Logiikkas ontuu. Taas kerran.Kyllä Jumala vaikuttaa ihmisen elämään kokoajan. Jos teet syntiä Jumala antaa sinulle syöpää, rairauksia, lähimmäisen kuolemaa ja muuta pahaa.
Mutta jos palvelet nöyrästi Herraa niin hyvää tapahtuu.
Se miksi pahaa tapahtuu, johtuu siitä että ihminen sekä eläin valitsi olla paha ja syntinen. Siksi Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon.
Jotta Jumala tietäisi kumman ihminen valitsee Jumalan rakkauden vai synnit.
Itse olen Jumalan nöyrä palvelija ja en viimeiseen 20v ole ollut päivääkään kipeä. En ottanut koronarokotuksia tai muutakaan. Koska ilman Jumalaa ihminen ei ole mitään.
Genesis 14:17-20:
"After his return from the defeat of Chedorlaomer and the kings who were with him, the king of Sodom went out to meet him at the Valley of Shaveh (that is, the King's Valley). And Melchizedek king of Salem brought out bread and wine. (He was priest of God Most High.) And he blessed him and said, “Blessed be Abram by God Most High, Possessor of heaven and earth; and blessed be God Most High, who has delivered your enemies into your hand!” And Abram gave him a tenth of everything."
Tällä logiikalla hyvät ihmiset eivät ko. asioista kärsisi. Mutta niin vaan kaikki kärsivät tasapuolisesti.Kyllä Jumala vaikuttaa ihmisen elämään kokoajan. Jos teet syntiä Jumala antaa sinulle syöpää, rairauksia, lähimmäisen kuolemaa ja muuta pahaa.
Mutta jos palvelet nöyrästi Herraa niin hyvää tapahtuu.
Ja joo, selityshän on toki että ne eivät ole sisimmäässän olleet synnittömiä siksi näennäisesti puhtaan kärsivät ihan samoin.
Ihminen voi olla syntinen vain jos synti on luotu. Kuka loi synnin ja miksi Jumala siis loi synnin että voi luoda syntisiä ihmisiä jotta voi heittään ne ikuiseen kadotukseen jonka loi siksi että voi heittää sinne syntisiä. Logiikan riemuvoitto.Se miksi pahaa tapahtuu, johtuu siitä että ihminen sekä eläin valitsi olla paha ja syntinen. Siksi Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon.
Jotta Jumala tietäisi kumman ihminen valitsee Jumalan rakkauden vai synnit.
Sä luulet olevas jumalan palvelija, mutta todellisuudessa se on paholainen joka kuiskuttelee sun korvaan. Siksi et ottanut koronarokotustakaan joka oli jumalan vastaus saatanan aiheuttamaan koronapandemiaan jota rokottamattomana autoit levittämään. Kiitos sinulle siitäkin.Itse olen Jumalan nöyrä palvelija ja en viimeiseen 20v ole ollut päivääkään kipeä. En ottanut koronarokotuksia tai muutakaan. Koska ilman Jumalaa ihminen ei ole mitään.
Miksi pitäisi kiinnostaa mitä tuossa opuksessa sanotaan.Genesis 14:17-20: