Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletettavasti tiedossa oleva vika johon valmistajalla ei ole halpaa korjauskeinoa olemassa joko tuotteen rakenteen tai kustannusten takia, ja ovat antaneet ohjeen tuotteen vaihtamisesta suoraan uuteen?Ostin kesäkuussa Powerista Mi 11 Lite & Mi Watch Lite bundlen. Kellon lataus alkoi temppuilemaan ja vein tänään se takaisin liikkeeseen olettaen että se menisi takuuhuoltoon. Vaan eipä mennyt huoltoon, antoivat uuden kellon tilalle.
Varmaankin juuri näin.Oletettavasti tiedossa oleva vika johon valmistajalla ei ole halpaa korjauskeinoa olemassa joko tuotteen rakenteen tai kustannusten takia, ja ovat antaneet ohjeen tuotteen vaihtamisesta suoraan uuteen?
Tätä olin juuri itsekin tulossa kyselemään. Onko kellään kokemuksia?Onko Gigantin kohdalla toimiva/kulutun palautusmuoto, että ei hae pakettia pakettiautomaatista vaan antaa sen palautua takaisin lähettäjälle?
Ihan normaalisti ne ainakin täällä toimii, kun kokeilin.Saako Gigantista enää näkyviin asiakasarvosteluja tuotteesta, mulla ei ole toiminut millään selaimella.
Kiitti, vastauksesi innoittama vielä yritin Operalla ja sillä ilmestyikin. Jostain syystä Waterfoxilla, Chromella ja Edgellä ei onnistu.Ihan normaalisti ne ainakin täällä toimii, kun kokeilin.
Taitaa olla joku Adblokkeri liian tiukalla sulla. Itselläkin yhdellä koneella jossa on todella tiukalla mainosestot ei näy oikeastaan missään sivuilla kommenttikentät tai arvostelut mutta kun ottaa blokkerin pois päältä niin näkyy.Kiitti, vastauksesi innoittama vielä yritin Operalla ja sillä ilmestyikin. Jostain syystä Waterfoxilla, Chromella ja Edgellä ei onnistu.
Mulla se näyttääkin olevan Bitdefenderin Anti-tracker, ja siinä "Customer Interaction" blokkaus.Taitaa olla joku Adblokkeri liian tiukalla sulla. Itselläkin yhdellä koneella jossa on todella tiukalla mainosestot ei näy oikeastaan missään sivuilla kommenttikentät tai arvostelut mutta kun ottaa blokkerin pois päältä niin näkyy.
Kyllähän toi asiakaspalvelijan näkökulmasta voi hieman rahanpesulta vaikuttaa.Onko kukaan palauttanut onnistuneesti Giganttiin vähän isompaa ostosta, mistä kuitti on toisen nimellä ja saanut rahat omalle eikä alkuperäisen ostajan tilille?
No se on vähän siinä ja tässä. Gigantti voi aivan hyvin evätä palautusoikeuden tai sitten palauttavat rahat alkuperäiselle omistajalle.Ymmärrän senkin näkökulman. Mutta onko tästä kellään kokemuksia, epäonnistuneita tai onnistuneita?
No se on vähän siinä ja tässä. Gigantti voi aivan hyvin evätä palautusoikeuden tai sitten palauttavat rahat alkuperäiselle omistajalle.
Jos sulle kelpaa Gigantin lahjakortti, niin senhän saat vaikka kuitti ois Kekkosen nimellä. Rahat Gigantti palauttaa vain ja ainoastaan alkuperäiselle maksutavalle ja tästä ei poiketa mistään syystä.
Äsken Gigantin chatissa aspa sanoi toista. Sanoi, että palautuksen pitää tehdä alkuperäinen kuittiin merkitty ostaja, mutta rahat voi ohjata kenen tilille tahansa.
Jos sulle kelpaa Gigantin lahjakortti, niin senhän saat vaikka kuitti ois Kekkosen nimellä. Rahat Gigantti palauttaa vain ja ainoastaan alkuperäiselle maksutavalle ja tästä ei poiketa mistään syystä.
Oisko sulla jotain lähdettä antaa näiden kommenttien tueksi, esim. oletko Gigantissa töissä vai mitä kautta sanot tietäväsi asian täysin varmaksi? Kysymyksenä olevasta hommasta kun paistaa sellainen fiilis, että kyse on päivästä ja aspasta, eli sattumasta kiinni.
Ei.Veloittaako Power kannettavan palautuksesta tyhjennysmaksun samaan tapaan kuin Gigantti? En mitään mainintaa siitä Powerin sivuilla huomaa (Palautukset - Power.fi) eli ilmeisesti ei, mutta onko jollain omakohtaista kokemusta asiasta?
Kaveri on Gigantin aluemyyntipäällikkö. Ei kai se ollut kun WhatsAppissa kysyä. En tietenkään voi sanoa onko frankkari-Giganteissa eri käytäntö kuin ketjun omissa myymälöissä, tämä on ketjun omien myymälöiden kanta.
Ei ole fränkkäri. Kun googlaa Gigantin nimellä fonectasta, näkee onko se fränkkäri vai ei. Esim Tammisto on Gigantti Oy Ab:n alla, ja Porvoon Gigantin kohdalla lukee Porvoon Kodintekniikka Oy.Mahtaakohan Vantaan Tammiston Gigantti olla näitä franchising-yksiköitä? Se on itselle se normipaikka asioida. Siellä sujunut asiat yleensä tähän asti aina toivotulla tavalla.
Tilasin verkkokaupasta outlet telkkarin joulun alla 21.12, jolle sovin kotiinkuljetuksen Postin kanssa päivämäärälle 7.1.22. Alkaako 14 päivän palautusoikeus tilauspäivämäärästä (21.12) vai toimituspäivämäärästä (7.1.22)?
Verkkokaupan sivuilta tämä ei selviä. Enkä edes tiedä vielä olenko palauttamassa telkkaria ennen kuin olen todennut onko siinä valovuotoja.
Eihän sinun ole pakko edes antaa tietojasi kun jotain ostat gigantista joten ei kuitissa välttämättä lue mitään.Äsken Gigantin chatissa aspa sanoi toista. Sanoi, että palautuksen pitää tehdä alkuperäinen kuittiin merkitty ostaja, mutta rahat voi ohjata kenen tilille tahansa.
Gigantilla kyllä homma toimii jos vaan jollain ilveellä saa asiakaspalveluun yhteyden, se kun tuntuu yleensä olevan käytännössä mahdotonta.Annetaanpas vaihteeksi positiivista palautetta tänne. Tilasin Black fridayna Gigantista itselleni uudet keittiökodinkoneet(jääkaappipakastin, liesi, astianpesukone) ja siihen kylkeen kotiinkuljetus, asennus ja vanhojen poisvienti. Toimituspäiväksi sovittiin myyjän kanssa joulunpyhien jälkeinen maanantai. Joulu tuli ja minulle alkoi tulla koronaoireita joitten takia jouduin lähtä testiin. Maanantaiaamuna sain testituloksen joka oli sitten positiivinen. Aikasempina päivinä ei ollut mitenkään mahdollista saada yhteyttä Gigantin asiakaspalveluun, johtuen joulunpyhistä, jotta olisin voinut siirtää laitteiden toimituspäivää. Kuljetusfirma sitten soitti melkein heti perään saatuani tietää koronatestin olleen positiivinen, että ovat tulossa tuomaan laitteita. Selitin asian heille ja aikoivat ilmoittaa asiasta Gigantille jotka sitten ovat minuun yhteydessä. Tästä hieman yli viikko eteenpäin ja Gigantin asiakaspalvelusta soittivat ja saatiin vaivattomasti sovittua uusi toimituspäivä kun olin jo tervehtynyt taudista. Nyt on sitten laitteet kotiin tuotuna, asennettuna ja vanhat poisvietynä. Hieman olin henkisesti jo valmistautunut siihen, että jonkulainen vääntö tästä asiasta tulisi, perustuen täältä luettuihin juttuihin ja ihmisten kokemuksiin kyseisestä firmasta. Ei tarvinnut siis mitään lisämaksuja maksella eikä vääntää mistään. Kiitokset siis Gigantille hyvästä palvelusta![]()
TKun nyt vain vielä saisi sen laitteen...
Gigantti tosiaan kyseessä. Muokkasin viestiä.Toivottavasti jostain muualta kuin Hobby Hallista
No veikkaan että Power tai Gigantti, no oli mikä oli, niin oliko merkki liesi yleisellä tuotekoodilla, vai joku myyjän oma merkki/koodi ? siis sillä ajatuksella että voisi katsella tarjontaa muualta.
Joo, tuohan on ihan yleinen juttu, että kontit on maailmasta loppu. Meillä kävi yliopistossa Suomen IKEAn tyyppi pitämässä luennon, ja sanoi huumorilla, että jos jollakulla on suhteita tarjota käytettäväksi 50 000 konttia ja niille rahtilaivat, niin pistää viestiä. Antaa vähän mittakaavaa siitä, kuinka paljon kuljetuskapasiteettia maailmasta puuttuu.Tuntuu, että koneessa kuin koneessa on toimitusvaikeuksia. Juuri olemme ostamassa astianpesukonetta ja kaikissa halutuissa koneissa tuntuu olevan vähintään 5 viikon toimitusaika. Kaikissa kaupoissa.
Ja tuohon vielä komponentti- ja raaka-ainepulat päälle niin ei ihmekään että toimitusajat ovat mitä ovat. Yksittäiset pikkutavarat sentään liikkuvat vielä jotenkuten lentäen mutta tuskin jotain pesukoneita paljon lentokoneella kuskataan.Joo, tuohan on ihan yleinen juttu, että kontit on maailmasta loppu. Meillä kävi yliopistossa Suomen IKEAn tyyppi pitämässä luennon, ja sanoi huumorilla, että jos jollakulla on suhteita tarjota käytettäväksi 50 000 konttia ja niille rahtilaivat, niin pistää viestiä. Antaa vähän mittakaavaa siitä, kuinka paljon kuljetuskapasiteettia maailmasta puuttuu.
Itse tilasin Gigantista BF:nä lieden ja asennuspäivä.piti olla 27.12. no nyt ovat jo pariinkiin otteeseen soittaneet ja siirtäneet sitä, tällä hetkellä tieto on tammikuun viimeinen päivä, mutta ei sekään ole kiveen hakattu. Kuulemma valmistajan toimitusvaikeuksista johtuu, ja haluan juuri ko. mallin. Antoivat sittrn jo 150e hyvitystä hinnasta jonka palauttivat kortille. Mielestäni aika hyvin! Ei jää paha hinta liedelle, joka oli jo BF-alen kautta 200e edullisempi kuin normihinta, ja nyt siis 350e alempi hinta yhteensä. Kun nyt vain vielä saisi sen laitteen...
Mulle ne soitti molemmilla kerroilla vajaa viikko ennen toimituspäivää että pitää siirtää. Saldoja en ole seurannut mutta eiköhän ne nollaa näytä jos kerran kyse valmistajan toimitusvaikeuksista.Vähän kauhulla katselen noita toimitusviivästyksiäTilasin itse jääkaappipakastimen mökille black fridayna. Valitsin toimituksen ajankohdaksi mahdollisimman myöhäisen maanantain koska kuljetus "ensimmäiseltä kynnykseltä" vaatii yhteysaluslauttaa jne. Eli tuotetta ei siis ollut heti varastossa ja tarkoituksella jätin itselleni mahdollisimman pitkän "järjestelyajan" kuljetuksen kanssa.
Vielä hieman toista viikkoa tuohon toimitukseen, mutta gigantin saldo näyttää taas nollaa ja saapuvaksi keskusvarastoon hieman ennen toimituspäivää. Hyväksyn toki pienen alen ja ymmärrän että jos tuotetta ei ole niin sille ei voi minkään. Sitä en hyväksy edes ihan pienellä alella, että tuotetta on tässä välissä ollut varastossa ihan kivasti, mutta nyt ne olisi myyty johonkin ja jäisin itse nuolemaan näppejä
Enpäs maalaile piruja seinälle ja toki olen tottunut kierrättämään kitinät tarvittaessa KKV:n kautta![]()
Eikös nuo Euroopassa valmisteta, niin miksi olisi toimitusongelmia? Eri asia jos on joku Kiinassa valmistettu.Pitääkin tilata Mielen pesukone ja kuivausrumpu Gigsusta, jos myöhästyvät niin kysyy hyvitystä "vihaisena". Toimitusajat vaan arvioita, koska saapuu keskusvarastoon. Eiköhän noi myöhästy monta kk. Ois iskun paikka kun huvikseen vaan kattelen jos uusisi![]()
Eikös nuo Euroopassa valmisteta, niin miksi olisi toimitusongelmia? Eri asia jos on joku Kiinassa valmistettu.
Eikös nuo Euroopassa valmisteta, niin miksi olisi toimitusongelmia? Eri asia jos on joku Kiinassa valmistettu.
Tänään palautin myymälään tuotteen ja rahat oli samantien samalla tilillä jolta tuotteen olin maksanutkin.Mites pitkään Gigantilla on yleensä kestänyt rahojen palautus? Laitoin siis tuotteen palautukseen postin kautta ja reilu viikko sitten meni perille eikä ole kuulunut mitään.
Mites pitkään Gigantilla on yleensä kestänyt rahojen palautus? Laitoin siis tuotteen palautukseen postin kautta ja reilu viikko sitten meni perille eikä ole kuulunut mitään.
Oot verkkokauppiaan kulmasta katsottuna unelma-asiakas.Mulla oli klarna laskulla jota en ollut maksanut, tuntui että hiton kauan siinä koko prosessissa meni kun ensin odotteli että se tavara lähtisi takaisinpäin postista, sitten seilasi jonnekin Ruotsiin. Sanoisin että pari viikkoa meni siitä kun seurantaketju päättyi jonnekin Vantaan ulkomaanterminaaliin(tms), ja se oli suora hakemattoman tuotteen palautus, eikä rahaakaan ollut varsinaisesti liikkunut.
Mulla meni varmaan melkein kuukausi, että sai rahat takaisin. Ensi kerralla voisi viedä myymälään, jos hairahtaa jotain Gigantista ostamaan.Mites pitkään Gigantilla on yleensä kestänyt rahojen palautus? Laitoin siis tuotteen palautukseen postin kautta ja reilu viikko sitten meni perille eikä ole kuulunut mitään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.