VAG autojen monet ongelmat

VAG-konsernin autoissa? Mielestäni aikamoinen purkkaviritys laittaa toinen kierros suuttimia, olkoonkin halvempia sellaisia.
Vag-konsernissa on muistaakseni muutamissa.

Minkä takia purkkaviritys?
Kylmäkäynnistys tehdään imusarjaruiskuttuisena jonka jälkee siirrytään palotilaruiskutukseen.
 
Vag-konsernissa on muistaakseni muutamissa.

Minkä takia purkkaviritys?
Kylmäkäynnistys tehdään imusarjaruiskuttuisena jonka jälkee siirrytään palotilaruiskutukseen.
Juu meillä oli Leon cuprassa EA888 gen3 koneessa, samaa myös S3 ja R-golffeissa. Harmi että tuli luovuttua kun yksi harvoista ongelmattomista koneista. Rakenteeltaan varsin yksinkertainen toteutus jossa yhdellä haaralla lisätty syöttö imusarjasuuttimille
1734976693754.png
 
VAG-konsernin autoissa? Mielestäni aikamoinen purkkaviritys laittaa toinen kierros suuttimia, olkoonkin halvempia sellaisia.
No miksi tämä on purkkaviritys? Niin kauan kun pakokaasuja ja kampikammion huohotusta johdetaan imukanavia ja imuventtiileitä karstoittamaan niin eikö imukanavan suuttimet ole ihan hyvä juttu vaikka niiden ensisijainen tarkoitus ei kenties olekkaan imuventtiilien puhtaana pitäminen?
 
No miksi tämä on purkkaviritys? Niin kauan kun pakokaasuja ja kampikammion huohotusta johdetaan imukanavia ja imuventtiileitä karstoittamaan niin eikö imukanavan suuttimet ole ihan hyvä juttu vaikka niiden ensisijainen tarkoitus ei kenties olekkaan imuventtiilien puhtaana pitäminen?
Lue ylempi viesti, kiitos.
 
Joka on ikinä tutkinut VW Phaetonin ratkaisuja, varmaan haukkuisi koko auton purkkaviritykseksi, mutta on kyllä melkoinen taidonnäyte. Se on täynnä tuollaisia ratkaisuja, taisi lasinpyyhkijöiden moottoreitakin olla kaksin kappalein, ihan vaan siksi, että yhden hajoaminen ei menoa estä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 789
Viestejä
4 557 683
Jäsenet
75 055
Uusin jäsen
1Need2Pee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom