Mutta joo, ihan nykyajassa se pillua jahtaava mieskin on aika turnoff, itselleni ainakin. En nyt osaa sanoa mikä määrä olisi kynnyskysymys tässä iässä, mutta mieluiten vähäinen.
Entäs kynnyskysymys siellä alarajan puolella?
Ennen ei ollutkaan sosiaalisesti hyväksyttyä olla sinkku, joten naiset olivat mieluummin onnettomassa suhteessa kauheiden miesten kanssa, jotka eivät arvostaneet naisiaan eivätkä osanneet panna, kuin jäivät vanhoiksi piioiksi joita "kukaan ei huolinut." Varmasti ei 70-luvulla ollut mitään hypergamiaa ja tinderin parhaimmistoa, useimmilla vain oli pari, ja sitä ei sitten enää lähdetty vaihtamaan.
Nyt sukupuolten tasa-arvo on vain edistynyt pisteeseen, jossa voi vapaasti valita kuinka aikaansa viettää. Tällaiset säännöthän ovat paras mahdollinen pelikenttä.
Tilastot ja uutiset myös muualla kuin incel-luolissa viittaavat aavistuksen päinvastaiseen suuntaan. Paitsi, on se "paras" tietysti niille jotka ovat kauneimpia/komeimpia/supliikeimpia.
Minä en ymmärrä yhtään näitä ketjun näkemyksiä, että naiset eivät löydä tarpeeksi hyviä miehiä, eivätkä miehet pääse edes treffeille. Se pariutuminen kun on ihmisille niin luonnollinen asia, niin mitä oikein täytyy tehdä väärin, ettei se yhtään onnistu. En vain osaa asettua sellaiseen asemaan ajatusmaailman tai kokemusten osalta, kun itsellä on treffailusta ja pariutumisesta enimmäkseen hyviä kokemuksia ja hyvin optimistiset odotukset.
En osaa sanoa muiden miesten tai massojen puolesta. Kun itsellä saattaa olla jotain aspergerin piirteitä ja muuta mikä saattaa selittää asioita ja siinä mielessä en ehkä vastaa aivan keskimääräistä miestä.
Mutta jos incelfoorumeilla saattaakin joutua omanlaiseensa kuplaan, on siinäkin ehkä jotain kuplautumista jos tuottaa vaikeuksia ymmärtää miksei joiltakin (yhä isommalta joukolta?) onnistu parisuhteen hankkiminen.
Vertaisinko tuota siihen että mullekin tulee joskus turhautunut fiilis kun neuvon jotain atk:n ongelmien kanssa, että miten se voi vittu noin vaikeaa olla sen tietokoneen käyttö. Mutta on se sitä useimmille (normaaleille
) ihmisille.
Naisten valituksia en toisaalta ymmärrä mutta toisaalta jotenkin ymmärränkin. Tosin sitten tulee mieleen myös se, että odotukset olisivat hyvin korkealla.
Uskon, että näin on asian laita. Niin monet mun kaltaiset tavisnaiset, jotka oltaisiin kaivattu vähän syvällisyyttä tutustumiseen, on luopuneet aika nopeasti Tinderistä. Joko on siirrytty muihin sovelluksiin tai jättäydytty kokonaan livekohtaamisten varaan. Tinderissä on varmaankin aika vino ja puutteellinen otanta naisista.
Kyllä siellä tinderissä ehkä vähän korostuu tietynlaiset naiset. Normielämän puolella ei tule ehkä vastaan sellaisia ihan samassa suhteessa kuin Tinderissä. Eikä tinderissä tullut tuttujakaan vastaan kuin ihan muutama. Ei edes entisessä kotikaupungissa jossa mulla sentään saattaa jotain tuttuja olla.
Kun asensin Valon jälkeen tinderin uudestaan niin tämä vielä korostuu, tinder näyttää vielä enemmän siltä kuin näyttää. Valossa on ehkä aavistuksen keskimääräisempi jakauma porukkaa, enemmän "jalat maassa" tyylin naisia.
Tosin tätä saattaa nyt hämärtää se että tällä hetkellä mulla on tinderissä todella kapea ikähaarukka haussa. Ihan kokeeksi laitoin. Mutta en nyt tiedä onko tässä kapeassa omassa ikäluokassa sitten naiset keskimäärin sellaisia kuin tinderin kuvista näyttää. Ehkä eivät.
Tykkäyksiä on tippunut todella niukasti nyt, jopa tasan 2 tykkäystä joista toisesta tuli pitkin hampain mätsi ja toinen vasemmalle.
Tässä mietitään nyt syytä. Eka kuva on eri kuin viimeksi tinderissä ja mun mielestä se on paljon parempi kuin se joka siinä oli viimeksi. Mutta mistäs mä taas naisten mieltymyksistä tietäisin.
Valossa mulla oli saman tyylinen kuva mutta kuitenkin selvästi erilainen ja sillä sai sentään useamman kymmenen tykkäystä. Omasta mielestä näytän siinä huonommalta mutta ehkä pitää vaihtaa se tinderiin.
Profiili on nyt hyvin samanlainen kuin ennenkin että siitä on paha hakea mitään syytä, no täytyy ehkä tehdä siitä täysin samanlainen vielä.
Onko algoritmi vedetty nyt kireämmälle että saataisiin ihmiset ostamaan goldpasketta entistä tehokkaammin?
Tai vaikuttaako tuo ikähaarukka myös siihen ketkä näkevät sun profiilin? Kun se on tosiaan hyvin kapea nyt. Tän puolesta puhuu useampikin seikka.
Nyt ei tosiaan tipu tykkäyksiä edes epäviehättäviltä tapauksilta. Ei niitä tosin tule vastaankaan hirveästi.
Ja viimeksi kun pelasin tinderiä niin aika moni tykkäys oli muistaakseni selvästi nuoremmilta naisilta, 20-25v ikäisiltä.
Useampi tykkääjä oli kanssa jonkun sorttinen taiteilija/hippityttö, niitä ei myöskään tule vastaan nyt. Mikähän ikäluokkakysymys tämäkin on?
Valon mätseistä suurin osa (yhden käden sormilla lasketaan
) ei vastannut viesteihin, yhden kanssa sain juttua aikaiseksi mutta ei vastannut treffipyyntöihin sitten. Tältä seudulta on valon naiset jo lopussa, ehkä tämän palvelun kokeilu rupeaa oleen tässä.
Jos (kun
) tinderistä ei mitään tule niin kohta pitäisi kai uskoa että nettideitti ei ole mun pariutumiskanava.