Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
487
No, voi helkutti powerin asiakaspalvelua. Verkkokaupasta tilasin kuulokkeet, maksoin mobilepaylla, ja maksun vahvistuksen jlk näytölle viestiä että tapahtuma peruutettu. Otin kuvakaappaukset ja kysyi chatissa mites nyt kun mobilepaylta lähti se summa? Pyydettiin odottelee pari kolme päivää jos se katevaraus vaikkapa häviäis. Ei hävinnyt. Uudelleen asiakaspalveluun yhteyttä, ja totesivat, että olis pankkin/mobilepayn velvollisuus poistaa se ostotapahtuma. Pankki/mobilebay eivät ota siihen mitään kantaa. Että sillai
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Hajosi Gigantista vuosi ja viikko sitten ostetut nappikuulokkeet. Olen kohta lähdössä kiikuttamaan näitä takasin. Onkohan noilla ollut tapana lyödä uudet kouraan vai lähetellä johonkin helv huoltoon? Jabra Elite Active 75t kyseessä. Pohdin myös mikähän olisi paras myymälä hoitaa asia helsingissä :hmm:
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
413
Gigantista tilaus 2.8.2021, PS5-peli Jedi Fallen Order. Hinta 11,95 + postit. Pariin kertaan yhteys chatin kautta että missäs on, no ei tietoa koska tulee varastoon.

Soittivat keskiviikkona (1.12.) mutta en ehtinyt vastaamaan joten soitin takaisin. Annoin luvan tallentaa puhelun. Vartin odotustajan jälkeen vastasivat ja halusivat perua kyseisen tilauksen. Ensin sanoin etten halua perua koska voin odottaa vaikka ensi kesään. Neitokainen toisessa päässä vakuutti ettei peliä tule varastoon ja kollegakin kuulemma vakuuttaa ettei tule enää tarjolle. Annoin siis perua ja sanoin, että toivottavasti ei tule sitten ensi viikolla varastoon kovalla hinnalla.

Meni alle 2 vrk niin peli putkahti varastosaldoon (yli 100 kpl) ja hinta 49,95 e.

Chatti oli niin ruuhkainen ettei päässyt edes jonottamaan ja puhelinpalvelussa oli 16 henkä jo jonossa. Mitenköhän tässä etenisi. On kyllä niin huijattu olo kuin vain voi olla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Ikävä tilanne, mutta toisaalta jos ei ollut kiire niin miksi suostua perumaan tilaus? Varsinkin näin kuluttajakaupassa kun ei ole mitään ongelmaa perua myöhemminkin jos löytää vaikka muualta halvemmalla tms.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Tilasin SSD-levyn gigantilta, ja haluaisin perua tilaukseni. Olen yrittänyt päästä chättiin kymmeniä kertoja, mutta jono on aina liian täynnä. Nyt yritin päästä chättiin 5 minuuttia sen avaamisen jälkeen, mutta liian täynnä prkl. Palauttaminen on varmaan ainoa vaihtoehto?
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
413
Päivitys aiempaan viestiin Jedi-pelin tiimoilta. Soitin aspaan heti kun avasivat. Esitin tapahtuneen ihan asiallisesti ja mieshenkilö toisessa päässä ihmetteli miten näin on päässyt käymään. Sanoi ettei vedätys ole ollut tarkoituksellista. Joka tapauksessa hoiti asian erinomaisesti ja myi nykyisellään 49,95 euron hinnalla olevan pelin alkuperäisellä tarjoushinnalla 11,95 e. Jospa se nyt tällä toisella kierroksella jopa tulisikin perille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Tilasin SSD-levyn gigantilta, ja haluaisin perua tilaukseni. Olen yrittänyt päästä chättiin kymmeniä kertoja, mutta jono on aina liian täynnä. Nyt yritin päästä chättiin 5 minuuttia sen avaamisen jälkeen, mutta liian täynnä prkl. Palauttaminen on varmaan ainoa vaihtoehto?
Jos pääset paikanpäälle niin peruminen onnistuu helposti. Itselläni gigantti kävelymatkan päässä niin tuli siellä peruttua kun netin kautta mahdotonta. Veikkaan että tahalleen trhneet perumisen vaikeaksi. Esim verkkokauppa.comissa voi perua ihan vaan klikkaamalla peru.
 
