No oli siinä muutama ferrarin mestaruus vuosituhannen alussa kuitenkin ilman kumpaakaan noista
Mitkä? Brawn lähti Ferrarilta 2006, siitä voidaan tietenkin kiistellä että kuinka paljon hän ehti suunnitella -07 autoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oli siinä muutama ferrarin mestaruus vuosituhannen alussa kuitenkin ilman kumpaakaan noista
Taisi eräs toinenkin kuvitella olevansa suurempi kuin tiimi. Vakka taisi löytää kantensa tänään…Ketulla oli kanssa mielenkiintoinen kommentti pihlajanmarjoista.
Ovat kuulemma happamia.
3. olisi varmaan ihan hyvä saavutus, mutta mitä tarkoitat ettei siitä ole voittajaksi ?Veikkaan että Aston Martin yltää parin kolmen vuoden päästä maksimissaan 3 sijalle valmistajien kamppailussa. Voittajaksi siitä ei ole
Veikkaan että Aston Martin yltää parin kolmen vuoden päästä maksimissaan 3 sijalle valmistajien kamppailussa. Voittajaksi siitä ei ole
No niinhän se näköjään oli, muistelin että lähti 2004Mitkä? Brawn lähti Ferrarilta 2006, siitä voidaan tietenkin kiistellä että kuinka paljon hän ehti suunnitella -07 autoa.
3. olisi varmaan ihan hyvä saavutus, mutta mitä tarkoitat ettei siitä ole voittajaksi ?
Meinaatko että kaatuu Hondaan ? vai siihen että Neweyn käy vain pomimassa taalat, jossain kyllä uutisointiin siihen henkeen että olisi ihan tosissaan lähtenyt, siis ihan jotain näkemystä miten hommaa vedetään ja vielä olisi kunnianhimoa.
En, en tarkoita että tuosta syntyy automaattisesti voittaja-auto, monta tallia on sillä ajatuksella että seuraavalla kierroksella ovat voittajia, kolmen parhaan joukkoon kuuluminen ilman muuta olisi kova saavutus.
Jos tallista kehittyy kolmessa vuodessa osakilpailuvoittoja napsivat talli ja tai kisaa mestaruudesta, niin se tekisi Strollista ilmiömäisen , että Neweyllestä ikuisen f1 tähdäen.
Miksi? Sillä on kuitenkin viety 2 edellistä mestaruutta ja ainakin lähellä on ettei vie tänäkin vuonnaVeikkaan juurikin että kaatuu Hondan myllyyn
Mersu on nykyään paljon vahvempiMiksi? Sillä on kuitenkin viety 2 edellistä mestaruutta ja ainakin lähellä on ettei vie tänäkin vuonna
Onko?Mersu on nykyään paljon vahvempi
Veikkaan juurikin että kaatuu Hondan myllyyn
Mihin perustat tuon ajatuksen.Mersu on nykyään paljon vahvempi
Lyhyt Neweyn haastattelu vahvistaa sen mitä tuolla aiemmin jo pohdiskelinkin, että kun "siellä on yksi iso rahoittaja (Stroll), niin on helpompi tehdä isoja siirtoja mitkä johtaa menestykseen" ja siinä yksi syy miksi valitsi Aston Martinin.
Harmi ettei noita videoita voi suoraan täällä katsoa.![]()
Stroll rikkaampi kuin Red Bull ja Ferrari? Juu ei, siellä on tunnetusti talleilla kulukatto + muut rajoitukset joilla tallien pitää pelata.
Ferrari suojelee myös omaa brändiä enemmän kuin Aston. He ei myöskään antanut osakkuutta tallista kuten Stroll antoi.
itseasiassa ei ole yhden miehen omistama.+ nyt tästä potista meni siivu Neweylle.Neweyn pointti oli ymmärtääkseni se, että talli on periaatteessa yhden omistajan (yhden ihmisen) käsissä ja tarvittavat siirrot, päätökset ja liikkeet menestyksen eteen on mahdollista tehdä hetkessä. Stroll senior sanoo, ja silloin tapahtuu. Kaipasi samanlaista meininkiä kuin Dietrichin (tai siihen hän viittasi jossain) aikaan oli vielä Red Bullilla. Muissa talleissa varmaan enemmän politiikkaa yms.
Lawrence Stroll | 22.7% |
PIF | 17.7% |
Li Shufu | 16.7% |
Ernesto Bertarelli | 11.7% |
Mercedes-Benz | 9.2% |
Invesco Limited | 9.2% |
Yew Trees Overseas | 9.2% |
Other investors | 3.6% |
Aa, eli isä Strollilla on parhaimmillaan vaan 31,9% hallussa, eli selkeä johto, mutta ei mikään enemmistö.itseasiassa ei ole yhden miehen omistama.+ nyt tästä potista meni siivu Neweylle.
![]()
Who owns Aston Martin? Who is the team principal? What is their value?
All you need to know about who owns Aston Martin.uk.finance.yahoo.com
Lawrence Stroll 22.7% PIF 17.7% Li Shufu 16.7% Ernesto Bertarelli 11.7% Mercedes-Benz 9.2% Invesco Limited 9.2% Yew Trees Overseas 9.2% Other investors 3.6%
Se ei ole ohi ennen kuin kehopositiivinen naisoletettu laulaa.Bottas on Bakussa taas 99% varma Sauber jatkosta. Valtteri Bottas drops clear hint that his F1 future has been resolved
Bottashan siis suorastaan jysäytti tuon., ainakin meikäläisen median mukaan.Bottas on Bakussa taas 99% varma Sauber jatkosta. Valtteri Bottas drops clear hint that his F1 future has been resolved
Niin mikä kommentti? Kysyttiin onko 99% varma jatkosta ja sano, että joo (ja vähän muutakin). Rivien välistä vois lukea, että siellä viilaillaan jotain yksityiskohtia vain. Vastatessaan noin ei varmaan edes valehtele. KAikki on tietenki mahdollista kuten on jo sanottu, mut ei Bottaksen tarvi/kannata julkisuuteen negaa lausuaOnkohan ihan loppuun asti mietitty kommentti, olisi äärimmäisen noloa, jos paikkaa ei nyt saisikaan.
No tuota, että on edelleen 99% todennäköistä jatko.Niin mikä kommentti? Kysyttiin onko 99% varma jatkosta ja sano, että joo (ja vähän muutakin). Rivien välistä vois lukea, että siellä viilaillaan jotain yksityiskohtia vain.
Nii miksi se ois noloa, jos ei saiskaan paikkaa? Oisko Valtterin pitäny sanoa, että joo ei perhana tuskin tässä jatkoa saa. Vetäsenpä pullon koskenkorvaa.No tuota, että on edelleen 99% todennäköistä jatko.
Tallin puolelta on viime aikoina tullut täysin päinvastaista signalointia ja lisää kuskeja ehdolle paikasta.
Keväästä asti ollut käytännössä "varma" paikka ja sopparia ei kirjoiteta?
Vaikka, sekin olisi parempi, jos sitä jatkoa ei tule.Nii miksi se ois noloa, jos ei saiskaan paikkaa? Oisko Valtterin pitäny sanoa, että joo ei perhana tuskin tässä jatkoa saa. Vetäsenpä pullon koskenkorvaa.
Uskoisin Bottaksen neuvottelijat ovat koittaneet saada pitempää kuin vain vuoden sopparia, jotta homma jatkuisi varmemmin Audillakin, eikä kestäisi vain sen kamalan pitkän kauden 2025 sarjan hitaimmalla autolla jota ei enää kehitetä. Vuoden varmaan olisi saanut heti keväällä jo. Ensi kaudesta tulee niin karmea että neuvotteluasema voi olla taas huonompi sen jälkeen.Keväästä asti ollut käytännössä "varma" paikka ja sopparia ei kirjoiteta?
Ei harmita. Saisi tuo kuukausia jatkunut vääntäminen ja arvuuttelu tallipaikasta jo vihdoin tulla päätökseen.Bottaksen sopimus on nimiä vaille valmis ja sekös montaa palstalaista harmittaa.![]()
Ei tietoa, mutta jotain rajoituksia yhteystyölle tallien välillä on ollut, ja vuosien saatossa ollut epäilyjä että joku talli liian "satummalta" päätynyt kovasti samankaltaisiin suunnittelu ratkaisuihin kuin kumppani talli. Eli mielikuva että tallin pitää tietyt asikokonaisuudet, komponentit ratkaista itsenäisesti.Olisiko mahdollista, ts kieltääkö säännöt tms, että itsenäisenä/vapaalla-statuksella joku autonsuunnittelija suunnittelisi useammallekin tallille auton?
Niin ja Bottasfaneja on tässä yhteydessä kiva muistuttaa siitä, että Vale on 20 kuljettajan sarjassa sijalla 22.Joko mainittu, että Bearman on sitten ennätysmies? Kaksi ekaa kisaa, eri talleissa ja pisteille.
Oi, kylläpä pääsi sivaltamaanNiin ja Bottasfaneja on tässä yhteydessä kiva muistuttaa siitä, että Vale on 20 kuljettajan sarjassa sijalla 22.
Tuolta voi lukea aiheesta lisää: Kommentti: Valtteri Bottaksen taaperrus on surullista seurattavaa – nyt on aika jättää F1Oi, kylläpä pääsi sivaltamaan
Keksitkö ihan itse tämän näppärän sivalluksen?Niin ja Bottasfaneja on tässä yhteydessä kiva muistuttaa siitä, että Vale on 20 kuljettajan sarjassa sijalla 22.
En, sitä on toitotettu aika monta kertaa eri medioissa niin on jäänyt muistiin.Keksitkö ihan itse tämän näppärän sivalluksen?
ihan kyllä kiinnostaisi vaihtaa kahden kisan ajaksi Colapinto Sauberin pulkkaan ja Bottas williamsin rattiin.En, sitä on toitotettu aika monta kertaa eri medioissa niin on jäänyt muistiin.
Lyhyellä varoitusajalla auton vaihto nostaa merkittäväksi tekiäksi uuden auton simulaattorin "hyvyys" (henkilökuntineen), oletuksella että aikaa ei rajoiteta. (kun tuo rata-aikaa ei ole vuosiin ollut).ihan kyllä kiinnostaisi vaihtaa kahden kisan ajaksi Colapinto Sauberin pulkkaan ja Bottas williamsin rattiin.
ei sillä että Bottas välttämättä häikäisevän paljon parempaa jälkeä tekisi, mutta tuntuu olevan aika monella unohtunut kuinka umpisurkea tuo Sauber oikeastaan onkaan.
Ja voisi kuvitella että pikakomennuksen saanut kuski saa sitä simulaattoriaikaa niin paljon kuin vain suinkin mahdollista, ja optimoinneissa ei haeta riskejä samalla tavalla kuin vakkarikuskin osalta.Nuo saman tien tulevat ajopaikat on sellaisia että monta tekijää vaikuttaa meneekö pieleen vai tuleeko yllätystulosta. Ei pelkästään kuskin taidot sinällään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.