Aivan kuvottava mielipide, mutta ei yllätä jeesus-hihhulilta. Mielenterveysongelma se tuokin on.
Itse laittaisin. Olen saanut tältä maalta, joka kasvatti myös vanhempani, niin paljon että en koskaan voi sitä maksaa takaisin. Olen valmis kuolemaan, ja ehdottomasti tappamaan, sen vuoksi että Suomalaisilla on tulevaisuudessakin yhtä hyvä tukiranka omassa maassa mitä minulla on ollut tämän 35-vuoden aikana. Vaikka omia lapsia ei ole, niin vannon suojelevani sukulaisteni ja ystävieni lapsia sekä sukuani, maatani ja kansaani niin pitkään kun siihen olen kykenevä. Se on asia josta en voin, enkä halua luopua. Minkään mielikuvitusolentojen puolesta en.
Riittäköön se offtopicista.
Tuo uutinen USAsta huolettaa toki, mutta tietyllä tavalla oli odotettavissa. Ja vaikka USA suuri avun antaja on Ukrainalle ollut, niin kyllä se sodan voitto lähtee sieltä Ukrainasta itsestään, enkä usko heidän olevan valmiita luovuttamaan ihan hetkeen, jos koskaan. Tilanne on kuitenkin se, että jos noille sontatunkion terroristeille antaa tuumaakaan, niin ainahan ne vain etenevät ja Ukrainan (mahdollisen) antautumisen jälkeen oppivat että pienempää/heikompaa voi sortaa, kiusata ja tappaa miten tykkää. Eikä ne Ukrainaan tyydy, varmasti voiton jälkeen ovat valmiita hyökkäämään taas jonnekin muualle.
Edit: Ja sanottakoon, että jos tuo ns. staattinen tilanne sodassa kestää pitkään, niin sehän palvelee ainoastaan Venäjää, Ukrainalle olisi ehdottomasti edullista saada vallattua maataan taikaisin noilta kuvottavilta örkeiltä. Ei toki hinnalla millä hyvänsä, mutta aika on oieasti Ukrainaa vastaan.