Suomen opetus ja kulttuuriministeriö on mukana tukemassa kiristystä ja ihmisoikeuksien loukkaamista Tekijänoikeuskirjeistä kysyttyä - OKM - Opetus- ja kulttuuriministeriö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossapa olisi oiva kohde massa-palautteelle. Ois aika saada taas hedarit mediaan oikeassa valossa.Oletko joutunut vainoamisen kohteeksi? Kerro kokemuksistasi
Keräämme juttua varten kokemuksia ja etsimme samalla mahdollisia haastateltavia.
Oletko joutunut vainoamisen kohteeksi? Kerro kokemuksistasi
Keräämme juttua varten kokemuksia ja etsimme samalla mahdollisia haastateltavia.yle.fi
Itekki laittaisin, mut eivät onneksi ole mua kiusanneet. En viitti keksiä mitää juttua.Lähtipä oma kertomus aiheesta tuonne.
Nyt vaan porukalla aiheesta juttua tuohon vainooja jutun jatkeeksi, niin saadaan toivottavasti tämä taas esiin.
Olen kyllä kamalan yllättynyt, jos joko tämä aihe ei ole etukäteen blacklistattu tai vaihtoehtoisesti Yle valinnut tarkkaan sallitut käsiteltävät jutut uhri- ja tekomääritelmien mukaisesti.saadaan toivottavasti tämä taas esiin
Olen kyllä kamalan yllättynyt, jos joko tämä aihe ei ole etukäteen blacklistattu tai vaihtoehtoisesti Yle valinnut tarkkaan sallitut käsiteltävät jutut uhri- ja tekomääritelmien mukaisesti.
Itse mietin että vaikka nuo eivät tuohon kontekstiin osuisikaan niin jos riittävästi tulisi juttuja Hedmanista niin ehkä toimittaja(t) rupeaisivat miettimään että ehkäpä sitäkin aihetta kannattaisi vähän kaivella jos siitä saisi myös johonkin juttuun aineksia.Jos jaksaa lukea kahta sekuntia kauempaa lukea tuota linkin takana olevaa tekstiä niin eiköhän tuossa haeta yksityisihmisten välisiä kohtaamisia... Että en ihan hirveänä yllättyisi jos tämä aihe sivuutetaan.
En jaksa uskoa, ratsastetaan tuolla Marinin tapauksella... Yle on luokkaa Iltalehti nykyään.Itse mietin että vaikka nuo eivät tuohon kontekstiin osuisikaan niin jos riittävästi tulisi juttuja Hedmanista niin ehkä toimittaja(t) rupeaisivat miettimään että ehkäpä sitäkin aihetta kannattaisi vähän kaivella jos siitä saisi myös johonkin juttuun aineksia.