Pistin tuon yeron ignore-listalle roskatriidin perustamisesta ja tuon kaltainen asenteellinen avaus olisi ollut syytä perustaa räbän puolelle. Kattelin kaverin viestihistoriaa niin tommonen personal jesus ja noitahan on tuolla muron puolellakin ja käyttävät kiitettävästi aikaa tuohon öyhöttämiseen.
Sen takia ignore, että tänne ei virtaisi noita "paskakärpäsiä" ja ne saa ruokaa, kun niille joku menee vastailemaan.
Aika yllättävän hyvin muuten lähtenyt
"murosta siirtymisen vaihe" käyntiin. Olen jopa osannut itse laittaa yhden omalle listalle. Tämä siten, että tuo henki säilyisi mahdollisimman pitkään.
Jotkut henkilöt vain olemassa olollaan joko
a) tyhjentävät jo olemassa olollaan , lukiessani aiemmasta johtuen koko ajattelun. Tekevät täyden off-tilan tajunnan ja ajatuksen virralle. tai
b) aiheuttavat mieletöntä, automaattisesti provosoituvaa tunnetta.
Siksipä tuo lista on hyvä. Saatoinpa olla sitten vaikka itse se ärsykkeen objekti, kokonaisuus on kaikkeus.
Se kokonaisuus oli nimittäin se jokin, mikä murossa oli hakoteillä ja taisi olla se, joka ahdisti. Jos nyt vaikka avaan tuon sivun profiilini, joudun jossain alkuvaiheessa lyömään avokämmenellä otsaan ja toteamaan "
Oh no(uu)... Damned!!!"
Ja olenpa onnekseni huomannut, etten siinä ole ainokainen. Ainakin yksi kirjoittaja tuntuu tehneen täydellisen muutoksen aiemmasta mielikuvastani provosoivana, saaden toki kuulla muiden mielikuvasta murotaustastaan. Tämä siis, kun hänen pointtinsa on mielestäni ollut järkevä ja hyökkääjän lapsellinen.
Vastaajista estetyille ei tulisi pitää närää. Se on subjektiivista ja toiset saavat energiaa erillaisista mielistä. Se, nimimerkistä mainitsematon "timantti" estolistallani, en luonnehtisi häntä trolliksi. Hän on vain liian jalo, totalitaarisuudessaan mielestäni liian yksinkertainen, agressiivinen hyökkääjä ja mikä tärkeintä, en koe hänen poissaolostaan, "
kylmien väreiden" sietämisen kustannuksella menettäväni mitään oleellista linkkiä. Hän on liian jalo minulle, sanottakoot nyt näin.
Sinne ei päädytä helpolla, vaan tausta mahdollisesta harhan korjaamisesta on todettavissa jo turhaksi. Siksi vastaan mielellään myös "
trolliainekselle", josko siinä olisikin vain harhainen mieli joka voisi sittenkin kyseenalaistaa tuloksella
"jalomielisyytensä". Uskoisin että näin on monella muullakin.