Liittynyt
22.12.2019
Viestejä
584
Tilasin SSD-levyn gigantilta, ja haluaisin perua tilaukseni. Olen yrittänyt päästä chättiin kymmeniä kertoja, mutta jono on aina liian täynnä. Nyt yritin päästä chättiin 5 minuuttia sen avaamisen jälkeen, mutta liian täynnä prkl. Palauttaminen on varmaan ainoa vaihtoehto?
Laita sähköpostilla peruutus jos olet saanu jo tilausnumerot, yms. tiedot itelles. Gigantin chatti ja puhelinpalvelu on nykyään aivan surkealla tasolla, sitä kautta ei tosiaan pääse läpi ellei käy uskomattoman hyvä tuuri...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Tilasin SSD-levyn gigantilta, ja haluaisin perua tilaukseni. Olen yrittänyt päästä chättiin kymmeniä kertoja, mutta jono on aina liian täynnä. Nyt yritin päästä chättiin 5 minuuttia sen avaamisen jälkeen, mutta liian täynnä prkl. Palauttaminen on varmaan ainoa vaihtoehto?
Onko mahdollista vain jättää se postiin? Silloin se palautuisi ihan Gigantin omien ohjeiden mukaisesti.

Gigantista ei välttämättä saa peruttua edes lähettämätöntä tilausta. Ilmeisesti rippuu ihan siitä ketä sattuu olemaan toisessa päässä kun sitä yrittää. Chatissa ilmeisesti vähemmän innostunutta porukkaa.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
115
Pitäisi palauttaa Poweriin tuote postin kautta. Mukana ei tullut palautustarraa/osoitetta. Lähetystunnuksella voin tehdä palautuksen, mutta mistä löytäisin osoitteen johon laittaa menemään. Olenko vain idiootti, enkä löydä heidän sivuiltaan osoitetta. Palautuslomakkeenkin täytin eikä siitäkään tullut apua. Edit* pitänee varmaan odottaa, että vastaavat tuohon palautuslomakkeeseen...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
278
Pitäisi palauttaa Poweriin tuote postin kautta. Mukana ei tullut palautustarraa/osoitetta. Lähetystunnuksella voin tehdä palautuksen, mutta mistä löytäisin osoitteen johon laittaa menemään. Olenko vain idiootti, enkä löydä heidän sivuiltaan osoitetta. Palautuslomakkeenkin täytin eikä siitäkään tullut apua. Edit* pitänee varmaan odottaa, että vastaavat tuohon palautuslomakkeeseen...
Sanoisin, että Postista asiakaspalautus toimittaisi.
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
Tuntuu olevan Giganttin asiakaspalautus kovin hidas kokemus. 26.11 laitoin matkahuollon kautta näytön takaisin ja vieläkin möllöttää matkahuollon toimipisteessä odottaen noutoa Gigantin päässä "Lähetys on nyt noudettavissa Matkahuollosta Helsinki ". Eilen yritin Gigantin chat asiakaspalvelusta kysyä onko palautuksessa jokin ongelma ja sanoivat että menee 3 viikkoa. Hakevatko ne kerran viikossa matkahuoltoon kertyneet palautukset vai miten tuo noilla toimii?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
690
Luulis kyllä että Gigantilla olis palvelu että paketit viedään perille asti eikä tarvi itse hakea mistään toimipisteestä.
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
Luulis kyllä että Gigantilla olis palvelu että paketit viedään perille asti eikä tarvi itse hakea mistään toimipisteestä.
Näinhän sitä luulisi. Ihmettelen vain miksi se seurannan mukaan odottaa matkahuollossa hakua jo viikon verran. Saapa nähdä joutuuko olemaan uudestaan yhteydessä Giganttiin, jos puhelimella pääsi paremmalle asiakaspalvelijalle:sleep:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
690
Näinhän sitä luulisi. Ihmettelen vain miksi se seurannan mukaan odottaa matkahuollossa hakua jo viikon verran. Saapa nähdä joutuuko olemaan uudestaan yhteydessä Giganttiin, jos puhelimella pääsi paremmalle asiakaspalvelijalle:sleep:
Matkahuolto varmaan jotain mokannut vaan.
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
Matkahuolto varmaan jotain mokannut vaan.
Soittelin matkahuoltoon, ei kuulemaa vikaa niiden päässä. Gigantin asiakastuki ei sanonut mitään hyödyllistä kuin sen, että pitää vain odottaa. Minusta aika outoa, että seisonut paketti nyt Kampissa 3.12 lähtien. Kerran kuussako ne sieltä hakee paketteja :rage:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 479
Soittelin matkahuoltoon, ei kuulemaa vikaa niiden päässä. Gigantin asiakastuki ei sanonut mitään hyödyllistä kuin sen, että pitää vain odottaa. Minusta aika outoa, että seisonut paketti nyt Kampissa 3.12 lähtien. Kerran kuussako ne sieltä hakee paketteja :rage:
Eikai nyt mikään yhtään isompi firma nouda itse paketteja mistään Matkahuollon toimipisteestä? Luulisi menevän samoin kuin Prismoilla jne, että paketit tuodaan suoraan yritykselle, ja samalla napataan mahdolliset lähetykset kylkeen. Toki kumman moka tuo on, Matkahuollon vai Gigantin, niin siihen vaikea sanoa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
690
Soittelin matkahuoltoon, ei kuulemaa vikaa niiden päässä. Gigantin asiakastuki ei sanonut mitään hyödyllistä kuin sen, että pitää vain odottaa. Minusta aika outoa, että seisonut paketti nyt Kampissa 3.12 lähtien. Kerran kuussako ne sieltä hakee paketteja :rage:
Eiköhän se ole sitten hukattu johonkin Matkahuollon tai Gigantin toimesta. Vai sanoiko matkahuollosta että se on ihan 100% varmasti siellä Kampissa hyllyssä odottamassa noutoa?
Itsellä kokemusta kilpailjalta ja ei tosiaan haettu ite paketteja mistään vaan ne tuotiin meille päivittäin samalla kun hakivat lähtevät.
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
Eiköhän se ole sitten hukattu johonkin Matkahuollon tai Gigantin toimesta. Vai sanoiko matkahuollosta että se on ihan 100% varmasti siellä Kampissa hyllyssä odottamassa noutoa?
Itsellä kokemusta kilpailjalta ja ei tosiaan haettu ite paketteja mistään vaan ne tuotiin meille päivittäin samalla kun hakivat lähtevät.
Eikai nyt mikään yhtään isompi firma nouda itse paketteja mistään Matkahuollon toimipisteestä? Luulisi menevän samoin kuin Prismoilla jne, että paketit tuodaan suoraan yritykselle, ja samalla napataan mahdolliset lähetykset kylkeen. Toki kumman moka tuo on, Matkahuollon vai Gigantin, niin siihen vaikea sanoa.
Palautus lähetettiin Gigantin palautuskoodilla 26.11 ja tosiaan 3.2 saapui Kampin keskukseen tekstillä "Helsinki, Kampin Keskus Narinkka 1. Lähetys on nyt noudettavissa Matkahuollosta Helsinki." Matkahuollon asiakaspalvelija viime viikolla lupasi selvitellä tarvitseeko paketti jotain toimia. Mutta heikolta näyttää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 331
Tuo Kampin Matkahuolto välillä vähän sekoilee noiden pakettien kanssa, meilläkin olisi pitänyt paketit tulla suoraan firmalle mutta ovat pariin kertaan jääneet jumiin tuonne Kamppiin.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Ostin ja hain lieden eilen, ja tänään huomasin, että 19.12. asti on joku liesikampanja tulilla. Ilmainen toimitus ja asennus. Aattelin että saisko sen asennuksen nyt tohon vielä kaupan päälle: https://www.gigantti.fi/cms/20181126_083032/liesikampanja/

Giganin aspa "toimii":
- puhelu: olet jonossa sijalla *tuut* puhelu katkeaa
- chat: Jonossa on tällä hetkellä niin monta ihmistä, että keskimääräinen jonotusaika on yli 30 minuuttia. Tästä syystä jonoon liittyminen on hetkellisesti suljettu.

Vittu. Pitänee käydä tinkaamassa asiasta sitten illalla paikan päällä. Kai tuon asennuksen nyt saa eilen ostettuun tuotteeseen vielä. Ettei tarvii roudata sitä takas sinne, perua kaupat, tilata uudestaan ja sit ne tuo sen saman lieden takas mun luokse ja asentaa...
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Mites tuo Multitronic? Mulla on nyt kaks päivää tilaus seisonut "odottaa käsittelyä" tilassa. Jännästi myös tilausvaiheessa valitsin korttimaksun ,mutta missään vaiheessa ei mitään maksua peritty vaan tilaus meni vaan läpi. Tuleeko tuolta jälkikäteen joku maksulinkki ?
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Ostin ja hain lieden eilen, ja tänään huomasin, että 19.12. asti on joku liesikampanja tulilla. Ilmainen toimitus ja asennus. Aattelin että saisko sen asennuksen nyt tohon vielä kaupan päälle: https://www.gigantti.fi/cms/20181126_083032/liesikampanja/

Giganin aspa "toimii":
- puhelu: olet jonossa sijalla *tuut* puhelu katkeaa
- chat: Jonossa on tällä hetkellä niin monta ihmistä, että keskimääräinen jonotusaika on yli 30 minuuttia. Tästä syystä jonoon liittyminen on hetkellisesti suljettu.

Vittu. Pitänee käydä tinkaamassa asiasta sitten illalla paikan päällä. Kai tuon asennuksen nyt saa eilen ostettuun tuotteeseen vielä. Ettei tarvii roudata sitä takas sinne, perua kaupat, tilata uudestaan ja sit ne tuo sen saman lieden takas mun luokse ja asentaa...
Tuskin saat ilmaista toimitusta ja asennusta, kun et edes alunperin tilannut toimituksella vaan hait lieden itse kaupasta.

Jos olisit tilannut netistä, maksanut kotiinkuljetuksesta ja asennuksesta, niin sitten ehkä olisivat voineet hyvittää.

Miksi edes haluaisit ilmaisen asennuksen jos jo hait lieden itse ja se on paikallaan?

Posti nuo liedet asentaa kotiinkuljetuksen yhteydessä, eli ei sieltä Gigantista ketään tule sitä asentamaan.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Tuskin saat ilmaista toimitusta ja asennusta, kun et edes alunperin tilannut toimituksella vaan hait lieden itse kaupasta.

Jos olisit tilannut netistä, maksanut kotiinkuljetuksesta ja asennuksesta, niin sitten ehkä olisivat voineet hyvittää.

Miksi edes haluaisit ilmaisen asennuksen jos jo hait lieden itse ja se on paikallaan?

Posti nuo liedet asentaa kotiinkuljetuksen yhteydessä, eli ei sieltä Gigantista ketään tule sitä asentamaan.
No kun ei tuota ollut tarjolla, kun sen kuukausi sitten ostin. Eilen se tuli noudettavaksi ja en silloin tiennyt tuosta tarjouksesta.

Sähkökytkennäthän se homma siinä on. Näemmä on lainvastaista kytkeä itse 2vaihevirtaisia laitteita.

Samahan se sinänsä on. Pitänee palauttaa liesi ja tuovat sen sitten takaisin minulle kun joutavat, jos homma ei onnistu niin, että liesi on jo mulla.

Edit: sain chatin kautta lopulta jonkun kiinni, ja lupasivat myyjäliikkeestä soittaa, että onnistuuko ilman palautusrumbaa. Ei oo mun vikani, että tollaisia tarjouksia tarjoavat, ja totta kai tarjoukset kiinnostavat, jos niitä tarjotaan... Jos ostaa kaupasta jotain, ja huomenna on 80€ halvempi hinta, niin kyllä sen 80€ yleensä saa tingattua sieltä takaisin tollaisella aikataululla.

Edit2: tulevat asentamaan 28.12. kun olen lomalla, niin kerkiän olla päivystämässä kotona. Jeejee, hyvää asiakaspalvelua Gigantilta :hungry:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 479
Itsellä ei taida olla yhtään huonoa asiakaspalvelu tai takuukokemusta, ja tullut asioitua Powerissa, Verkkiksessä, Gigantissa ja Jimmsillä. Ainakin itse huomannut, että kun asiallisesti lähestyy ilman että heti iskee kaikkia vaatimuksia tiskiin, niin toinenkin osapuoli on huomattavasti joustavampi ja vastaanottavampi. Jos taas menee sotakirves tanassa hoitamaan asiaa, niin monesti vastaanotto voi olla vähän kylmempi. Aspatyötä tehdessä tuli ainakin itse ihan kylmästi joustettua asiallisten ja mukavien henkilöiden kohdalla, kun taas vähemmän mukavien kohdalla en joustanut ollenkaan. Jotain käytöstapoja hyvä omata.

Lähinnä tuohon Ihmemiehen tilanteeseen viitaten, jos asiallisesti esittää asiansa, niin kyllä yritykset noihin monesti suostuu ja joustaa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Niin. No taisin jotenkin niin asian chatissa muotoilla, että saako tätä liestarjousta vielä tähän tilaukseen jälkikäteen? Laitoin tilaustiedot siihen, ja lupasi selvittää myyjäliikkeeltä. En siis vaatinut mitään tai palautuksista puhunut, kysyin vaan että onnistuisko tällanen vielä, kun tänään tällaisen tarjouksen huomasin. Myyjäliikkeestä soitettiin että onnistuu, ja sovittiin asennuspäivä sitten. Eipä tässä kai kiire ole mihinkään.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 479
Niin. No taisin jotenkin niin asian chatissa muotoilla, että saako tätä liestarjousta vielä tähän tilaukseen jälkikäteen? Laitoin tilaustiedot siihen, ja lupasi selvittää myyjäliikkeeltä. En siis vaatinut mitään tai palautuksista puhunut, kysyin vaan että onnistuisko tällanen vielä, kun tänään tällaisen tarjouksen huomasin. Myyjäliikkeestä soitettiin että onnistuu, ja sovittiin asennuspäivä sitten. Eipä tässä kai kiire ole mihinkään.
Jep. Just noin et asiallisesti esittää ja antaa toiselle alkuun vapaat kädet, eikä ensimmäisenä sano, että ”jos ei onnistu niin kannan sitten sen ostetun teille ja tilaan uuden”.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
574
Taloon.comista hyvä palautuskokemus. Laitoin palautuksen postilla 24.11, perillä 30.11 ja rahat palautui 3.12. Muuten noiden tarjoukset oli kyllä suoraan kusetusta. Samat tarjoushinnat näkyy olevan edelleen vaikka silloin luki "3 päivää enää!" ja muualta sai paljon halvemmalla samat Makitan koneet.
 
Liittynyt
22.12.2019
Viestejä
584
Taloon.comista hyvä palautuskokemus. Laitoin palautuksen postilla 24.11, perillä 30.11 ja rahat palautui 3.12. Muuten noiden tarjoukset oli kyllä suoraan kusetusta. Samat tarjoushinnat näkyy olevan edelleen vaikka silloin luki "3 päivää enää!" ja muualta sai paljon halvemmalla samat Makitan koneet.
Taloon.com kanssa saa oikeasti olla varovainen, mainostus on aggressiivista ja suurin osa tuotteista on koko ajan jossain tarjouksessa joka vaihtelee viikosta toiseen. Käyttävät myös röyhkeästi evästeitä mainostuksessa, kerran kun erehdyt googlaamaan jotain tuotetta niin samantien ilmestyy kyseiset tuotteet Taloon.comin mainosbannereihin muille sivuille. Puljussa on kyllä ihan hyvääkin toisaalta, valikoima on iso ja sieltä saa paljon semmosia tuotteita joita ei muualta saa, esimerkiks talonrakennustarvikkeita jotka on muuten vain tukkuliikkeistä tai ulkomailta tilattavissa.
 
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
443
Ostin kesäkuussa Powerista Mi 11 Lite & Mi Watch Lite bundlen. Kellon lataus alkoi temppuilemaan ja vein tänään se takaisin liikkeeseen olettaen että se menisi takuuhuoltoon. Vaan eipä mennyt huoltoon, antoivat uuden kellon tilalle.
 
Liittynyt
22.12.2019
Viestejä
584
Ostin kesäkuussa Powerista Mi 11 Lite & Mi Watch Lite bundlen. Kellon lataus alkoi temppuilemaan ja vein tänään se takaisin liikkeeseen olettaen että se menisi takuuhuoltoon. Vaan eipä mennyt huoltoon, antoivat uuden kellon tilalle.
Oletettavasti tiedossa oleva vika johon valmistajalla ei ole halpaa korjauskeinoa olemassa joko tuotteen rakenteen tai kustannusten takia, ja ovat antaneet ohjeen tuotteen vaihtamisesta suoraan uuteen?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
109
Onko Gigantin kohdalla toimiva/kulutun palautusmuoto, että ei hae pakettia pakettiautomaatista vaan antaa sen palautua takaisin lähettäjälle?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
On. Varmistakaa asia siltä gigabotilta. Se kertoo tuon, muualla ohjeissa sitä ei lue.

Yleisten pykälien mukaan tuota ei tarvitse laskea palautukseksi, mutta jos yritys hyväksyy sen niin sitten se on.

Tai siis tuo on tilauksen peruutus ja just tarkastin että tuolla gigabotissa vielä lukee niin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
223
samaa kertoi aspan täti joka soitti aattona koskien sähköpostitse lähetettyä peruutuspyyntöä. eli hitaampi tapa on jättää noutamatta paketti ja odottaa sen itse palautuvan takaisin giganttiin (rahata tulee takaisin 1-2kk aikana) tai sitten noudata paketin ja raahat sen takaisin lähimpään giganttiin ja saat rahat takaisin heti
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 405
Saako Gigantin verkkosivulla enää näkyviin asiakasarvosteluja tuotteista, mulla ei ole toiminut millään selaimella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 331
Kiitti, vastauksesi innoittama vielä yritin Operalla ja sillä ilmestyikin. Jostain syystä Waterfoxilla, Chromella ja Edgellä ei onnistu.
Taitaa olla joku Adblokkeri liian tiukalla sulla. Itselläkin yhdellä koneella jossa on todella tiukalla mainosestot ei näy oikeastaan missään sivuilla kommenttikentät tai arvostelut mutta kun ottaa blokkerin pois päältä niin näkyy.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 405
Taitaa olla joku Adblokkeri liian tiukalla sulla. Itselläkin yhdellä koneella jossa on todella tiukalla mainosestot ei näy oikeastaan missään sivuilla kommenttikentät tai arvostelut mutta kun ottaa blokkerin pois päältä niin näkyy.
Mulla se näyttääkin olevan Bitdefenderin Anti-tracker, ja siinä "Customer Interaction" blokkaus.
Chromesta sain pois päältä, muista en löydä koko Anti-trackeria.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 849
Onko kukaan palauttanut onnistuneesti Giganttiin vähän isompaa ostosta, mistä kuitti on toisen nimellä ja saanut rahat omalle eikä alkuperäisen ostajan tilille? Tuli ostettua pari viikkoa käytetty uudenveroinen telkka pakkauksineen ja kuitteineen kaikkineen, mutta olen melko pettynyt siihen. Mietin, jos olisi palauttanut Giganttiin. On vielä palautusoikeuden sisällä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 849
Ymmärrän senkin näkökulman. Mutta onko tästä kellään kokemuksia, epäonnistuneita tai onnistuneita?
 
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
659
Veloittaako Power kannettavan palautuksesta tyhjennysmaksun samaan tapaan kuin Gigantti? En mitään mainintaa siitä Powerin sivuilla huomaa (Palautukset - Power.fi) eli ilmeisesti ei, mutta onko jollain omakohtaista kokemusta asiasta?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 659
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom