jumala

  1. jaakko-seppo

    Usko (Jeesus Kristus ynnä muut)

    Sori kun kirjoitan tämmösen tylsän tekstin jolle oikeastaan tämmöinen foorumiympäristö ei ole paras mahdollinen. Kirjoitin tämän oikeastaan itseäni varten sillä uskosta luopuminen oli pitkä prosessi. Tahdon vähän jälkiviisaana ajatella että mitä minulle oikein tapahtui. Tulen uskovaisesta...

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 608
Viestejä
5 230 074
Jäsenet
83 358
Uusin jäsen
lampunhenri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom