmiö että naisia kiinnostaa se, että miestä ei kiinnosta. Esim. tulee mieleen useampikin tapaus joissa nainen on kiinnostunut kun oma kiinnostunut on lopahtanut. Yksi tapaus jopa yritti tosi pitkään jotain ihan turhaan, kun en enää siinä vaiheessa edes pitänyt siitä ihmisenä tämän yleisen tympeän asenteen takia. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Tinder on paska ja pinnallinen paikka, koska ei-sävähdyttävät tavismiehet eivät saa sieltä tosi kauniita naisia. Ookoo :asif:
Oli tuossa @Derzu n postauksessa ihan pointtikin joka sulta meni ilmeisesti viuhuen ohitse tekstisi perusteella. Onhan toi ihan ihan selvää että ns. tavallisen näköiset supliikkimiehet jäävät näiden pitkien ja komeiden miesten jalkoihin etenkin ulkonäköpainotteisessa palvelussa, kun taas livenä kohdatessa kyse on enemmän siitä millainen fiilis vuorovaikutuksesta tulee. Siksi geenilotossa lyhyemmän tikun vetäneiden kannattaa edelleen panostaa tähän perinteiseen tapaan tavata ihmisiä.

Oon vaan huomannut että Tinderin ja vastaavien esilletulon jälkeen jengi ei ole enää samalla tavalla hereillä uusien tutustumisien osalta, vaan ollaan tietyllä tapaa totuttu siihen että kyllähän se kumppani löydetään netin kautta. Tätä taisi olla tutkittukin joku aika sitten.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Oli tuossa @Derzu n postauksessa ihan pointtikin joka sulta meni ilmeisesti viuhuen ohitse tekstisi perusteella. Onhan toi ihan ihan selvää että ns. tavallisen näköiset supliikkimiehet jäävät näiden pitkien ja komeiden miesten jalkoihin etenkin ulkonäköpainotteisessa palvelussa, kun taas livenä kohdatessa kyse on enemmän siitä millainen fiilis vuorovaikutuksesta tulee. Siksi geenilotossa lyhyemmän tikun vetäneiden kannattaa edelleen panostaa tähän perinteiseen tapaan tavata ihmisiä.

Oon vaan huomannut että Tinderin ja vastaavien esilletulon jälkeen jengi ei ole enää samalla tavalla hereillä uusien tutustumisien osalta, vaan ollaan tietyllä tapaa totuttu siihen että kyllähän se kumppani löydetään netin kautta. Tätä taisi olla tutkittukin joku aika sitten.
Allekirjoitan tätä. Siellä oikeesti kauniit naiset elää omassa genressään superchadimiesten perässä.

Mutta siis ensivaikutelma livenäkin soihdinpelit menevät pitkälti juuri niinkuin netissä. Komeat, pitkät ja ulkonäöllä joukosta erottuvat vievät ensisijaisesti sen huomion. Tosin, väittäisin taviksen näköisen supliikin vievän livenä voiton verrattuna komeaan ja pitkään jolla ei ole kyvykkyyttä olla naisten kanssa.

Kerranku sitä Tinderiin uppoaa, tuiskinpa livenä enää samanlailla jaksaa tutustua ihmisiin jotka tulee nurkan takaa iskemään hyvillä viboilla. Tinder helpottaa ja samalla vaikuttaa pariutumista. Panoja taas saa helpommin kuin koskaan.

Best case scenario on tavata tyty joka ei ole koskaan koskenutkaan nettideittiin. Tässä ei auta kuin laittaa itseään likoon livenä. Toisaalta se on aika pieni asia lähestyä mimmejä vaikka kauppakeskuksessa. Ei se ota kuin minuutteja ja siinä jo näkee mitä tapahtuu. Vaatinee vaan rautaista itsevarmuutta ja sitä ettei kinosta pätkääkään mitä muut sinusta ajattelevat. Vaikeaa, mutta ei mahdotonta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Paljos oli kokonaissaldo eli monta ehdokasta lähti suoraan vasuriin jos 5 jäi toistaiseksi odottelemaan vuoroansa?
Enpäs muuten tajunnut vilkuilla! Mutta karkea arvio on vajaa sata, jonkun aikaa sai huispailla vasuriin. En ole sitä profilia jaksanut laittaa minttiin ja kuvat on vähän kämäsiä mutta mieluummin niinpäin kuin liian siloiteltua matskua. :) Itsekään kun en ole siloiteltu ni.. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Enpäs muuten tajunnut vilkuilla! Mutta karkea arvio on vajaa sata, jonkun aikaa sai huispailla vasuriin. En ole sitä profilia jaksanut laittaa minttiin ja kuvat on vähän kämäsiä mutta mieluummin niinpäin kuin liian siloiteltua matskua. :) Itsekään kun en ole siloiteltu ni.. :D
100 tykkäystä joista 5 jatkoon? No on ainaki standardit kohdallaan!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
100 tykkäystä joista 5 jatkoon? No on ainaki standardit kohdallaan!
No siis ei yksinkertaisesti voinut olla huiskimatta niitä pois - ja kriteerit nyt ei edes ole huikean korkeat. Kaikki tekstittömät, venäjänkielen mongerrukset jne pois. Aiemmin laitoinkin jossain kohden listaa mitkä ainakin menevät vasemmalle niin tuo oli lopputulema tosiaan. Periaatteista en tingi. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
880
Kyllä se mullakin oli sen pienen tinderöinnin aikana suurin osa vasuriin. Ja en siis todellakaan edes etsinyt mitään mallikisan voittanutta kansikuvatyttöä.
Jos miehenä etsit "ihan tavallista" naista, niin siellä on sit ne kaikki sotanorsut ja suohirviöt tykkäilemässä.
Sit taas, kun mua ei kiinnosta ne Instagrampeiliselfieviinilasikädessäperseenesittely-tyypit, niin ne kaikki mun mielestä "tavis-naiset" puuttuu tuosta välimaastosta.
Kyllä noiden ääripäiden duckfacejen ja suohirviöiden välimaastoonkin pitäisi osua montakin naista, mutta missä ne on? Ei ilmeisesti treffisovelluksissa.
Tai sit se on just se, että nekin hakee niitä 11/10 äijiä, mene ja tiedä.
Olen samoilla linjoilla @Derzu kommentin kanssa. Livenä vaan on paljon helpompaa törmätä johonkin sellaiseen, johon et Tinderissä törmää, koska todennäköisesti toinen jättää Tinderissä vetämättä oikealle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Kyllä se mullakin oli sen pienen tinderöinnin aikana suurin osa vasuriin. Ja en siis todellakaan edes etsinyt mitään mallikisan voittanutta kansikuvatyttöä.
Jos miehenä etsit "ihan tavallista" naista, niin siellä on sit ne kaikki sotanorsut ja suohirviöt tykkäilemässä.
Sit taas, kun mua ei kiinnosta ne Instagrampeiliselfieviinilasikädessäperseenesittely-tyypit, niin ne kaikki mun mielestä "tavis-naiset" puuttuu tuosta välimaastosta.
Kyllä noiden ääripäiden duckfacejen ja suohirviöiden välimaastoonkin pitäisi osua montakin naista, mutta missä ne on? Ei ilmeisesti treffisovelluksissa.
Tai sit se on just se, että nekin hakee niitä 11/10 äijiä, mene ja tiedä.
Olen samoilla linjoilla @Derzu kommentin kanssa. Livenä vaan on paljon helpompaa törmätä johonkin sellaiseen, johon et Tinderissä törmää, koska todennäköisesti toinen jättää Tinderissä vetämättä oikealle.
Mulla on tullut kyllä vastaan paljon tavallisia naisia. Kai mun profiili huoku sitä sitten ulospäin. Suohirviöt ja duckfacet saa suoran vasurin, myös nämä mallikiiturit. Sit on iha tarpeeks näitä mimmejä joilla on profiilissa vaan IG profiili mainostettu -> instant left.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Kyllä se mullakin oli sen pienen tinderöinnin aikana suurin osa vasuriin. Ja en siis todellakaan edes etsinyt mitään mallikisan voittanutta kansikuvatyttöä.
Jos miehenä etsit "ihan tavallista" naista, niin siellä on sit ne kaikki sotanorsut ja suohirviöt tykkäilemässä.
Sit taas, kun mua ei kiinnosta ne Instagrampeiliselfieviinilasikädessäperseenesittely-tyypit, niin ne kaikki mun mielestä "tavis-naiset" puuttuu tuosta välimaastosta.
Kyllä noiden ääripäiden duckfacejen ja suohirviöiden välimaastoonkin pitäisi osua montakin naista, mutta missä ne on? Ei ilmeisesti treffisovelluksissa.
Tai sit se on just se, että nekin hakee niitä 11/10 äijiä, mene ja tiedä.
Olen samoilla linjoilla @Derzu kommentin kanssa. Livenä vaan on paljon helpompaa törmätä johonkin sellaiseen, johon et Tinderissä törmää, koska todennäköisesti toinen jättää Tinderissä vetämättä oikealle.
Tavalliset, perusnätit naiset loistaa poissaolollaan ylipäätään sinkkumarkkinoilta. Miksipä sellaiset nyt kauaa sinkkuna olisi, no ei miksikään, mikäli miesseura ylipäätään kiinnostaa.

Tämä on aika selvää kun tarkkailee vaikka mun exiä. Ei ne mun havaintojen mukaan kovin montaa viikkoa tai kuukautta ole sinkkuna aikaa viettäneet sen koommin kun musta on aika jättänyt. Tai siis ei musta ole aika jättänyt, vaan meidän suhteesta.

Jokuhan nekin vie, toki. Mutta pointti olikin, ettei sinkkumarkkinoilla tällaisia naisia mielin määrin ole, vaan ne viedään nopeasti jos niitä markkinoille ilmestyy. "Ongelmatapaukset" säilyy markkinoilla pidempään.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
880
Mulla on tullut kyllä vastaan paljon tavallisia naisia. Kai mun profiili huoku sitä sitten ulospäin. Suohirviöt ja duckfacet saa suoran vasurin, myös nämä mallikiiturit. Sit on iha tarpeeks näitä mimmejä joilla on profiilissa vaan IG profiili mainostettu -> instant left.
Sun chad-mittareilla taitaa ne sun mielestä tavis-naiset olla kuitenkin niillä peruspulliaisen mittareilla vähän parempaa a-luokkaa.

Uutuutena tuli myös vastaan näitä tuuletin-mainostajia. Tykkäävät ensin ja heittävät jotain aloitetta, mut sit kuitenkin melkein heti paljastuu tuuletin-tyypeiksi.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Oli tuossa @Derzu n postauksessa ihan pointtikin joka sulta meni ilmeisesti viuhuen ohitse tekstisi perusteella.
Ei mennyt pointti ohi ja olen siitä ihan samaa mieltä jopa. En vaan voinut olla tarttumatta tuohon ristiriitaan. Tai oikeastaan kahteenkin ristiriitaan: nimittäin miten tällainen ilmeisesti täysin vilpittömästi ilmaistu halu saada tavismiehenä tosi kaunis nainen kertookaan "hypergamiasta", johon vain naisten katsotaan sortuvan? Eikö tämä sitten ole sitä, mitattava suure vaan on eri?

Ei mulla muuta, jatkakaa :smoke:
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 610
Parikin mimmiä kertonut avoimesti että niitä suorastaan ärsyttää miehen profiilissa jos lukee "En tiedä vielä" ja etenkin jos sitä viel korostaa omassa profiilissa tyyliin "katsellaan mitä löytyy". Naisiin vetoo paremmin se mitä mies haluaa elämältä ja se kannattaa osoittaa profiilissa.
Yleisestikin naisiin vetoaa mies, joka tietää mitä haluaa ja kuinka se saavutetaan. Sellainen arjen-corollanharmaa dadbod "kaikki käy" ja "päätä sä" on varmaan aika tossukka lyhellä ja pitkällä aikavälillä. Se on kuin riippakivi, joka seuraa kaikkialle ja "ei oo väliä", kun kysyy mielipidettä. Toki tämä pätee myös toisinkinpäin, ei sellaista naista jaksa katsella jolla ei ole mitään väliä lounaan suhteen tai tekemisen päättämisen kanssa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Aivan, kyllähän minä OnlyFansin tiedän. No, kai sitä voi noinkin markkinoida, mikäs siinä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tuuletinmainostajat :lol:
Olis kyllä helppoa rahaa. Palvelutarjoomaan kun sisällyttäisi vielä huohotuspuhelut, joita voisi "puhua" kätevästi kotitöitä tehdessä sekä pistäisi pystyyn verkkokaupan, jossa myisi jotain "tuhruisia" euron alkkareita 500% katteella ym. krääsää. Rahantuloa ei voisi estää :hmm:
Sorry off topic. Tai oliko edes niin ot, jos näitä kerran on jo Tinderissäkin markkinoimassa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Ei mennyt pointti ohi ja olen siitä ihan samaa mieltä jopa. En vaan voinut olla tarttumatta tuohon ristiriitaan. Tai oikeastaan kahteenkin ristiriitaan: nimittäin miten tällainen ilmeisesti täysin vilpittömästi ilmaistu halu saada tavismiehenä tosi kaunis nainen kertookaan "hypergamiasta", johon vain naisten katsotaan sortuvan? Eikö tämä sitten ole sitä, mitattava suure vaan on eri?

Ei mulla muuta, jatkakaa :smoke:

Kiinnitin huomiota samaan. Siitä näkökulmasta tosin, että naiselta haettiin ei-pinnallisuutta, mutta heti seuraavassa lauseessa korostettiin, että mieskin voi saada tosi kauniin naisen vierelleen. Sekö se ultimate goal nyt sitten on?


Ja juuri se informaatio sallisi naisen sivuuttaa ne pinnallisemmat seikat. Eli näissä tapauksissa kiva, rehti ja kunnianhimoinen mutta ei sävähdyttävän näköinen eikä pitkä tavismies todellakin voi löytää sen tosi kauniin ja kivan naisen eräänä päivänä viereltään.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
miten tällainen ilmeisesti täysin vilpittömästi ilmaistu halu saada tavismiehenä tosi kaunis nainen kertookaan "hypergamiasta", johon vain naisten katsotaan sortuvan? Eikö tämä sitten ole sitä, mitattava suure vaan on eri?
Pitäisi määritellä mitä hypergamialla tarkoitat. Tottakai miehetkin haluavat niin kauniin ja nuoren puolison kuin mahdollista, mutta aika harvalla on oikeasti moisiin mahdollisuuksia. Todellisuus romuttaa haaveet terveelle tasolle hyvin nopeasti.

Mitä yleisesti ottaen hypergamialla tarkoitetaan, eli pariutumisen kautta oman sosiaalisen/rahallisen tason nostoa, niin ei miehet tätä juurikaan tee.

mieskin voi saada tosi kauniin naisen vierelleen. Sekö se ultimate goal nyt sitten on?
Oletko kuullut markkina-arvosta? :zoom:
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Kiinnitin huomiota samaan. Siitä näkökulmasta tosin, että naiselta haettiin ei-pinnallisuutta, mutta heti seuraavassa lauseessa korostettiin, että mieskin voi saada tosi kauniin naisen vierelleen. Sekö se ultimate goal nyt sitten on?

Just olin komppaanassa AnnaKoota, pisti sama silmään.

Sittemmin ketjussa tuikitavallisista naisista, mutta ihan yhtä paljon he menevät vasuriin kuin miehet itse.

Onnea on olla ruma, niin tietää, miksi mies on vierellä.

Edith ei nyt osaa lainata
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Tottakai miehetkin haluavat niin kauniin ja nuoren puolison kuin mahdollista, mutta aika harvalla on oikeasti moisiin mahdollisuuksia.
Onko näin?

Parempi varmaan naisen elellä sinkkuna, ja näinhän jo enenevissä määrin moni tekeekin :) Henk.koht. en kokisi viehättäväksi ikäistäni miestä, joka haluaa deittailla kaksikymppisiä. (En ole sinkku, mutta jos olisin, niin olisin aika helvetin tarkka siitä, kenen kanssa haluan olla tekemisissä.)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Kiinnitin huomiota samaan. Siitä näkökulmasta tosin, että naiselta haettiin ei-pinnallisuutta, mutta heti seuraavassa lauseessa korostettiin, että mieskin voi saada tosi kauniin naisen vierelleen. Sekö se ultimate goal nyt sitten on?
Joo tää ristiriita oli se havainto nro 1, en vaan sitä muotoillut yhtä selkeästi. Melkoista kyllä.

Itse tavisnaisena ja lähinnä vain samanmoisia tuntevana voin todeta, että suurella osalla Tinder-kokeilut jää aika lyhyiksi tai kausittaiseksi. Siitä jää lopulta vaan luu käteen ja usko miehiin ja parisuhteisiin menee. Miehillä kait samat fiilikset, mutta jaksatte paljon sitkeämmin silti yrittää. Ja sitten tosiaan se tilastollisestikin todennettu fakta, että me naiset ollaan useammin tyytyväisiä yksin elämiseen kuin miehet. Paljon on meitä jotka emme etsi mitään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Joo tää ristiriita oli se havainto nro 1, en vaan sitä muotoillut yhtä selkeästi. Melkoista kyllä.

Itse tavisnaisena ja lähinnä vain samanmoisia tuntevana voin todeta, että suurella osalla Tinder-kokeilut jää aika lyhyiksi tai kausittaiseksi. Siitä jää lopulta vaan luu käteen ja usko miehiin ja parisuhteisiin menee. Miehillä kait samat fiilikset, mutta jaksatte paljon sitkeämmin silti yrittää.
Miehillä varmaan se dopamiinitykitys potentiaalisen naaraan siittämisessä ja se "pistä mahdollisimman monta naista paksuksi" alkukantainen lizardaivo-osio laittaa miehen jaksamaan paljo pidempään Tinderissä.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Kyllä se mullakin oli sen pienen tinderöinnin aikana suurin osa vasuriin. Ja en siis todellakaan edes etsinyt mitään mallikisan voittanutta kansikuvatyttöä.
Jos miehenä etsit "ihan tavallista" naista, niin siellä on sit ne kaikki sotanorsut ja suohirviöt tykkäilemässä.
Sit taas, kun mua ei kiinnosta ne Instagrampeiliselfieviinilasikädessäperseenesittely-tyypit, niin ne kaikki mun mielestä "tavis-naiset" puuttuu tuosta välimaastosta.
Kyllä noiden ääripäiden duckfacejen ja suohirviöiden välimaastoonkin pitäisi osua montakin naista, mutta missä ne on? Ei ilmeisesti treffisovelluksissa.
Tai sit se on just se, että nekin hakee niitä 11/10 äijiä, mene ja tiedä.
Olen samoilla linjoilla @Derzu kommentin kanssa. Livenä vaan on paljon helpompaa törmätä johonkin sellaiseen, johon et Tinderissä törmää, koska todennäköisesti toinen jättää Tinderissä vetämättä oikealle.
He ovat näkymättömiä miehille. Tästä syystä toki moni jättäytyy myös Tinderin ulkopuolelle, koska ei sieltä saa kuin pyytämättömiä kuvia. Tämä tosin ehkä jo vuosia sitten koettuna ja ei enää kiinnosta mennä. Harrastuksiin kuuluu kaikenlainen oma tekeminen ja naisvoittoinen porukka. Kuulostaako tutulta?

Muutoin kannustaisinkin juttelemaan ei-alkoholin alaisena naisille, mutta kun miehet todella tuppaavat valitsemaan vain ne kauniit, joita häiritään jo muutenkin ihan tarpeeksi.:lol:
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
880
No, kauneushan on katsojan silmässä. Vähän sama kuin "toisen roska on toisen aarre".
Mut ei sillä ulkonäölläkään mitään tee, jos pää on tyhjä. Tai no... tekee sillä sen, että pääsee Tinderissä valitsemaan kenen kanssa tänä viikonloppuna heiluttaa peittoa.

Yleisestikin naisiin vetoaa mies, joka tietää mitä haluaa ja kuinka se saavutetaan. Sellainen arjen-corollanharmaa dadbod "kaikki käy" ja "päätä sä" on varmaan aika tossukka lyhellä ja pitkällä aikavälillä. Se on kuin riippakivi, joka seuraa kaikkialle ja "ei oo väliä", kun kysyy mielipidettä. Toki tämä pätee myös toisinkinpäin, ei sellaista naista jaksa katsella jolla ei ole mitään väliä lounaan suhteen tai tekemisen päättämisen kanssa.
No nää on vähän näitä... halutaan sitä jännämiestä joka vie ja antaa toisen vikistä. Sit se arjen-corollanharmaa kaveri vois pitkässä juoksussa kuitenkin olla se oikein hyvä ja turvallinen vaihtoehto, jonka kanssa kaikki on lopulta aika helppoa.
Kyl mä mieluummin kelpuuttaisin sen naisen jolle "sillä lounaalla ei oo mitään väliä", kuin sen joka haluaa joka kerta listan kanssa vaatia mitä tällä kertaa pitää olla, tai muuten päivä on pilalla.
Eiks se riitä, et joskus ees sanoo "voisko tänää jotain muuta"?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Ja sitten tosiaan se tilastollisestikin todennettu fakta, että me naiset ollaan useammin tyytyväisiä yksin elämiseen kuin miehet. Paljon on meitä jotka emme etsi mitään.
Varmaan riippuu siitäkin, miten "yksin eläminen" määritellään... Fyysisesti saattaa asua yksin keskenään, mutta sosiaalielämä voi olla hyvin vilkasta käytännön tasolla ja etenkin somessa, ja kyrpäparruakin saa tarvittaessa tilattua kotiin koska tahansa (ja vaikkei tilaisikaan, niin mieltä kuitenkin ylentää tieto siitä, että voi tilata).

Puhuttakaan lemmikkieläimistä...

Miehille lienee perinteisesti normaalimpaa ja luontevampaa asua ja pärjäillä yksin. Ja edelleenkin, jos puhutaan siitä, että ollaan aikuisten oikeasti yksin eikä ole juuri mitään kontakteja mihinkään.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Pitäisi määritellä mitä hypergamialla tarkoitat. Tottakai miehetkin haluavat niin kauniin ja nuoren puolison kuin mahdollista
- - -
Mitä yleisesti ottaen hypergamialla tarkoitetaan, eli pariutumisen kautta oman sosiaalisen/rahallisen tason nostoa, niin ei miehet tätä juurikaan tee.
Se jos mikä, että mies haluaa puolisokseen mahdollisimman kauniin ja nuoren naisen vaikka itse olisi riihipeikko, on korkeamman sosiaalisen statuksen tavoittelua kumppanin kautta. Näitä nuorikkopuolisoitahan setämiehet nimenomaan esittelevät ylpeinä kuin jotain näyttelyesineitä.

Edit: epäilemättä mukana on myös biologiaakin, mutta nämähän eivät sulje toisiaan pois. Ja biologiaanhan sosiaalisen toiminnan juurisyytkin voidaan palauttaa, mm. hengissä pysymiseen.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Varmaan riippuu siitäkin, miten "yksin eläminen" määritellään... Fyysisesti saattaa asua yksin keskenään, mutta sosiaalielämä voi olla hyvin vilkasta käytännön tasolla ja etenkin somessa, ja kyrpäparruakin saa tarvittaessa tilattua kotiin koska tahansa (ja vaikkei tilaisikaan, niin mieltä kuitenkin ylentää tieto siitä, että voi tilata).
Ketjun kontekstissa oli minusta ihan päivänselvää, että "yksin eläminen" tarkoitti ilman kumppania elämistä, ei sitä, että elät kokonaan vailla ihmis (tai eläin-) kontakteja. Mikäs tässä tosiaan ollessa. Ei oo pakko tyytyä mihinkään kädenlämpöiseen kun yksin* on hyvä olla.

* ilman sitä parisuhdetta.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Yksin = ilman parisuhdetta. Muun sosiaalisen elämän tarve lienee lähinnä yhteydessä temperamenttipiirteeseen extrovertti/introvertti, eikä niinkään sukupuoleen. Introverttinä olen onnellisin kun omaa tilaa ja aikaa ihan yksin on paljon. Yhdessä asuminen jonkun kanssa on ajatuksenakin ahdistava, mutta nuorempana sitä oli mukautuvampi ja tarvitsevampikin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Ketjun kontekstissa oli minusta ihan päivänselvää, että "yksin eläminen" tarkoitti ilman kumppania elämistä, ei sitä, että elät kokonaan vailla ihmis (tai eläin-) kontakteja. Mikäs tässä tosiaan ollessa. Ei oo pakko tyytyä mihinkään kädenlämpöiseen kun yksin* on hyvä olla.

* ilman sitä parisuhdetta.
"Ilman kumppania eläminen" ei tarkoita siis naiselle sitä, etteikö miestä saisi aina kun haluaa. Chadin saa kätevästi tilattua kotiinsa aina kun tekee vähän mieli tulla syvältä kairatuksi.

Miehelle sen sijaan yksin eläminen voi olla hyvin konkreettista yksin elämistä, ilman mitään naiskontakteja tai välttämättä oikein mieskavereitakaan. Eikä kyse ole siitä, etteikö todellakin tekisi naista mieli. Lyhyeksi tai pitkäksi ajaksi.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
"Ilman kumppania eläminen" ei tarkoita siis naiselle sitä, etteikö miestä saisi aina kun haluaa. Chadin saa kätevästi tilattua kotiinsa aina kun tekee vähän mieli tulla syvältä kairatuksi.

Miehelle sen sijaan yksin eläminen voi olla hyvin konkreettista yksin elämistä, ilman mitään naiskontakteja tai välttämättä oikein mieskavereitakaan. Eikä kyse ole siitä, etteikö todellakin tekisi naista mieli.
Kaikilla seksuaalivietti ei ole niin voimakas, että se ohjaisi elämää. Eikä tarvitse olla edes aseksuaali. Sinulla on TOSI kapea ja mustavalkoinen käsitys seksuaalisuudesta, niin miesten kuin naistenkin. Kuvittelet ilmeisesti kaikki samanlaisiksi kuin itse olet.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Introverttinä olen onnellisin kun omaa tilaa ja aikaa ihan yksin on paljon. Yhdessä asuminen jonkun kanssa on ajatuksenakin ahdistava, mutta nuorempana sitä oli mukautuvampi ja tarvitsevampikin.
Itsekin introverttina voin allekirjottaa näitä. Mut jos joskus eläis yhdessä jonkun kanssa niin yksi tärkeimmistä parisuhteen toimivuuden osalta, että tajuaa antaa toiselle tilaa ja on ne omat jutut! Tätä ei voi korostaa liikaa.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Taitaa se olla ihan yllättävän yleinen ilmiö että naisia kiinnostaa se, että miestä ei kiinnosta. Esim. tulee mieleen useampikin tapaus joissa nainen on kiinnostunut kun oma kiinnostunut on lopahtanut. Yksi tapaus jopa yritti tosi pitkään jotain ihan turhaan, kun en enää siinä vaiheessa edes pitänyt siitä ihmisenä tämän yleisen tympeän asenteen takia. :)
Mä en kyllä allekirjoita tätä itestä tai lähipiiristä. Jo ala-asteelta asti, jos on todettu, että poika ei ole kiinnostunut, niin se on parempi unohtaa.

Mä ihastun helposti ja siihen riittää vain miehen huomiointi ja kivuus. Mut oon myös huomannut, että mun avoimuus ja rentous on myös nostanut kiinnostusta sellaisten poikien/miesten kanssa, jotka eivät ole niin supliikkeja ja ehkä jännittäneet tytöille/naisille puhumista. En oo itekään sosiaalisesti lahjakkain, mutta yllättävän hyvä jäänrikkoja. Nyt aikuisena ehkä vähemmän tulee törmättyä tilanteisiin, mutta esim. yliopistomaailmassa näitä oli paljohkosti. Se on vähän harmillista, jos muhun ihastutaan siksi, että olen vain kohdannut ihmisen ihmisenä.

Sinkkuvaiheessa tapasin nettideittejä. Jos miehestä ei saanut oikein mitään irti, ei mulla herännyt tunteita. Muutaman kanssa tuntui just siltä, että ihan sama minkälainen hamekansalainen olisi, niin kelpaisi. Ei herännyt tunteita sellaisestakaan.

Tässäkin maassa on järkyttävä määrä pareja, jotka vaan laittavat hynttyyt yhteen kun löytyy joku suht siedettävä. Tai kun alkaa ikää tulla. En ihmettele, että naiset laittavat useimmin eron vireille, jos miehelle kerta on kelvannut kuka tahansa tarpeeksi nätti ja naiselle alkaa vuosien päästä paljastua, että ei tässä ollutkaan kuin yksipuolista rakkautta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Kaikilla seksuaalivietti ei ole niin voimakas, että se ohjaisi elämää. Eikä tarvitse olla edes aseksuaali. Sinulla on TOSI kapea ja mustavalkoinen käsitys seksuaalisuudesta, niin miesten kuin naistenkin. Kuvittelet ilmeisesti kaikki samanlaisiksi kuin itse olet.
No se ei ole mikään suuri salaisuus, ettei naisilla palleja pakota kuten miehillä. Jos kuitenkin pakottaa, niin seuraa saa aina kun haluaa.

Ei kaikilla miehilläkään palleja pakota kuten joillain toisilla miehillä. Siltikin aika vähissä lienee miehet, jotka tyytyväisinä elävät selibaatissa tai puutteessa vuosikaudet. Vaan enemmänkin se on nimenomaan tahdotonta selibatismia. Pärjäillään kun on pakko.

En minäkään seksiä ole "tarpeeksi" saanut kuin pienen osan elämästäni ja kyllä se harmittaa. Silti on pärjäilty, kun on pakko.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Muistan lukeneeni jostain vauvafoorumilta juttua, että miks toiset löytää niin helposti parisuhteen ja toiset ovat aina sinkkuina?
Yksi jäi korostetusti mieleen. Eräs nainen kirjoitti olevansa hyvin ulospäinsuuntautunut ja ilman mitään itsesuojeluvaistoa :D Ja täten ihastuu helposti.

Itse taas on niin varautunut kaikkeen, että montaha potentiaalista kumppania on mennyt sivu suun elämän aikana..
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 813
Viestejä
4 299 690
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom