VAG autojen monet ongelmat

VAG-konsernin autoissa? Mielestäni aikamoinen purkkaviritys laittaa toinen kierros suuttimia, olkoonkin halvempia sellaisia.
Vag-konsernissa on muistaakseni muutamissa.

Minkä takia purkkaviritys?
Kylmäkäynnistys tehdään imusarjaruiskuttuisena jonka jälkee siirrytään palotilaruiskutukseen.
 
Vag-konsernissa on muistaakseni muutamissa.

Minkä takia purkkaviritys?
Kylmäkäynnistys tehdään imusarjaruiskuttuisena jonka jälkee siirrytään palotilaruiskutukseen.
Juu meillä oli Leon cuprassa EA888 gen3 koneessa, samaa myös S3 ja R-golffeissa. Harmi että tuli luovuttua kun yksi harvoista ongelmattomista koneista. Rakenteeltaan varsin yksinkertainen toteutus jossa yhdellä haaralla lisätty syöttö imusarjasuuttimille
1734976693754.png
 
VAG-konsernin autoissa? Mielestäni aikamoinen purkkaviritys laittaa toinen kierros suuttimia, olkoonkin halvempia sellaisia.
No miksi tämä on purkkaviritys? Niin kauan kun pakokaasuja ja kampikammion huohotusta johdetaan imukanavia ja imuventtiileitä karstoittamaan niin eikö imukanavan suuttimet ole ihan hyvä juttu vaikka niiden ensisijainen tarkoitus ei kenties olekkaan imuventtiilien puhtaana pitäminen?
 
No miksi tämä on purkkaviritys? Niin kauan kun pakokaasuja ja kampikammion huohotusta johdetaan imukanavia ja imuventtiileitä karstoittamaan niin eikö imukanavan suuttimet ole ihan hyvä juttu vaikka niiden ensisijainen tarkoitus ei kenties olekkaan imuventtiilien puhtaana pitäminen?
Lue ylempi viesti, kiitos.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 489
Viestejä
4 553 976
Jäsenet
74 993
Uusin jäsen
hollow

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom