Ja nuo matriisithan tosiaan pimentää vain sen "pitkien" valojen osuuden, eli lyhyet ja huomiovalot palavat normaalisti.
Ovat kyllä ehdottoman hyvä varuste ja seuraavaankin autoon saatava kun nykyisen Superbin kanssa näihin tottunut.
Jos taas ketjun aiheeseen eli sähköautoihin niin tuli loppukesästä käytyä ajamassa XC40 ja Enyaq ja kyllä Enyaq on tällä hetkellä vahvimmilla seuraavaksi työsuhdeautoksi. Enyaqissa tuntui kyllä viikonlopun koeajon jälkeen tutulle ja kaikki tuntui muutenkin toimivan eikä mikään ärsyttänyt, tilaakin sopivasti.
XC40 oli liian pieni ja WV ID.4 hylkyyn kapasitiivisten nappien takia. Korealaisia kävin vilkaisemassa, mutta eivät herättäneet halua lähteä edes koeajolle.
Kyllä rehellistä Superb / Passat kokoluokan farkkua täyssähkönä odotellaan suurella mielenkiinnolla. Jokerina saattaa kyllä tulla vielä plugari ennen sähkistä jos saatavuudet/hinnat tms. eivät osu kohdilleen. V60 tai Superb todennäköisesti siinä tapauksessa.
Ovat kyllä ehdottoman hyvä varuste ja seuraavaankin autoon saatava kun nykyisen Superbin kanssa näihin tottunut.
Jos taas ketjun aiheeseen eli sähköautoihin niin tuli loppukesästä käytyä ajamassa XC40 ja Enyaq ja kyllä Enyaq on tällä hetkellä vahvimmilla seuraavaksi työsuhdeautoksi. Enyaqissa tuntui kyllä viikonlopun koeajon jälkeen tutulle ja kaikki tuntui muutenkin toimivan eikä mikään ärsyttänyt, tilaakin sopivasti.
XC40 oli liian pieni ja WV ID.4 hylkyyn kapasitiivisten nappien takia. Korealaisia kävin vilkaisemassa, mutta eivät herättäneet halua lähteä edes koeajolle.
Kyllä rehellistä Superb / Passat kokoluokan farkkua täyssähkönä odotellaan suurella mielenkiinnolla. Jokerina saattaa kyllä tulla vielä plugari ennen sähkistä jos saatavuudet/hinnat tms. eivät osu kohdilleen. V60 tai Superb todennäköisesti siinä tapauksessa.