Usko (Jeesus Kristus ynnä muut)

Aikamoista tahallaan väärinymmärtämistä ja moralisointia tää alla oleva lainaus.. :lol:
Etsi itse linkkisi. Minulla on parempaakin tekemistä.

Sinun mielestä pitää mennä siittämään naapurin vaimo ja raiskata kaikki kadulla liikkuvat naiset. Koska näin evoluutioteorian mukaan jatketaan omia geenejä. Muuta tarkoitusta ei sinun mielestä ole kuin raiskata kaikki naiset? Sairasta.

Etenkin ottaen huomioon että aiemmin vaatimuksena oli jonkin aviorikkojan kivitys ja se oli ihan ookoo - tai paremminkin täysin oikeutettua. Lainaus alla. Sanoisin että jos jokin niin tämä on sairasta.

Kuka tekee kivityksen? Kaikki. Sinä, minä ja kaikki ottavat kiven ja heittävät. Ei se ole mikään groteskishow missä minä kivitän aviorikkojan ja yleisö seuraa. Aviorikoksesta pitää olla pitävät todisteet; luotettavat silminnäkijät tai tunnustus. Epäilys ei riitä. Mikäli kyseessä on "pakanallinen" avioliittosopimus niin mikään Jumalan rangaistus ei päde. Koska Jumalan sopimusta vastaan ei rikota.

Välillä ihmisten älyllinen epärehellisyys ei vaan lakkaa ihmetyttämästä minua.

Näin jatkona edelliseen viestiin voin kyllä todeta, että suhteellisen järjissäni olevana en kyllä ole lähdössä kivittämään yhtään ketään yhtään minnekään.

Sen sijaan kannatan ehdottomasti ideaa, jossa kaiken maailman fundamentalistihullut lahkosta ja jumalhahmoista riippumatta suljetaan lopullisesti vaikkapa jonnekin kaukaiselle saarelle kivittämään, kiduttamaan ja hävittämään toisiaan aivan täysin vapaasti kivikautisten periaatteidensa mukaisesti. Pakenemisyritykset ovat ratkaistavissa modernein laivastoasein.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 991
Jäsenet
79 880
Uusin jäsen
henkkiss

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom