Mopokuumetta

Dervish

Eino Grön
Liittynyt
29.09.2018
Viestejä
125
Joo, jotain RS yritin noihin tunkea. Myös Royal Enfieldeille ei moni laskuri osannut arpoa mitään.

Pisti silmään tuo uusi Triumph Scrambler 400 X. Vaikuttaisi aika hyvältä peliltä koluamaan lähitienoon pikkupaikkakuntia ja mettäteitäkin. Pitää pistää harkintaan ensi vuodelle ja selvitellä mitä tuohon olisi vakuutukset.
Royaliltahan tuli just eilen, toissapäivänä, virallisesti ulos Guerrilla, jota jotkut sanoo että on niin suoraan trumpan 400X kilpailija kuin voi olla.

Saksan hinnat 5290 - 5540 eur, varmaan verottomia toki..
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 945
Royaliltahan tuli just eilen, toissapäivänä, virallisesti ulos Guerrilla, jota jotkut sanoo että on niin suoraan trumpan 400X kilpailija kuin voi olla.

Saksan hinnat 5290 - 5540 eur, varmaan verottomia toki..
Huomasin saman eilen. Tuossa näyttäisi olevan matalempi istuinkorkeus joten voisi sopia itselle paremmin. Vaikka olen 180cm niin ilmeisesti olen sen verran persjalkainen että jalat ovat onnettoman lyhyet kun niitä eilen mittailin.

Royal Enfieldillä on myös ollut vuoden prototyyppinä Scrambler 650 (Bear?). Sekin voisi olla varteenotettava vaihtoehto jos ensi kesäksi kerkeää Suomen markkinoille. Odotettavasti se julkistetaan tänä vuonna.

Pitänee alkaa laittaa rahaa jemmaan ja katsoo ensi keväänä sitten mitä kaikkea markkinoilla on ja mihin hintaan. 5000-12000 euron hintaluokkaan mahtuu niin saakelisti erilaisia. Riku Motor joka myy RE:tä on tuossa aivan vieressä joten niitä on helppo käydä ihmettelemässä. Suurin este itselle on ne juoksevat kulut jotka haluaisin pitää minimissään. Pitää myös katsoa noita vanhempia käytettyjä kun niissä tosiaan vakuutusmaksut saattavat olla jopa alle 400 euroa vaikka ovat isompia, tehokkaampia ja oletettavasti turvattomampia koska niistä puuttuu modernia tekniikkaa. Ei mitään järkeä kyllä noissa maksuissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Potilaana Aprilia RSV 1000R. Kylmällä bensalla toimii täysin normaalisti (moottorin lämmöt 77). Kuumalla bensalla sitten ottaa vain 7000 kierrosta ja toimii muutenkin huonosti.

Nyt aamusta menin googlettamaan vikaa ja se olisi ilmeisesti tankin sisällä olevat bensaletkut.


Täytyy ostaa jostain sopivan kokoista bensaletkua? Nyt sain jo valutettua bensat pois ja bensapumpun irti. Kaksi letkua siellä on. Letkut varmaan on tiiviitä, mutta ilmeisesti vuotaa kuumalla bensalla liitoksista. Aika heikosti ne liitokset olikin minusta kiinni.

Screenshot_20240721_073324_Opera~2.jpg


20240721_074120.jpg20240721_074127.jpg20240721_074131.jpg
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
436
Potilaana Aprilia RSV 1000R. Kylmällä bensalla toimii täysin normaalisti (moottorin lämmöt 77). Kuumalla bensalla sitten ottaa vain 7000 kierrosta ja toimii muutenkin huonosti.

Nyt aamusta menin googlettamaan vikaa ja se olisi ilmeisesti tankin sisällä olevat bensaletkut.


Täytyy ostaa jostain sopivan kokoista bensaletkua? Nyt sain jo valutettua bensat pois ja bensapumpun irti. Kaksi letkua siellä on. Letkut varmaan on tiiviitä, mutta ilmeisesti vuotaa kuumalla bensalla liitoksista. Aika heikosti ne liitokset olikin minusta kiinni.



Kun laitat sinne uuden letkun, niin varmista että letku kestää upottamisen bensaan.

Moni letku kestää bensaa, mutta harva kestää upottamisen bensaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Kun laitat sinne uuden letkun, niin varmista että letku kestää upottamisen bensaan.

Moni letku kestää bensaa, mutta harva kestää upottamisen bensaan.
Aivan totta. Melkein kaikissa vaan sisäpuoli kestää bensaa.


RSV 1000 R ja RSV 1000 R Factory manuaali. Tuolta löytyi myös ohjeet vaihtovalon säätöön, kun alunperin 6000rpm. Ja kellon asetukseen.

Ilmeisesti Aprilian takajousitusta on löysytetty (että olisi kai hieman matalempi). Täytyy varmaan hieman säätää joskus.

Screenshot_20240721_153702_Photos~2.jpg
 

Dervish

Eino Grön
Liittynyt
29.09.2018
Viestejä
125
Laukkujen telineet ja laukut asenneltu ja korkeampi pleksi.



Viel sellasia päälimmäisiä parannuksia mitä mielessä, olis jalkaan pieni pidennys/kosketuspinnan laajennus palikka, paremmat peilit ja se matalampi satula kunhan se ny tulis jo myyntiin..
Tarvikemallin käsisuojat on myös tuloillaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
127
Huhtikuussa kyselin täältä vinkkejä ekan pyörän hankintaan. Sain silloin hyviä vinkkejä, joista oli suuri apu käytettyä pyörää ostaessa! :thumbsup: Oli kortti & pyörä vielä haaveilun tasolla.

Nyt on kortti ajettu ja Honda tallissa. On tämä vaan hieno harrastus. :love2:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 794
Kokeillaan, saataisiinko porukkaa liikkeelle. Jos halukkaita on, niin veturoin sunnuntaina puoliltapäivin muutaman tunnin lenkin lähtöpisteenä joku Kehä 3:n varrella oleva paikka.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 887
Toivottavasti porukka innostuu.
Tosin itse pidän näitä sosiologisesti kiinnostavina sinänsä. Aika moni inhoaa jonossa ajelusta autolla, mutta jos on asuntovaunu, tai kaksipyöräinen alla, niin sitten se onkin valtavan hienoa. Voisin kuvitella että jos olisi bussi, jonka käytävällä olisi vaika mootoripyörän moottori ikäänkuin totemina, niin heruttaisi paljon enemmän hauskaa juttelua matkan aikana aiheesta ,-)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Omaan silmään oikein nätti tuo Aprilia rsv 1000 (mille) R. Aika edukkaasti saa Apriliaa ostettua ja kumma kyllä toimiikin erittäin hyvin :thumbsup:Luultavasti pitkäksikin aikaa hyvä pyörä. Toki kyykky, eli kaupunkiajo ei ole mitään kivaa tuon mallisella. Perää luultavasti saisi säädettyä alaspäin, mutta ei taida olla mitään ideaa?

Screenshot_20240731_183125_Photos.jpg


Tänään huomasin sellaisen virheen pyörässä, että takavanteessa on punainen teippi? Mutta edessä ei ole jostain syystä. Saisikohan tuon takavanteen teippauksen revittyä pois? Täytyy varmaan mennä tutkimaan, että miten tuo punainen raita on kiinni?

Eikös se teippaus pitäisi olla niin edessä kuin takanakin?

Toinen mitä mietin, niin etuvalojen molemmin puolin on tuollaiset tummat muovinpalat. Minusta olisi hieman tyylikkäämpi ilman niitä? Jossain samanlaisissa ei ole noita paloja ollenkaan ja jossain taas on.

Esim tuossa ei ole niitä "ylimääräisiä" muovinpaloja. Kiinnityspaikat kyllä näyttää olevan.

Screenshot_20240731_192301_Photos.jpg
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 794
Omaan silmään oikein nätti tuo Aprilia rsv 1000 (mille) R. Aika edukkaasti saa Apriliaa ostettua ja kumma kyllä toimiikin erittäin hyvin :thumbsup:Luultavasti pitkäksikin aikaa hyvä pyörä. Toki kyykky, eli kaupunkiajo ei ole mitään kivaa tuon mallisella. Perää luultavasti saisi säädettyä alaspäin, mutta ei taida olla mitään ideaa?



Tänään huomasin sellaisen virheen pyörässä, että takavanteessa on punainen teippi? Mutta edessä ei ole jostain syystä. Saisikohan tuon takavanteen teippauksen revittyä pois? Täytyy varmaan mennä tutkimaan, että miten tuo punainen raita on kiinni?

Eikös se teippaus pitäisi olla niin edessä kuin takanakin?

Toinen mitä mietin, niin etuvalojen molemmin puolin on tuollaiset tummat muovinpalat. Minusta olisi hieman tyylikkäämpi ilman niitä? Jossain samanlaisissa ei ole noita paloja ollenkaan ja jossain taas on.

Esim tuossa ei ole niitä "ylimääräisiä" muovinpaloja. Kiinnityspaikat kyllä näyttää olevan.

Oleellisimmat ensimäisenä kuntoon. Jos staattoria, parempaa jännitteensäädintä ja ruskeaa liitintä ei ole vielä vaihdettu, niin osat ainakin valmiiksi tilaukseen ettei kulku lopu kuukaudeksi kesken ajokauden.
Sen jälkeen Power commander asennukseen jos ei ole jo ja pyörä penkkiin. Kulutus tippuun 1l/100km, teho kasvaa ja 3800rpm kohdalla oleva ärsyttävä tehokuoppa ja nykimimen häviää.
Perää ei varmaan kovinkaan moni ole laskenut kun tarve on enemmänkin etupäässä ja moni laskee putkia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Oleellisimmat ensimäisenä kuntoon. Jos staattoria, parempaa jännitteensäädintä ja ruskeaa liitintä ei ole vielä vaihdettu, niin osat ainakin valmiiksi tilaukseen ettei kulku lopu kuukaudeksi kesken ajokauden.
Sen jälkeen Power commander asennukseen jos ei ole jo ja pyörä penkkiin. Kulutus tippuun 1l/100km, teho kasvaa ja 3800rpm kohdalla oleva ärsyttävä tehokuoppa ja nykimimen häviää.
Perää ei varmaan kovinkaan moni ole laskenut kun tarve on enemmänkin etupäässä ja moni laskee putkia.
Täytyypä lukea staattorista ja jännitesäätimestä keskustelut läpi. Ja kokeilla, että huomaanko tuota 3800rpm kuoppaa/nykimistä. Ikää pyörällä reipas 18 vuotta, niin ei varmaan alkuperäistä osaa (paljon) enää löydy.

Ei ole ainakaan Power Commanderia tuossa Apriliassa. Jonkun keskustelun luin, jossa oli Commander vs jonkinlainen ohjelmoitu lastu. Lastu voisi olla hyvä vaihtoehto sekin? Pitäisi varmaan avata se "purkki" ja katsoa, että saako sinne jonkun komponentin vaihdettua. Nyt kun viimeksi kävin ajamassa, niin tankillisen Kulutus oli 6.0 L sataselle. Mielestäni aika vähän jopa? 100 rajoituksella pääsi 130 ja muuten 80 rajoituksella 100.

Juu. Täytyypä tutkia tuo etupää, että saisinko omilla työkaluilla putkia hieman alemmaksi.


Pikku näpertelyä. Hiustenkuivaajalla lähti takavanteen teippi näppärästi pois. Ja valojen sivun muovit lähti myös pois. :thumbsup:

20240731_210457~2.jpg


Mootori (Rotax V2) on ilmeisesti kestävää tekoa, mutta sähköpuolella voi tulla tosiaan korjailtavaa. Varsinkin jos ajaa kaupunkiajoa, jossa liikennevaloja paljon, niin sähköpuolikin käy kuumana.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
917
Täytyypä lukea staattorista ja jännitesäätimestä keskustelut läpi. Ja kokeilla, että huomaanko tuota 3800rpm kuoppaa/nykimistä. Ikää pyörällä reipas 18 vuotta, niin ei varmaan alkuperäistä osaa (paljon) enää löydy.

Ei ole ainakaan Power Commanderia tuossa Apriliassa. Jonkun keskustelun luin, jossa oli Commander vs jonkinlainen ohjelmoitu lastu. Lastu voisi olla hyvä vaihtoehto sekin? Pitäisi varmaan avata se "purkki" ja katsoa, että saako sinne jonkun komponentin vaihdettua. Nyt kun viimeksi kävin ajamassa, niin tankillisen Kulutus oli 6.0 L sataselle. Mielestäni aika vähän jopa? 100 rajoituksella pääsi 130 ja muuten 80 rajoituksella 100.

Juu. Täytyypä tutkia tuo etupää, että saisinko omilla työkaluilla putkia hieman alemmaksi.


Pikku näpertelyä. Hiustenkuivaajalla lähti takavanteen teippi näppärästi pois. Ja valojen sivun muovit lähti myös pois. :thumbsup:



Mootori (Rotax V2) on ilmeisesti kestävää tekoa, mutta sähköpuolella voi tulla tosiaan korjailtavaa. Varsinkin jos ajaa kaupunkiajoa, jossa liikennevaloja paljon, niin sähköpuolikin käy kuumana.
Hieno pyörä ja "pöllön" muotoilu on kyllä hyvin kestänyt aikaa. Ainut mikä tuossa häiritsee on tuo värimaailma. IMHO sivukatteen harmaan kontrasti suhteessa keulakatteeseen on liian suuri. Joku liukuhäivytys olisi ollut hyvä tai ehkä vielä parempi jos sivukate vaan olisi samaa harmaata kuin keula, tankki ja perä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Hieno pyörä ja "pöllön" muotoilu on kyllä hyvin kestänyt aikaa. Ainut mikä tuossa häiritsee on tuo värimaailma. IMHO sivukatteen harmaan kontrasti suhteessa keulakatteeseen on liian suuri. Joku liukuhäivytys olisi ollut hyvä tai ehkä vielä parempi jos sivukate vaan olisi samaa harmaata kuin keula, tankki ja perä.
Ei näytä (kovin) vanhalta vaikka 2004 tuli myyntiin.

Sama ihmetys. Saisi olla sivukate "samasta pyörästä" eli sama väri. Nyt on vähän hassusti kahta eri väriä. Onkohan tuo sitten joku "hiilikuitu" look?
20240731_223842~2.jpg


muutama vuosi sitten mulla oli Honda CBR 1000 Repsol värityksellä. Se oli ihan hieno ja tykkäsin kyllä muutenkin tuosta Honda mallista. Tuohon tyyliin, vanha pyörä sekin. Jotenkin vaan onnistunut väritys?
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
917
Ei näytä (kovin) vanhalta vaikka 2004 tuli myyntiin.

Sama ihmetys. Saisi olla sivukate "samasta pyörästä" eli sama väri. Nyt on vähän hassusti kahta eri väriä. Onkohan tuo sitten joku "hiilikuitu" look?



muutama vuosi sitten mulla oli Honda CBR 1000 Repsol värityksellä. Se oli ihan hieno ja tykkäsin kyllä muutenkin tuosta Honda mallista. Tuohon tyyliin, vanha pyörä sekin. Jotenkin vaan onnistunut väritys?
Hiilarilookkia itsekin epäilin siinä määrin, että oli pakko zoomata ettei se ole kuitua :D Olen simppelien värien ystävä, mutta objektiivisesti sanottuna Honda näyttää ihan tasapainoiselta. Itseasiassa tuossa laittamassasi kuvassa Apriliakaan ei näytä niin pahalta mitä aiemmissa. Pitäisi ilmeisesti nähdä livenä "oikean tuomion" päättämiseksi. Yksi vaihtoehto olisi ollut jatkaa vaalean harmaan linjaa tankista etukatteeseen asti niin, että pieni pala tuosta sivukatteestakin olisi vaaleanharmaa. En osaa kylmiltään sanoa olisiko parempi vai huonompi :D Erikoinen ratkaisu kylläkin laittaa sivukatteet ihan omalla värillään. Oletan siis että tehtaan väreissä (?)

Pääasia että olet pyörään tyytyväinen ja tosiaan hyvältä tuo näyttää yhä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Apriliakaan ei näytä niin pahalta mitä aiemmissa. Pitäisi ilmeisesti nähdä livenä "oikean tuomion" päättämiseksi. Yksi vaihtoehto olisi ollut jatkaa vaalean harmaan linjaa tankista etukatteeseen asti niin, että pieni pala tuosta sivukatteestakin olisi vaaleanharmaa. En osaa kylmiltään sanoa olisiko parempi vai huonompi :D Erikoinen ratkaisu kylläkin laittaa sivukatteet ihan omalla värillään. Oletan siis että tehtaan väreissä (?)

