Kyllä se huutelu sullekin johtuu täysin siitä, että yrität noilla sun anekdooteilla sun muilla kokoajan todistella, että rokotteessa on jotain vikaa tai että se ei toimi. Suurimmasta osasta sun postauksia paistaa läpi propaganda rokotteita vastaan. Olen tätä sulta pariin kertaan yrittänyt kysyäkin, että mistä moinen johtuu? Jos olet päättänyt jättää rokotteen ottamatta, niin omapahan on asiasi. Mutta miksi pitää hyökätä sitä rokotetta vastaan?
Etkö sä yhtään lue mitä mä kirjoitan? Olen miljoona kertaa sanonut että rokote on varmasti hyvä asia vanhoille ja sairaille, silti se ei tarkoita sitä että se yksistään poistaa koronan täältä tai yksistään on joku 100% turva koronaa ja sen leviämistä vastaan.
Kuten myös monesti todettu että perusterve ihminen ei sitä rokotetta välttämättä tarvitse, ongelma on siinä että ihmisillä on niin väärä kuva mikä on perusterve.
Mä en yritä todistella mitään, kerron vain sitä toista puolta mistä kukaan ei puhu, varsinkaan media mikä on 2v repinyt otsikoita milloin mistäkin perusterveestä ja kuinka rokote on ainoa tie normaaliin ja vielä pitää jaksaa rajoituksien kanssa ja mitä näitä nyt on...