Minkä lämpötilan valvonta? Johto itsessään? Suko-pistorasia? Jotain muuta?Mun auton mukana tulleessa schuko-laturissa on töpselissä lämpötilan valvonta, jos lämpenee niin katkaisee virran. Eikö tämmöinen ominaisuus pitäisi olla kaikissa latureissa joita myydään? Tai pitäisi tietysti olla.
Lisäksi on myös tuo superschuko pistorasia kotona.
Mulla on kaksi "matkalatauspiuhaa" (piti ostaa toinenkin kun eka ei osaa rajoittaa 8A tasolle, vaan ainoastaan joko 10A tai 16A; käytän tuota sellaisissa paikoissa missä arvioin 10A latauksen olevan ihan ok, esim. kotiparkkiruutuni super-suko).
Siinä toisena ostetussa on jopa pieni näyttö joka näyttää esim. todellisen latausvirran ja myös lämpötilan... mutta minulle on aina ollut epäselvää tosiaan, mitä lämpötilaa se on siinä ilmoittavinaan. Tuskin ainakaan ulkolämpötilaa.
No, en ole asiaa sen enempää miettinyt, eikä mitään hajua katkooko kumpikaan virtoja kun tämä mainittu lämpötila nousee jonkun rajan yli tms. Ihan kiva jos niin tekevät, toistaiseksi eivät ole tietääkseni tehneet. Enimmillään olen tainnut ladata tällä uudemmalla 12A virralla supersukosta, mutta yleensä siitäkin vain 10A.