Pääasia että olet pyörään tyytyväinen ja tosiaan hyvältä tuo näyttää yhä.
On aika runsaasti juuri tuolla samalla värillä. Luultavasti jotain tarroja vain lisätty? Saattaa olla ihan ensimmäisiä 2004 vuoden värejä. Mietin että Racing tarra ehkä lähtee huomenna, jos tarra ei ole lakan alla :D :thumbsup:

Yksi vastaava:
Screenshot_20240801_013116_Gallery.jpg

Tuo on vähän ankea väri esim punaiseen verrattuna. Edellinen Aprilia oli juuri punainen. Siinä punaisessa oli vähän erilaiset putket, jotka oli hiljaisemmat. Ehkä kiinteät db-killerit. Tuossa nykyisessä harmaassa taas ei ole db-killereitä.

Tosiaan ankea väri, mutta menettelee vaihtelun vuoksi. Tärkeintä että liikkuu erittäin hyvin, niin pääsee vielä loppukesää ajelemaan.

Tuollainen?
lead grey_g.jpg


Kaikki? värit:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
tarroja vain lisätty? Saattaa olla ihan ensimmäisiä 2004 vuoden värejä. Mietin että Racing tarra ehkä lähtee huomenna, jos tarra ei ole lakan alla.
Hiustenkuivaajalla lähti lisätyt tarrat. Ja liimanpoistoainettakin vielä riitti sen verran, että liimat lähti. Askaretta sadepäivään. Riittoisaa ainetta:

Vielä olisi muuten ajokelejä, mutta sade haittaa harrastusta.


Aloitan ajankuluksi lukemaan jo tuosta. Jos vaikka hajoaa joskus (vuosien päästä).

Edit:

"Latausjännite laskee reilusti alle 13V, tätä ei tosin huomaa ellei mittaa säännöllisesti."

Muistaakseni tuossa mittariston näytön latausjännite näytti 13.3V. Valojahan tuossa ei saa pois päältä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 887
Ulkonäkökymysyksiä juu.
NykyVespoissa on enenevästi plastiikkaa, jota koitetaan sinikkästi saada myös näyttämään siltä.
Esimerkinomaisesti ohjaustangon nappiosastot:
Tuo palstikkakromi ei kaipaa kuin Barbie-Keniä istumaan päälle.

tanko1.jpg

-ajattelin ensin että vedän punaista tarrakalvoa noihin päälle, mutta aika herrassa löytyykö likikään samaa punaista, sitten joko irroittaa nuo ja hiukan teippiä napeille ja punaista spraytä, mutta sitten visastuin ja ajattelin että napit pois ja kromikin pois että maali pysyisikin. Mutta ilmeisimmin tuon riisuminen kytkimistään ei olekaan ihan simppeliä.
Ja krominpoistokin jollain viemärinpouhdistusaineella parempi kuin hiomalla.

Saas nähdä. Videoiden saksalainen tarjoaa palveluna krominpoistoa ja maalausta, mutta mustaksi...


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Ulkonäkökymysyksiä juu.
NykyVespoissa on enenevästi plastiikkaa, jota koitetaan sinikkästi saada myös näyttämään siltä.
Esimerkinomaisesti ohjaustangon nappiosastot:
Tuo palstikkakromi ei kaipaa kuin Barbie-Keniä istumaan päälle.



-ajattelin ensin että vedän punaista tarrakalvoa noihin päälle, mutta aika herrassa löytyykö likikään samaa punaista, sitten joko irroittaa nuo ja hiukan teippiä napeille ja punaista spraytä, mutta sitten visastuin ja ajattelin että napit pois ja kromikin pois että maali pysyisikin. Mutta ilmeisimmin tuon riisuminen kytkimistään ei olekaan ihan simppeliä.
Ja krominpoistokin jollain viemärinpouhdistusaineella parempi kuin hiomalla.

Saas nähdä. Videoiden saksalainen tarjoaa palveluna krominpoistoa ja maalausta, mutta mustaksi...


On kyllä massiiviset "kromiset" palikat. Musta väri voisi olla melko hyvä, mutta kai tuohon nykyiseen väriin täytyy vaan tottua?

Vespa Black Edition mallia ei varmaan ole tulossa :)
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 887
Hmm, koska nappien liike voi syödä maalin aika äkkiä, ja tuo kromi lie hiukan kestävämpi, olisi ehkä hyvä vaihtoehto tosiaan vain peittää nappien ympäri ja hioa ja maalata, tuolloin sen voisi tehdä paikoillaan...

Mitä mustiin osiin tulee, tuo nimenomainen jannu ja nimenomainen punainen Super, hän vaihtaa siihen valtaosan kromiosista mustiksi, muttei voinut ostaa SupersSport-versiota, jossa siis on mustat osat valmiiiksi, koska missään muussa linjassa kuin Superissa ei ollut tätä perinteistä punaista mallia.

Minusta toki järjetöntä, mutta nämä ovat nitä mielipidejuttuja, koska minusta ainoa ruma kromiosa on nuo nappiviidakot, joku peilinvarsi kuulukin olla krominen. Sinänsä Vespat rumenee vuosi vuodelta, peilikään ei ole enää pyöreä. Eikä käytännöllisyyskään ole parantunut, öljyntarkistus on nykyisissä paljon vaikeampi kuin joku viisi vuotta sitten, hanskalokeroa on pienennetty eikä enää ole satulan sadesuojaa, eikä työkaluja lokerossaan hanskalokerossa. Hinta onneksi noussut kymmenessä vuodessa 50% ;-)

"No miksi sitten ostat uuden, jos nän on?"

Siksi että 30 000 ajettu ei enää ole uudenkarhea, tuskin sillä ainakaan toista kymmentä vuotta ajellaan...mutta myönnetään, tyhmää vaihtaa vielä täysin viaton vehje. Välirahalla siihen olisi vaikka ostanut uuden moottorin ja kaljaankin olisi jäänyt sievoisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 844
Minusta taas jJos noin ruman Vespan haluaisi niin yhtä hyvin voisi ostaa yhtä ruman moottoripyörän ;-)
Minusta super sport on hieno :) Joku vaan tuossa muotoilussa, että näyttää minusta nätiltä?

Toki tuolla hinnalla saisi 3-4 kpl vanhoja Aprilioita, eli melko kallis.

Skootterilla on tullut ajettua vain 15-17 vuotiaana (Honda sfx 50cc). Mutta uskon kyllä, että näppärä tuollainen Vespa. Muutama vuosi sitten mulla oli Honda Monkey 125cc, joka oli näppärän pieni ja hyvä muutenkin. Bensaakaan ei muistaakseni vienyt paljon ollenkaan. Vähän harmillisesti huippunopeus oli alle 100km/h, kun vanhaa tekniikkaa oleva matalaviritteinen moottori.
 

B12

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
3 913
Vespassa on samanlaista omintakeisuutta kuin vaikka Porsche 911. Selvästi tunnistettava ulkonäkö ja tyyli joka säilyy, vaikka mallit muuttuvat vuosikymmenten aikana. Vespan tunnistaa aina vespaksi ja Porschen Porscheksi. Monet muut nykyskootterit näyttävät transformers-roboteilta.

Vespa on vähän premium brändi ja aika kallis, mutta toki laadukaskin. Kiinaskoottereita saa halvemmalla. Vespa on tehty pellistä prässäämällä kuten autot ja ei helise eikä rämise kuten putkirunko, jossa muovit päällä.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 887
Minusta super sport on hieno :) Joku vaan tuossa muotoilussa, että näyttää minusta nätiltä?
Joka isorunkoisessa (=GTS)mallissa sama muotoilu ja moottori, linjaerot ovat käytännössä vain varusteiden väreissä, ja hiukan digitaaliosuuksissa; joihinkin saa jotain kännykkäpelleilyäkin. Ainoa joka eroaa hiukan on se GTV.


Toki tuolla hinnalla saisi 3-4 kpl vanhoja Aprilioita, eli melko kallis.
Noo, saisi tuolla hinnalla monta käytettyä Vespaakin ;-)
https://www.nettimoto.com/vespa/granturismo/3109470
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 708
Viestejä
4 336 579
Jäsenet
72 272
Uusin jäsen
lucus717

Hinta.fi

Ylös Bottom