Mikä auto minulle?

Ei taida saada lähellekään tuohon 4k budjettiisi, sopivat mallit olis ~2008 eteenpäin kun V70 seurasi aiemmin esiteltyä S80 sarjaa. Ja niitäkään ei välttämättä kannata niin alkupäästä eli 2009 ja eteenpäin ≠ 4000€.

Onko MK3:ssa jotain, miksi MK2 olisi parempi?
No juuri tuossa äsken luettelin, eli käytännössä mitään lisää sillä uudemmalla korimallilla ei saavuta, ainoastaan hajoavia osia jotka tuosta vanhemmasta puuttuvat. Vanhemmassa Ei sähköistä käsijarrua, ei sähköistä rattilukkoa, ei sähköistä virtalukkoa.Vanhempi on sitä paitsi kauniimpi ja taitaa olla tilavampikin. Varmaan osaltaan makuasiakin, mutta olen koko elämäni ollut autojen kanssa tavalla tai toisella, halpojen ja todella kalliiden ja omiakin on ollut se varmaan +60 tms, mutta aina jaksan hämmästyä kuinka hyvin tehtyjä, laadukkaita ja kestäviä autoja nuo vanhemmat p2 alustan volvot ovat.

Edelleen hakusessa joku 4000 plusmiinus hintainen laite, jolla siirtää itsensä ja tavaroita paikasta toiseen. Vaatimuksena tuore leima, alle 300 tkm ajettu, farkku ja vetokoukku. Mielellään alle 15v ikäinen, mutta esim. jonkun V70:n osalta voin vähän joustaa vuosimallissa ja kilsoissa.
Kannattaa tuo 300tkm raja jättää pois. Ehjiä autoja saa isommillakin kilometreillä. Kannattaa vain katsoa se yksilö mihin on jo kuluvat uusittu.

Esimerkiksi itse etsin joskus väkipakolla alle 300tkm ajettua mk2 s60/v70 volvoa ja lopulta yhden löysinkin. Suunnilleen 290tkm kohdalla auto alkoi purkautumaan kaikilta kuluvilta osiltaan(+vaihdelaatikon venttiilipöytä) ja on jäänyt mieleeni eniten harmaita hiuksia/remontteja aiheuttaneena autonani. Kun joku sen sitten osti niin saikin lähes kaikilta kulutusosiltaan uusitun auton ja mittarissa oli reilut 300tkm.

Kannattaa tuo 300tkm raja jättää pois. Ehjiä autoja saa isommillakin kilometreillä. Kannattaa vain katsoa se yksilö mihin on jo kuluvat uusittu.

Esimerkiksi itse etsin joskus väkipakolla alle 300tkm ajettua mk2 s60/v70 volvoa ja lopulta yhden löysinkin. Suunnilleen 290tkm kohdalla auto alkoi purkautumaan kaikilta kuluvilta osiltaan(+vaihdelaatikon venttiilipöytä) ja on jäänyt mieleeni eniten harmaita hiuksia/remontteja aiheuttaneena autonani. Kun joku sen sitten osti niin saikin lähes kaikilta kulutusosiltaan uusitun auton ja mittarissa oli reilut 300tkm.
Joo, se 300 tkm nyt oli ehkä lähinnä noita aasialaisia kehonsiirtovälineitä koskeva. Laitoin jo hakukoneeseen vahdin 2005-2006 V70:lle. Harmillisen kaukana olisi muutama kiinnostava yksilö. Ruotsissa olisi sitten enemmänkin tarjontaa...

Suomi on aika pieni maa niin jos rajojen sisältä löytyy niin melkein mistä vain auton kyllä vuorokaudessa hakee.

Suomi on aika pieni maa niin jos rajojen sisältä löytyy niin melkein mistä vain auton kyllä vuorokaudessa hakee.
Hakee, hakee. Mutta en mä nyt lähde Espoosta Ouluun pelkkien kuvien perusteella renkaita potkimaan. Enkä ole kyllä yhtään autoa ostanut ennen koeajoa. Neljä uutta prätkää kyllä.

Statistiikka

Viestiketjuista
268 729
Jäsenet
76 302
Uusin jäsen
Rippe357

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom