Airfryerit - Fritti ilman rasvaa.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ddude
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole itsellä air fryeria, mutta ihan yleisesti sellainen neuvo, että kun valmistatte isompia lihapalasia, niin suolaus kyllä kannattaa tehdä edellisen yön yli. Jos juuri ennen valmistamista suolaa, niin se ei kerkeä imeytyä sinne lihan sisälle, on merkittävä ero lopputuloksessa tällä. Eli ihan vaan lihan pintaan hieroo sen suolan ja jättää jääkaappiin johonkin astiaan yön yli. Voi siihen toki muitakin mausteita lisätä samalla :)
 
Ei ole itsellä air fryeria, mutta ihan yleisesti sellainen neuvo, että kun valmistatte isompia lihapalasia, niin suolaus kyllä kannattaa tehdä edellisen yön yli. Jos juuri ennen valmistamista suolaa, niin se ei kerkeä imeytyä sinne lihan sisälle, on merkittävä ero lopputuloksessa tällä. Eli ihan vaan lihan pintaan hieroo sen suolan ja jättää jääkaappiin johonkin astiaan yön yli. Voi siihen toki muitakin mausteita lisätä samalla :)
Itse olen tuutannut ruiskulla suolaa sisälle ja antanut olla yön yli jääkaapissa.

Omalla kohdalla pintasuolaus on harvemmin auttanut mihinkään muuhun. kuin siihen pintasuolaukseen.
 
Itse olen tuutannut ruiskulla suolaa sisälle ja antanut olla yön yli jääkaapissa.

Omalla kohdalla pintasuolaus on harvemmin auttanut mihinkään muuhun. kuin siihen pintasuolaukseen.

Ruiskutusta ei ole tullut itse kokeiltua, pintasuolauksessa toki vaatii sen, että sitä suolaa laittaa reilusti, että on mistä imeytyä. Voisinpa koittaa vaikka seuraavan kerran kun tekee, niin laitella kuvia tuonne kokkauskuvia-ketjuun
 
Pintasuolaukseen oon tykännyt isoista suolahiutaleista. Eivät sula pois ja antavat hyvin makua. Air fryerissä ei niin pop, mutta jos tekee pannulla pihvin niin ihan parasta.

1727731881290.png
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 323
Viestejä
4 420 638
Jäsenet
73 345
Uusin jäsen
innocent_till_proven

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom