Mistä sä niin päättelet, että isku on dronella tehty? Etenkään pitkän matkan dronella?kymmenen uutissa sanottiin myös tuo kaliningrad isku. aika kova minun kuplassani olen pitänyt kaliningradia sotilasalueena, jonne jos joku iskee tulee kova isku takaisin. Mutta eipä mitiä perus örkkilää näyttää lopulta olevan, jos potkuri kone dronella mentävissä. Tuosta todetusta alus tulipalosta jos ei tarkempia tietoja ole. Voi olla vähän aikaista sanoa drone yms iskuksi. Miten drone on sinne lentänyt valkovenäjän vai puolan kautta. Herää enemmän kysymyksiä.. EDIT: vajaa 2000km jos örkkilän kautta kiertänyt
Minä kyllä käsitin, että on vähän perinteisempi sabotaasi kyseessä.
Sitä paitsi drone joutuisi käytännössä lentämään NATO-ilmatilan läpi. En oikein usko. (Mutta jos on joku paikallisesti ohjattu pikkudrone, on se sitten taas eri asia.)
Putin voisi tuhota koko maapallon viiteen kertaan ja vielä joku hokisi, että seuraaja voisi olla vielä pahempi! Se voisi tuhota vaikka kuuteen kertaan! Naurettavaa paskaa.Miten kävikään Franz Ferninandin murhan jälkeen? Kannattaa varoa, mitä toivoo. JFK taisi olla viimeisin murhattu valtionpäämies ja sekin nopeasti ymmärrettiin insidejobiksi, joten ei johtanut seurauksiin.
Äijästä olisi pitänyt hankkiutua eroon jo viimeistään 10 vuotta sitten, ja erittäin suurella todennäköisyydellä maailma olisi nyt paljon parempi paikka. Myös Venäjä.
Xi Jinpingiin pätee ihan sama. Myös Kim Jong-Uniin, etenkin nyt Ukrainan sodankin viitekehyksessä.
Minusta on uskomatonta, että yhden miehen annetaan pyörittää koko maailmaa pikkurillinsä ympärillä. Se on yksi mies! Meitä asuu täällä 8 miljardia!
Ja nythän tässä käy niin, että Putin totta tosiaan saa läpi tahtonsa "multipolaarisesta maailmasta", koska USA ihan itse, Putinin voitelemana on kääntymässä sisäänpäin. "Make America Great Again", you know! Euroopalle sikäli hyvä että joudutaan kasvattamaan ikiomat pallit, mutta se on paskaisten pilvien kultareunus, ei muuta.
Viimeksi muokattu: