Minä kommentoin asiasta just niin paljon kuin siitä lisää kysytään. Itse vielä kysyitkin. Sulla ne ongelmat taitaa olla, jos autosi moittiminen menee sen verran tunteisiin, että pitää keskustelijaa ruveta haukkumaan.
Hyvä jos olet autoosi tyytyväinen, mutta et sä mustaa selittämällä valkoiseksi saa. EX30 yksinkertaisesti on surkea takatiloiltaan saman kokoluokan verrokkeihin nähden, käys vilkaisemassa vaikka id.3 tai EV3. Ei ikinä uskoisi, että EX30 on samanpituinen auto. Kuskin käyttöliittymä on puhdas mielipideasia ja jos et kykene ymmärtämään miksi Volvon vanhempaan hyvin hiottuun käyttöympäristöön tottunut harmistuu muutoksista, niin sille ei voi sitten mitään.
Kuten sanoin jo viestissäni, ei ole mennyt tunteisiin, kunhan tosissani ihmettelin kun sulla tais olla kolme erillistä viestiä tän ketjun viimeisimmällä sivulla missä tosta vilkunviiksestä nurisit että mikä siinä muka oikeasti on vikana mutta kyseessä taisi olla klassinen "en pidä jostain joten sen täytyy olla huono eikä muutkaan saa siitä pitää" -asenne. Ymmärrän täysin jos se sua harmittaa mutta toi reaktio ei ole kyllä oikeesti mitenkään perusteltu tai "ongelman" suuruuteen mitoitettu. Siinä kaikki
Enkä ole yrittänyt selittää mustaa valkoiseksi tai ex30 takatiloja isommiksi. Lue vaikka se alkuperäinen viestini missä heti itsekin sanon että se on ahdas. En vain käsitä siitä aiheutuvaa nurinaa kun helposti voit hankkia vaikka sen id kolmosen. Se takatilan koko on kaikilla etukäteen tiedossa ja jos se ei ole käyttötarkoitukseesi sopiva niin siirry eteenpäin. Se tuskin tekee autosta erityisen huonoa. Ex30 muista vioista tai kommenverkeista saa jokainen olla mitä mieltä haluaa mutta toi tilajaottelusta tai vilkunviiksestä viestikaupalla nillitys vaan ei mulla mene kaaliin.