sley

  1. jaakko-seppo

    Usko (Jeesus Kristus ynnä muut)

    Sori kun kirjoitan tämmösen tylsän tekstin jolle oikeastaan tämmöinen foorumiympäristö ei ole paras mahdollinen. Kirjoitin tämän oikeastaan itseäni varten sillä uskosta luopuminen oli pitkä prosessi. Tahdon vähän jälkiviisaana ajatella että mitä minulle oikein tapahtui. Tulen uskovaisesta...

Statistiikka

Viestiketjuista
309 246
Viestejä
5 245 455
Jäsenet
83 458
Uusin jäsen
Patovahti2

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom