Minä kommentoin asiasta just niin paljon kuin siitä lisää kysytään. Itse vielä kysyitkin. Sulla ne ongelmat taitaa olla, jos autosi moittiminen menee sen verran tunteisiin, että pitää keskustelijaa ruveta haukkumaan.Ei siitä tarvi kaikkien pitää, tai edes sietää, nyt vaan vaikuttas kieltämättä hieman liioittelulta tai joltain henkiseltä ongelmalta jos tosissaan jää noin paljon joku vilkunviiksi harmittamaan autossa jota et edes omista vaan kävit 15min koeajolla ja pitää lukuisissa viesteissä siitä viiksestä avautua. Toki sun kontribuutio tälle ketjulle tuntuu muutenkin olevan lähinnä yleinen nurina milloin mistäkin autosta ja ominaisuudesta.
Sama koskee tota takapenkkiä. Joo onhan se ahdas, en kiellä mutta toisaalta en itse ainakaan ko. Kiesiä ikinä lähestynyt sillä ajatuksella että takapenkille mahtuu lapsikatras, lumilauta, koira ja anoppi. Onhan niitä muitakin autoja missä on ahdas tai jopa olematon takapenkki, miksi tähän volvon takapenkkiin on niin pahastuttu ja otettu se jonain henk.koht loukkauksena että joku on tälläisen kehdannut suunnitella? Jos tarvit enemmän tilaa osta isompi auto, simppeliä. Etsä osta jotain fiat puntoakaan jos pitää sohvaa kuljettaa.
Ja ei, tää ei ole sitä että nyt pahastun siitä että joku ei ylistä omistamaani autoa, en vain itse jaksa jostain vilkunviiksestä vittuuntua kun tollasta asiaa ei oikeassa käytössä edes huomaa parin ekan ajokerrsn jälkeen. Takapenkkikin on itselle oikein sopiva kun siellä istuu joku ehkä kerran kuussa jos sitäkään. Perheellisenä varmasti katselisin jotain muuta autoa mutta en silti kyllä jaksais foorumilla nillittää kun jossain autossa on itselle sopimaton tilajaoettelu vaan jätän sen vain ostamatta.
Hyvä jos olet autoosi tyytyväinen, mutta et sä mustaa selittämällä valkoiseksi saa. EX30 yksinkertaisesti on surkea takatiloiltaan saman kokoluokan verrokkeihin nähden, käys vilkaisemassa vaikka id.3 tai EV3. Ei ikinä uskoisi, että EX30 on samanpituinen auto. Kuskin käyttöliittymä on puhdas mielipideasia ja jos et kykene ymmärtämään miksi Volvon vanhempaan hyvin hiottuun käyttöympäristöön tottunut harmistuu muutoksista, niin sille ei voi sitten mitään.