Kyllä on kuule tullut 1-tiellä nautittua näistä automatiikan ihmeistä niin paljoa, että alkaa olla helppo tunnistaa tietyt ratkaisut. En vaan tiedä automerkkejä missä mikin on. Perus sisäkurvissa pitkät vastaantulijaan naamaan idiootit on helppo tunnistaa siitä, että kun tajuavat (jos tajuavat), niin valoteho romahtaa jyrkästi pois kaikkialta. Matriiseissa se muutos on pahimmillaan stroboa, kun automatiikka näkee/ei-näe vastaantulijan keskikaiteen takaa. Yleisvalaistus kuitenkin säilyy paremmin kuin perusratkaisussa - Tässä mielessä siis hyvä patentti, kunhan vaan toimisi. Näkeehän sen tuossa videollakin miten se automatiikka arpoo niitä alueita, tuon "väreilyn" voi nähdä. Huonosti toimivana väreily aiheuttaa ongelman myös, jos mennään samaan suuntaan (kuten tästä tesla-ääliöstä mainitsin, minuuttien ohitusaika pahensi ongelman äärimmäisyyksiin).
itelläni oli audi a3 2018 jossa oli varmaan noita ensimmäisiä matriiseja ja ei kyllä toiminut hirveän hyvin, välillä tuntu olevan siitä kiinni että minkä väriset ajovalot vastaantulevalla on. Nyt on uuden kopan s3 matriiseilla ja toimii kyllä kuin junan vessa, 100% luotto joka tilanteessa.